Ester Samuelsson

Ester Samuelsson

Ester Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tanum

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Ester Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 29 omdömen sedan 2018-09-20. Ester Samuelsson har haft 16 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 29 Läs vad Ester Samuelsson

• Vi sålde vår fastighet i Norra Bohuslän och vår mäklare bemötte oss professionellt och pedagogiskt genom hela försäljningskedjan. Hon levde upp till alla våra förväntningar på ett gott bemötande och tillgänglighet. Vi kan varmt rekommendera Ester till alla som funderar på att sälja sin fastighet!
    Jesper E sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-09-30
    • 87.0 m²
    • Bottna
    2020-09-30
  • Ester hjälpte oss med försäljningen av vårt hus.
    Inez B sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-09-23
    • 125.0 m²
    2020-09-23
  • Trevlig och professionell 👍👍👍👍👍
    Antonio P köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-07-17
    • 39.0 m²
    • Bullaren
    2020-07-17
  • Jeg er veldig fornøyd med megler, jeg ble møtt av en god megler. Jeg skal selge en hytte i Buleren i Sverige. Megler gjør en god jobb for meg
    Egil E sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-04-07
    • 39.0 m²
    • Bullaren
    2020-04-07
  • Köpt fastighet i Grebbestad . Som mäklare Ester Samuelsson. Jag har bara mycket gott att säga om Ester Hon har alltid varit bemötande på bästa sätt .Svarat omgående på de frågor jag ställt .Intrycket är att bättre mäklararbete är går inte att uppnå . Alltid leende och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommendera henne! Hon kan sitt arbete . Häls Peter Grunden
    Peter G
    Peter G köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-04-03
    • 104.0 m²
    • Grebbestad
    2020-04-03
  • Veldig hyggelig og behjelpelig ! Vi kjøpte hus i Tanum, og er veldig fornøyd med Esther. Hun svarer med en gang hvis vi lurer på noe.
    Janicke A köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-03-31
    • 106.0 m²
    2020-03-31
  • Köpt en villa. Nöjd med bemötandet. Lättvindigt. Hade vart trevligt med återkoppling om hur det går etc...
    Tobias K köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-03-02
    • 133.0 m²
    • Lur
    2020-03-02
  • Bostadsrätt i Fjällbacka. Inget negativt över huvud taget. En go tjej som skötte allt perfekt! Vi hade inga förutfattade meningar alls eftersom vi inte varit på marknaden på över 30 är. Byggde eget hus i Skälvik 1988.
    Hans-erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2020-02-26
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Fjällbacka
    2020-02-26
  • Jeg solgte et fritidshus i Bottna. Førsteinntrykket var veldig bra. Ble møtt på en veldig positiv måte. Ester Samuelsson var veldig hjelpsom med å rydde huset og gjøre det i stand til fotograferingen. Hun var også veldig behjelpelig når vi skulle skrive kjøpkontrakt. Har i det store og hele hatt en flott opplevelse ved salget av huset. Tusen takk til Ester og Fastighetsbyrån i Tanum.
    Wenche O sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • 77.0 m²
    • Bottna
    2020-02-03
  • Jag och min pojkvän har köpt en villa. Ester har varit trevlig, hjälpsam och lätt att kommunicera med. Hon svarade snabbt när vi hade frågor och kom alltid med tydliga och bra svar. Vi kände att vi kunde lita på Ester. Hela processen har gått jättesmidigt och vi är jättenöjda!
    Linda W köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • 118.0 m²