en del av Fastighetsbyrån Tierp

4.8 / 5 i betyg — 43 rekommendationer

Läs vad 43 användare tycker om Lina Olsson

• Gunilla P
    Gunilla P skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    En mycket duktig och kunnig mäklare, som gjorde vår försäljning snabb och effektiv. Imponerande!
  • Algot J
    Algot J skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Proffsig hjälpsam kunnig vardaglig
  • Mimmi G
    Mimmi G skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag upplever att allt var väldigt positiv, lina som skötte allt som hade med huset att göra gjorde de bra, uppriktig och ärlig vad jag nu kan säga.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra uppriktig fastighetshandel med bra avtal och snabba avslut
  • Anna M
    Anna M skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Ett väldigt fint bemötande .
    Ödmjuk,förstående, proffsig, kunnig ,trygg , hjälpsam ( helt fantastisk ) mäklare .
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Allting var väldigt bra och Lina är duktig, trevlig och proffisionell. Allt har flytit på bra.
  • Konrad K
    Konrad K skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Utmärkt men fattas lite finish vid slutföringen av husaffären jämfört med när vi gjorde klart med det vi köpte i Piteå.
    Då var vi på Sparbanken. Säljaren gick till en bankanställd och slutförde sin del av försäljningen. Vi som köpare vet/såg ej hennes låneskulder. Där tycker/ jag att det var en stor brist för Lina för det angår/ berör ej köparna vad säljarna har för skulder som ska regleras vid försäljningen.Har mycket stor erfarenhet eftersom vi har köpt 5 hus och sålt 4. 1:a huset sålde vi utan mäklare.
    2015-11-03 Lina O svarar Konrad K
    Hejsan! Så roligt att ni är nöjda! :-) Gällande slutbetalningen vid tillträdet så måste det ha blivit ett litet missförstånd. För köparen ser då absolut inte vad ni som säljare har för lån på bostaden som säljs. För precis som du säger, så angår ju inte det köparen. :-)
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Ett trevligt och professionellt bemötande, dels i telefon, visning och kontraktskrivning. Jag skulle själv tänka mig att anlita Fastighetsbyrån Tierp vid en eventuell försäljning,samt att rekommendera den till andra.
    2015-11-03 Lina O svarar Lennart H
    Tack så väldigt mycket Lennart! Det är en väldigt härlig fastighet som ni köpt. :-)
  • Kim P
    Kim P skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag är jättenöjd med Lina som mäklare, då hon alltid har varit hjälpsam och trevlig!
    2015-11-03 Lina O svarar Kim P
    Tack så väldigt mycket Kim! Det var/är väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
  • Linus Ö
    Linus Ö skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Otroligt proffetionelt bemötande och en väldig trevlig upplevelse. Precis så man vill att det ska vara när man står inför ett så viktigt beslut i livet.
    2015-11-03 Lina O svarar Linus Ö
    Tack så väldigt mycket Linus! Det är ett nöje att få hjälpa er! :-)
  • Martin K
    Martin K skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är jättenöjda med våran mäklare Lina Olsson. Mycket duktig och hjälpsam vid båtar köp av vår nya bostad och försäljning av den gamla/Martin o Cecilia
  • Lilian E
    Lilian E skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Tierp. Jag har blivit proffesionellt och vänligt bemött av Lina Olsson.Inget har lämnats åt slumpen. Ingvar Ekerby.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lina var välkomnande, skalig och effektiv. Mycket nöjda med hennes arbete.
  • Ulrika G
    Ulrika G skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trovärdig och lugn. Bra och snabb respons vid frågor och funderingar. En mycket bra mäklare.
  • Ingela E
    Ingela E skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande och service. Alltid glad och trevlig.
  • Hans E
    Hans E skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hej! Bemötandet jag fick var väldigt bra och kontakterna vi har haft efter
    visningen har varit helt perfekta. M.V.H. Hasse
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Kanon mäklare! Bra kontakt och jag kände mig säker och trygg igenom hela affären. Väldigt trevlig person!!!
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    allt var/är toppen vi har hitills fått den hjälp vi behöver
  • Sara E
    Sara E skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är mycket nöjda med Lina Olsson Fastighetsbyrån Tietp som mäklare vid försäljningen av vår villa.
  • Patrik K
    Patrik K skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag har blivit mycket bra bemött av Lina och hon har levt upp till alla förväntningar och mer därtill. Om jag någon gång i framtiden skulle behöva hjälp av en mäklare så skulle jag garanterat anlita henne igen.
  • Gunnar K
    Gunnar K skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lina är alltid trevlig och tillmötesgående. Lätt att få kontakt med. Engagerad och kompetent.
    2015-05-13 Lina O svarar Gunnar K
    Tack så mycket! Det var roligt att få hjälpa er. :-)
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Allt gick smidigt och bra, informationen var klar och tydlig.
    2015-05-13 Lina O svarar Caroline O
    Tack så mycket! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas väldigt bra! :-)
  • Maria H
    Maria H skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Seriös, trevlig och hjälpsam. Vi kände att hon var rätt från början. Hon visade mycket kunnande och verkade känna sina köpare.
    2015-04-30 Lina O svarar Maria H
    Tack snälla! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen! :-)
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi fick ett fantastiskt bemötande av Lina och hon levde väl upp till våra förväntningar. Lina guidade oss genom den snåriga djungel som en bostadsförsäljning kan vara på ett lugnt, tryggt och säkert sätt.
    2015-04-30 Lina O svarar Sofie H
    Hej! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. :-) Tack så mycket för det förtroendet. Lycka till i sommar!
  • Solfrid A
    Solfrid A skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Ett professionellt och vänligt bemötande. Kände mig väl omhändertagande, välinformerad och löpande information om affären.
    2015-04-30 Lina O svarar Solfrid A
    Tack så mycket! Hoppas att er dotter trivs väldigt bra i huset! :-)
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevlig, effektiv,kunnig,lugn. Jag fick det bemötande jag förväntade mig.
  • Jörgen O
    Jörgen O skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande och saklig ordning på allt
  • Linus A
    Linus A skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Toppenmäklare i Tierpskommun! Lina Olsson på Fastighetsbyrån rekommenderas varmt!
  • Ann-marlene L
    Ann-marlene L skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    proffsig................................................................................................................
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jättebra bemötande, vi upplevde att vi fick den service som vi förväntade oss. Lina var duktig och hörde av sej regelbundet och gick igenom före vad vi hade att förvänta oss.
    2015-03-06 Lina O svarar Susanne B
    Tack Susanne! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er! :-) Hälsn Lina
  • Linda N
    Linda N skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lina Olsson på Fastighetsbyrån Tierp sålde min lägenhet 2014.
    Hon är en kompetent och serviceinriktad mäklare. Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fått av Lina Olsson, och av Fastighetsbyrån Tierp.
  • Björn G
    Björn G skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Tycker efter att jag har anlitat dom tidigare i andra ärenden och uppdraget med försäljningen av fastigheten, att det blev väldigt bra utfört. Mycket nöjda med hur snabbt o smidigt det gick.
  • Moa S
    Moa S skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag kan gott rekommendera henne som fastighetsmäklare eftersom hon gör ett utomordentligt jobb och tillgodoser kundens behov. Hon är nogrann, ärlig och ambitiös.
    Jag har haft väldigt stort förtroende för henne.
    M v h
  • Inger S
    Inger S skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag kan verkligen rekommendera företaget och Lina Olsson. Lina är engagerad i sitt uppdrag och mig som kund. Dessutom är hon kunnig och tar sig tid. Hon är även bra på att förklara vad som gäller. Har även ett trevligt och behagligt sätt.
    2014-11-19 Lina O svarar Inger S
    Så roligt att höra! Tack så väldigt mycket! :-) Hoppas att allt är bra med er. Hälsa gärna till Britta. Hälsn. Lina Fastighetsbyrån
  • Sofie P
    Sofie P skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag tycker att Lina var jätteduktig. Hon hade koll på allt och allt gick superenkelt. Vi köpte ett radhus med 5 rum.

