Annika Eriksson

Annika Eriksson

Annika Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Tierp

Annika Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Annika Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Eriksson har haft 10 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 52 Läs vad Annika Eriksson

• Örbyhus
    2022-07-19 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Tydlig kommunikation och bra tillgänglighet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    • Örbyhus
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bemött- jättebra.
    Hjälp samma.Görde sitt jobb på bästa sätt.
    Vi är jätte nöjd.
    Tack.
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra bemötande, uppträder proffsigt och erfaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Våra förväntningar var att få den information vi behövde, vilket vi fick. Mycket positivt att hon var noga med att uppmärksamma oss på alla fel och brister huset har, gav ett ärligt och rakt intryck (vilket man dessvärre inte alltid upplever att mäklare gör).
    2022-05-16 Verifierad kund
    Aktiv, positiv och viljan att vilja sälja bostaden.

Även fast trycket inte va så stort på vår bostad så gav hon järnet med dem intressenter vi hade.
    2021-08-25 Verifierad kund
    Jättebra tycker jag om processen👍
    2021-08-23 Verifierad kund
    Vi är fantastiskt nöjda med hela processen. Mäklaren har skött detta uppdrag på ett mycket professionellt sätt.
    • Tierp
    2021-05-11 Verifierad kund
    Sommarhus. Mycket bra. Förväntningarna blev mycket bättre än vad jag hade trott. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill. Hon förstod mina känslor eftersom huset har gått i släkten mitten av 1700- talet. Det gör ont, men jag vet ju att vi måste sälja någon gång. Åldern tar ut sin rätt. Mao vi är mycket nöjda
    • Tierp
    2021-05-11 Verifierad kund
    Vi har sålt vårt sommarhus byggt i mitten på 1700 och varit bebott av min frus släkt, vi löste ut 2 personer 2002.
    Annika har tagit kontakt med oss på ett mycket positivt sätt och förstått våra känslor för detta hus och att vi förr eller senare måste sälja.
    Annika ha skött processen på ett förtroligt sätt och utifrån den prisnivå vi började med hösten 2001 895’ som efter budgivning blev 1,700’ är vi nöjda och att visningen av huset blev succé
    Den löpande informationen har varit utmärkt
    Så jag är verkligen nöjd med Annikas jobb
  • köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-10-11 Verifierad kund
    Har köpt ett fritidsboende. Annika bemötte oss korrekt, tydligt och vänligt. Hon var lätt att nå, hade snabb återkoppling och hade gedigen kunskap. Annika levde väl upp till våra förväntningar.