138 rekommendationer

Oscar Hallbygård
en del av Fastighetsbyrån Täby

Om man gillar det man gör tror jag att både resultat och kundnöjdhet ökar, och jag trivs verkligen med mitt arbete! För mig har det alltid varit tydligt att jag ska jobba med människor. Jag älskar mäklaryrket eftersom det ger mig den kontakten samtidigt som jag får chans att nyttja mitt eget driv och engagemang på jobbet varje dag. Jag är oerhört tacksam för det, det är få förunnat att jobba med det man verkligen tycker om. Jag hoppas att varje kund jag arbetar med ska bli ambassadörer för mig och rekommendera mig vidare till vänner och bekanta. Har du frågor kring din bostadsaffär? Tveka då inte att höra av dig till mig!
Esplanaden 17b
183 34 Täby — Visa karta

Vad tror Oscar att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 138 kunder tycker om Oscar Hallbygård

• Annika R
    Annika R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket påläst och duktig mäklare. Oscar har ett varmt, öppet och ödmjukt sätt.
    Oscar är Väldigt mån om både köpare och säljare.
    Oscar gör mer än vad som kan förväntas av en mäklare.

Den bästa mäklar upplevelsen man kan tänka sig.
    Rekommenderas.
    2017-11-19 Oscar H svarar Annika R
    Härligt att höra Annika. Verkligen superkul att du och familjen tycker om huset. Jag är övertygad om att huset passar er perfekt.
    Hör av er om ni har några funderingar alternativt tankar på annat boende i framtiden

• Sara R
    Sara R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag förstår helt klart varför jag fick rekommendationen att anlita Oscar.
    Oscar är en mycket proffesionell, engagerad och trevlig mäklare. Han återkopplade och var tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera Oscar!
    2017-11-10 Oscar H svarar Sara R
    Vad kul att ni är nöjda! Har varit riktigt kul att hjälpa er och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende tillsammans :)

Trevlig helg / O
  • Max E
    Max E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevlign och hjälpsam mäklare!
    2017-11-09 Oscar H svarar Max E
    Härligt att höra Max. Jag är övertygad om att ni kommer att stortrivas :) / O
  • Valentin P
    Valentin P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag fick bra hjälp genom hela affären. Oscar gav mig tips och råd hela vägen. Han var väldigt tillgänglig under hela processen.
    2017-11-06 Oscar H svarar Valentin P
    Tack för fina ord Valentin. Vi ses framöver / O
  • Ioannis L
    Ioannis L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är riktigt nöjda med hur Oscar skötte försäljningen av vår lägenhet. Kommer absolut kontakta honom vid en eventuell försäljning igen.
    2017-11-06 Oscar H svarar Ioannis L
    Tack Ioannis,

Skönt att allt löste sig. Ser fram emot att jobba med er igen och önskar er all lycka till med nytillskottet / O
  • Lena B
    Lena B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra på alla sätt.
    Trevligt och enkelt
    2017-11-01 Oscar H svarar Lena B
    Tack Lena för ett fint samarbete. Kul att allt gick så smidigt.

Ha det gott / O
  • Frida N
    Frida N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Över förväntan! Oscar är otroligt tillmötesgående och flexibel. Han har svar på allt, från små banala frågor till stora avgörande funderingar. Jag är otroligt nöjd och tacksam över all vägledning och hjälp jag fått i mitt första bostadsköp!
    2017-11-01 Oscar H svarar Frida N
    Tack Frida för fina ord. Jag uppskattar dina värma ord och ser fram emot att hjälpa dig i framtiden :) / O
  • Kristina Ö
    Kristina Ö skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är mycket trevlig och professionell mäklare.
    Vi fick fantastisk bra hjälp av honom under köpet av vår lägenhet.
    När vi sedan behövde hjälp med värdering av vår lägenhet var han snabbt på plats!
    Oscar har stor koll på marknadsvärdet.

