Fastighetsbyrån Tibro

Fastighetsbyrån Tibro

• BadgeElevenYears
Ring 0504-145 45 Dela

Här i Tibro hittar du Sveriges möbelcentrum, med massor av industrier på ett och samma ställe. Dessutom bor du nära naturen och mellan Vänern och Vättern. Oss på Fastighetsbyrån hittar du på Stora Torget. Här finns erfarna mäklare som kännetecknas av engagemang, affärsmässighet och lokalkännedom. Vi hjälper till med både köp...

841 omdömen om Fastighetsbyrån Tibro

Sedan starten hos Reco 2013

Hampus A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Mycket bra service och seriöst bemötande!

Pontus K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Larsson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Han var snabb effektiv och hade ett lugn när han jobbade med att sälja min lägenhet.

Martin B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Södra Skogen

En bra och trevlig mäklare som visar stor kunskap om både lägenheten hon säljer samt området den ligger i.

Leon P
Södra Skogen

En mycket driven mäklare som är villig att ta reda på alla frågor man som kund ställer.

Mats L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Södra Skogen

Engagerad, resultatinriktad. Lätt att kommunicera med .

Amanda F
Centrum

Mycket trevlig! Professionell och tydlig från första möte. Lyhörd och ger tips för att underlätta och göra en så bra affär som möjlig.

Christian L
Centrum

Mycket professionell med god kunskap om sitt jobb, känner mig trygg att ha lämnat det stora ansvaret att sälja min bostad till honom

Martin F
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Norra Skogen

Jättetrevlig inget att anmärka på. Gjorde jobbet och vi fick bostaden såld.

Emelie F
Norra Skogen

Jag har inget att gnälla på. Allt har fungerat bra.

Anna Lena E
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Vänlig, trevlig, kunnig, lugn, jobbade på, uppdaterade oss, serviceinriktad och slutförde affären proffsigt!

Albin K
Centrum

Mycket trevlig och ser alltid till att uppdatera dig om vad som händer och hur planen ser ut.

Birgitta W
Centrum

En toppen kille . Helt nöjd , kan verkligen rekommendera Kar-Johan.

Katarina C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Hammarsjorden

Kunnig, vänlig och tillmötesgående

My L
Häggetorp

Proffsig, lyssnade in och mycket lättsam

Ulrich R
Sålde sitt hus med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Vaberget

Sehr ehrlicher und fairer Makler und immer hilfsbereit !

Elina S
Södra Skogen

Jag fick fantastiskt fin hjälp av Johanna vid försäljningen av min lägenhet. Allt kändes väldigt tryggt och strukturerat och vi hade god och regelbunden kommunikation genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera Johanna!

Daniel Erik J
Skrev om Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg

Mycket proffsig, yrkesmässig skicklig med väldigt hög kunskap dessutom världens mest underbara och trevliga person. Rekommenderar henne starkt som mäklare.

Johanna N gillar detta
Patrik F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Centrum

Antagligen Sveriges effektivaste mäklare!! Får saker gjort, bra på att förklara vad som skall göras för en som inte är så insatt! Kanonmäklare!!

Stefan L
Södra Skogen

Smidigt och professionellt., mycket bra

Karin B
Norra Skogen

Påläst, kunnig, positiv o lyhörd. Använder dina kunskaper med både tips o ideer för bästa resultat.

Isak N
Häggetorp

Mycket bra kundbemötande och ställer ständigt upp och besvarar de frågor man har som kund. Hela processen sköttes professionellt. Vilket gjorde att vi valde att anlita Carl-Johan som mäklare till vår egna försäljning av bostad.

Helen E
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Nordstedt en del av Fastighetsbyrån Karlsborg
Äspenäset

Johanna har ett fint sätt i sitt bemötande emot oss som kunder. Hon känns påläst om sina objekt. Vilket vi som köpare förväntar oss, när man gör fastighetsaffärer.

Hanna-Leena K
Äspenäset

Trevligt bemötande, bra information och smidigt förfarande.

Christina H
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Tillgänglig. Ringde tillbaka om han inte kunde svara. Svarade snabbt via sms. Ordnade ytterligare en visning på förfrågan av oss Trevligt bemötande och engagerad.

