Ester Samuelsson

Ester Samuelsson

Ester Samuelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tanum

Ester Samuelsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Ester Samuelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.8. Ester Samuelsson har haft 8 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 31 Läs vad Ester Samuelsson

• Christian B
    sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    2021-06-30
    Ester var oerhört proffisionell och tydlig från dag ett.och uppdaterade mig hela tiden vad som hände i hela sälj proprosessen ,kan verkligen rekommendera henne vidare.
    Försäljningen gick långt bättre än vad jag hade hoppats.
    Så tusen tack till Ester Samuelsson på Fastighetsbyrån Tanum för ditt hjärtliga engagemang.
  • köpte en tomt med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Raftötången/Västbacken
    2021-05-19
    Uppfattade Esther som seriös och noggrann. Trevlig i sin kontakt med oss.
    • Bottna
    2020-09-30
    Vi sålde vår fastighet i Norra Bohuslän och vår mäklare bemötte oss professionellt och pedagogiskt genom hela försäljningskedjan. Hon levde upp till alla våra förväntningar på ett gott bemötande och tillgänglighet.
    Vi kan varmt rekommendera Ester till alla som funderar på att sälja sin fastighet!
    • Tanumshede
    2020-09-23
    Ester hjälpte oss med försäljningen av vårt hus.
    2020-07-17
    Trevlig och professionell 👍👍👍👍👍
    2020-04-07
    Jeg er veldig fornøyd med megler, jeg ble møtt av en god megler. Jeg skal selge en hytte i Buleren i Sverige. Megler gjør en god jobb for meg
  • Peter G
    köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Grebbestad
    2020-04-03
    Köpt fastighet i Grebbestad .
    Som mäklare Ester Samuelsson.
    Jag har bara mycket gott att säga om Ester Hon har alltid varit bemötande på bästa sätt .Svarat omgående på de frågor jag ställt .Intrycket är att bättre mäklararbete är går inte att uppnå .
    Alltid leende och lätt att kommunicera med. Kan verkligen rekommendera henne! Hon kan sitt arbete .
    Häls Peter Grunden
    • Tanumshede
    2020-03-31
    Veldig hyggelig og behjelpelig ! Vi kjøpte hus i Tanum, og er veldig fornøyd med Esther. Hun svarer med en gang hvis vi lurer på noe.
    • Lur
    2020-03-02
    Köpt en villa. Nöjd med bemötandet. Lättvindigt. Hade vart trevligt med återkoppling om hur det går etc...
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum
    • Fjällbacka
    2020-02-26
    Bostadsrätt i Fjällbacka.
    Inget negativt över huvud taget.
    En go tjej som skötte allt perfekt!
    Vi hade inga förutfattade meningar alls eftersom vi inte varit på marknaden på över 30 är. Byggde eget hus i Skälvik 1988.