Annika Eriksson

Annika Eriksson

Annika Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Tierp

Annika Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 1995-09. Annika Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Eriksson har haft 3 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 45 Läs vad Annika Eriksson

2021-05-11
    Sommarhus. Mycket bra. Förväntningarna blev mycket bättre än vad jag hade trott. Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna och mer därtill. Hon förstod mina känslor eftersom huset har gått i släkten mitten av 1700- talet. Det gör ont, men jag vet ju att vi måste sälja någon gång. Åldern tar ut sin rätt. Mao vi är mycket nöjda
    2021-05-11
    Vi har sålt vårt sommarhus byggt i mitten på 1700 och varit bebott av min frus släkt, vi löste ut 2 personer 2002.
    Annika har tagit kontakt med oss på ett mycket positivt sätt och förstått våra känslor för detta hus och att vi förr eller senare måste sälja.
    Annika ha skött processen på ett förtroligt sätt och utifrån den prisnivå vi började med hösten 2001 895’ som efter budgivning blev 1,700’ är vi nöjda och att visningen av huset blev succé
    Den löpande informationen har varit utmärkt
    Så jag är verkligen nöjd med Annikas jobb
    • Hållnäs
    2020-10-11
    Har köpt ett fritidsboende. Annika bemötte oss korrekt, tydligt och vänligt. Hon var lätt att nå, hade snabb återkoppling och hade gedigen kunskap. Annika levde väl upp till våra förväntningar.
    • Lövstabruk
    2020-09-09
    Bra, sund information och rådgivning angående objekt och budgivning. Trevligt och professionellt bemötande. Känt mig trygg, vid behov fått snabb återkoppling, genom hela processen.
    2020-08-03
    Vi har sålt Brändäng 121. Vi är jättenöjda med allt. Annika har varit väldigt tillmötesgående o hjälpsam. Hon är jättetrevlig o gullig så vi är som sagt jättenöjda 👍mvh Aster o Sven Sandström
    Tack snälla ni. Det var så roligt att få hjälpa er med detta. Annika Eriksson
    2020-07-28
    Bra bemötande och sakkunnighet. Allt gick så smidigt med köpet av vår fritidshus.
    Tack för de vänliga orden. Hoppas att ni trivs! Annika Eriksson
    • Hållnäs
    2020-07-16
    Bästa mäklaren ever!! Professionell i allt, bemötande saklig engagerad. Vi har sålt 5 objekt under åren så vi har erfarenhet av mäklare.
    • Lantligt Söder Om Tierp
    2020-06-09
    När vi skulle sälja vår gård i Tierp valde vi Annika Eriksson på Fastighetsbyrån i Tierp som vår mäklare. Hon visade från första kontakten stort engagemang och serviceanda med sin glada och positiva person. Varje steg i försäljningen har hon skött fullständigt professionellt med total hängivenhet och utan dröjsmål.
    Hon har en förmåga att skapa stort intresse för sina objekt vilket resulterade i ett strålande försäljningsresultat. Vi har känt oss trygga hela vägen och är supernöjda med Annika Eriksson och Fastighetsbyrån. Tack!
    Tusen tack för det fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa er med detta. Annika Eriksson
  • Lise-lotte H
    sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    2020-05-27
    Jag har sålt en villa. Har blivit väldigt fint bemött av mäklaren.
    Kan varmt rekommendera henne för att hon är lugn och trygg och ger ett trovärdigt intryck.
    Tack Lise-Lott för din fina rekommendation! Annika Eriksson
    2019-12-10
    Köpt min första villa
    Mycket bra bemött i alla kontakter
    Motsvarade mer än väl i bemötande
    Kan varmt rekkomenderas
    Tack Birgitta. Dina fina ord värmer. /Annika Annika Eriksson