Carl-Johan Larsson

Carl-Johan Larsson

Carl-Johan Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tibro

Carl-Johan Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Carl-Johan Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 204 omdömen med ett betyg på 4.8. Carl-Johan Larsson har haft 52 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

204 omdömen om Carl-Johan Larsson

Sedan starten hos Reco 2017
Hampus A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Mycket bra service och seriöst bemötande!

Pontus K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Han var snabb effektiv och hade ett lugn när han jobbade med att sälja min lägenhet.

Amanda F
Centrum

Mycket trevlig! Professionell och tydlig från första möte. Lyhörd och ger tips för att underlätta och göra en så bra affär som möjlig.

Christian L
Centrum

Mycket professionell med god kunskap om sitt jobb, känner mig trygg att ha lämnat det stora ansvaret att sälja min bostad till honom

Albin K
Centrum

Mycket trevlig och ser alltid till att uppdatera dig om vad som händer och hur planen ser ut.

Birgitta W
Centrum

En toppen kille . Helt nöjd , kan verkligen rekommendera Kar-Johan.

My L
Häggetorp

Proffsig, lyssnade in och mycket lättsam

Isak N
Häggetorp

Mycket bra kundbemötande och ställer ständigt upp och besvarar de frågor man har som kund. Hela processen sköttes professionellt. Vilket gjorde att vi valde att anlita Carl-Johan som mäklare till vår egna försäljning av bostad.

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Trevlig, lugn och snabb att svara.

Iiona B
På Landet

Allt var bra och Carl-Johan Larsson hjälpte oss mycket!