Oscar Hallbygård
en del av Fastighetsbyrån Täby

Hej, Oscar här.

Om man gillar det man gör tror jag att både resultat och kundnöjdhet ökar, och jag trivs verkligen med mitt arbete! För mig har det alltid varit tydligt att jag ska jobba med människor. Jag älskar mäklaryrket eftersom det ger mig den kontakten samtidigt som jag får chans att nyttja mitt eget driv och engagemang på jobbet varje dag. Jag är oerhört tacksam för det och jag har insett att det är få förunnat att jobba med det man verkligen tycker om.

Jag hoppas att varje kund jag arbetar med ska bli ambassadörer för mig och rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.
Esplanaden 17b
183 34 Täby — Visa karta

Vad tror Oscar att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 164 kunder tycker om Oscar Hallbygård

• Linda S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köp av lägenhet vid Täby Centrum. Oscar har varit vänlig, bemötande, kunnig och lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Albina C skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket nöjd med Oscar. Han är en professionell och engagerad samt ödmjuk mäklare. Han var lättillgänglig och hjälpte alltid till när jag hade frågor gällande bostaden som jag sålde. Han stod bakom mig under hela processen. Jag har fullt förtroende för Oscar och kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Huyen N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Riktigt nöjd med Oscar. Varmt rekommendera och kommer definitivt anlita honom i nästa bostadsförsäljning Läs mer
  • Steven H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    We sold our apartment in Hägernäs with Oscar and he was phenomenal. It was a tough market and he was still able to make sure that we sold for a good price and was in constant contact with us about the best way to proceed with our sale. He was very professional and friendly and I would recommend him to anyone looking to move within Täby. Läs mer
  • Magnus B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har köpt en bostad i Jägernäs strand, Täby och jag tycker att jag har blivit mycket väl bemött. Läs mer
  • Renée B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag och min syster har nyligen sålt en villa genom Oscar. Vi har blivit så bra bemötta.
    Oskar har, under hela processen, varit mycket tillmötesgående, lugnande och lätt att kommunicera med.
    Vi vill verkligen varmt rekommendera Oskar som en pålitlig, påläst, lyhörd mäklare som dessutom är mycket trevlig. Läs mer
  • Dorothy M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag har sålt mina gamla saker och lämnat några på återvinning Läs mer
  • Carl H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kompetent och kunnig mäklare med modernt tänk och konstant tillgänglighet! Läs mer
  • Annette H skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Sålt radhus i Täby. Allt har fungerat smidigt med bra tillgänglighet och återkoppling. Oscar har infriat alla förväntningar och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Stuart A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    We planned the sale of our house with Oscar from the initial evaluation of value through to the eventual sale. Oscar was easy to deal with and very thorough with pictures and preperations. We can recommend Oscar! Läs mer
  • Kenneth I
    Kenneth I skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag sålde med Oscar i en tuff marknad. Oscar lovade aldrig för mycket utan jobbade istället med att få in köpare. Han höll mig hela tiden uppdaterad på vilka köpare som var intresserade och vilka som tvekade. Oscar ringde upp folk i sitt kundregister som kunde vara intresserade. Han är dessutom en väldigt personlig mäklare som är lätt att tycka om.
    Jag är väldigt glad att få lära känna Oscar som mäklare men också som person och rekommendera honom varmt till andra. Läs mer
  • Lars S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Bemötande och hantering så som man vill ha det! Läs mer
  • Ina E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vid försäljning av min lägenhet gjorde Oscar ett utmärkt arbete. Han var lyhörd och lyssnade på mig och hjälpte mig genom processen av de som var min första försäljning någonsin. För mig var det viktigt med god kontakt och att jag fick svar på alla mina frågor under vägens gång. Oscar vet vad han pratar om och fick mig att känna mig trygg. Han har koll på marknaden, viker sig inte och får jobbet gjort! Jag ville sälja fort och smidigt och de gjorde han. Läs mer
  • Emma G skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpt lgh av Oscar, därefter fick han sälja min lgh.

