122 rekommendationer

Oscar Hallbygård
en del av Fastighetsbyrån Täby

Om man gillar det man gör tror jag att både resultat och kundnöjdhet ökar, och jag trivs verkligen med mitt arbete! För mig har det alltid varit tydligt att jag ska jobba med människor. Jag älskar mäklaryrket eftersom det ger mig den kontakten samtidigt som jag får chans att nyttja mitt eget driv och engagemang på jobbet varje dag. Jag är oerhört tacksam för det, det är få förunnat att jobba med det man verkligen tycker om. Jag hoppas att varje kund jag arbetar med ska bli ambassadörer för mig och rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. Har du frågor kring din bostadsaffär? Tveka då inte att höra av dig till mig!
Esplanaden 17b
183 34 Täby — Visa karta

Vad tror Oscar att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 122 kunder tycker om Oscar Hallbygård

• Björn A
    Björn A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en duktig mäklare som gjorde försäljningsprocessen väldigt enkel och smidig. Jag kan varmt rekommendera Oscar och kommer gladeligen anlita honom igen.
    2017-09-15 Oscar H svarar Björn A
    Tack Björn för fina ord. Det har varit superkul att hjälpa både dig och din sambo. Jag önskar er lycka till med er nya lägenhet så hoppas jag att vi ses inför nästa bostadsaffär :) / O
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi valt att anlita flera gånger. Han har tydlig kommunikation och levererar goda resultat. Kan varmt rekommendera Oscar!
    2017-09-11 Oscar H svarar Matilda B
    Tack för din rekommendation Matilda. Jag hjälper er gärna fler gånger med fler lyckade affärer.

Lycka till med nya lägenheten. /Oscar
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt duktig och trevlig, jag har bara positiva saker att säga. Utmärker sig mot de andra mäklare jag haft kontakt med under mitt lägenhetsletande.
    2017-09-10 Oscar H svarar Niklas J
    Härligt att höra Niklas. Grattis till ditt nya hem och välkommen till Täby. Ser fram emot att hjälpa dig i framtiden / O
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit både mycket trevlig och proffesionell.
    2017-09-08 Oscar H svarar Kerstin S
    Tack Kerstin, och lycka till med er nya fina bostad.
    /O
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en trevlig och ambitiös mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Vi är jättenöjda med hela försäljningsprocessen.
    2017-09-08 Oscar H svarar Sofie J
    Tack Sofie. Det har varit jättekul att hjälpa er. Ta hand om varandra så får ni kontakta mig när ni behöver min hjälp igen :)
  • Erik E
    Erik E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar uppfyllde våra förväntningar försäljningen. Vi är mycket nöjda med hans jobb
    2017-09-08 Oscar H svarar Erik E
    Tack Erik för ett fint samarbete.

Lycka till med er nya lägenhet så ser jag fram emot att komma över i höst när ni slagit er till ro.
  • Hans D
    Hans D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra på att kommunicera och föra fram information och budskap . På ett lugnt och sansat sätt , hela tiden lyssnar och gör paus om man inte hänger med . Bra på att löpande ge feedback och tala PM vad som händer .
    2017-08-28 Oscar H svarar Hans D
    Tack Hans för ett fint samarbete. Slutet gott, allting gott. Kul att få hjälpa till.

Vi hörs framöver :)
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en toppen kille som rockar rollen som mäklare utan tvekan!

Som mäklare är han påläst, tillgänglig, flexibel och engagerad. Man känner sig väl omhändertagen och Oscar är någon som lägger ner tid, energi och hjärta i sitt jobb.

Med ett leende på läpparna får han saker att kännas lätt och finns där när man behöver lite extra hjälp eller stöd. En mäklare med ett hjärta av guld.

