Malin Wallén
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 26 Läs vad Malin Wallén

• Mats O köpte sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-06

Mölltorp
    Bra bemötande och hantering av husköp i Mölltorp. Om det ev skulle uppstå behov av att nyttja mäklare i framtiden inom området så är Malin en stark kandidat till detta. Läs mer
  • Kent W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-02

Centrum
    Malin är en trevlig , tillmötesgående och lätt nåbar mäklare som inger förtroende . I mitt köp av bostad var hon proffsig ! ( bostadsrättsköpare ) Läs mer
  • Berit H sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-10

Katrineberg
    Jag har sålt mitt hus. Malin har varit suverän mäklare o jag rekommenderar henne med värme verkligen. Läs mer
  • Tom L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-01-24

Sålde en lägenhet.
    Har ingen tidigare erfarenhet av att sälja en bostad och förklarade detta för Malin. Utefter det la Malin upp en god plan som resulterade i att lägenheten såldes väldigt fort. Alla frågor jag har haft under vägen har jag fått snabbt besvarade och Malin har alltid varit flitig med att ge mig uppdateringar om försäljningen. Läs mer
  • Inger N sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-01-22

Mölltorp
    Jag sålde mitt och mina systrars hus i Mölltorp och vi är så nöjda. Vi har genom hela resan guidats av Malin i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet. Utöver ett proffsigt bemötande var Malin både trevlig och stöttande i alla frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera Malin och Fastighetsbyrån och kommer garanterat använda oss av henne vid ev framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Anders B köpte sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-12-16

Bengtstorp - Vid Mullsjön
    Köpte En Stuga! Bra bemötande. Allt flöt på relativt smidigt, Förvisso inget stort köp, men även de räknas.
    Rak Kommunikation, snabba svar var uppskattat. Läs mer
  • Annette B sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-12-10

Häggetorp
    Sålde en villa. Mycket nöjd med Malin Wallen som mäklare. Trevlig, närvarande och omtänksam. Vi blev varmt bemött av henne. Förväntningarna vi hade levde hon upp till. Kommer varmt rekomendera henne för andra.

Mvh Annette Läs mer
  • Magnus W köpte sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-10-20

Bengtstorp - Vid Mullsjön
    Malin var proffsig och hjälpte oss hela vägen med att köpa vår första fastighet som är en sommargård utanför Hjo. Processen var trygg och behaglig hela vägen! Läs mer
  • Hanna C köpte sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-10-14

Centrum
    Vi har köpt en fastighet på Fabriksgatan i Hjo. Malin har snabb på att återkoppla när vi varit i kontakt. Tydlig med information och alltid glad och trevlig. Jag skulle gärna sälja fastighet via henne i framtiden. Läs mer
  • Elisabet W sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2019-10-08

Mofalla
    Sålt bostad med behov av renovering.
    Blev vänligt och proffsigt bemött av mäklaren.
    Skötte en snabb affär med beröm godkänd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro

Fredrik Johansson