en del av Fastighetsbyrån Tierp

4.7 / 5 i betyg — 30 rekommendationer

Läs vad 30 användare tycker om Annika Eriksson

• Janis C
    Janis C skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vänligt bemötande av Annika och hjälpsam.

Dock var hon inte ute på själva visningen och vissa frågor kunde inte personen svara på som var på plats.
    2016-08-17 Annika E svarar Janis C
    Tack för återkoppling. Jag hoppas att frågorna blev besvarade senare. Vi har under sommaren haft hjälp av visningsvärdar/mäklarassistenter. Vi har prioriterat att ha många möjligheter till visning och därför i år valt detta upplägg. Jag förstår att man som spekulant har många frågor och det mest optimala är förstås att ansvarig mäklare visar själv. Jag hoppas att ni har trivts och njutit av sommaren vid ert nya ställe.
  • Olof A
    Olof A skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra, trevligt och seriöst bemötande, löste problemen.
    2016-08-17 Annika E svarar Olof A
    Tack Olof det var roligt att få vara med i affären.
  • Leif E
    Leif E skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande ..
    bra på alla sätt..
    2016-08-17 Annika E svarar Leif E
    Tack Leif. Det är alltid roligt när kunder kommer tillbaka.
  • Tommy O
    Tommy O skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Smidigt o tryggt och stort kunnande och positivt bemötande
    2016-08-17 Annika E svarar Tommy O
    Tack Tommy. Det var roligt att få hjälpa till. Vi ses och hörs!
  • Carina L
    Carina L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    jag fick ett varmt och personligt bemötande samt fick jag också snabb respons på alla frågor man hade under hela vårat samarbete, jag upplevde det som att dom fanns tillgängliga för en hela tiden, kort sagt hela resan gick smärtfritt och smidigt
    2016-08-17 Annika E svarar Carina L
    Tack Carina, det var väldigt roligt att få hjälpa dig.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Seriös och bra mäklare. Blivit bemött med respekt och vänlighet
  • Göran C
    Göran C skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är mycket nöjda med allt från bemötande problemlösning. Allt löstes snabbt smidigt och med bra feedback. Genuint proffsigt på riktigt inget falskt lismande. Vi rekommenderar Annika Eriksson varmt och skulle själva välja henne, nu har vi just gjort våran fjärde fastighets affär och hoppas det var den sista
  • Tom M
    Tom M skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi blev väl bemötta och fick snabbt svar på våra frågor. Hon ordnade en egen visning när vi inte kunde komma på den ordinarie visningen. Vi tycker hon var en väldigt bra mäklare som vi gärna kommer att anlita igen.
    2016-03-22 Annika E svarar Tom M
    Tack Tom för din fina rekommendation. Jag ser fram emot att få hjälpa er igen.
  • Carina O
    Carina O skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mkt positiv, proffsig och hjälpsam.
    2016-03-22 Annika E svarar Carina O
    Tack Carina att jag fick förtroendet att vara ditt stöd i denna försäljning.
  • Anna M
    Anna M skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Inbjudande och välkomnad visning . 😀
    2016-03-22 Annika E svarar Anna M
    Tack det var roligt att höra för det är mitt mål med en visning. Jag är värdinnan och ni spekulanter är mina inbjudna gäster.
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Tycker att både kontakt och affär fungerade mycket smidigt, inga synpunkter på detta alls.
    2016-03-22 Annika E svarar Patrik B
    Tack det låter bra. Välkommen tillbaka!
  • Eva B
    Eva B skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Ledsen att jag missat dessa mejl. Vi fick mycket god hjälp och ett trevligt bemötande. Känner mig trygg med fastighetsbyrån både som kund och tidigare som säljare. Kan varmt rekommendera Vår mäklare Annika och fastighetsbyrån i Tierp. Får jag nytt behov av mäklartjänst så anlitar jagver gärna igen.
    Med vänlig hälsning
    Eva Bülow
  • Lena A
    Lena A skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Alltid trevlig,bidrar med sin lokala kunskap. Känner mycket väl toll den lokala marknaden. Bra återkoppling ??
  • Berit L
    Berit L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande, en mäklare som hjälper kunden med allt.
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Gjorde med hjälp av Annika min första fastighetsaffär och trots att jag då bodde utomlands, förlöpte allt utan problem och jag kände mig helt trygg med Annikas insats och stöd.
  • Ingrid '
    Ingrid ' skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Välorganiserad, tydlig och nogrann. Vi kände oss trygga med att ha henne som mäklare vid vår försäljning av sommarstugan.
  • Göran H
    Göran H skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi sålde vår fastighet via Annika Eriksson på Fastighetsbyrån.
    Vi hade träffat Annika E vid ett tidigare tillfälle, då gällde det en fastighet som var till salu. Vi fick genast förtroende för henne och beslutade att anlita henne vid försäljningen av vår egen fastighet lite senare.
