Ester Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2018-04-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 26 Läs vad Ester Samuelsson

• Egil E sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-04-07

Bullaren
    Jeg er veldig fornøyd med megler, jeg ble møtt av en god megler. Jeg skal selge en hytte i Buleren i Sverige. Megler gjør en god jobb for meg Läs mer
  • Peter G
    Peter G köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-04-03

Grebbestad
    Köpt fastighet i Grebbestad .
    Som mäklare Ester Samuelsson.
    Jag har bara mycket gott att säga om Ester Hon har alltid varit bemötande på bästa sätt .Svarat omgående på de frågor jag ställt .Intrycket är att bättre mäklararbete är går inte att uppnå .
    Alltid leende och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommendera henne! Hon kan sitt arbete .
    Häls Peter Grunden Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Janicke A köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-03-31

Tanumshede
    Veldig hyggelig og behjelpelig ! Vi kjøpte hus i Tanum, og er veldig fornøyd med Esther. Hun svarer med en gang hvis vi lurer på noe. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Tobias K köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-03-02

Lur
    Köpt en villa. Nöjd med bemötandet. Lättvindigt. Hade vart trevligt med återkoppling om hur det går etc... Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Hans-erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-02-26

2:a
    Fjällbacka
    Bostadsrätt i Fjällbacka.
    Inget negativt över huvud taget.
    En go tjej som skötte allt perfekt!
    Vi hade inga förutfattade meningar alls eftersom vi inte varit på marknaden på över 30 är. Byggde eget hus i Skälvik 1988. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Wenche O sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-02-03

Bottna
    Jeg solgte et fritidshus i Bottna. Førsteinntrykket var veldig bra. Ble møtt på en veldig positiv måte. Ester Samuelsson var veldig hjelpsom med å rydde huset og gjøre det i stand til fotograferingen. Hun var også veldig behjelpelig når vi skulle skrive kjøpkontrakt. Har i det store og hele hatt en flott opplevelse ved salget av huset. Tusen takk til Ester og Fastighetsbyrån i Tanum. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Linda W köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-02-03

Tanumshede
    Jag och min pojkvän har köpt en villa. Ester har varit trevlig, hjälpsam och lätt att kommunicera med. Hon svarade snabbt när vi hade frågor och kom alltid med tydliga och bra svar. Vi kände att vi kunde lita på Ester. Hela processen har gått jättesmidigt och vi är jättenöjda! Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Erland H sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-01-13

Tanumshede
    Bostadshus till försäljning. Mycket bra bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Snabb o bra försäljnining. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Martina N köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-01-11

3:a
    Grebbestad
    Har köpt en bostadsrätt i Grebbestad. Jag tycker vi blev bemötta bra, snabb på att svara på frågor/sms/samtal. Tog reda på saker snabbt om det var något hon inte visste. Hade inga direkta förväntningar då det var en av mina första visningar. Bra att man fick möjlighet att gå på två visningar, mycket man inte ser eller frågar om på första visningen. Tycker Ester var mycket bra som mäklare. Läs mer
  • Pia N
    Pia N köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-12-01

2:a
    Grebbestad
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med Ester som mäklare.
    Hon har varit påläst och organiserat hela affären proffesionellt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tanum

Daniel Axelsson