en del av Fastighetsbyrån Täby

4.8 / 5 i betyg — 66 rekommendationer

Läs vad 66 användare tycker om Oscar Hallbygård

• Carl L
    Carl L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oskar har gått från klarhet till klarhet under sitt uppdrag när han sålde min lägenhet. Han har alltid varit närvarande och är i en klass för sig själv när det kommer till proffessionalitet under visningar och förberedelser för försäljningen. Jag har aldrig tidigare träffat en sådan glädjespridare och det märks verkligen att han älskar det han gör!

Tack Oscar, jag kommer att rekommendera dig för alla i min närhet!
  • Abdelahad S
    Abdelahad S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit otroligt professionell och väldigt trevligt bemötande.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har en stor fördel. En fördel att vara ung och hungrig, vilket gör honom till en mycket responsiv mäklare som alltid kommer tillbaka med fakta i god tid och ser till att både köpare och säljare får en mäklare som man trivs med.
    Om man till detta lägger till att han kompetent och affärsmässig och trevlig att göra affärer med så har ni en bild av Oscar. Vi var mycket nöjda med hela affärsprocessen med Oscar!
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig samt engagerad mäklare som tar sig tid. Snabba återkopplingar vid funderingar och frågor. Rekomenderas varmt!
  • Vaito L
    Vaito L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevlig bra bemötande, skulle vara önskvärt om fastighetsbyrån kunde sänt sms förslag om annat ledigt boende, alla har inte mejladresser, något att tänka på! För övrigt mycket nöjd kund
  • Lena A
    Lena A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevligt bemötande, saklig korrekt information .
  • Christine F
    Christine F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har valt helt rätt yrke! Trevlig, ambitiös och snabb på att svara på frågor som dyker upp. Du kan känna dig trygg i affären :)

Christine Farneman, Täby.
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kunnig, saklig och lätt att ha och göra med! Ger snabb återkoppling under processens gång.
  • Petter A
    Petter A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en mycket trevlig, ambitiös, engagerad och lojal mäklare. Jag är mycket nöjd.
  • Kicki L
    Kicki L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra bemötande,trevlig, lyssnar på mig som kund,mycket tydlig i all information som jag som kund erhöll om vad som gällde för just mig och min försäljning.Det uppskattas.Allt gick smidigt.
  • Andree N
    Andree N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Utmärkt mäklare, väldigt hjälpsam och pedagogisk vilket uppskattas av en oerfaren säljare. Bra pris fick vi för lägenheten också. Två tummar upp
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Toppen på alla sätt! Har ingenting negativt att säga om Oscar.
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket nöjd med Oscars insatser
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Trevligt bemötande och stor professionalism
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Proffsig mäklare. Tydlig och rak kommunikation. Glad och trevlig i bemötande. Vi som säljare blev nöjda med affären. Skulle inte tveka att anlita honom igen vid en framtida affär.
  • Claes-göran A
    Claes-göran A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag fick ett mycket proffsigt bemötande av. Oscar gav svar på alla frågor och ett piggt och glatt bemötande.
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Toppen från dag 1 till den sista! Alltid tillgänglig alltid hjälpsam! 10 av 10 stjärnor!
  • Alma A
    Alma A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en väldig professionel mäklare med god kompetens . Varma rekommendationer.
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket professionellt bemötande och bra på att delge information om lägenheten som jag köpte. Allt från visning till påskrift på sista papper sköttes väldigt smidigt!
  • Emma D
    Emma D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En toppenmäklare som alltid var lätt att nå och inga frågor var dumma frågor. Vi är jättenöjda!
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar ingav förtroende och var effektiv. Han var alltid tillgänglig och hörde alltid av sig. Dessutom hade han humor och var mycket rar.
    Kristina Niniansdotter
  • Alex M
    Alex M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt duktig, väldigt trevlig - han hade en förmåga att få allting i kontrakten att låta intressant och förklarade väldigt bra vad allting innebar så att man förstod allting glasklart. Han var även extremt hjälpsam när det gällde andra saker, så som att fixa min sambos namn på dörren etc. Toppmäklare, rekommenderas!
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Världsklass, ge Oscar tid på sig att sälja lägenheten/huset så vet ni att han kommer leverera över förväntan!
  • Kim P
    Kim P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevligt bemötande samt proffsig och korrekt. Kändes otroligt skönt att han på ett enkelt sätt kunde förklara det man inte förstod sig på eftersom det var min första försäljning.