Bättre kunde man inte fått som sin första mäklare!
    2017-08-21 Oscar H svarar Evelina B
    Evelina,

Vad glad jag blir. Alltid kul när en köpare och säljare är nöjd med sin affär. Du kommer stortrivas i Näsby Park. Ring mig om du har några frågor eller funderingar :)
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde min etta i Näsbypark med hjälp av Oscar. Skulle beskriva det hela som en väldigt trygg upplevelse. Oscar hade koll på läget och trots att det var ganska svalt intresse på lägenheten och visningar kände jag aldrig någon oro. Oscar drog i lite trådar och hittade en köpare med ett bud jag kände mig väldigt nöjd med!
    2017-08-04 Oscar H svarar Alexandra J
    Tack Alexandra. Det är har varit kul att jobba med dig. Lycka till med familjen och ert nya boende :)
  • Reka S
    Reka S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt professionell och mycket bra service
    Mycket nöjd
    2017-08-04 Oscar H svarar Reka S
    Tack Reka,

Hoppas att din dotter kommer trivas i lägenheten :)
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevligt bemötande igenom hela upplevelsen både innan och efter köp!
    2017-08-04 Oscar H svarar Stefan E
    Stefan, Tack för dina ord. Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet. Jag kommer gärna förbi och kollar hur ni har det :)
  • Jonathan M
    Jonathan M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kunde inte önska mig en mer professionell och trevlig mäklare än Oscar.
    Allt rullade på så bra med hus köpet så jag valde att även sälja min lägenhet med Oscar.
    Snabb och effektiv process med fotografiering visning och budgivning.Skadar inte att slutpriset blev över alla förväntningar. Stark 5a!
    2017-08-04 Oscar H svarar Jonathan M
    Tack Jonathan. Det har varit ett nöje att jobba med dig. Jag önskar dig lycka till med renoveringen och ditt nya boende så hörs vi senare.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Supernöjda med hela processen. Kan verkligen rekommendera Oscar!
    2017-08-04 Oscar H svarar Niklas H
    Tack Niklas. Lycka till på Kungsholmen nu så hörs/ses vi i framtiden!
  • Jill T
    Jill T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra mäklare, tillgänglig och tålmodig! Fick till en strålande affär. Rekommenderas varmt.
    2017-08-04 Oscar H svarar Jill T
    Tack Jill för fint samarbete. Ta hand om familjen så hörs vi av
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket snabb och smidig affär och proffisionellt agerande av Oscar. Mina varmaste rekommendationer!
    2017-08-04 Oscar H svarar Henrik F
    Tack Henrik. Ser fram emot nästa projekt!
  • Ingmarie T
    Ingmarie T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård har uppfyllt alla våra förväntninga från första telefonkontakten till det snabba avslutet i samband med försäljning av vår delvis brandskadade fastighet med tillhörande uppvuxen trädgård. Allt bemötande och respons gör att vi varmt rekommenderar Oscar Hallbygård på Fastighetsbyrån i Täby.
    2017-08-04 Oscar H svarar Ingmarie T
    Ingmarie. Tack för förtroendet och ta hand om familjen och far din.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Under hela försäljningen levererade Oscar toppklass och över förväntan! Ingen annan hade kunnat göra ett bättre jobb. Jag rekommenderar honom varmt
    2017-08-04 Oscar H svarar Johanna P
    Tack snälla Johanna, Lycka till i Danderyd och er renovering. Hälsa Pierre från mig
  • Pierre A
    Pierre A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fantastiskt arbete av Oscar Hallbygård. Proffsigt rakt igenom, klara besked, snabba svar. Kan varmt rekommendera honom som er blivande mäklare.

Vänligen
    Pierre Andersson
    2017-08-05 Oscar H svarar Pierre A
    Hej Pierre,

Tack för feedbacken. Stort lycka till med allt i Danderyd så ses vi i framtiden :)
  • Mary D
    Mary D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Super nöjd, engagerad och mån om sina kunder.
    2017-07-29 Oscar H svarar Mary D
    Tack Mary,

Jag hoppas att du och din dotter kommer stormtrivas :)

Vi hörs framöver
  • Elin N
    Elin N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Oscar är en super bra mäklare. Fick redan första gången jag träffade Oscar ett bra intryck av honom. Han har hållit god kommunikation med oss under hela processen. Punktlig, trevlig. Har inget annat än positivt att säga om Oscar.
    2017-08-05 Oscar H svarar Elin N
    Hej Elin och stort tack för din Reco.