Jättebra bemötande.
    Professionell
    Arbetade hårt för att möta mina behov
    Alltid tillgänglig för att besvara frågor/bolla idéer. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Köpte en lgh på Eskadervägen i Täby.
    Mycket kompetent och trevlig säljare(Oscar Hallbygård ). Tog sig tid även under semestern. Smidig och enkel affär. Läs mer
  • Ann A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar was very active throughout our sale, very helpful and engaged in the process. Läs mer
  • Maud P
    Maud P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mycket duktig, noggrann och förtroendeingivande mäklare som har hjälpt mig, både vid köp av min nya bostad och försäljning av min gamla. Jag kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
  • Magdalena P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    En mkt hjälpsam, ärlig och bra mäklare! Mkt nöjd m mitt köp och all den hjälp jag fått i samband m detta! Läs mer
  • Frida A
    Frida A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Förtroendeingivande, trygg, kunnig och ärlig med kunden i konstant fokus.
    Vi är enormt nöjda med Oscar som sålde vår lägenhet och rekommenderar honom varmt till andra som vill sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Karina J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    köpt lägenhet. Blev väldigt bra bemött och mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Jimmy A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit otroligt hjälpsam under denna process. Han har givit oss en trygghetskänsla och ett lugn när en försäljning av detta slag skapar stress och nervositet. Jag och min fru kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
    2018-04-15 Oscar H svarar Jimmy A
    Tack snälla Jimmy. Det har varit en stor ära att få hjälpa till och kul att allt gick så smidigt! Hälsa så gott så ses vi framöver.
  • Patrik C skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag köpte lägenhet genom Oscar 2015. Det var en väldigt trygg och enkel affär och all kontakt med säljarna sköttes extremt smidigt! Mycket förtroendeingivande och lättsam att göra affärer med! Nästa boende som säljs kommer säljas genom Oscar! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-04-15 Oscar H svarar Patrik C
    Tack Patrik för fina ord! Jag är övertygad om att du och din familj kommer stortrivas. Vi hörs nästa gång :)
  • Annelie S
    Annelie S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en mycket förtroendeingivande, genuin och kunnig mäklare som på ett personligt plan tar sig an människorna han möter i sitt arbete. Kände mig väldigt trygg i hela processen av lägenhetsaffären. Kan varmt rekommendera honom. Kommer absolut anlita honom vid eventuella bostadsaffärer i framtiden. Läs mer
    2018-03-19 Oscar H svarar Annelie S
    Härligt att du är nöjd och att allt känns bra. Lycka till med flytten och ring när du behöver hjälp eller om du har några funderingar.

• Johan S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket trevlig, seriös, bra kontakt samt väldigt snabb återkoppling och hjälpsam med de frågor o funderingar jag hade. Kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
    2018-03-19 Oscar H svarar Johan S
    Tack snälla för förtroendet Johan. Allt kommer bli toppen med allt som händer nu och jag önskar dig lycka till!
  • Mikael Karl Vilhelm K
    Mikael Karl Vilhelm K skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Är ni ute efter en mäklare som lägger ner tid, hjärta, passion och proffsighet så är Oscar din mäklare! Trots vår otur med dubbla vattenskador och således en väldigt lång försäljning så höll han hoppet uppe och lyckades med bravur att göra både köpare och oss säljare nöjda. Keep up the good work så syns vi på nästa AIK match :) Läs mer
    2018-03-19 Oscar H svarar Mikael Karl Vilhelm K
    Tack Micke. Vilka fin ord! Du är alltid välkommen till Tele2 där vi tar emot dig med varma händer :)

Hälsa Beba så gott

• Elias A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Kan varmt rekommendera Oscar. En mycket ambitiös och professionell mäklare. Dessutom trevlig och förtroendeingivande som person. Har kännt mig trygg genom hela försäljningsprocessen och är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-02-15 Oscar H svarar Elias A
    Tack för fina ord Elias och tack återigen för förtroendet. Ses på läktarn :)
    / O
  • Nazafarin F skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vår mäklare var trevlig hjälpsam samt välbemötande. Läs mer
    2018-01-04 Oscar H svarar Nazafarin F
    Tack för förtroendet Nazafarin.
    Hälsa mannen så gott!
  • Annika R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket påläst och duktig mäklare. Oscar har ett varmt, öppet och ödmjukt sätt.
    Oscar är Väldigt mån om både köpare och säljare.
    Oscar gör mer än vad som kan förväntas av en mäklare.

