Camilla Schilcher

Camilla Schilcher

Camilla Schilcher är mäklare på Fastighetsbyrån Tierp

Camilla Schilcher har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Camilla Schilcher har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 73 omdömen med ett betyg på 4.8. Camilla Schilcher har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

73 omdömen om Camilla Schilcher

Carl L
Tierp

Mycket proffsigt, allt fungerat som det ska, snabb handläggning, kunnigt och trevligt. Kändes tryggt att göra affär via Camilla.

Jessica L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Schilcher en del av Fastighetsbyrån Tierp
Tierp

Blev jätte bra bemött av Camilla, rekommenderar verkligen att anlita hennes som sin mäklare. Hon lyssnade på mina önskemål och va ärlig med vad hon tyckte och gav idéer. Hon höll mig jämt uppdaterad hur processen gick.

Inger D
Tierp

Mycket kunnig och snabb med kontakt o återkoppling. Vi är mycket nöjda med snabb och trygg försäljning. Camilla är också mycket trevlig och lätt att ha med att göra.

Christer L
Tierp

Proffsig, ärlig och trevlig mäklare som rekommenderas.

Anette B
Fagerviken

Mycket bra bemötande smidig och snabb korrespondens både före och efter köp. Påläst och kunnig och förstående.

Sven-Olof H
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Schilcher en del av Fastighetsbyrån Tierp

Proffsig, tillmötesgående och trevlig.

Hans-Ove A
Skärplinge

Hej ! Jag tycker att Camilla är en trevlig o engagerad tjej som har hjälp mig med att sälja mitt hus till belåtenhet, skulle gärna rekommendera henne som mäklare till vänner och bekanta. Mvh Hans Alverland

Monika Lena Maria A
Fagerviken

Mycket kunnig och lätt att få kontakt med. Hela tiden under försäljningen blev jag informerad om vad som sker

Kristin E
Tierp

Hon är rejäl - gör sitt jobb och kan ge råd. Känner alla i Tierp.

Hans. J. Flach J
Karlholm

Camilla är snabb i vändningarna och positiv, tog in mina åsikter bra och känns verkligen hjälpande mot spekulanter.