Marie-Louise Giertz

Marie-Louise Giertz

Marie-Louise Giertz är mäklare på Fastighetsbyrån Täby

Marie-Louise Giertz har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Marie-Louise Giertz har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.8. Marie-Louise Giertz har haft 57 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

62 omdömen om Marie-Louise Giertz

Sedan starten hos Reco 2014
Thor L
Skarpäng

Trevligt bemötande. Kunnig. Informerade omgående om nya bud. Man kände sig trygg och väl omhändertagen. Jag kan armt rekommendera Marie-Louise Giertz som mäklare när Ni skall sälja er villa eller bostadsrätt.

Charlotta L
Västra Vallabrink

Kunnig med gedigen erfarenhet, trevligt bemötande, känns trygg och levererar snabbt.

Maud S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
Näsbypark

Härlig människa,, som jag är glad att fått kontakt med. duktig, vänlig , gullig, mycket hjälpsam på alla sätt. Och framför allt mycket professionell.

Ulf J
Gribbylund

Marie-Louise har på ett utmärkt sätt stöttat i försäljningen av min bostad. Bra dialog, flexibel och kunnig. Rekommenderas varmt.

Malin M
Täby Kyrkby

Jag kan på det varmaste rekommendera Marie-Louise. Hon är kunnig, inger trygghet och är alltid tillgänglig. Vi hade en tuff bostadsförsäljning och då har det känts mycket tryggt och skönt med en så erfaren och stabil mäklare vid sin sida som till slut sålde vår bostad. Bara positivt att säga om henne, en mycket bra mäklare och oxå en mycket fin och trevlig person.

Mikael I
Köpte sitt hus med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Kyrkby

Glad och trevlig och guidade oss genom ett väldigt smidigt köp!

Benny P
Gribbylund

Ordning och reda, kunnig, klara besked, tillmötesgående och flexibel. Vi ger henne högsta ”betyg” !

Emma G
Täby Park

På vilket sätt blev du bemött av mäklaren? Extremt trevlig, man kände sig i trygga händer, proffesionellt bemött. Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem? Att bli professionellt bemött vilket vi blev, vi fick alltid svar på de frågor vi hade. Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid köpet av din bostad på Boulevarden 66. Extremt duktig är Marie-Louise, om vi säljer eller köper igen så kommer vi att ha henne i för att utföra uppdraget i åtanke.

Nina A
Täby Kyrkby

Marie-Louise återkopplade alltid som utlovat efter visningar, lyssnade och var ett bra bollplank vid funderingar och gav också en träffsäker prognos om det troliga slutpriset till mig som säljare trots en för tillfället utmanande marknad.

Evelyn O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie-Louise Giertz en del av Fastighetsbyrån Täby
Täby Centrum

Utmärkt och professionell! Mycket nöjd med allt.