Annika Eriksson

Annika Eriksson

4.7 i betyg av 43 omdömen

Annika Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Tierp

och har varit registrerad mäklare sedan 1995. Annika Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 43 omdömen sedan 2014-06-30. Annika Eriksson har haft 11 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 43 Läs vad Annika Eriksson

• Har köpt ett fritidsboende. Annika bemötte oss korrekt, tydligt och vänligt. Hon var lätt att nå, hade snabb återkoppling och hade gedigen kunskap. Annika levde väl upp till våra förväntningar.
    Katarina L köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-10-11
    • 95.0 m²
    2020-10-11
  • Bra, sund information och rådgivning angående objekt och budgivning. Trevligt och professionellt bemötande. Känt mig trygg, vid behov fått snabb återkoppling, genom hela processen.
    Karin H köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-09-09
    • 58.0 m²
    • Lövstabruk
    2020-09-09
  • Vi har sålt Brändäng 121. Vi är jättenöjda med allt. Annika har varit väldigt tillmötesgående o hjälpsam. Hon är jättetrevlig o gullig så vi är som sagt jättenöjda 👍mvh Aster o Sven Sandström
    Aster S sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-08-03
    • 119.0 m²
    2020-08-03
    Tack snälla ni. Det var så roligt att få hjälpa er med detta.

Visa svar
  • Bra bemötande och sakkunnighet. Allt gick så smidigt med köpet av vår fritidshus.
    Zoran V köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-07-28
    • 60.0 m²
    2020-07-28
    Tack för de vänliga orden. Hoppas att ni trivs!

Visa svar
  • Bästa mäklaren ever!! Professionell i allt, bemötande saklig engagerad. Vi har sålt 5 objekt under åren så vi har erfarenhet av mäklare.
    Lennart K sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-07-16
    • 95.0 m²
    2020-07-16
  • När vi skulle sälja vår gård i Tierp valde vi Annika Eriksson på Fastighetsbyrån i Tierp som vår mäklare. Hon visade från första kontakten stort engagemang och serviceanda med sin glada och positiva person. Varje steg i försäljningen har hon skött fullständigt professionellt med total hängivenhet och utan dröjsmål. Hon har en förmåga att skapa stort intresse för sina objekt vilket resulterade i ett strålande försäljningsresultat. Vi har känt oss trygga hela vägen och är supernöjda med Annika Eriksson och Fastighetsbyrån. Tack!
    Ursula J sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-06-09
    • 128.0 m²
    • Lantligt Söder Om Tierp
    2020-06-09
    Tusen tack för det fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa er med detta.

Visa svar
  • Jag har sålt en villa. Har blivit väldigt fint bemött av mäklaren. Kan varmt rekommendera henne för att hon är lugn och trygg och ger ett trovärdigt intryck.
    Lise-lotte H
    Lise-lotte H sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-05-27
    • 122.0 m²
    • Tierp
    2020-05-27
    Tack Lise-Lott för din fina rekommendation!

Visa svar
  • Köpt min första villa Mycket bra bemött i alla kontakter Motsvarade mer än väl i bemötande Kan varmt rekkomenderas
    Birgitta T köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2019-12-10
    • 140.0 m²
    • Tierp
    2019-12-10
    Tack Birgitta. Dina fina ord värmer. /Annika

Visa svar
  • Jätte trevlig och bra bemötande. Svarade på frågor vi hade same var väldigt informativ under hela köpet
    Anette H köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2019-11-19
    • 135.0 m²
    2019-11-19
    Tack Anette för de vänliga orden. Hoppas att ni trivs bra :).

Visa svar
  • Jag har sålt ett hus. Jag har fått otroligt bra hjälp från mäklaren både före, under och efter försäljningen. Jättebra hjälp med planering och råd inför visningarna. Jag har fått ett mycket professionellt bemötande från mäklaren.
    Ulrika M sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2019-06-03
    • 220.0 m²