Vi är supernöjda!
    Kan varmt rekommendera Oscar!
    2017-10-29 Oscar H svarar Kristina Ö
    Vda höra härligt att Kristina. Jag är glad att ni trivs i er nya lägenhet.
    Hör av er om ni behöver någon mer hjälp.

Kram /O
  • Annika L
    Annika L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har under de senaste åren träffat många, och använt oss av ett par, mäklare och vår uppfattning är att Oscar är den bästa av dem. Han är kunnig, trevlig, bra på att kommunicera, tillmötesgående och ger ett mycket professionellt intryck. Dessutom fick vi vår lägenhet såld till ett mycket bra pris.
    2017-10-13 Oscar H svarar Annika L
    Tack snälla för fina ord. Jag blir glad att höra att ni är nöjda och önskar dig och Richard all lycka till med ert nya boende i Västerås!
    Kram /O
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Som köpare upplevde jag Oscar som seriös, tillmötesgående och mkt trevlig, ger honom de varmaste rekommendationer!
    2017-10-13 Oscar H svarar Katarina B
    Härligt Katarina. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya hem. Ser fram emot att hjälpa dig i framtiden.

• Gregor P
    Gregor P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra bemötande och professionell upplägg av uppdraget. Lätt att förstå, klar och transparent kommunikation. Inger förtroende och med hjälp av kollegor på kontoret får avslut som säljaren är nöjd med.
    2017-10-10 Oscar H svarar Gregor P
    Tack för fina ord Gregor. Det har varit ett nöje att hjälpa dig. Lycka till med golfen och ta hand om familjen!
  • Carl-Fredrik M
    Carl-Fredrik M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket duktig mäklare, visar stort intresse för yrket och objektet samt proffsigt bemötande.
    2017-10-09 Oscar H svarar Carl-Fredrik M
    Tack Snälla Carl-Fredrik. Betyder mycket att du är nöjd! Ta hand om dig, lägenheten och hoppas dina bilaffärer rullar på :) /O
  • Malin L
    Malin L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag upplevde Oscar Hallbygård som en kunnig, erfaren och trevlig mäklare! Vi kände oss väl bemötta, han visade ett "gott" intresse för oss som kunder! Han informerade oss, svarade snabbt vid frågor och tog väl hand om oss! Vi är super nöjda och kommer garanterat träffa Oscar när vi i framtiden säljer vår bostad!
    2017-10-08 Oscar H svarar Malin L
    Tack Malin. Vad glad jag blir att ni är nöjda och att jag får hjälpa er igen. Ta hand om varandra och katten så ses och hörs vi :) / O
  • Erik B
    Erik B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har blivit mycket bra bemötta. Han har alltid tagit sig tid och haft svar på alla frågor och varit väldigt informativ. Det känns som han verkligen gett allt för att vi skulle få en så bra köpupplevelse som möjligt.
    2017-10-08 Oscar H svarar Erik B
    Tack Erik. Ni har varit fantastiska och lycka till med er första bostad.
    Ni vet var jag finns när det är dags för en förändring. /O
  • Björn L
    Björn L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var supertrevlig, pålitlig och hjälpsam under hela lägenhetsköpet!
    2017-09-28 Oscar H svarar Björn L
    Tack Björn. Kul att ni är nöjda. Ni kommer att stortrivas och när ni har tankar på att byta, då vet ni vem ni ska ringa :)
    Trevlig helg
  • Jolanta L
    Jolanta L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi kommer både anlita och rekommendera Oscar!
    2017-09-27 Oscar H svarar Jolanta L
    Tack J,

Det ser jag fram emot :)
    / O
  • Björn A
    Björn A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en duktig mäklare som gjorde försäljningsprocessen väldigt enkel och smidig. Jag kan varmt rekommendera Oscar och kommer gladeligen anlita honom igen.
    2017-09-15 Oscar H svarar Björn A
    Tack Björn för fina ord. Det har varit superkul att hjälpa både dig och din sambo. Jag önskar er lycka till med er nya lägenhet så hoppas jag att vi ses inför nästa bostadsaffär :) / O
  • Matilda B
    Matilda B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi valt att anlita flera gånger. Han har tydlig kommunikation och levererar goda resultat. Kan varmt rekommendera Oscar!
    2017-09-11 Oscar H svarar Matilda B
    Tack för din rekommendation Matilda. Jag hjälper er gärna fler gånger med fler lyckade affärer.