Lycka till med musiken så hoppas jag att jag ser mer av dig på TV :)
  • Daniel  H
    Daniel H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kan starkt rekommendera Oscar Hallbygård - en proffsig, tillgänglig och ärlig mäklare i världsklass som brinner för sitt yrke.

Oscar anpassade försäljningen helt och hållet efter mina behov och önskemål!

Oscar Hallbygård är absolut en av Sveriges bästa mäklare!
    2017-08-05 Oscar H svarar Daniel H
    Tack Daniel.

Nu ser jag fram emot andra projekt och även ett fortsatt samarbete :)
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra service, alltid tillgänglig.
    2017-08-05 Oscar H svarar Lisa W
    Tack Lisa.

Lycka till med er fina lägenhet. Kommer gärna över sen när allt är klart
  • Lars A
    Lars A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra service och alltid tillgänglig!
    2017-08-09 Oscar H svarar Lars A
    Tack Lars! Kul att du är nöjd. Lycka till med boendet i Portugal och golfen. Kommer gärna ner på en weekend med familj :)
  • Karl M
    Karl M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård var mäklare då jag köpte den lägenhet jag bor i nu. Jag tyckte han var professionell och brydde sig om mig som köpare. Jag är väldigt nöjd med honom och kände mig trygg under hela köpprocessen.
    2017-08-09 Oscar H svarar Karl M
    Tack Karl. Känns tryggt att du är nöjd. Dina ord värmer och hoppas att du trivs i ditt nya boende. Vi hörs framöver
  • Pahlevan P
    Pahlevan P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tack för att bra jobb Oscar Hallbygård! Vi är super nöjda med din kompetens och professionalitet. Du gjorde en jätte bra försäljning och vi ser fram emot fler samarbeten tillsammans. Högsta betyg 😊
    2017-08-09 Oscar H svarar Pahlevan P
    Tack för värmande ord.

Kör hårt med renoveringen och hälsa Amir så gott!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jättetrevlig skön snubbe, kul att ha att göra med
    2017-08-25 Oscar H svarar Marcus H
    Marcus,

Jag är övertygad om att du och din bror kommer att trivas. Lycka till med gymmet :)
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har fått mycket hjälp och känt mig omhändertagen under hela processen
    2017-08-29 Oscar H svarar Pierre S
    Tack Pierre! Lycka till med ditt nya fina hus.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård bästa mäklaren!!
    2017-09-11 Oscar H svarar Amanda H
    Tack Amanda. Kul att träffa dig och jag är övertygad att du kommer att trivas. Hoppas på at få hjälpa dig i framtiden / O
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag rekommenderar Oscar, han är väldigt tydlig med allt och säkerställer att du förstår vad som händer hela tiden och ger dig den information du behöver, väldigt trevlig också :)
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra mäklare! Rekommenderas! Allt har varit tydligt och klart rakt igenom och man har alltid kunnat fråga om hjälp . Tack .
  • Pontus Kjell V
    Pontus Kjell V skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En alltigenom proffsig och trevlig mäklare med sinne för noggrannhet. En trygg mäklare som eskorterade mig igenom min bostadsaffär med bravur.
  • Theodor R
    Theodor R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var hjälpsam och tydlig hela vägen! Han fick mig att känna trygghet i affären och jag kan starkt rekommendera honom.
  • Robin W
    Robin W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Anlitade Oscar vid försäljningen av min lägenhet i Täby. Oscar är en riktigt proffesionell mäklare som jag starkt kan rekommendera flera att anlita. Seriös, ödmjuk, kompetent, saklig och en duktig förmedlare och säljare. Min rekommendation är att inte bara sälja genom Oscar utan hoppas på att få köpa av honom en vacker dag.