    Inför och under hela processen med försäljningen fick vi ett mycket vänligt och professionellt bemötande, från värdering av fastigheten, hur vi taktiskt skulle förfara när vi la ut fastigheten till försäljning, samt under budgivningen. Vidare gick det tryggt och bra vid kontraktsundertecknande och den slutliga överlämningen av fastigheten. Ser fram emot när vi med hjälp av Annika gör vår skattedeklaration.
  • Robert N
    Robert N skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    En mäklare som på ett professionell och mycket trevligt sätt uppfyllde våra förväntningar gällande husköp.
    2014-11-19 Annika E svarar Robert N
    Tack Robert det var roligt att höra. Hoppas att ni fortfarande trivs bra på ert fina ställe.
  • Martta J
    Martta J skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har anlitat Fastighetsbyråns tjänster vid 2 tillfällen.Jag sökte en bostadsrätt för att kunna sälja min villa.Hon gav mej information
    när nya objekt dök upp och sen hittade jag min bostad.Sedan var det dags att sälja villan.Allting flöt bra och nu är villan såld.Jag är mycket nöjd med bemötandet på professionellt och kunnigt sätt,men ändå vänligt och personligt.Jag är mycket nöjd.
    2014-11-19 Annika E svarar Martta J
    Tack snälla Martta. Jag är så glad för att jag fick chansen att hjälpa dig med detta. Vi ses!
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Annika Eriksson anlitades som mäklare när vi sålde vårt fritidshus 2014.
    Vi tyckte hon var noggrann, seriös och kompetent.
    2014-11-18 Annika E svarar Kenneth L
    Tack så mycket. Det var så trevligt att få visa och hjälpa till med försäljningen av er stuga.
  • Maris R
    Maris R skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Professionellt bemötande från visning till kontraktskrivning. Det var lätt att anpassa och hitta en lösning för visning. Vid kontraktskrivning hade Annika förberett och ordnat alla papper, meddelat ägarbyte till berörda instanser för en snabb och smidig affär! Imponerande. Jag kan varmt rekommendera Annika till andra!
    2014-11-18 Annika E svarar Maris R
    Tack snälla du. Det var ett nöje att få hjälpa er. Hoppas att ni mår bra.
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag köpte en villa i Tobo med Annika Eriksson som mäklare.
    Jag fick ett mycket proffsigt och trevligt bemötande, hon var snabb, tillmötesgående och förklarande alla delar på ett bra sätt.
    2014-11-18 Annika E svarar Ingrid W
    Tack Ingrid. De orden värmer. Ha det bra!
  • Jonas Z
    Jonas Z skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevligt och professionellt bemötande i samband med husköp.
    Vi är väldigt nöjda.
    2014-11-18 Annika E svarar Jonas Z
    Vad roligt att höra Jonas. Tack så mycket.
  • Dan D
    Dan D skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    duktig, kunnig lätt att ha att göra med
    2014-11-18 Annika E svarar Dan D
    Tackar så mycket. Det var roligt att få hjälpa er med köpet.
  • Maria H
    Maria H skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Annika skapade ett säljupplägg för oss som vi inte ens visste var möjligt och vi fick på så sätt förutsättningar att köpa vårt drömhus.
    2014-11-17 Annika E svarar Maria H
    Vad roligt att höra. Det är verkligen ett fint hus ni har köpt. Tack för förtroendet.
  • Annika L
    Annika L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi har sålt lgh genom f.b. Det fungerade väldigt bra. Bra service och trevligt bemötande. Vi är också ev på gång att köpa hus. Har också där fått trevligt bemötande och fin kontakt med mäklare.
    2014-11-17 Annika E svarar Annika L
    Tack Annika. Vad roligt att ni letar hus igen. Ni är alltid varmt välkomna till oss.
  • Joel D
    Joel D skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    En fantastisk mäklare glad och trevlig
    2014-11-17 Annika E svarar Joel D
    Tack för de fina orden Joel. Hoppas att ni fortfarande trivs bra i huset.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Annika, hon är en riktigt bra mäklare med känsla för detaljer. Hennes bemötande och genomförande av försäljning, klockrent!

Annika, hon axlade uppgifter som inte egentligen ingick i hennes jobbeskrivning och utförde dom på bäst tänkbara sätt.
    2014-11-17 Annika E svarar Joakim R
    Tack för de fina orden Joakim. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Träffade köparen häromdagen och hon trivdes bra.
  • Anna H
    Anna H skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Annika Eriksson som mäklare är fantastisk. Trevligt bemötande, tillgänglig på telefon och lätt att ha att göra med. Fastighetsbyrån som företag är också mycket bra! Jag är en väldigt nöjd kund, både med genomförandet av fastighetsförsäljningen och med all kontakt med medarbetarna på kontoret.
    2014-11-17 Annika E svarar Anna H
    Tack snälla Anna. Det var så roligt att få hjälpa till att sälja ert otroligt charmiga torp. 50 familjer på visning hör inte till vanligheterna i vårt område. Tack för förtroendet.
  • Bo L
    Bo L skrev om Annika Eriksson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande. Ett stort tack.
    2014-11-17 Annika E svarar Bo L
    Tack för fina orden och för förtroendet jag fick.
Lina Olsson
Nathalie Olsson