en del av Fastighetsbyrån Tierp

4.9 / 5 i betyg — 40 rekommendationer

Läs vad 40 användare tycker om Nathalie Olsson

• Göran L
    Göran L skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Snabb, kunnig och effektiv. Vi är mycket nöjda och belåtna.
    2016-11-22 Nathalie O svarar Göran L
    Jättekul att ännu en gång höra att ni är nöjda. Tack så mycket! Det var så roligt att hjälpa er med försäljningen.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    en fantastisk mäklare som vet och kan bemöta kunder på ett proffsigt sätt, fick oss att känna oss trygga isituationen
    2016-11-22 Nathalie O svarar Yvonne B
    Tack snälla Yvonne och Anders, vi kanske stöter på varandra i "storstaden" :-)
  • Anette P
    Anette P skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Pigg alert hjälpsam o proffesionell i sin roll. En riktig klippa. 👌
    2016-11-21 Nathalie O svarar Anette P
    Tack snälla ni för de fina orden. Hoppas allt känns bra efter husförsäljningen och att ni trivs bra i lägenheten.
  • Anneli B
    Anneli B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Väldigt trevlig och hjälpsam! Hörde hela tiden av sig om status under budgivning och försäljning. Supernöjd!
    2016-11-21 Nathalie O svarar Anneli B
    Kul att ni känner er nöjda :-) Tack för de fina orden.
  • Nina L
    Nina L skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Hej
    Vi tycker att det var ett trevligt och proffsigt bemötande. Hon hörde alltid av sig snabbt när vi hade frågor om funderingar.
    Tydligt o bra överlämnande både vid avtalsskrivning o slutförande av affären.
    2016-11-21 Nathalie O svarar Nina L
    Hej på er, Jättekul att ni tycker att allt gick bra. Är ni nöjda är jag nöjd. Ha det så bra! :-)
  • Elin K
    Elin K skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevlig och väldigt duktig mäklare! Väldigt nöjd med allt!!
    2016-11-21 Nathalie O svarar Elin K
    Roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till i nya huset :-)
  • Sonny K
    Sonny K skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Det har varit väldigt bra! Nathalie har varit tydlig med vad som gäller och förklarat allt på ett sätt.
    2016-11-21 Nathalie O svarar Sonny K
    Tack Sonny, vi ses snart igen när det är dags för tillträdet :-)
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra som mäklare har bra förmåga att lyssna igen råd . En super duktig tjej. Som kan sitt jobb.
  • Marie S
    Marie S skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag upplevde henne mycket angagerad och vänlig såg mig som speciell då hon la sin tid för mig och mitt husköp.
  • Viktoria W
    Viktoria W skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Nathalie var lyhörd, proffsig och snabb. Hon gjorde helt enkelt ett kanonjobb!
    2016-08-29 Nathalie O svarar Viktoria W
    Tack snälla Wiktoria för de fina orden. Det var så kul att få hjälpa dig med försäljningen :-)
  • Leif S
    Leif S skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Lätt att få kontakt när man ville fråga något, cch en trevlig att person
    2016-02-17 Nathalie O svarar Leif S
    Tack så mycket för dina ord Leif, ha det så bra. :-)
  • Christer W
    Christer W skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Väldigt nöjd kund och affären gick snabbt och smärtfritt.
    2016-01-14 Nathalie O svarar Christer W
    Kul att höra att du är nöjd Christer. Ha det så bra!
  • Lia N
    Lia N skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är mycket nöjda med hjälpen vi fått utav fastighetsbyrån för att kunna köpa vår lägenhet. Det märktes att företaget funnits länge då allt har flytit på utan problem. Nathalie som mäklare har varit till stor hjälp då hon är intresserad för sitt jobb, lätt att prata med och svarar på alla frågor (även de dumma). Litet minus dock att budgivningen fick pausas under helgen och fortsätta veckan efter.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Lia N
    Kul att höra Lia, lägenheten kommer passa er så bra tror jag. Självklart hjälper jag till att svara på alla frågor jag kan, det finns inga dumma frågor ;-). Jag förstår att det kändes lite jobbigt att låta budgivningen vänta över helgen, men det är säljaren som bestämmer. Ha det så bra!
  • Frida J
    Frida J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi är nöjda med försäljningen och hjälpen vi fått av Fastighetsbyrån.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Frida J
    Är ni nöjda är jag nöjd! Vi ses strax när det är dags för tillträde.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag är jätte nöjd med Nathalie. Bara massa plus
    2016-01-12 Nathalie O svarar Johanna B
    Tack så mycket Johanna! Äntligen har ni fått flyttat till lite större, det kommer nog bli toppen för dig och sonen. Vi hörs!
  • Kajsa M
    Kajsa M skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Nathalie agerar proffisionellt och lyssnade noggrant på frågor likväl som önskemål. Jag önskade en så snabb försäljning som möjligt och hon gjorde allt i sin makt för att ordna det, och det blev en snabb försäljning i slutändan!
    2016-01-12 Nathalie O svarar Kajsa M
    Tack så mycket Kajsa, nöjda kunder är väldigt viktigt för mig. Det var kul att just jag fick hjälpa dig. Hoppas vi ses/hörs snart igen.
  • Anna F
    Anna F skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevlig noggran och tillmötesgående
    2016-01-12 Nathalie O svarar Anna F
    Tack Anna, hoppas ni trivs bra i ert charmiga hus!
  • Annika J
    Annika J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevligt bemötande och mycket engagemang och noggrannhet i allt kring försäljningen. Kan verkligen rekommendera Nathalie som fastighetsmäklare
    2016-01-12 Nathalie O svarar Annika J
    Ett jättestort tack för de fina orden Annika. Sköt om dig!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Stundvis svår att få tag på, men är i övrigt väldigt nöjd!
    2016-01-12 Nathalie O svarar Caroline G
    Ibland är det tyvärr svårt att få tag på mig, jag sitter ofta i möten och är ute på kundbesök, men jag försöker alltid ringa upp så snart jag får möjlighet :-) Hoppas ni trivs i ert nya boende!
  • Nina R
    Nina R skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam!
    2016-01-12 Nathalie O svarar Nina R
    Tack så mycket Nina. Hälsa familjen!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Mycket bra bemötande. Nathalie är en intresserad och engagerad mäklare som ger kontinuerlig information under hela bostadsförsäljningen. En trygg affär för både säljare och köpare. Vi skulle utan tvekan anlita henne igen och rekommenderar henne varmt.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Fredrik E
    Tack så jättemycket för de otroligt fina orden. Det värmer verkligen. Jag är jätteglad att jag fick hjälpa er med försäljningen och ännu gladare över att ni känner er nöjda - det är viktigast för mig. Sköt om er och hälsa döttrarna! :-)
  • Per H
    Per H skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    En lugn och mycket trevlig tjej. Som sakligt beskrev och förklarade allt hur försäljning skulle gå till. Ingen stress och press på oss utan allt i lugn och ro. Nathalie var sen mycket duktig på att höra av sig till oss med all information under tiden. Vi är mycket nöjda och tipsar gärna våra bekanta om någon vill ha en bra Mäklare.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Per H
    Jättekul att höra. Tack så mycket. Det är så kul när man får bra kontakt med sina säljare/köpare. Sköt om er!
  • Mark T
    Mark T skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi var väldigt imponerade med Nathalies kunskap och tålamod ! Professionellt och tillgänglig alltid, kom tillbaka med svar på många fråga som vi hade. STORT TACK NATHALIE :)
    2016-01-12 Nathalie O svarar Mark T
    Tack själv! Det var en ära för mig att få sälja ert hus. Hoppas vi ses/hörs snart igen. Hälsa familjen så mycket från mig.
  • Tord E
    Tord E skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande,bra information under hela tiden som försäljningen ägde rum. Objektet bestod av försäljning av bostadsrätt.
    2016-01-12 Nathalie O svarar Tord E
    Tack Tord. Kul att du känner dig nöjd med försäljningen.
  • Leif B
    Leif B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bemötandet var väldigt bra. Täta kontackter och bra information.
    Köpte villa i månkarbo.
    Blev väldigt bra omhändertagen vid besök på fastighets byron.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Leif B
    Tack så mycket Leif. Hoppas ni trivs i nya huset.
  • Ola K
    Ola K skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Trevligt och bra bemötande.Sålde en lägenhet och köpte en annan lägenhet av Nathalie Olsson Fastighetsbyrån Tierp
    2014-11-24 Nathalie O svarar Ola K
    Det var jättekul att få hjälpa er genom både försäljning och köp. Ha det så bra!
  • Dick P
    Dick P skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Nathalie Olsson gjorde det hela riktigt bra. Var rädd om henne så kommer ni lyckas bra. Hon var guld värd under försäljningen och är fortfarande.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Dick P
    Tack Dick. Och för mig är det guld värt att ha kunder som er. Hoppas vi ses snart igen.
  • Maj-britt W
    Maj-britt W skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Försäljning av bostadsrätt. Utmärkt bemötande och mycket serviceminded. Lågmäld profil vilket vi upplevde som mycket förtroendeingivande och positivt. Betyg 5
    2014-11-24 Nathalie O svarar Maj-britt W
    Tack så mycket för de fina orden. Jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen. Sköt om dig.
  • Satu F
    Satu F skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Nathalie är en jätte trevlig, duktig mäklare som vi fick kontakt med då vi letade sommarstuga i Tierp, alla våra frågor vi ville få svar på fick vi återkoppling på snabbt. Alla önskemål vi hade i samband med köpet fick vi igenom. Vi köpte stället, och mycket för att man fick så bra feedback på sina frågor, sina önskemål samt att inga frågor var omöjliga att lösa! Rekommenderar starkt Nathalie Olsson för fortsatt kontakt, till både vänner och bekanta om dom ska köpa något i Tierp.

Mvh/Satu Fundin
    2014-11-24 Nathalie O svarar Satu F
    Tack, de värmer verkligen att få så fina ord av er. Det känns som stället passar er familj perfekt. Ha det så bra!
  • Inger A
    Inger A skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra bemötande och visning av ett hus som vi köpt.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Inger A
    Tack. Vi ses på tillträdesdagen, det närmar sig.
  • Anna-lena F
    Anna-lena F skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Bra bemötande av Nathalie. Sålde ett fritidshus.

Allt har gått bra och fått den hjälp vi kan begära. Bra upplevelse som kund.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Anna-lena F
    Jag är tacksam att jag fick hjälpa dig med försäljningen av ditt fina fritidshus. vi hörs snart igen!
  • Lars-peter F
    Lars-peter F skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag är jätte nöjd med valet av mäklare som blev Natalie. Som hjälpt mig över förväntan med min husförsäljning. Jag är jätte tacksam över Natalies tillvägagångsätt, hur hon på ett professionellt sett har skött sitt jobb. Både emot mig som säljare och till köparna av huset. Jag kan varmt rekommendera Natalie som valet av mäklare och kommer i framtiden anlita Natalie igen, om det blir aktuellt med försäljning.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Lars-peter F
    Tack så jättemycket. Du är alltid välkommen tillbaka!
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Anlitade Nathalie Olsson som mäklare då jag skulle sälja mitt hus.
    Allt sköttes snyggt och prydligt. Hade jag frågor så hade hon svaren.

Skulle utan tvekan anlita Nathalie och Fastighetsbyrån i Tierp igen.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Mattias P
    Tack så mycket Mattias. Jag är glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen.
  • Karin S
    Karin S skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi köpte en lägenhet innan visning.
    Vi ville inte starta någon budgivning, utan kom överens
    med säljaren om priset.
    Fastighetsbyrån skrev ändå att det var budgivning, men där
    protesterade vi, och det blev satt som "såld innan visning".
    Det är väl mer vanligt i storstäderna än i lilla Tierp.
    Efter vårt köp har det faktiskt hänt någon gång att det stått "såld innan visning", även hos andra mäklarfirmor.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Karin S
    Som du skriver så är det mer vanligt i storstäderna, men det kommer mer och mer till Tierp också. Hoppas ni fortfarande trivs bra i er fina bostadsrätt!
  • Inga-lena B
    Inga-lena B skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vi köpte ett hus som Natalie Olsson var mäklare för. Vi upplevde att hon tog ett mycket stort ansvar både för oss som köpare men även som företrädare för säljarna. Hon var trevlig, tillmötesgående och kunnig. Skulle jag göra en ny fastighetsaffär kan jag mycket väl tänka mig att vända mig till henne.
    2014-11-24 Nathalie O svarar Inga-lena B
    Tack för fina ord. Ni vet vart jag finns om ni behöver mig i framtiden. Hoppas ni trivs bra i huset. Hälsa familjen.
  • Dan-olof P
    Dan-olof P skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Ung, duktig och nyskolad fastighetsmäklare!
    2014-11-24 Nathalie O svarar Dan-olof P
    Tack så mycket Dan-Olof. Vi ses snart igen!
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Tillmötesgående, pålitlig, trevlig
    Väldigt nöjda med allt arbete nathalie har lagt ner vid försäljningen av vårt hus
    Jimmie zällh
    2014-11-17 Nathalie O svarar Johanna V
    Tack! Jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa er. Hoppas allt är bra med er och barnen.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Vänligt och professionellt bemötande. Har dock inget att jämföra med.
    2014-11-17 Nathalie O svarar Stefan J
    Tack Stefan. Hoppas ni trivs bra i huset. Hälsa familjen!
  • Suana M
    Suana M skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Jag träffade Nathalie Olsson då jag köpte min nuvarande lägenhet i Tierp.
    Bemötandet jag fick var väldigt positiv eftersom Nathalie var väldigt kunnig inom sitt område samt vädligt trevlig. Vidare var hon även tillgänglig för frågor och tog själv kontakt då behovet fanns.

Sammanfattningsvis är min upplevelse som kund endast positivt och jag har rekomenderat Natahlie till människor i köp/säljar tankar.
    2014-11-17 Nathalie O svarar Suana M
    Kul att höra. Hoppas ni fortfarande trivs bra i lägenheten. Hoppas vi ses och hörs snart igen!
  • Madelene H
    Madelene H skrev om Nathalie Olsson en del av Fastighetsbyrån Tierp
    Nathalie gjorde min försäljning enkel. Proffsigt bemötande och höll god kontakt. Trevlig, glad tjej som även följt upp försäljningen. Toppen betyg från mig.
    2014-11-17 Nathalie O svarar Madelene H
    Tack Madelene för fina ord. Det var jättekul att hjälpa dig med försäljningen. Ha det så bra så hoppas jag att vi ses och hörs snart igen!
Lina Olsson
Annika Eriksson