Kände direkt att detta var en mäklare jag kunde lita på och har alla intentioner att anlita honom vid min nästa försäljning.
  • Ari M
    Ari M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    I helhet var var tjänsten bra.
    Men med tanke på vad det kostade så borde man inte låta en "lärling" skriva texten till prospektet och inte komma i sista minut inför visning. Tycker dock man ska låta nyblivna mäklare få chansen men då till reducerat pris för kunden. Alla kan bli sena och i mitt fall gick det bra ändå.
    Foto 4/5
    Prospekt 3/5
    Mäklare 4/5
    Pris 3/5
  • Line S
    Line S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är proffsig och var mycket lätt att sammarbeta med. Även försäljningen vart mycket lyckad och jag är väldigt glad att vi valde Oscar och tacksam för hans arbete.
  • Simon L
    Simon L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är bra att ha att göra med och går att lita på. Mitt objekt som såldes va kanske inte det objekt han sattes på prov fullt ut men målet nåddes och jag har inga anmärkningar på hur han skötte sitt uppdrag! Stark 4, tuffare objekt hade möjliggjort en femma!
  • Satu Mariia H
    Satu Mariia H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket besviken på mäklaren Oscar Hallbygård vid köp av bostad i Torpedbåten 3, eftersom han annonserade och sålde lägenheten som stamrenoverad fast badrummet inte var det. Hallbygård frånsade sig allt ansvar för den felaktiga informationen.
  • Anne Mari L
    Anne Mari L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    bra bemötande men inte så mycket mer
  • Simon N
    Simon N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker Oscar Hallbygård uppträdde proffesionellt och som en mäklare skall göra.
    Han var mycket tillmötesgående och trevlig.
    Skulle gärna använda Oscar Hallbygård som mäklare när det är min tur att sälja min bostad i framtiden.
    Mvh Simon
  • Brf F
    Brf F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En behaglig person med gott omdöme, korrekt och mycket professionell -
    vår erfarenhet av Oscar Hallbygård är enbart positiv.
  • Björn G
    Björn G skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är det självklara valet om du ska sälja din lägenhet, villa eller fritidshus. Han är engagerad, pålitlig och får ut max av din försäljning. Helt enkelt toppen!
  • Nathalie O
    Nathalie O skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är engagerad, professionell, driven, kunnig och väldigt trevlig!
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag är fantastiskt nöjd med Oscar som min mäklare. Han fick i uppdrag att sälja min lägenhet under en period då marknaden började svaja en aning. Trots detta gjorde han jobbet med bravur, och jag kan starkt rekommendera honom om du går i flyttankar.
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en fantastisk skicklig mäklare som jag skulle rekommendera till alla som ska sälja eller köpa bostad! Jag kände mig jättetrygg genom hela processen och Oscar ordnade en riktig drömaffär för min familj! Alltid tillgänglig och kloka och professionella svar på alla frågor. TACK Oscar för ditt superstöd!
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är jättenöjda med Oscar som mäklare, både innan sälj, under sälj och efter sälj. Skulle rekommendera honom.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi fick din hjälp med värdering av huset inför ny bolåneränteförhandling. Du var väl förbered och verkar ha mycket bra koll på såväl marknadsvärde i stort som god lokalkännedom i Täby-området.

Extra plus för att du på flera sätt under husesynen motiverade och förklarade hur olika saker (antal sovrum, husets ålder, olika väderstrecks betydelse mm) rent konkret påverkar värderingen. Kul och intressant att inte bara få en slutsiffra, utan faktiskt få den ordetligt motiverad och förklarad. Tack för hjälpen! Mvh, Jonas & Johanna
  • Luchezar K
    Luchezar K skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar skötte försäljningen av vår lägenhet på ett riktigt bra sätt och professionellt sätt. Han ställde upp på privata visningar vilket uppskattades väldigt mycket. Han höll oss uppdaterade om exakt vad som hände under hela säljprocessen och vi kände oss trygga med att ha honom som mäklare!
  • Erik K
    Erik K skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi fick fantastiskt bra hjälp av Oscar under köpet av vår nya lägenhet. Vi fick smidigt möjlighet till en extra visning vilket vi uppskattade. Oscar var också tydlig och hjälpsam under hela köpprocessen vilket var viktigt för oss som skulle in på bostadsmarknaden för första gången.
  • Jecki A
    Jecki A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Affären med Fastighetsbyrån i Täby gick bra. Mäklaren, Oscar Hallbygård var från början jätte engagerad och tillgänglig för oss hela tiden. Vi skulle hjärtligt rekommendera både Osar och hans kollegor på Täby kontoret.
  • Hans N
    Hans N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit till stor hjälp vid försäljningen av vår lägenhet. Han har alltid svarat snabbt på alla frågor och skötte visning och budgivning exemplariskt.
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Redan från start kände man ett starkt förtroende för Oscar. Han är otroligt engagerad och professionell i det han gör!
    Med ett härligt humör och ett lugn kände man sig trygg från första mötet till den dagen vi lämnade över nycklarna.

