Mäklare Uppsala Tierp Fastighetsbyrån Tierp Annika Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 32 kunder tycker om Annika Eriksson

• Marika Å skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag kontaktade Annika när jag skulle börja med min försäljning av huset. Vi gick igenom hela processen och jag tycker att allt gick snabbt och smidigt, säljcoachen är så bra där man enkelt kan följa försäljningen. Läs mer
    2018-09-19 Annika E svarar Marika Å
    Tack Marika, det var en fröjd att få visa ditt fina hus. Jag tycker också att säljcoachen är ett fantastiskt verktyg.
  • Helena  L
    Helena L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt vår sommarstuga.Annika var väl insatt , och mycket kunnig och trevlig.Är mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-19 Annika E svarar Helena L
    Tack Helena, det var så roligt att få hjälpa er med denna försäljning. Extra kul att komma tillbaka till trakter med barndomsminnen ifrån.
  • Janis C skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vänligt bemötande av Annika och hjälpsam.

Dock var hon inte ute på själva visningen och vissa frågor kunde inte personen svara på som var på plats. Läs mer
    2016-08-17 Annika E svarar Janis C
    Tack för återkoppling. Jag hoppas att frågorna blev besvarade senare. Vi har under sommaren haft hjälp av visningsvärdar/mäklarassistenter. Vi har prioriterat att ha många möjligheter till visning och därför i år valt detta upplägg. Jag förstår att man som spekulant har många frågor och det mest optimala är förstås att ansvarig mäklare visar själv. Jag hoppas att ni har trivts och njutit av sommaren vid ert nya ställe.
  • Olof A skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra, trevligt och seriöst bemötande, löste problemen. Läs mer
    2016-08-17 Annika E svarar Olof A
    Tack Olof det var roligt att få vara med i affären.
  • Leif E skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande ..
    bra på alla sätt.. Läs mer
    2016-08-17 Annika E svarar Leif E
    Tack Leif. Det är alltid roligt när kunder kommer tillbaka.
  • Tommy O skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Smidigt o tryggt och stort kunnande och positivt bemötande Läs mer
    2016-08-17 Annika E svarar Tommy O
    Tack Tommy. Det var roligt att få hjälpa till. Vi ses och hörs!
  • Carina L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    jag fick ett varmt och personligt bemötande samt fick jag också snabb respons på alla frågor man hade under hela vårat samarbete, jag upplevde det som att dom fanns tillgängliga för en hela tiden, kort sagt hela resan gick smärtfritt och smidigt Läs mer
    2016-08-17 Annika E svarar Carina L
    Tack Carina, det var väldigt roligt att få hjälpa dig.
  • Susanne R skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Seriös och bra mäklare. Blivit bemött med respekt och vänlighet Läs mer
  • Göran C
    Göran C skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är mycket nöjda med allt från bemötande problemlösning. Allt löstes snabbt smidigt och med bra feedback. Genuint proffsigt på riktigt inget falskt lismande. Vi rekommenderar Annika Eriksson varmt och skulle själva välja henne, nu har vi just gjort våran fjärde fastighets affär och hoppas det var den sista Läs mer
  • Tom M skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi blev väl bemötta och fick snabbt svar på våra frågor. Hon ordnade en egen visning när vi inte kunde komma på den ordinarie visningen. Vi tycker hon var en väldigt bra mäklare som vi gärna kommer att anlita igen. Läs mer
    2016-03-22 Annika E svarar Tom M
    Tack Tom för din fina rekommendation. Jag ser fram emot att få hjälpa er igen.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson