Emil Bernhardsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 33 Läs vad Emil Bernhardsson

• Elisabeth L köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-04-06

Hamburgsund
    Tycker att alla kontakter i hela affären har varit bra. Bra bemötande, bra kontaktvägar samt bra tillgänglighet frö frågor och svar osv. Läs mer
  • Mimmi C sålde sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-03-25

Tanumshede
    Jag har sålt en villa. Jag är mycket nöjd med min mäklare, han var snabb med återkoppling och jag fick snabb information om händelseförloppet under försäljningen. Läs mer
  • Johanna G köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-01-20

Hamburgsund
    Köpte en lägenhet på smedjevägen!
    Vi blev bemötta bra och har inget att klaga på.
    Emil har alltid varit trevlig och svarat på dom frågor vi haft Läs mer
  • Lena J köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-12-04

Heestrand
    Köpt ett fritidsboende.
    Kontaktade mäklaren för vi var intresserade av att köpa fritidshus. Blev nästan uppringd direkt!
    Det var en lång process, men jättebra kontakt och information av Emil från början tills köpet var klart! Läs mer
  • Carl-Johan C köpte en tomt med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-10-07

Hamburgsund, Hamburgö
    Hej,
    Vi köpte en tomt på Hamburgö av Emil och fick ett mycket proffsigt bemötande genom hela processen. Snabba svar på våra bud, bra information om fastigheten och en mycket smidig samt väl genomförd process hela vägen fram till vårt tillträde.
    Emil var hels tiden mycket kommutativ och skötte det hela smidigt samt informativt.
    Vi är väldigt nöjda med Emils handhavande och kan varmt rekommendera Emil vid försäljning eller köp av fastighet. // Carl-Johan Läs mer
  • Andréas K sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-08-25

Kan sin grej! Och fantastiskt trevlig! Läs mer
  • Silje G köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-08-14

Heestrand
    Dyktig megler med god orden og oversikt. Salgsprosessen er veldig annerledes i Sverige sammenlignet med Norge, så megler kunne med fordel orientert tydelig om dette og fortalt grundig hvordan alt gjøres. En negativ opplevelse var at megler ikke var fysisk tilstede da boligen ble formelt overtatt av oss kjøpere. Det var enkelte ting som ikke var i samme stand som på visningstidspunktet, og vi måtte da på egenhånd ta dette opp med selger. Synes også at det er negativt at pengene overføres til selger før vi har sett at boligen er i samme tilstand som ved visning, men dette er muligens slik det gjøres i Sverige. Emil hadde god kunnskap om området, og kunne svare på de fleste av våre spørsmål. Sitter igjen med et godt inntrykk. Läs mer
  • Niklas G sålde sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-08-01

Tanumshede
    Hästhovsvägen 2 i Tanumshede, försäljning.
    Jag tycker att Emil skötte affären utmärkt.
    Det gick snabbt och var proffsionellt.
    En mycket aktiv mäklare.
    Kommer anlita honom igen vid försäljning av nästa hus.
    Mvh Niklas. Läs mer
  • Besfort X
    Besfort X köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-06-02

Tanumshede
    Kjøpt meg hus på tanumshede , Emil har vært en super megler og forholde seg til. Han har svart raskt på meldinger, vært utrolig hyggelig å prate med, ryddig i måten han legger frem papirene på og har struktur.

Emil har også svart til alle tider og alle dager, samme om det er helg eller hverdag. :)

Trivelig mann! Dette er første gang jeg har kjøpt hus og er veldig fornøyd med han som første gangs megler 😊 Läs mer
  • Ann-Christine F köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-05-12

Bullaren
    Köpt en bostad, tycker att allt gick för fort, han ringde ofta och tjatade , tycker att huset kunde legat ett tag ute på budgivning men allt var väldigt brått . Mycket som står i köpekontraktet är inte gjort i huset, varför besiktar ni inte sånt? Han visste vad säljaren lovat att göra! Är besviken på detta!!! Annars var han trevlig , en säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tanum

Daniel Axelsson