Jag rekommenderar Oscar starkt till mina nära och kära!

Tack för all hjälp med försäljningen - så ses vi nästa gång det är dags! ;)
  • Janne L
    Janne L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscars proffsiga bemötande resulterade med att vi ville anlita honom direkt! Vi kom i kontakt med Oscar på en av hans visningar, han gav tydlig och bra information för oss som spekulant och precis så ville vi att våran visning skulle vara när vi skulle sälja. Oscar fick hjälpa oss att sälja vår bostad och vi kände oss trygga igenom hela affären.
    Han har överträffat alla våra förväntningar.
    Vi kommer varmt rekommendera Oscar till alla som funderar på att byta bostad i Täby.
    Tack Oscar för ett fantastiskt jobb!
  • Kasper L
    Kasper L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte en lägenhet där Oscar var mäklare. Jag fick konstant information kring läget gällande allt som hade med köpet att göra under den period som affären pågick. Ibland även under icke-speciellt-bekväma arbetstimmar. Professionellt bemötande hela vägen och jag kan inte säga annat än att jag är nöjd. Rekommenderas starkt
    2015-12-16 Oscar H svarar Kasper L
    Tack Kasper och det glädjer mig att du är nöjd.
    Hoppas du trivs i lägenheten och hojta till om du behöver hjälp med någonting i framtiden.
    Ta hand om dig!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är mycket nöjda med att vi valde Oscar som mäklare till vår försäljning. Vilket trevligt bemötande från början till slut. Oscar har båda fötterna på jorden och ingav ett lugn som gjorde att vi kunde känna oss trygga med försäljningen. Märktes direkt att Oscar är lokal på orten och känner Täbyområdet väl. Förhoppningsvis byter vi inte bostad på ett tag men gör vi det så kontaktar vi dig på nytt. Tack för den här gången!
    / Två mycket nöjda kunder!
    2015-12-09 Oscar H svarar Jonas S
    Tack för fina ord Jonas.
    Lycka till med nya lägenheten i Hägernäs Strand!
  • Sabina R
    Sabina R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar gav ett väldigt förtroendegivande intryck redan från första mötet. Med Oscars hjälp fick jag även kontakt med en duktig mäklare när jag skulle sälja min bostad i Vallentuna. Skulle absolut kunna rekommendera honom då han varit en fantastiskt bra mäklare.
    2015-12-09 Oscar H svarar Sabina R
    Tack för de värmande orden Sabina. Jag hjälper dig givetvis i framtiden om det är någonting du undrar över.
    Lycka till med din nya bostad!
  • Helene A
    Helene A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har hjälp oss att sälja en bostadsrättsradhus i Täby. Hans bemötande var proffsigt och vänligt. Han var mycket noggrann och tydlig, vilken gjorde oss som säljare och även köparen väldigt trygga i affären.

Vi är nöjda med fastighetsbyrån och kommer gärna att rekommendera byrån och Oscar till andra. Vår förväntan inbringades till fullo.
    2015-12-09 Oscar H svarar Helene A
    Hej Helena. Kul att höra att ni båda är nöjda vilket givetvis är målet med alla affärer.
    Ta hand om dig och hälsa Rolle.
  • Ye Q
    Ye Q skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    I feel so lucky that I had Oscar Hallbygård who gave me so much help and let the way of approaching my dream apartment easier. Also, the services and processes in Fastighetsbyrån have been carried out fast and smoothly. Highly recommended!
    2015-12-09 Oscar H svarar Ye Q
    How happy I am to hear that. I wish you all good luck and welcome to Täby.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Högt förtroende!
    Mycket kompetent mäklare. Rekommnderas varmt.
    2015-12-09 Oscar H svarar Mikael F
    Tack för referensen Mikael.
    Lycka till med nya huset.
  • Lida T
    Lida T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är kunnig, tydlig och mycket lugnt person. Han är en trevlig person som man kan lita på och jag personligen kände mig trygg när han tig hand om försäljningen av vårt hus.
    2015-09-30 Oscar H svarar Lida T
    Lida,
    Tack för komplimangerna. Det har varit trevligt att arbeta med dig och Attaback.
    Ta hand om er. Lycka till på Biblioteksgången.
Christoffer Stendahl
Erica Berg