Lycka till med nya lägenheten. /Oscar
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt duktig och trevlig, jag har bara positiva saker att säga. Utmärker sig mot de andra mäklare jag haft kontakt med under mitt lägenhetsletande.
    2017-09-10 Oscar H svarar Niklas J
    Härligt att höra Niklas. Grattis till ditt nya hem och välkommen till Täby. Ser fram emot att hjälpa dig i framtiden / O
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit både mycket trevlig och proffesionell.
    2017-09-08 Oscar H svarar Kerstin S
    Tack Kerstin, och lycka till med er nya fina bostad.
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en trevlig och ambitiös mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Vi är jättenöjda med hela försäljningsprocessen.
    2017-09-08 Oscar H svarar Sofie J
    Tack Sofie. Det har varit jättekul att hjälpa er. Ta hand om varandra så får ni kontakta mig när ni behöver min hjälp igen :)
  • Erik E
    Erik E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar uppfyllde våra förväntningar försäljningen. Vi är mycket nöjda med hans jobb
    2017-09-08 Oscar H svarar Erik E
    Tack Erik för ett fint samarbete.

Lycka till med er nya lägenhet så ser jag fram emot att komma över i höst när ni slagit er till ro.
  • Hans D
    Hans D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra på att kommunicera och föra fram information och budskap . På ett lugnt och sansat sätt , hela tiden lyssnar och gör paus om man inte hänger med . Bra på att löpande ge feedback och tala PM vad som händer .
    2017-08-28 Oscar H svarar Hans D
    Tack Hans för ett fint samarbete. Slutet gott, allting gott. Kul att få hjälpa till.

Vi hörs framöver :)
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en toppen kille som rockar rollen som mäklare utan tvekan!

Som mäklare är han påläst, tillgänglig, flexibel och engagerad. Man känner sig väl omhändertagen och Oscar är någon som lägger ner tid, energi och hjärta i sitt jobb.

Med ett leende på läpparna får han saker att kännas lätt och finns där när man behöver lite extra hjälp eller stöd. En mäklare med ett hjärta av guld.

Bättre kunde man inte fått som sin första mäklare!
    2017-08-21 Oscar H svarar Evelina B
    Evelina,

Vad glad jag blir. Alltid kul när en köpare och säljare är nöjd med sin affär. Du kommer stortrivas i Näsby Park. Ring mig om du har några frågor eller funderingar :)
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålde min etta i Näsbypark med hjälp av Oscar. Skulle beskriva det hela som en väldigt trygg upplevelse. Oscar hade koll på läget och trots att det var ganska svalt intresse på lägenheten och visningar kände jag aldrig någon oro. Oscar drog i lite trådar och hittade en köpare med ett bud jag kände mig väldigt nöjd med!
    2017-08-04 Oscar H svarar Alexandra J
    Tack Alexandra. Det är har varit kul att jobba med dig. Lycka till med familjen och ert nya boende :)
  • Reka S
    Reka S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt professionell och mycket bra service
    Mycket nöjd
    2017-08-04 Oscar H svarar Reka S
    Tack Reka,

