Malin Wallén
2019-08 - 2020-07

Läs vad 31 Läs vad Malin Wallén

• Kristina D skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-07-08

Sålt ett fritidshus. Bemöttes mycket väl, lyssnade på allt vi hade att säga. Vi ville sälja snabbt och till ett bra pris. Vi är mycket nöjda med hur effektivt Malin skötte hela affären. Trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
  • Lars J skrev om Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-07-08

Malin har ett trevligt bemötande och var saklig i sin yrkesutövning när vi skulle sälja ett fritidshus. Läs mer
  • Astrid Marianne A sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-06-29

Kvarnhagen
    Jag har sålt ett radhus i Kvarnhagen, Tibro Jag blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren Malin Wallen. Mina förväntningar var att kunna sälja och det gick snabbt över förväntan Malin var trevlig och lätt att ha att göra med.Jag är helnöjd Läs mer
  • Petra Helena Charlotte R sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-27

Undenäs
    Vi ville sälja skolan snabbt pga vi hade en lägenhet
    Malin gjorde mer än vad vi hade förväntas oss
    På dag 4 var huset sålt mkt tack vare Malins positiva o brinnande intresse
    Malin är en supermäklare allas säljares dröm
    Vi har rekommenderat henne till flera bekanta ❤️ Läs mer
  • Catrin E sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-19

Väster
    Vi är väldigt nöjda med Malin! Hon har varit engagerad & behjälplig under hela försäljningen. Hon har varit lätt att få kontakt med & svarar snabbt vilket vi uppskattat. Malin har gett ett proffsigt & säkert intryck- vi skulle absolut rekommendera henne! ⭐️ Läs mer
  • Mats O köpte sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-06

Mölltorp
    Bra bemötande och hantering av husköp i Mölltorp. Om det ev skulle uppstå behov av att nyttja mäklare i framtiden inom området så är Malin en stark kandidat till detta. Läs mer
  • Kent W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-04-02

2:a
    Centrum
    Malin är en trevlig , tillmötesgående och lätt nåbar mäklare som inger förtroende . I mitt köp av bostad var hon proffsig ! ( bostadsrättsköpare ) Läs mer
  • Berit H sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-02-10

Katrineberg
    Jag har sålt mitt hus. Malin har varit suverän mäklare o jag rekommenderar henne med värme verkligen. Läs mer
  • Tom L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-01-24

3:a
    Centrum
    Sålde en lägenhet.
    Har ingen tidigare erfarenhet av att sälja en bostad och förklarade detta för Malin. Utefter det la Malin upp en god plan som resulterade i att lägenheten såldes väldigt fort. Alla frågor jag har haft under vägen har jag fått snabbt besvarade och Malin har alltid varit flitig med att ge mig uppdateringar om försäljningen. Läs mer
  • Inger N sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallén en del av Fastighetsbyrån Tibro

2020-01-22

Mölltorp
    Jag sålde mitt och mina systrars hus i Mölltorp och vi är så nöjda. Vi har genom hela resan guidats av Malin i en positiv anda av kunskap, trygghet och medmänsklighet. Utöver ett proffsigt bemötande var Malin både trevlig och stöttande i alla frågor vi hade. Vi kan varmt rekommendera Malin och Fastighetsbyrån och kommer garanterat använda oss av henne vid ev framtida bostadsaffärer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tibro

Fredrik Johansson