Mäklare Västra Götaland Tanum Fastighetsbyrån Tanum Emil Bernhardsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 25 Läs vad Emil Bernhardsson

• Besfort X
    Besfort X köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-06-02

Tanumshede
    Kjøpt meg hus på tanumshede , Emil har vært en super megler og forholde seg til. Han har svart raskt på meldinger, vært utrolig hyggelig å prate med, ryddig i måten han legger frem papirene på og har struktur.

Emil har også svart til alle tider og alle dager, samme om det er helg eller hverdag. :)

Trivelig mann! Dette er første gang jeg har kjøpt hus og er veldig fornøyd med han som første gangs megler 😊 Läs mer
  • Ann-Christine F köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-05-12

Bullaren
    Köpt en bostad, tycker att allt gick för fort, han ringde ofta och tjatade , tycker att huset kunde legat ett tag ute på budgivning men allt var väldigt brått . Mycket som står i köpekontraktet är inte gjort i huset, varför besiktar ni inte sånt? Han visste vad säljaren lovat att göra! Är besviken på detta!!! Annars var han trevlig , en säljare. Läs mer
  • Lena W sålde sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-05-05

Hamburgsund, Hamburgö
    Vi har sålt vårt fritidshus med Emils hjälp. Han har skött hela affären på bästa sätt, kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
  • Knut K sålde sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-04-28

Tanumshede
    Meget god erfaring med Emil Bernhardsson og hans håndtering av salget av vårt hus i Tanumshede. Han er en megler man kan stole på. Läs mer
  • Sverker R köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-04-13

Hamburgsund
    Trevligt bemötande.
    Alltid nåbar. Läs mer
  • Bengt O sålde en tomt med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-04-07

Hamburgsund, Hamburgö
    Jag har sålt en tomt och Emil har skött försäljningen på bra och realistiskt sätt. Det är lätt att ha överdrivna förväntningar. Emil har tagit ned dem till en realistisk nivå och har förhandlat fram en försäljning som troligen var så bra den kunde bli under rådande omständigheter.
    Jag är nöjd med den insats Emil har gjort. Läs mer
  • Nina B köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-02-06

Krossnäs Överby
    Han var hyggelig, hjelpsom og imøtekommende. Läs mer
  • Kenth G sålde sin bostad med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2018-12-26

Vi har sålt ett 1,5 planshus i Tanums kommun. Under försäljningen har vi blivit väl bemötta och har inget att klaga på. Emil har tagit sig an köparen på ett bra sätt.
    Mina förväntningar var att bli bemött på ett professionellt sätt och det tycker jag Emil levt upp till.
    Sammanfattningsvis har upplevelsen varit bra och huset har sannolikt blivit sålt. Läs mer
  • Barbro K skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2018-10-30

Han är en suverän kille. Fixade allt till belåtenhet, när
    vi sålde vårt hus. Läs mer
  • Bjarne T skrev om Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2018-10-16

Sålt hus för fast boende.

Bra bemötande.

Satt för högt utgångspris.

Bra avslut. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tanum