Hoppas att din dotter kommer trivas i lägenheten :)
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevligt bemötande igenom hela upplevelsen både innan och efter köp!
    2017-08-04 Oscar H svarar Stefan E
    Stefan, Tack för dina ord. Hoppas ni kommer trivas i er fina lägenhet. Jag kommer gärna förbi och kollar hur ni har det :)
  • Jonathan M
    Jonathan M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kunde inte önska mig en mer professionell och trevlig mäklare än Oscar.
    Allt rullade på så bra med hus köpet så jag valde att även sälja min lägenhet med Oscar.
    Snabb och effektiv process med fotografiering visning och budgivning.Skadar inte att slutpriset blev över alla förväntningar. Stark 5a!
    2017-08-04 Oscar H svarar Jonathan M
    Tack Jonathan. Det har varit ett nöje att jobba med dig. Jag önskar dig lycka till med renoveringen och ditt nya boende så hörs vi senare.
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Supernöjda med hela processen. Kan verkligen rekommendera Oscar!
    2017-08-04 Oscar H svarar Niklas H
    Tack Niklas. Lycka till på Kungsholmen nu så hörs/ses vi i framtiden!
  • Jill T
    Jill T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra mäklare, tillgänglig och tålmodig! Fick till en strålande affär. Rekommenderas varmt.
    2017-08-04 Oscar H svarar Jill T
    Tack Jill för fint samarbete. Ta hand om familjen så hörs vi av
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket snabb och smidig affär och proffisionellt agerande av Oscar. Mina varmaste rekommendationer!
    2017-08-04 Oscar H svarar Henrik F
    Tack Henrik. Ser fram emot nästa projekt!
  • Ingmarie T
    Ingmarie T skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård har uppfyllt alla våra förväntninga från första telefonkontakten till det snabba avslutet i samband med försäljning av vår delvis brandskadade fastighet med tillhörande uppvuxen trädgård. Allt bemötande och respons gör att vi varmt rekommenderar Oscar Hallbygård på Fastighetsbyrån i Täby.
    2017-08-04 Oscar H svarar Ingmarie T
    Ingmarie. Tack för förtroendet och ta hand om familjen och far din.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Under hela försäljningen levererade Oscar toppklass och över förväntan! Ingen annan hade kunnat göra ett bättre jobb. Jag rekommenderar honom varmt
    2017-08-04 Oscar H svarar Johanna P
    Tack snälla Johanna, Lycka till i Danderyd och er renovering. Hälsa Pierre från mig
  • Pierre A
    Pierre A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fantastiskt arbete av Oscar Hallbygård. Proffsigt rakt igenom, klara besked, snabba svar. Kan varmt rekommendera honom som er blivande mäklare.

Vänligen
    Pierre Andersson
    2017-08-05 Oscar H svarar Pierre A
    Hej Pierre,

Tack för feedbacken. Stort lycka till med allt i Danderyd så ses vi i framtiden :)
  • Mary D
    Mary D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Super nöjd, engagerad och mån om sina kunder.
    2017-07-29 Oscar H svarar Mary D
    Tack Mary,

Jag hoppas att du och din dotter kommer stormtrivas :)

Vi hörs framöver
  • Elin N
    Elin N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag tycker att Oscar är en super bra mäklare. Fick redan första gången jag träffade Oscar ett bra intryck av honom. Han har hållit god kommunikation med oss under hela processen. Punktlig, trevlig. Har inget annat än positivt att säga om Oscar.
    2017-08-05 Oscar H svarar Elin N
    Hej Elin och stort tack för din Reco.

Lycka till med musiken så hoppas jag att jag ser mer av dig på TV :)
  • Daniel  H
    Daniel H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kan starkt rekommendera Oscar Hallbygård - en proffsig, tillgänglig och ärlig mäklare i världsklass som brinner för sitt yrke.

Oscar anpassade försäljningen helt och hållet efter mina behov och önskemål!

Oscar Hallbygård är absolut en av Sveriges bästa mäklare!
    2017-08-05 Oscar H svarar Daniel H
    Tack Daniel.

