Mäklare Västra Götaland Tanum Fastighetsbyrån Tanum Ester Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-02

Läs vad 7 Läs vad Ester Samuelsson

• Elisabeth P köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-02-14

Tanumstrand
    Vi fick ett bra bemötande av Ester från första visningen i Grebbestad. Trots en "svår" uppdragsgivare och lång process har hon hela tiden varit vänlig och lätt att prata med och snabbt återkommit med svar på våra frågor.

Trots sin unga ålder är Ester helt enkelt en engagerad och omtänksam mäklare som har vuxit med uppdraget. Läs mer
  • Monika J köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-02-12

Bullaren
    Jeg har kjøpt fritidsbolig/hytte i Bullaren. Ble møtt av en fantastisk megler (Ester). Har fått meget god informasjon og service i hele kjøpsprosessen. Kan rekomandere denne megleren til andre. Läs mer
  • Gunnar T köpte sin bostad med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2018-11-05

Skansvägen 10, Rabbalshede.
    Fint bemötande och engagerad.
    Ester levde upp till mina förväntningar! Läs mer
  • Eigir N sålde sin bostad med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2018-11-01

Proff! Mycket vennlig. Effektiv. Rekommenderas Läs mer
  • Therese J
    Therese J köpte sin bostad med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2018-10-04

Pågående köp av en villa strax utanför Tanumshede.
    Väldigt bra bemött under husvisningen och tillmötesgående med en extra visning på en helg då vi inte bor i närheten.
    Mäklaren kollade även upp kommande skolor och skolbuss åt våran dotter och länkade uppgifterna till oss via mail.
    Väldigt engagerad och omtänksam mäklare. Läs mer
  • Susann H sålde sin bostad med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2018-10-02

Sålt ett hus. Blev väldigt bra bemött - lyssna av och korrekt i sitt bemötande även förklarande och hade service tänk. Hade ungefär de förväntningar som utfallet.
    En jobbig tid i sin helhet men bra vägledning av mäklaren. Läs mer
  • Johan J köpte sin bostad med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2018-10-02

Bemöttes väldigt bra och väldigt trevlig madam Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tanum

Daniel Axelsson