Emil Bernhardsson
Registrerad mäklare sedan 2016-11-03
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-22
2019-08 - 2020-07

Läs vad 37 Läs vad Emil Bernhardsson

• Arve N köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-07-15

Grebbestad
    Vi har kjøpt hytte i Grebbestad.
    Møte med Emil Bernhardsson var bare positivt og hyggelig.
    Har ingen negative opplevelse synes Emil gjorde en bra jobb,kan med god følelse anbefale Fastighetsbyrån og Emil Bernhardsson.

Takk for god hjelp!👍👍

Mvh. Arve Nikolaysen. Läs mer
  • Line B köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-07-14

Tanumshede
    Mekleren holdt bevisst tilbake informasjon knyttet til fastigheten som kunne påvirke interesse og pris i budgivningen negativt for sin klient. Selv når jeg stilte ham direkte spørsmål. Det var påfallende lite han visste om grannområdet til fastigheten. Men så var det ikke sånn allikevel viste det seg etter at han hadde sikret seg salget.

Samvittighetsløs, respektløs og arrogant. Läs mer
  • Emris O köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-05-15

Hamburgsund, Hamburgö
    Köpt en permanentbostad på Hamburgö som vi skall använda som fritidshus.
    Bra.
    Framförallt tillgänglig, samt att han alltid återkopplade om vi inte kunde nå honom direkt. Läs mer
  • Kenneth J sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-05-04

2:a
    Hamburgsund
    Smidig och snabb försäljning av min lägenhet. Mycket bra bemötande Läs mer
  • Elisabeth L köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-04-06

Hamburgsund
    Tycker att alla kontakter i hela affären har varit bra. Bra bemötande, bra kontaktvägar samt bra tillgänglighet frö frågor och svar osv. Läs mer
  • Mimmi C sålde sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-03-25

Tanumshede
    Jag har sålt en villa. Jag är mycket nöjd med min mäklare, han var snabb med återkoppling och jag fick snabb information om händelseförloppet under försäljningen. Läs mer
  • Johanna G köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-01-20

4:a
    Hamburgsund
    Köpte en lägenhet på smedjevägen!
    Vi blev bemötta bra och har inget att klaga på.
    Emil har alltid varit trevlig och svarat på dom frågor vi haft Läs mer
  • Lena J köpte sitt hus med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-12-04

Heestrand
    Köpt ett fritidsboende.
    Kontaktade mäklaren för vi var intresserade av att köpa fritidshus. Blev nästan uppringd direkt!
    Det var en lång process, men jättebra kontakt och information av Emil från början tills köpet var klart! Läs mer
  • Carl-Johan C köpte en tomt med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-10-07

Hamburgsund, Hamburgö
    Hej,
    Vi köpte en tomt på Hamburgö av Emil och fick ett mycket proffsigt bemötande genom hela processen. Snabba svar på våra bud, bra information om fastigheten och en mycket smidig samt väl genomförd process hela vägen fram till vårt tillträde.
    Emil var hels tiden mycket kommutativ och skötte det hela smidigt samt informativt.
    Vi är väldigt nöjda med Emils handhavande och kan varmt rekommendera Emil vid försäljning eller köp av fastighet. // Carl-Johan Läs mer
  • Andréas K sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Bernhardsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-08-25

4:a