/Robin
  • Annalisa S
    Annalisa S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fick direkt förtroende för Oscar som mäklare. Vänligt bemötande, mycket engagerad och stort kunnande fick mig att aldrig tvivla på att han skulle lyckas sälja vår lägenhet till det pris vi ville ha. Han svarade alltid omgående på mejl och samtal, och alltid angelägen om att hålla oss informerade under säljprocessen. Jag kan verkligen rekommendera Oscar - en mäklare av hans kaliber är sällsynt!
    2017-08-29 Oscar H svarar Annalisa S
    Det värmer att läsa det du skriver. Ta hand om familjen så hörs vi framöver igen / O
  • Robin L
    Robin L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har hunnit med att sälja två bostäder och har låtit Oscar hjälpa oss med båda försäljningarna. Båda resultaten har varit riktigt bra och affärerna har skötts på ett smidigt och professionellt sätt! Om vi skulle flytta senare i framtiden så är valet av mäklare givet! Rekommenderas
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell, trevlig och driven mäklare.
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mkt nöjd med Oscars engagemang och energi vid försäljningen av min lägenhet
  • Kajsa A
    Kajsa A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Duktig och trevlig mäklare som jag starkt rekommenderar.
    Koll på läget och brinner för sitt jobb! Det resulterar i bra affärer.
  • Viktor A
    Viktor A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var trevlig och professionell i sitt hanterande av affären. Han bidrog till en trygg försäljning av bostaden.
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Samarbetet med Oscar Hallbygård har fungerat utmärkt bra. Vi är på alla sätt nöjda med hans bemötande och det sätt på vilket han sett till att vi nu innehar den lägenhet som vi önskade.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Engagerad och driven mäklare! Alltid tillgänglig och håller vad han lovar. Rekommenderar honom starkt!
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har som intresserad köpare mött Oscar i samband med flera visningar och budgivningar och har alltid blivit professionellt bemött. Jag har flera gånger blivit kontaktad i förväg när nya objekt har varit aktuella och har nu äntligen köpt en bostadsrätt som jag är mycket nöjd med. Oscar har nu fått förtroendet att sälja min bostadsrätt och jag är säker på att han kommer att göra ett lika professionellt jobb den här gången.
  • Elina H
    Elina H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har både köpt och sålt en bostad med hjälp av Oscar.
    Oscar är en trygg och mycket duktig mäklare som alltid levererar. Han har dessutom en lättsam och trevlig personlighet. Jag rekomenderar er verkligen att ta kontakt med honom om ni är på jakt efter en ny bostad eller funderar på att sälja.

Elina Hansen, Täby.
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket hjälpsam, engagerad och ständigt tillgänglig!
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en mycket proffsig och duktig mäklare. Vi kände oss väl omhändertagna både innan och efter försäljningen och är nöjda med det pris vi fick för vår lägenhet. Oscar gjorde sitt yttersta för att allt skulle bli så bra som möjligt för oss och vi kan varmt rekommendera honom til alla som ska sälja en bostad!
  • Victor B
    Victor B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård är en superduktig mäklare, alltid trevlig och kontaktbar.
    Flexibel med tider och väldigt målinriktad!
  • Salam A
    Salam A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Professionell, duktig och lyhörd. Rekommenderar honom startkt.
  • Gustav R
    Gustav R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård var mycket angelägen att både vi som köpare samt säljaren var nöjda då affären var i hamn. Tillgänglig hela tiden och ett bra flyt i affären!
  • Pål S
    Pål S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra och proffessionellt bemötande.
  • Emelie L
    Emelie L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en fantastisk mäklare! Alltid med glatt humör och stort driv.
    Han hjälpte mig att sälja min lägenhet och hittade redan innan öppen visning en köpare som var villig att köpa till ett bra slutpris.
    Han har skött affären snyggt och jag har hela tiden haft bra förtroende för Oscar. Jag rekommenderar honom varmt.
Christoffer Stendahl
Oscar Hallbygård