Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Tjörn Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tjörn Christine Rydell Ivarsson

Christine Rydell Ivarsson
en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbeta som mäklare är att få uppleva mycket. Man får träffa människor, hjälpa och vägleda dem i en av deras största affärer. Ett otroligt innehållsrikt arbete!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en ambitiös mäklare som lyssnar på dina åsikter och försöker förvalta det jag hör på ett bra sätt. Dessutom är jag glad och öppen för vad just du vill lyfta fram i affären. Vi samarbetar helt enkelt så att affären blir till den bästa!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig är jag helst med min familj, i ishallen, ridhuset eller på havet.
Hamngatan 15
471 32 Skärhamn — Visa karta

Vad tror Christine att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Christine Rydell Ivarsson

• Stina H
    Stina H skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi har köpt ett fritidshus på Tjörn och vår mäklare som förmedlade affären var professionell genom hela affären. Det kändes som om hon företrädde både köpare och säljare genom sitt sätt att vara, varm och trevlig. Vår mäklare uppfyllde mer än väl våra förväntningar och om det skulle bli aktuellt kommer vi att vända oss till samma kontor igen. Läs mer
  • Ulrika L skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    jag köpte ett hus.. Christine hade ett mycket trevligt bemötande och bra upplägg på visningen.
    även under hela processen med budgivning och sedan köp... vad jag själv skulle behövt var kanske mer hjälp i vad jag skulle frågat de tidigare ägarna vart vattenbrunnen exakt låg m.m. och vad skulle vi mer gått igenom vid huset efteråt .. det visste inte de heller så bra.. Första egna huset jag köpt.. men jag trivs så bra ett helt underbart hus passar mig perfekt ..njuter varje dag. jag är så nöjd. Läs mer
  • Ann-christine F skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Christine har sålt vårt hus för oss på ett mycket proffesionelt sätt. Hon har lyssnat på våra önskemål och drivit affären den vägen både vad gäller prisläge, visningar och tillträde. Hon förmedlar ett lugn och skapar ett förtroende för både köpare och säljare. Hon vidarebefordrade frågor och svar mellan våra köpare och oss utan dröjsmål, även sena kvällar. Förutom ett proffesionelt bemötande lyckades hon också skapa ett personligt förhållande och vi önskar henne verkligen lycka till i sin fortsatta karriär. Läs mer
  • Catrine K skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig. Bra bemötande. Bra visning. Bra kommunikation. Läs mer
  • Gunilla O skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    All kontakt med Christine har varit positiv och hon levde verkligen upp till min förväntan. Det är andra gången jag anlitar Fastighetsbyrån och jag är helnöjd med all hjälp jag fått även denna gång med husförsäljning och alla förberedelser som måste till innan. Varmt tack! Läs mer
  • Peter J skrev om Christine Rydell Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Ger ett gott intryck och är väl tillmötesgående och kunnig. Läs mer
Erik Hansson
Dan Brännehed