Nu ser jag fram emot andra projekt och även ett fortsatt samarbete :)
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra service, alltid tillgänglig.
    2017-08-05 Oscar H svarar Lisa W
    Tack Lisa.

Lycka till med er fina lägenhet. Kommer gärna över sen när allt är klart
  • Lars A
    Lars A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bra service och alltid tillgänglig!
    2017-08-09 Oscar H svarar Lars A
    Tack Lars! Kul att du är nöjd. Lycka till med boendet i Portugal och golfen. Kommer gärna ner på en weekend med familj :)
  • Karl M
    Karl M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård var mäklare då jag köpte den lägenhet jag bor i nu. Jag tyckte han var professionell och brydde sig om mig som köpare. Jag är väldigt nöjd med honom och kände mig trygg under hela köpprocessen.
    2017-08-09 Oscar H svarar Karl M
    Tack Karl. Känns tryggt att du är nöjd. Dina ord värmer och hoppas att du trivs i ditt nya boende. Vi hörs framöver
  • Pahlevan P
    Pahlevan P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Tack för att bra jobb Oscar Hallbygård! Vi är super nöjda med din kompetens och professionalitet. Du gjorde en jätte bra försäljning och vi ser fram emot fler samarbeten tillsammans. Högsta betyg 😊
    2017-08-09 Oscar H svarar Pahlevan P
    Tack för värmande ord.

Kör hårt med renoveringen och hälsa Amir så gott!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jättetrevlig skön snubbe, kul att ha att göra med
    2017-08-25 Oscar H svarar Marcus H
    Marcus,

Jag är övertygad om att du och din bror kommer att trivas. Lycka till med gymmet :)
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har fått mycket hjälp och känt mig omhändertagen under hela processen
    2017-08-29 Oscar H svarar Pierre S
    Tack Pierre! Lycka till med ditt nya fina hus.
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar Hallbygård bästa mäklaren!!
    2017-09-11 Oscar H svarar Amanda H
    Tack Amanda. Kul att träffa dig och jag är övertygad att du kommer att trivas. Hoppas på at få hjälpa dig i framtiden / O
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag rekommenderar Oscar, han är väldigt tydlig med allt och säkerställer att du förstår vad som händer hela tiden och ger dig den information du behöver, väldigt trevlig också :)
  • Isabella L
    Isabella L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra mäklare! Rekommenderas! Allt har varit tydligt och klart rakt igenom och man har alltid kunnat fråga om hjälp . Tack .
  • Pontus Kjell V
    Pontus Kjell V skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En alltigenom proffsig och trevlig mäklare med sinne för noggrannhet. En trygg mäklare som eskorterade mig igenom min bostadsaffär med bravur.
  • Theodor R
    Theodor R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var hjälpsam och tydlig hela vägen! Han fick mig att känna trygghet i affären och jag kan starkt rekommendera honom.
  • Robin W
    Robin W skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Anlitade Oscar vid försäljningen av min lägenhet i Täby. Oscar är en riktigt proffesionell mäklare som jag starkt kan rekommendera flera att anlita. Seriös, ödmjuk, kompetent, saklig och en duktig förmedlare och säljare. Min rekommendation är att inte bara sälja genom Oscar utan hoppas på att få köpa av honom en vacker dag.

/Robin
  • Annalisa S
    Annalisa S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Fick direkt förtroende för Oscar som mäklare. Vänligt bemötande, mycket engagerad och stort kunnande fick mig att aldrig tvivla på att han skulle lyckas sälja vår lägenhet till det pris vi ville ha. Han svarade alltid omgående på mejl och samtal, och alltid angelägen om att hålla oss informerade under säljprocessen. Jag kan verkligen rekommendera Oscar - en mäklare av hans kaliber är sällsynt!
    2017-08-29 Oscar H svarar Annalisa S
    Det värmer att läsa det du skriver. Ta hand om familjen så hörs vi framöver igen / O
Christoffer Stendahl
Oscar Hallbygård