Den bästa mäklar upplevelsen man kan tänka sig.
    Rekommenderas. Läs mer
    2017-11-19 Oscar H svarar Annika R
    Härligt att höra Annika. Verkligen superkul att du och familjen tycker om huset. Jag är övertygad om att huset passar er perfekt.
    Hör av er om ni har några funderingar alternativt tankar på annat boende i framtiden

• Sara R skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag förstår helt klart varför jag fick rekommendationen att anlita Oscar.
    Oscar är en mycket proffesionell, engagerad och trevlig mäklare. Han återkopplade och var tillgänglig under hela processen. Kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
    2017-11-10 Oscar H svarar Sara R
    Vad kul att ni är nöjda! Har varit riktigt kul att hjälpa er och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende tillsammans :)

Trevlig helg / O
  • Max E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt trevlign och hjälpsam mäklare! Läs mer
    2017-11-09 Oscar H svarar Max E
    Härligt att höra Max. Jag är övertygad om att ni kommer att stortrivas :) / O
  • Valentin P
    Valentin P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag fick bra hjälp genom hela affären. Oscar gav mig tips och råd hela vägen. Han var väldigt tillgänglig under hela processen. Läs mer
    2017-11-06 Oscar H svarar Valentin P
    Tack för fina ord Valentin. Vi ses framöver / O
  • Ioannis L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi är riktigt nöjda med hur Oscar skötte försäljningen av vår lägenhet. Kommer absolut kontakta honom vid en eventuell försäljning igen. Läs mer
    2017-11-06 Oscar H svarar Ioannis L
    Tack Ioannis,

Skönt att allt löste sig. Ser fram emot att jobba med er igen och önskar er all lycka till med nytillskottet / O
  • Lena B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra på alla sätt.
    Trevligt och enkelt Läs mer
    2017-11-01 Oscar H svarar Lena B
    Tack Lena för ett fint samarbete. Kul att allt gick så smidigt.

Ha det gott / O
  • Frida N skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Över förväntan! Oscar är otroligt tillmötesgående och flexibel. Han har svar på allt, från små banala frågor till stora avgörande funderingar. Jag är otroligt nöjd och tacksam över all vägledning och hjälp jag fått i mitt första bostadsköp! Läs mer
    2017-11-01 Oscar H svarar Frida N
    Tack Frida för fina ord. Jag uppskattar dina värma ord och ser fram emot att hjälpa dig i framtiden :) / O
  • Kristina Ö skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är mycket trevlig och professionell mäklare.
    Vi fick fantastisk bra hjälp av honom under köpet av vår lägenhet.
    När vi sedan behövde hjälp med värdering av vår lägenhet var han snabbt på plats!
    Oscar har stor koll på marknadsvärdet.

Vi är supernöjda!
    Kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
    2017-10-29 Oscar H svarar Kristina Ö
    Vda höra härligt att Kristina. Jag är glad att ni trivs i er nya lägenhet.
    Hör av er om ni behöver någon mer hjälp.

Kram /O
  • Annika L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har under de senaste åren träffat många, och använt oss av ett par, mäklare och vår uppfattning är att Oscar är den bästa av dem. Han är kunnig, trevlig, bra på att kommunicera, tillmötesgående och ger ett mycket professionellt intryck. Dessutom fick vi vår lägenhet såld till ett mycket bra pris. Läs mer
    2017-10-13 Oscar H svarar Annika L
    Tack snälla för fina ord. Jag blir glad att höra att ni är nöjda och önskar dig och Richard all lycka till med ert nya boende i Västerås!
    Kram /O
  • Katarina B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Som köpare upplevde jag Oscar som seriös, tillmötesgående och mkt trevlig, ger honom de varmaste rekommendationer! Läs mer
    2017-10-13 Oscar H svarar Katarina B
    Härligt Katarina. Jag önskar dig all lycka till med ditt nya hem. Ser fram emot att hjälpa dig i framtiden.

