Marcus Larsson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 76 Läs vad Marcus Larsson

• Alireza K sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-01-11

Näsby Park
    Tillgänglig och ligger på, precis som en mäklare ska göra. Läs mer
  • Anders Bengt Ruben Otto B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-20

Näsby Park
    Har sålt mindre lägenhet i relativt nybyggt hus. Trots motig marknad har Marcus alltid hållit modet uppe och kommit med goda råd. Efter ett flertal visningar blev det till slut ett bra pris och en perfekt timing för försäljningen. Trägen vinner! Läs mer
  • Andreas John Olaf O sålde sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-02

Gribbylund
    Sålt villa. Mycket bra information, tillgänglig och kunnig. Läs mer
  • Kenneth A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-11-02

Näsby Park
    Mycket trevlig och hjälpsam med köp av 3a i täby,på det hela taget en mycket bra upplevelse Läs mer
  • Ganesh A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-09-30

Very Professional.
    Responds quickly with the quieries.
    Apartment exihibition till the handover of keys every thing was taken care with much professional manner. Läs mer
  • Maud Louise H köpte sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-09-16

Hägerneholm, Arninge-Ullna
    Sålt hus, köpt lägenheter 2 st Läs mer
  • Xiao Wei L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-08-05

Gribbylund
    Marcus var väldigt närvarande och serviceminded i kontakterna mellan oss som köpare och säljaren. Han hörde alltid av sig snabbt när diverse frågeställningar dök upp.

Vi har tre bostadsrättteri stockholm och en stuga i Skellefteå och blir det aktuellt med försäljning så kommer vi nog att höra av oss till Marcus igen. Läs mer
  • Tobias C köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-07-12

Näsby Park
    Jag köpte min första bostadsrätt i Täby via Marcus och är väldigt nöjd med det bemötande jag fått.Trots en massa frågor har han ständigt varit tillgänglig och alltid försökt att hjälpa till på bästa möjliga sätt under hela processen. Han är som mäklare genuint intresserad av att allting ska bli bra och att både säljare/köpare blir nöjda vilket jag verkligen uppskattar.

Stort tack för all hjälp Marcus! Läs mer
  • Gregory Raymond W sålde sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-06-19

Visinge
    Marcus is an absolute professional. Sold our house quickly in a tough market. He gave us clear guidance throughout. He was available and responsive. And managed the process with confidence and competence. I would highly recommend him. Läs mer
    Daniel H gillar detta
  • Tom S
    Tom S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-06-14

Näsby Park
    Marcus har på ett föredömligt sätt enträget kämpat för att sälja vår bostadsrätt i Näsby Park. Trots prisnedgång och att det gått "troll" vid just den adressen har Marcus lyckats med att hitta en köpare.
    Bemötande, kommunikation och lyhördhet ger Marcus betyget 11 på en 10 gradig skala!
    Tack Marcus! :-) :-) Läs mer
    Daniel H gillar detta