Sebastian Farhand

Sebastian Farhand

Sebastian Farhand är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Sebastian Farhand har varit registrerad mäklare sedan 2021-08. Sebastian Farhand har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Sebastian Farhand har haft 10 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

62 omdömen om Sebastian Farhand

Anne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Höganäs

Sebastian övertygade mig att förbereda en försäljning trots att jag inte hade hittat en ny bostad än, jag var tveksam men det skulle visa sig vara väldigt bra. När jag sedan hittade en bostad så fixade han allting åt mig jättesnabbt. Det tog inte ens en vecka så hade han hittat en köpare och vi skrev kontrakt. Sebastian arbetar verkligen snabbt och effektivt och är väldigt tillmötesgående.

Ingrid H
Årsta

Väldigt trevlig , jag fick förtroende direkt för han. Tänkte att han skulle kunna få sälja min lägenhet med, det här är min mammas lägenhet. Kan verkligen rekommendera Sebastian, och det kommer jag att göra om jag vet att någon ska sälja sin lägenhet.

Johnny H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Farhand en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Årsta

Mycket trevligt och professionellt bemötande.

Tack så mycket Johnny!! Hoppas att du kommer trivas fint i nya lägenheten! :D

Richard Å
Främre Luthagen

Vi hade anmält till Fastighetsbyrån att vi var intresserade av en lgh i en viss Bostadsrättsförening här i Uppsala. Sebastian hittade en lägenhet, som stämde på vår önskan, och han tog då kontakt med oss. Vi träffades hemma hos oss och ganska snart därefter ordnade Sebastian en visning exklusivt för oss den 10 april. Vi blev förtjusta i bostaden men ville ha några dagar på oss att fundera. Vi insåg att vi behövde ta ytterligare några mått i bostaden och direkt ordnade Sebastian ännu en visning den 15 april för oss. Dagen...

Svar från Sebastian Farhand

Så glad att vi kunde hitta drömbostaden åt er! Jag hoppas att ni kommer trivas i många år framöver! Tack så mycket för det fina samarbetet! :D

Gunilla Å
Främre Luthagen

Sebastian har visat stort engagemang o kunnande o vi har blivit bemötta på ett proffsigt sätt. Vi är mycket nöjda med vårt bostadsköp o har fått all hjälp av Sebastian för att känna oss trygga

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Gunilla! Så glad att ni äntligen fått den lägenheten ni längtat efter! Hoppas ni kommer trivas fint där!!

Per I
Främre Luthagen

Sebastian jobbar snabbt och effektivt utan att det känns stressande. Han tar sig tid att förklara, motivera och svara på korkade frågor, visar på alternativ i processen. Han ger också råd inte bara om försäljningen, utan även inför vårt kommande köp av bostad. Allt detta med ett trevligt och personligt sätt som också ger ett förtroende och lugnar oss i den något, för oss, oroliga situationen att för tillfället sakna ny bostad. Perfekt alltså.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Per! Ser fram emot det fortsatta samarbetet och att se till att ni hittar den perfekta bostaden för er! :D

Ingrid N
Främre Luthagen

Trevlig, kunnig, tillmötesgående. Sebastian höll oss hela tiden informerade om hur allt fortskred, och det kändes väldigt tryggt. Hade vi frågor om försäljningen, fick vi svar direkt. Affären gick snabbt och smärtfritt tack vare Sebastian. Kan varmt rekommendera honom till andra säljare, och skulle det behövas tvekar jag inte att anlita honom igen.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket Ingrid! Så glad att vi fick till en så snabb och smidig affär! :D

Ann-Marie E
Årsta

Vi fick ett mycket bra bemötande och han var väldigt supportande och tog hand om allt. Gav bra tips inför visningen. Vi känner oss mycket nöjda och kommer att vända oss till Fastighetsbyrån igen om en ny affär skulle komma på tapeten.

Svar från Sebastian Farhand

Tack så mycket! Ser fram emot att jobba med er igen i framtiden någon gång!! :D

Sandra H
Årsta

Sebastian har varit otroligt trevlig och tillmötesgående under hela processen, från visning till försäljning. Han är alltid villig att hjälpa till och hör snabbt av sig med svar på frågor. Att köpa bostad med Sebastians hjälp har känts tryggt.

Svar från Sebastian Farhand

Stort stort tack för de fina orden Sandra och jag hoppas att du kommer trivas fint i lägenheten! :D

Amanda S
Svartbäcken

Vi är så nöjda med Sebastian som mäklare! Detta är min första lägenhet så allt har varit helt nytt för mig. Sebastian har svarat på alla mina frågor och varit en trygghet genom processen. Det bemötande jag har fått har både varit professionellt och vänligt. Tidigare mäklare jag mött på visningar har inte känts lika engagerade, kunniga och professionella som Sebastian. Där har han satt en hög ribba för vad man kan ha för förväntningar på en mäklare. Hela processen har varit "för bra för att vara sann". Alltifrån snabb...

Svar från Sebastian Farhand

Wow vilka fina ord! Det har varit otroligt roligt att få hjälpa er hitta rätt i bostadsdjungeln och jag är glad att allt kunnat gå så snabbt och smidigt! :D Hoppas att ni kommer trivas fint i lägenheten och det är bara att du hör av dig om du behöver hjälp med bostadsfrågor framöver! :D