Fastighetsbyrån Tingsryd

Fastighetsbyrån Tingsryd

• BadgeSixYears
Ring 0477-191 90 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Tingsryd! Här i Tingsryd är livet underbart! Allt du behöver finns på bekvämt avstånd och kommunen växer, både med permanentboende och sommargäster. Närheten till naturen och de många sjöarna lockar och vi på Fastighetsbyrån följer utvecklingen på nära håll. Hos oss träffar du lokala mäklare...

176 omdömen om Fastighetsbyrån Tingsryd

Sedan starten hos Reco 2013

Rachel G
Konga

Emmy var professionell, trevlig och en stor delni att vår affär gick så smidigt som möjligt. Alltid tillgänglig med snabba svar och bra service generellt.

Krzysztof W

Mycket bra service. Hälsningar

Jörgen J
Konga

På ett mycket trevligt och informativt bemötande och som har skött uppdraget på ett för mig bra sätt

Hendrik Pieter B
Väckelsång

The communication has been very good. Friendly and clear. Since we are new in Sweden we didn't really know what to expect. The way things go is similar to the procedures in the Netherlands.

Kent Göran Reinhold L
Ryd

Ett gott bemötande och en god kommunikation med mäklaren ! Mvh Kenta o Annmari i ryd !

Karl Markus D
Tingsryd

Bara bra. Smidigt både vid försäljnig och köp

Gunner Illum H
Tingsryd - Midingsbråte

Vi möttes av en mycket rak,vänlig och kompetent mäklare. Vi förväntade oss en snabb försäljning, om möjligt, annars var vi benägna att vänta. Mäklaren motsvarade helt våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med processen. Med venlig hilsen Lis og Gunner

Emma Kristina B
Tingsryd

Bra information och stöd genom hela försäljningen.

Emilia S
Tingsryd

Mycket bra bemötande och alltid bra svar på frågor, snabb återkoppling och bra engagemang

Elena Emilie Christine R
Rävemåla

Personligt och professionellt bemötande av mäklaren från start till mål. Duktig kommunikatör, positiv och lösningsorienterad. Rekommenderas varmt!

Marianne L
Tingsryd

Toppen mäklare, trevlig och tydlig. Svarade snabbt på sms och mobil vid frågor. Informationsutskick var bra. Onlinevisningen tydlig och bra genomförd. Budgivningen drog ut lite för länge, flera dagar med 24 timmars mellanrum på buden. Tillslut slutade den i fåniiga småsummor. Och priset något för lågt satt, det blev många onödiga intressenter på visningen. Man kan förstås aldrig veta precisa intresset i förväg, men detta var en väldigt fin stuga nära vatten, så startpriset hade kunnat vara högra så budgivningen inte dragit ut så.

Rainer P
Urshult

Mycket bra och effektivt, försäljning gick fort och utan problem. Om jag hade flera hus att sälja skulle ja alltid anlita dom.

Regina K
Mienområdet

det var ett mycket bra samråd. Allt gick mycket bra

Maja N
Mienområdet

Bra kommunikation . Proffesionellt agerande

Steve W
Tingsryd

Hej, Samarbetet med Fastighetsbyrån Tingsryd och mer specifikt med Emmy Karlsson är mycket enkelt att sammanfatta. För Emmy är ingen ansträngning för mycket, hon är väldigt tillgänglig och alltid villig att hjälpa till där det är möjligt. Hon är varm och vänlig och ger en personlig erfarenhet som jag som köpare kan uppskatta mycket. Dessutom en utmärkt, mycket korrekt och varm uppföljning som man verkligen behöver som kund/köpare/säljare. Hon gör en enorm skillnad för oss och utmärker sig i enorm kundvänlighet över hela...

Margareta Monika Irene R
Väckelsång

De förväntningar vi hade på försäljning av vårt hus uppfylldes. Bra kommunikation med mäklaren. Vid frågor från oss fick vi snabbt svar. Lyhörd mäklare för våra önskemål och åsikter.

Annika Charlott R
Tingsryd

Bra, lättsamt, proffsigt och personligt.

Michael E
Urshult

Professionellt, trevligt och effektivt.

Ulla Elisabet P
Urshult

En toppenbra mäklare med ett mänskligt bemötande, allt flöt på fint med kontakten mellan oss och information om utvecklingen av försäljningen.

Mona Anna Marie S
Urshult

Mäklare har varit bra o trevlig fixar allt

Melissa J
Väckelsång

Emmy var jätte bra och svarade på alla våra frågor vi hade. Det var vårt första husköp och vi hade väldigt många frågor som säkert var självklara för Emmy. Men hon tog sig tid och svarade på alla på ett bra sätt.

Maud Carina H
Linneryd

Väl bemött! Blev informerad under hela affären. Mycket bra!

Petter P
Väckelsång

Mycket bra bemötande av mäklaren. Stor kunnighet och väldigt tillgänglig. Hjälpsam och förtroendeingivande. Har inte upplevt några negativa situationer eller svar som inte varit tillfredsställande. Kan varmt rekommendera att göra affärer genom Fastighetsbyrån och i synnerhet med Emmy som mäklare.

Annelie P
Väckelsång

Väl bemötta och bra återkoppling.

Erwin M
Urshult

Mäklerskan är väldigt tillmötesgående och proffesionell både avseende visning och förhandling med säljare. Resulterade i ett bra avslut för både säljare och köpare.

Kerstin Elisabet F
Tingsryd - Centralt

Mäklare Anna Karlsson på Fastighetsbyrån i Tingsryd är precis den mäklare man önskar sig vid en försäljning av sin villa. Kunnig, ett underbart bemötande, positiv, hjälpsam på alla sätt, Anna är den bästa mäklare man kan tänka sig. Är så tacksam att jag fick just Anna Karlsson. Kan verkligen rekommendera Anna Karlsson till alla som vill ha en engagerande mäklare. Mvh.Kerstin Freij

Ingrid Birgitta H
Urshult

Mäklaren var kunnig. Omtänksam. Hade en mjukhet som passa mig.

Linus Ola Emil R
Väckelsång

Allt har fungerat bra. Det motsvarade förväntningarna vi hade. Bostadsaffären gick smidigt.

Felix C
Väckelsång

Tycker att vi fått allt förklarat riktigt bra! Hon var mycket noggrann och förklara för oss då det var vår första bostad, och alltid svarat på frågor vi haft. Vi har kännt oss riktigt trygga från start till slut 👍

Ismail I
Konga

Egare tycker att han äger hela världen svårt att ta kontakt med honom han är inte värd de pengarna på grund att han svarar inte i telefon han brukar lova att ringa tillbaka men han jör inte

Diane W
Tingsryd - Centralt

Da wir das erreicht haben, was wir wollten, sind wir sehr zufrieden. Nach anfänglichen Schwierigkeiten hat alles gut geklappt. Da wir die schwedische Sprache noch nicht so richtig beherrschen sind wir anstelle des Telefones auf die E-Mail angewiesen. Hier könnte der Kontakt etwas schneller und konkreter sein. Ich frage konkret, bekomme aber keine konkreten Antworten. Ansonsten hoffen wir, daß die Übergabe reibungslos funktioniert. Vielen Dank an den Makler. Wir freuen uns sehr.

Sabina M

Trevligt snäll ..nojd i helheten

Eva Aina Christina H
Linneryd

Blev bra bemött. Mäklaren levde upp till dom förväntningar vi hade, god service, kunskap, råd och tillgänglighet. Jag är mycket nöjd från första till sista kontakt.

Nellie J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd
Tingsryd-korpalycke

En mäklare (Moa) som bemött oss jättebra och informerat oss om hur allt skulle gå till. Ha uppdaterat oss vid ändringar och kontaktat oss med jämna mellanrum. Vi är jättenöjda med Moa och hur allt skötts.

Evy Ann-kristin D
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd

Trevligt bemötande o mycket hjälpsamma !👍

Nellie J
Tingsryd

Kunnig och trevlig mäklare. Hjälpsam och ger en tid att titta runt. Bästa mäklaren vi träffat på!

Christer L
Linneryd

Mäklaren har ett tillmötesgående, lugnt och vänligt bemötande. Genom att mäklaren bemötte oss positivt och kompetent så levde hon helt klart upp till våra förväntningar. Hon delade vår glädje och besvarade våra frågor inför köpet av huset. Hon delade även säljarens glädje och sorg inför sin försäljning av huset. Vilket ger både oss köpare och säljare en härlig mänsklig och empatisk upplevelse av att vi alla "delade glädje för dubbel glädje & delade sorg för mindre sorg" med varandra.

Sam L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd

Kunnig och bemötande. Lätt att få kontakt med.

Siv Lisbeth C
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd

Detta är mitt livs första egna försäljning av en fastighet. Vid tidigare husförsäljningar (5 stycken) har jag haft en vid min sida som skött det mesta. Därför har jag behövt en god kontakt med mäklaren. Den kontakten har jag verkligen känt och bemötandet har varit mycket gott.

Mats K
Konga

Professionell hantering från första kontakt till kontraktskrivning. Mina förväntningar överträffades gällande hur snabbt mitt hus blev sålt via mäklarens försorg.

Anton C

......................................................................

Christer L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd
Tingsryd

Moa hjälpte oss genom vår bostadsaffär på ett utmärkt sätt. Snabbt, effektivt och smidigt.

Sigurd J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd
Tingsryd

Moa Andersson och Pia Anderzon har på ett utomordentligt och proffsigt sätt hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt i Tingsryd. vi är helnöjda. Vi vill varmt rekommendera dem till blivande köpare och säljare. Sigge o Irena

Kid L

Tack till Emmy, Pia och Moa för hjälpen att sälja vårat hus

Lars Johan L
Tingsryd

Engagerade mäklare som är måna om både säljare och köpare.

Maja Matilda K
Tingsryd

• mycket bra! • att allt skulle gå smidigt och lätt. Vilket det också gjorde. • trevligt och lättsam tjej. Tillmötesgående.

Patric J
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd

Allt fungerade mycket bra Trevilgt bemötande

Karl Anders N
Rävemåla - Yxnanäs

Trevligt och proffesionellt bemötande och hantering genom hela processen.

Siv Lisbeth C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd
Tingsryd

Mäklaren tog kontakt med mig efter att jag tidigare uttryck önskemål om specifik bostad. Köpet gick snabbt, då säljare och köpare snabbt blev överens. Mäklare stod för visning och kontraktskrivning och det skötte hon proffsigt.

Mats G
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tingsryd

Mycket bra inga problem väldigt proffsigt bra hjälp av mäklaren