Maria S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
Vasastaden

Anders , inte bara en mäklare , utan en fantastisk man med stort hjärta. Alltid tillmötesgående & känslan av att han slår knut på Sig själv för att få allt att bli bra kommer åter & åter igen . Anders i levde inte upp till mina förväntningar , han överträffande dem . Anders rekommenderar jag alla dagar i veckan !! Tack !!

Maria L
Centrum

Trevlig, lugn och snabb att svara.

Magnus N
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Korsgården

Bra bemötande, allt fungerade bra så inflyttningen kan gå smidigt.

Iiona B
På Landet

Allt var bra och Carl-Johan Larsson hjälpte oss mycket!

Jessica S
Norra Skogen

Snabb återkoppling och proffsigt bemötande. Hela affären gick smidigt till.

Annelie R
Forsvik

Jag kan varmt rekommendera Johanna som är Engagerad , tydlig, lyhörd och trevlig. Mycke bra stöd och trygghet genom försäljning av mitt hus som gick över förväntan bra.

Hedvig E
Fagersanna / Ransberg

Vi blev mycket väl bemötta av Carl-Johan under hela processen kring husköpet; vid visning, budgivning och kontraktskrivning. Vi fick bra stöd och hjälp i hela processen och det var lätt att få tag på Carl-Johan både via telefonsamtal, sms och mejl. Vi kände oss trygga med honom som mäklare.

Jannicka J
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Hammarsjorden

Trevlig och bra på att återkoppla samt hålla en uppdaterad. Mycket nöjd med Fredrik som levde upp till mina förväntningar 😊

Peter H
Västanå

väldigt proffsig mäklare som skötte min affär kanon

Michael K
Mölltorp

Vi tycker att hon är mycket kunnig. Vi fick den informationen som vi undrade över. Snabb att återkoppla med funderingar som vi hade. Hon är mycket proffsigt i sitt arbetet

Carina M
Hanken

Trevligt bemötande Tog sig tid att visa huset

Henrik T
Häggetorp

Engagerad och bra info om hur det går och vad som händer. Kändes bra och seriöst. Skulle rekommendera Carl-Johan till bekanta.

Gemma F
Undenäs

Johanna är kunnig med sitt jobb, och vi tycker att vi hade fått bra bemötande av henne.

Sven A

Trevligt tydlig och professionell

Eva Susanne K
Undenäs

Mycket gott bemötande 👍 Positiv och mycket duktig på sitt jobb

Mikael J
Undenäs

En väldigt kunnig positiv och trevlig mäklare

Olaf E
Mölltorp

Bra råd när du köper ett hus. Bra stöd för att öppna ett bankkonto i Sverige. Rekommenderas.

Marie S
Fagersanna / Ransberg

Väldigt proffsig och uppmärksam på våra behov. Mycket trevlig att ha att göra med och gjorde processen lätt och han såg till att alla parter förstod. Rekommenderar honom till alla, unga som äldre.

Wolfgang F
Forsvik

Mycket engagerad mäklare. Trevlig och kunnig.

Cajsastina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Centrum

Trevligt bemötande, han får saker gjort

Lasse L
Norra Skogen

Kunnig, Proffsig, Korrekt, Kontaktbar hela tiden, Behjälplig med ev problem och ett trevligt bemötande.

Charlotte H
Södra Skogen

Mycket trevligt bemötande, mäklaren var proffesionell och var påläst. Hon gjorde så vi kände oss trygga i vårt köp.

Emma A
Forsvik

Vi blev väldigt bra bemötta och varmt välkomna till visningen på Karls Smeds väg. Så pass bra att vi köpte huset

Per H
Södra Skogen

Väldigt trevligt bemötande, bra förberedd på alla vis. Förväntningar var att allt skulle gå smidigt, och det var inga problem. Märks att Johanna har jobbat med detta ett tag, allt bara flyter på bra. Med andra ord så finns det inget att klaga på. Hon är bara bäst:)

Pia H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Hallström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Norrmalm

Trevlig, kunnig, bra och tydlig information.

Mårten F
Mölltorp

Trevligt och informativt bemötande från start, vilket gjorde att man kände sig trygg genom hela processen. När det gäller vårt husköp skötte Johanna det på ett proffsigt sätt och gav oss mängder av information både via telefonsamtal och sms så att vi hela tiden visste vad som hände. Kunde inte varit bättre!