Marcus Larsson

Marcus Larsson

Marcus Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

och har varit registrerad mäklare sedan 2002. Marcus Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 82 omdömen sedan 2014-03-17. Marcus Larsson har haft 14 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 82 Läs vad Marcus Larsson

• Jag sålde en lägenhet med hjälp av Marcus Larsson. Han är en härlig människa och kan sitt jobb.
    Farhad H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-10-19
    • 81.5 m²
    2020-10-19
  • Köpt ett hus med Marcus hjälp. Han var mycket noggrann, påläst och hjälpsam.
    Mathias Erik Anders R köpte sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-09-15
    • 113.0 m²
    2020-09-15
  • Vi har köpt en villa. Marcus har givit snabb återkoppling Han är Kunnig och har ett trevligt bemötande
    Ashok G köpte sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-06-25
    • 179.0 m²
    2020-06-25
  • Vi bokade tid med tre mäklarbyråer för att se värdet och intresset på vårt radhus. Vi fick offerter från dem alla tre men det som avgjorde var första intrycket. Marcus var lugn och sansad samt hade förståelse för vår situation. Ingen kalender eller reklam lämnade han vilket vi såg som mycket positivt. Vi har själva fått styra tidsplanen och säga till när det var klart för fotografering mm. Den rutin och det lugn som Marcus besitter har naturligtvis sin förklaring i hans rutin som mäklare. När det var dags för visningarna kommunicerade han hela tiden med oss och budgivningen blev spännande. Vi är mycket nöjda med resultatet och rekommenderar Marcus starkt. /Lars och Ulla-Britt.
    Lars Henning N sålde sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-05-17
    • 113.0 m²
    2020-05-17
  • Vi är supernöjda med Marcus! Väldigt behjälplig, kunnig och lugn/trygg!
    Oscar J sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-03-18
    • 81.0 m²
    2020-03-18
  • När jag nyligen köpte min allra första bostadsrätt kändes det bara väldigt tryggt och tydligt hela vägen fram till dess att tillträdet var färdigt och nycklarna nu var mina. I händelsen av att jag springer på Marcus igen i något sammanhang vill jag nog bara verkligen en gång till säga tack först och främst - för det ska han ha.
    Niklas N köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-03-04
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Hägerneholm, Arninge-Ullna
    2020-03-04
  • Tillgänglig och ligger på, precis som en mäklare ska göra.
    Alireza K sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2020-01-11
    • 2:a
    • 46.0 m²
    2020-01-11
  • Har sålt mindre lägenhet i relativt nybyggt hus. Trots motig marknad har Marcus alltid hållit modet uppe och kommit med goda råd. Efter ett flertal visningar blev det till slut ett bra pris och en perfekt timing för försäljningen. Trägen vinner!
    Anders Bengt Ruben Otto B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-12-20
    • 2:a
    • 46.0 m²
    2019-12-20
  • Sålt villa. Mycket bra information, tillgänglig och kunnig.
    Andreas John Olaf O sålde sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-12-02
    • 179.0 m²
    2019-12-02
  • Mycket trevlig och hjälpsam med köp av 3a i täby,på det hela taget en mycket bra upplevelse
    Kenneth A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby
    2019-11-02
    • 79.0 m²
    2019-11-02

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte