Annika Eriksson
Registrerad mäklare sedan 1995-09-15
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-30
2019-07 - 2020-06

Läs vad 38 Läs vad Annika Eriksson

• Ursula J sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-06-09

Lantligt Söder Om Tierp
    När vi skulle sälja vår gård i Tierp valde vi Annika Eriksson på Fastighetsbyrån i Tierp som vår mäklare. Hon visade från första kontakten stort engagemang och serviceanda med sin glada och positiva person. Varje steg i försäljningen har hon skött fullständigt professionellt med total hängivenhet och utan dröjsmål.
    Hon har en förmåga att skapa stort intresse för sina objekt vilket resulterade i ett strålande försäljningsresultat. Vi har känt oss trygga hela vägen och är supernöjda med Annika Eriksson och Fastighetsbyrån. Tack! Läs mer
    2020-06-10 Annika E svarar Ursula J
    Tusen tack för det fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa er med detta.
  • Lise-lotte H
    Lise-lotte H sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2020-05-27

Tierp
    Jag har sålt en villa. Har blivit väldigt fint bemött av mäklaren.
    Kan varmt rekommendera henne för att hon är lugn och trygg och ger ett trovärdigt intryck. Läs mer
    2020-05-28 Annika E svarar Lise-lotte H
    Tack Lise-Lott för din fina rekommendation!
  • Birgitta T köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-12-10

Tierp
    Köpt min första villa
    Mycket bra bemött i alla kontakter
    Motsvarade mer än väl i bemötande
    Kan varmt rekkomenderas Läs mer
    2019-12-11 Annika E svarar Birgitta T
    Tack Birgitta. Dina fina ord värmer. /Annika
  • Anette H köpte sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-11-19

Hållnäs
    Jätte trevlig och bra bemötande. Svarade på frågor vi hade same var väldigt informativ under hela köpet Läs mer
    2019-11-19 Annika E svarar Anette H
    Tack Anette för de vänliga orden. Hoppas att ni trivs bra :).
  • Ulrika M sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-06-03

Lantligt söder om Tierp
    Jag har sålt ett hus. Jag har fått otroligt bra hjälp från mäklaren både före, under och efter försäljningen. Jättebra hjälp med planering och råd inför visningarna. Jag har fått ett mycket professionellt bemötande från mäklaren. Läs mer
  • Gert-Ove H sålde sitt hus med hjälp av Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2019-05-10

Skärplinge
    Snabbt och bra inga konstigheter. Väl utfört jobb rekommenderas. Läs mer
  • Marika Å skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2018-09-18

Jag kontaktade Annika när jag skulle börja med min försäljning av huset. Vi gick igenom hela processen och jag tycker att allt gick snabbt och smidigt, säljcoachen är så bra där man enkelt kan följa försäljningen. Läs mer
    2018-09-19 Annika E svarar Marika Å
    Tack Marika, det var en fröjd att få visa ditt fina hus. Jag tycker också att säljcoachen är ett fantastiskt verktyg.
  • Helena  L
    Helena L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2018-09-11

Vi har sålt vår sommarstuga.Annika var väl insatt , och mycket kunnig och trevlig.Är mycket nöjd. Läs mer
    2018-09-19 Annika E svarar Helena L
    Tack Helena, det var så roligt att få hjälpa er med denna försäljning. Extra kul att komma tillbaka till trakter med barndomsminnen ifrån.
  • Janis C skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2016-08-17

Vänligt bemötande av Annika och hjälpsam.

Dock var hon inte ute på själva visningen och vissa frågor kunde inte personen svara på som var på plats. Läs mer
    2016-08-17 Annika E svarar Janis C
    Tack för återkoppling. Jag hoppas att frågorna blev besvarade senare. Vi har under sommaren haft hjälp av visningsvärdar/mäklarassistenter. Vi har prioriterat att ha många möjligheter till visning och därför i år valt detta upplägg. Jag förstår att man som spekulant har många frågor och det mest optimala är förstås att ansvarig mäklare visar själv. Jag hoppas att ni har trivts och njutit av sommaren vid ert nya ställe.
  • Olof A skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp

2016-08-12

Bra, trevligt och seriöst bemötande, löste problemen. Läs mer
    2016-08-17 Annika E svarar Olof A
    Tack Olof det var roligt att få vara med i affären.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tierp

Frida Eriksson