Kan inte säga någonting negativt, allt gick jättebra!
    2014-11-19 Lina O svarar Sofie P
    Hej Sofie! Så roligt att höra! Hoppas att ni trivs bra i er fina lägenhet! :-) Hälsn Lina Fastighetsbyrån
  • Lia N
    Lia N skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lina var väldigt professionell, engagerad och gav ett personligt bemötande från början till slut. Hon följde även upp med ett samtal ca 2 månader efter försäljningen.
    2014-11-19 Lina O svarar Lia N
    Tack så mycket! De orden värmer! :-) Hälsn. Lina Fastighetsbyrån
  • Leif E
    Leif E skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lina olsson vill jag beskriva som en mycket seriös och kunnig mäklare.
    2014-11-19 Lina O svarar Leif E
    Tack så väldigt mycket Leif! Hoppas att allt är bra med er! Hälsn. Lina Fastighetsbyrån
  • Örjan K
    Örjan K skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Utmärkt mäklare!

Bra kommunikation med snabb servicekänsla och löpande uppdateringer. Kan varmt rekommendera henne till andra.
    2014-11-19 Lina O svarar Örjan K
    Tack så väldigt mycket! Det är bara roligt att få hjälpa er vid köpet! Hälsn. Lina Fastighetsbyrån
  • Nils D
    Nils D skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lina är en mycket god mäklare. Som säljare känner vi oss mycket nöjda med hennes sätt som framför allt utmärks av erfarenhet och ett genuint intresse för sina kunder.
    2014-11-17 Lina O svarar Nils D
    Hej Nils! Tack så väldigt mycket! :-) Hoppas att allt är bra med er! Hälsn. Lina Fastighetsbyrån
  • Cenneth R
    Cenneth R skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lina har varit mycket tillmötesgående i samband med att vi köpt en bostadsrätt i Tierp, och ställt upp på en andra visning, då vi tvekade. Vi har fått all tänkbar information ang. fastighetsaffären.
    2014-11-17 Lina O svarar Cenneth R
    Hej Cenneth! Det bara varit roligt att få hjälpa er, och jag visade er så gärna lägenheten en extra gång! :-) Hoppas att allt är bra med er! Hälsn. Lina Fastighetsbyrån
  • Eleonor E
    Eleonor E skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag är mycket nöjd som kund! Inget har krånglat! Mycket klara regler som efterföljts. Positivt bemötande, glad o omtänksam!
    2014-11-17 Lina O svarar Eleonor E
    Hej! Så roligt att höra! Hoppas att du trivs bra i ditt nya, fina hus. :-) Hälsn. Lina Fastighetsbyrån
  • Göran  C
    Göran C skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Professionella och noggranna. En mycket väl genomförd och genomarbetad försäljning av vår fastighet med ett slutpris som var över det uppsatta målet. Mycket bra underlag och förarbete med fantastiskt fina bilder till beskrivningen. Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Tierp och Lina Olsson som hjälpte oss med vårt uppdrag.
  • Eivor J
    Eivor J skrev om Lina Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Professionell bra kontakt via sms. Post för sent sänd vid två tillfällen. Lyckades inte få det pris som var överens kommits. För optimistisk utgångsbud.
Nathalie Olsson
Annika Eriksson