Marcus Larsson
Registrerad mäklare sedan 2002-06-24
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 80 Läs vad Marcus Larsson

• Ashok G köpte sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-06-25

Vi har köpt en villa.
    Marcus har givit snabb återkoppling
    Han är Kunnig och har ett trevligt bemötande Läs mer
  • Lars Henning N sålde sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-05-17

Gribbylund
    Vi bokade tid med tre mäklarbyråer för att se värdet och intresset på vårt radhus. Vi fick offerter från dem alla tre men det som avgjorde var första intrycket. Marcus var lugn och sansad samt hade förståelse för vår situation. Ingen kalender eller reklam lämnade han vilket vi såg som mycket positivt. Vi har själva fått styra tidsplanen och säga till när det var klart för fotografering mm. Den rutin och det lugn som Marcus besitter har naturligtvis sin förklaring i hans rutin som mäklare. När det var dags för visningarna kommunicerade han hela tiden med oss och budgivningen blev spännande.
    Vi är mycket nöjda med resultatet och rekommenderar Marcus starkt.
    /Lars och Ulla-Britt. Läs mer
  • Oscar J sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-03-18

Vi är supernöjda med Marcus! Väldigt behjälplig, kunnig och lugn/trygg! Läs mer
  • Niklas N köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-03-04

Hägerneholm, Arninge-Ullna
    När jag nyligen köpte min allra första bostadsrätt kändes det bara väldigt tryggt och tydligt hela vägen fram till dess att tillträdet var färdigt och nycklarna nu var mina. I händelsen av att jag springer på Marcus igen i något sammanhang vill jag nog bara verkligen en gång till säga tack först och främst - för det ska han ha. Läs mer
  • Alireza K sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2020-01-11

2:a
    Näsby Park
    Tillgänglig och ligger på, precis som en mäklare ska göra. Läs mer
  • Anders Bengt Ruben Otto B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-20

2:a
    Näsby Park
    Har sålt mindre lägenhet i relativt nybyggt hus. Trots motig marknad har Marcus alltid hållit modet uppe och kommit med goda råd. Efter ett flertal visningar blev det till slut ett bra pris och en perfekt timing för försäljningen. Trägen vinner! Läs mer
  • Andreas John Olaf O sålde sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-12-02

Sålt villa. Mycket bra information, tillgänglig och kunnig. Läs mer
  • Kenneth A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-11-02

Näsby Park
    Mycket trevlig och hjälpsam med köp av 3a i täby,på det hela taget en mycket bra upplevelse Läs mer
  • Ganesh A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-09-30

Very Professional.
    Responds quickly with the quieries.
    Apartment exihibition till the handover of keys every thing was taken care with much professional manner. Läs mer
  • Maud Louise H köpte sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-09-16

Hägerneholm, Arninge-Ullna