Dan Brännehed

Dan Brännehed

Dan Brännehed är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Dan Brännehed har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. Dan Brännehed har haft 24 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 61 Läs vad Dan Brännehed

• 2020-11-28
    Enkel , snabb , hjälpsam och tog bra hand om sin säljare och mig. Hjälpsam att fixa en båt plats - fantastiskt
    Fredrik A
    • Fagerfjäll
  • 2020-11-15
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var verkligen lyhörd för våra behov och agerade snabbt och effektivt. All administrativ hantering har skötts perfekt och utan dröjsmål. Vi är jättenöjda.
    Mats B
    • 3:a
    • 74.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-10-28
    Köpt fritidshus. Mycket nöjda med Dans bemötande vid visningen. Han var mycket tillgänglig och gav snabb respons vid budgivningen.
    Andreas S
    • 36.0 m²
  • 2020-10-06
    Köpare av villa på Klädesholmen. Väldigt nöjda med Dans bemötande. Han tog oss tryggt igenom köpet av vår nya bostad.
    David W
  • 2020-08-14
    Köpt en lägenhet på Tjörn av Dan Brännehed. Snabb och smidig affär. Kan rekommendera Dan på Fastighetsbyrån.
    Carola B
    • 2:a
    • 53.1 m²
    • Dyrön
    köpte sin lägenhet med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-07-09
    Vi har sålt ett åretrunthus, numera fritidshus. Jag har blivit bemött på ett proffsigt sätt. Över våra förväntningar. Vi fick ett mycket högre pris än vi räknat med. Dan är lätt att komma i kontakt med, om det har varit något jag funderat på under försäljningsprocessen. Han har varit öppen och tillgänglig. Jag rekommenderar honom gärna till andra som går i säljtankar. Jag har erfarenhet av tidigare försäljningar med andra aktörer, men där har jag inte varit helt nöjd.
    Agneta S
  • 2020-07-09
    Jag har sålt hus. Vi har blivit bemött på ett proffsigt och korrekt Sätt. Jag förväntade mig att han kunde sälja huset till bra köpare till ett bra pris. Det blev en snabb försäljning till ett pris över utgångsbudet. Jag är mycket nöjd.
    Sven-erik S
  • 2020-06-18
    Sålt villa på Parkgatan 14.Erfaren och har stor kompetens .Har löpande informerat oss via telefon,sms på ett vänligt trevligt sätt,positivt är att han även har humor.Vi är riktigt nöjda kunde inte varit bättre.Midsommar hälsningar från Holger och Ninni
    Ingrid O
    • 123.0 m²
  • 2020-06-15
    Dan har hjälpt oss att sälja vårt fritidshus på Tjörn. Det är uppenbart att han kan bostadsmarknaden på Tjörn mycket väl. Han är trevlig och lätt att göra med och har verkligen visat oss ett stort och ärligt engagemang i sitt uppdrag och gjorde hela försäljningsprocessen mycket enkel för oss som kunder. Vi är uppriktigt mycket nöjda med Dan och hans insats och kan verkligen rekommendera honom som ett bästa val av fastighetsmäklare !!!
    Björn S
    • 80.0 m²
    • Klövedal
  • 2020-06-05
    Fritidshus Dan är en mycket kompetent mäklare och har ett rakt och trevligt sätt.
    Charlotta S
    • 80.0 m²
    • Klövedal
    sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte