Läs vad 42 Läs vad Emil Bernhardsson

• 2020-12-09
    Har solgt vår fritidsbolig i Kville Veldig rask og presis handtering av oppdraget. Vi er veldig fornøyd.
    Tore A
    • 65.0 m²
    • Kville
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
  • 2020-10-02
    Kjøpte stuga.
    Service. Punktlighet. Vennlig. God på oppfølging underveis.
    Hans J
    • 72.0 m²
    • Amdal
  • 2020-09-28
    Trevlig korrekt mäklare.
    Marken jag sålde var attraktiv och budgivningen avslutades 8% över begärt pris.
    Allt sköttes perfekt av Emil Bernhardsson.
    Birgitta S
    • Tanumshede
    sålde en tomt med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
  • 2020-08-17
    Vi har köpt ett fritidshus i Gerlesborg med hjälp av Emil. Emil har varit mycket lyhörd och tagit både säljare och köpares önskemål i beaktning och hanterat detta mycket väl.
    Emil har lotsat oss köpare igenom de olika stegen och varit behjälplig med hur saker och ting går till och vilka som skall kontaktas etc.
    Emil har mer än väl levt upp till god Mäklaretik.

Vid ev. framtida affärer kommer vi absolut att nyttja Emil och hans kunskaper.
    Fredrik A
    • 50.0 m²
    • Svenneby
  • 2020-08-10
    Köpt en villa i Långesjö.Mycket kompetent mäklare trevlig och tillmötesgående.Inga proplem kunnig kan rekomenderas.
    Britt-Marie L
    Britt-Marie L
    • 86.0 m²
    • Långsjö
  • 2020-07-15
    Vi har kjøpt hytte i Grebbestad.
    Møte med Emil Bernhardsson var bare positivt og hyggelig.
    Har ingen negative opplevelse synes Emil gjorde en bra jobb,kan med god følelse anbefale Fastighetsbyrån og Emil Bernhardsson.

Takk for god hjelp!👍👍

Mvh. Arve Nikolaysen.
    Arve N
    • 162.0 m²
    • Grebbestad
  • 2020-07-14
    Mekleren holdt bevisst tilbake informasjon knyttet til fastigheten som kunne påvirke interesse og pris i budgivningen negativt for sin klient. Selv når jeg stilte ham direkte spørsmål. Det var påfallende lite han visste om grannområdet til fastigheten. Men så var det ikke sånn allikevel viste det seg etter at han hadde sikret seg salget.

Samvittighetsløs, respektløs og arrogant.
    Line B
    • 55.0 m²
    • Tanumshede
  • 2020-05-15
    Köpt en permanentbostad på Hamburgö som vi skall använda som fritidshus.
    Bra.
    Framförallt tillgänglig, samt att han alltid återkopplade om vi inte kunde nå honom direkt.
    Emris O
    • 150.0 m²
    • Hamburgsund, Hamburgö
  • 2020-05-04
    Smidig och snabb försäljning av min lägenhet. Mycket bra bemötande
    Kenneth J
    • 2:a
    • 44.0 m²
    • Hamburgsund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
  • 2020-04-06
    Tycker att alla kontakter i hela affären har varit bra. Bra bemötande, bra kontaktvägar samt bra tillgänglighet frö frågor och svar osv.
    Elisabeth L
    • 180.0 m²