• Gregor P skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket bra bemötande och professionell upplägg av uppdraget. Lätt att förstå, klar och transparent kommunikation. Inger förtroende och med hjälp av kollegor på kontoret får avslut som säljaren är nöjd med. Läs mer
    2017-10-10 Oscar H svarar Gregor P
    Tack för fina ord Gregor. Det har varit ett nöje att hjälpa dig. Lycka till med golfen och ta hand om familjen!
  • Carl-Fredrik M skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Mycket duktig mäklare, visar stort intresse för yrket och objektet samt proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-10-09 Oscar H svarar Carl-Fredrik M
    Tack Snälla Carl-Fredrik. Betyder mycket att du är nöjd! Ta hand om dig, lägenheten och hoppas dina bilaffärer rullar på :) /O
  • Malin L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Jag upplevde Oscar Hallbygård som en kunnig, erfaren och trevlig mäklare! Vi kände oss väl bemötta, han visade ett "gott" intresse för oss som kunder! Han informerade oss, svarade snabbt vid frågor och tog väl hand om oss! Vi är super nöjda och kommer garanterat träffa Oscar när vi i framtiden säljer vår bostad! Läs mer
    2017-10-08 Oscar H svarar Malin L
    Tack Malin. Vad glad jag blir att ni är nöjda och att jag får hjälpa er igen. Ta hand om varandra och katten så ses och hörs vi :) / O
  • Erik B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi har blivit mycket bra bemötta. Han har alltid tagit sig tid och haft svar på alla frågor och varit väldigt informativ. Det känns som han verkligen gett allt för att vi skulle få en så bra köpupplevelse som möjligt. Läs mer
    2017-10-08 Oscar H svarar Erik B
    Tack Erik. Ni har varit fantastiska och lycka till med er första bostad.
    Ni vet var jag finns när det är dags för en förändring. /O
  • Björn L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar var supertrevlig, pålitlig och hjälpsam under hela lägenhetsköpet! Läs mer
    2017-09-28 Oscar H svarar Björn L
    Tack Björn. Kul att ni är nöjda. Ni kommer att stortrivas och när ni har tankar på att byta, då vet ni vem ni ska ringa :)
    Trevlig helg
  • Jolanta L skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Vi kommer både anlita och rekommendera Oscar! Läs mer
    2017-09-27 Oscar H svarar Jolanta L
    Tack J,

Det ser jag fram emot :)
    / O
  • Björn A skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en duktig mäklare som gjorde försäljningsprocessen väldigt enkel och smidig. Jag kan varmt rekommendera Oscar och kommer gladeligen anlita honom igen. Läs mer
    2017-09-15 Oscar H svarar Björn A
    Tack Björn för fina ord. Det har varit superkul att hjälpa både dig och din sambo. Jag önskar er lycka till med er nya lägenhet så hoppas jag att vi ses inför nästa bostadsaffär :) / O
  • Matilda B skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en kunnig och förtroendeingivande mäklare som vi valt att anlita flera gånger. Han har tydlig kommunikation och levererar goda resultat. Kan varmt rekommendera Oscar! Läs mer
    2017-09-11 Oscar H svarar Matilda B
    Tack för din rekommendation Matilda. Jag hjälper er gärna fler gånger med fler lyckade affärer.

Lycka till med nya lägenheten. /Oscar
  • Niklas J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt duktig och trevlig, jag har bara positiva saker att säga. Utmärker sig mot de andra mäklare jag haft kontakt med under mitt lägenhetsletande. Läs mer
    2017-09-10 Oscar H svarar Niklas J
    Härligt att höra Niklas. Grattis till ditt nya hem och välkommen till Täby. Ser fram emot att hjälpa dig i framtiden / O
  • Kerstin S skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar har varit både mycket trevlig och proffesionell. Läs mer
    2017-09-08 Oscar H svarar Kerstin S
    Tack Kerstin, och lycka till med er nya fina bostad.
  • Sofie J skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar är en trevlig och ambitiös mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Vi är jättenöjda med hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-09-08 Oscar H svarar Sofie J
    Tack Sofie. Det har varit jättekul att hjälpa er. Ta hand om varandra så får ni kontakta mig när ni behöver min hjälp igen :)
  • Erik E skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Oscar uppfyllde våra förväntningar försäljningen. Vi är mycket nöjda med hans jobb Läs mer
    2017-09-08 Oscar H svarar Erik E
    Tack Erik för ett fint samarbete.

Lycka till med er nya lägenhet så ser jag fram emot att komma över i höst när ni slagit er till ro.
  • 2017-08-28

Omdömet har granskats och är verifierat

Hans D skrev om Oscar Hallbygård en del av Fastighetsbyrån Täby
    Väldigt bra på att kommunicera och föra fram information och budskap . På ett lugnt och sansat sätt , hela tiden lyssnar och gör paus om man inte hänger med . Bra på att löpande ge feedback och tala PM vad som händer . Läs mer
    2017-08-28 Oscar H svarar Hans D
    Tack Hans för ett fint samarbete. Slutet gott, allting gott. Kul att få hjälpa till.

Vi hörs framöver :)
Christoffer Stendahl