Mäklare Stockholms län Täby Fastighetsbyrån Täby Marcus Larsson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 69 Läs vad Marcus Larsson

• Tobias C köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-07-12

Näsby Park
    Jag köpte min första bostadsrätt i Täby via Marcus och är väldigt nöjd med det bemötande jag fått.Trots en massa frågor har han ständigt varit tillgänglig och alltid försökt att hjälpa till på bästa möjliga sätt under hela processen. Han är som mäklare genuint intresserad av att allting ska bli bra och att både säljare/köpare blir nöjda vilket jag verkligen uppskattar.

Stort tack för all hjälp Marcus! Läs mer
  • Gregory Raymond W sålde sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-06-19

Visinge
    Marcus is an absolute professional. Sold our house quickly in a tough market. He gave us clear guidance throughout. He was available and responsive. And managed the process with confidence and competence. I would highly recommend him. Läs mer
    Daniel H gillar detta
  • Tom S
    Tom S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-06-14

Näsby Park
    Marcus har på ett föredömligt sätt enträget kämpat för att sälja vår bostadsrätt i Näsby Park. Trots prisnedgång och att det gått "troll" vid just den adressen har Marcus lyckats med att hitta en köpare.
    Bemötande, kommunikation och lyhördhet ger Marcus betyget 11 på en 10 gradig skala!
    Tack Marcus! :-) :-) Läs mer
    Daniel H gillar detta
  • Eva N sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-05

Sålde en lägenhet på Radarvägen 16 5tr
    183 59 Täby
    Det var jättetråkigt att Markus värderade lägenhet alldeles för högt pris.
    Det var jättetråkigt att den blev såld till ett så lågt pris
    Det inte kom flera & tittade på den .
    Annars var Markus jättetrevlig att prata med när han ringde& träffa honom. Läs mer
  • Kristoffer R sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-05-04

Vi sålde vår första lägenhet, en 2:a på 55kvm.
    Marcus är en genuin person som bemötte oss på bästa sätt. Han är ärlig från början och lovar inte "guld och gröna skogar" bara för sakens skull.
    När vi hade frågor eller funderingar fick vi tag på Marcus direkt oavsett tid eller dag. Vi höll kontakt dagligen.
    Vi fick verkligen intrycket av att Marcus bryr sig och gör sitt absolut bästa för att få till en så bra och smidig affär som möjligt.
    Marcus överträffade våra förväntningar och vi är väldigt glada att ha haft Marcus som mäklare.
    En riktigt bra mäklare och en ännu bättre person! Läs mer
  • Karen C köpte sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-02-26

Täby Kyrkby
    Tack för den här gången Marcus! Du gjört ett jättebra jobb och vi tror att du inte bara stöder säljare men också oss som köpare. Läs mer
  • Jim H köpte sitt hus med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2019-02-25

Täby Kyrkby
    Köpt hus.
    Bra bemötande, mån om både köpare och säljare. Läs mer
  • Anna N köpte sin bostad med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-11-18

Jag har varit i kontakt med Marcus Larsson flera gånger. Första gången jag träffade honom var när min bror skulle köpa en bostadsrätt och sedan skulle överlämna den till mig. Marcus hjälpte oss så fort vi hade frågor, från början till slut. Sedan har han hjälpt mig med köp av garageplats i bostadshuset. Även där var han snabb som vanligt och väldigt hjälpsam. Det jag uppskattar med honom är att man känner sig trygg vid ett köp när han är med och förmedlar, vilket är en viktig känsla när man ska genomföra ett stort köp.

Hoppas på att han kan hjälpa till med fler bostadsköp i framtiden!

/Anna Nguyen Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-10-06

Marcus var mycket informativ och engagerad i sitt arbete. Jag kände stort förtroende för Marcus i denna, för mig, stora affär. Marcus är en mycket trevlig och jordnära människa som är lätt att samarbeta med! Läs mer
  • Johanna Maria G köpte sin bostad med hjälp av Marcus Larsson en del av Fastighetsbyrån Täby

2018-09-13

Marcus har hjälpt oss på ett ypperligt sätt vi är väldigt nöjda!
    Tack Marcus! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Täby