Ester Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 23 Läs vad Ester Samuelsson

• Tobias K köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-03-02

Lur
    Köpt en villa. Nöjd med bemötandet. Lättvindigt. Hade vart trevligt med återkoppling om hur det går etc... Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Hans-erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-02-26

Fjällbacka
    Bostadsrätt i Fjällbacka.
    Inget negativt över huvud taget.
    En go tjej som skötte allt perfekt!
    Vi hade inga förutfattade meningar alls eftersom vi inte varit på marknaden på över 30 är. Byggde eget hus i Skälvik 1988. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Wenche O sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-02-03

Bottna
    Jeg solgte et fritidshus i Bottna. Førsteinntrykket var veldig bra. Ble møtt på en veldig positiv måte. Ester Samuelsson var veldig hjelpsom med å rydde huset og gjøre det i stand til fotograferingen. Hun var også veldig behjelpelig når vi skulle skrive kjøpkontrakt. Har i det store og hele hatt en flott opplevelse ved salget av huset. Tusen takk til Ester og Fastighetsbyrån i Tanum. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Linda W köpte sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-02-03

Tanumshede
    Jag och min pojkvän har köpt en villa. Ester har varit trevlig, hjälpsam och lätt att kommunicera med. Hon svarade snabbt när vi hade frågor och kom alltid med tydliga och bra svar. Vi kände att vi kunde lita på Ester. Hela processen har gått jättesmidigt och vi är jättenöjda! Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Erland H sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-01-13

Tanumshede
    Bostadshus till försäljning. Mycket bra bemötande. Uppfyllde våra förväntningar. Snabb o bra försäljnining. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Martina N köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2020-01-11

Grebbestad
    Har köpt en bostadsrätt i Grebbestad. Jag tycker vi blev bemötta bra, snabb på att svara på frågor/sms/samtal. Tog reda på saker snabbt om det var något hon inte visste. Hade inga direkta förväntningar då det var en av mina första visningar. Bra att man fick möjlighet att gå på två visningar, mycket man inte ser eller frågar om på första visningen. Tycker Ester var mycket bra som mäklare. Läs mer
  • Pia N
    Pia N köpte sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-12-01

Grebbestad
    Jag har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjd med Ester som mäklare.
    Hon har varit påläst och organiserat hela affären proffesionellt. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Emilie G sålde sin lägenhet med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-10-21

Grebbestad
    Vi sålde precis en bostadsrätt med hjälp av Ester. Hon har varit hjälpsam, trevlig och man har fått svar på sina frågor direkt. Vi rekommenderar henne som mäklare Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Oskar L sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-10-07

Tanumshede
    Vi sålde vårt hus, ett mindre hus på landsbygden.
    Min erfarenhet av Ester är mycket bra, hon har alltid svarat snabbt på våra frågor både på telefon och sms.
    Vår husförsäljning har varit väldigt smidig och jag anser att det är Esters förtjänst. Läs mer
    Ester S gillar detta
  • Jan-Erik K sålde sitt hus med hjälp av Ester Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Tanum

2019-08-26

Gerlesborg
    Sålt villa
    Vänligt

Vi hade kanske tänkt oss större engagemang.

Dock blev vi bra uppdaterade på veckorapporten. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tanum

Daniel Axelsson