Dan Brännehed
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 56 Läs vad Dan Brännehed

• Agneta S sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-07-09

Klädesholmen
    Vi har sålt ett åretrunthus, numera fritidshus.

Jag har blivit bemött på ett proffsigt sätt.

Över våra förväntningar. Vi fick ett mycket högre pris än vi räknat med.

Dan är lätt att komma i kontakt med, om det har varit något jag funderat på under försäljningsprocessen. Han har varit öppen och
    tillgänglig.

Jag rekommenderar honom gärna till andra som går i säljtankar.

Jag har erfarenhet av tidigare försäljningar med andra aktörer, men där har jag inte varit helt nöjd. Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Sven-erik S sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-07-09

Klädesholmen
    Jag har sålt hus. Vi har blivit bemött på ett proffsigt och korrekt
    Sätt. Jag förväntade mig att han kunde sälja huset till bra köpare
    till ett bra pris. Det blev en snabb försäljning till ett pris över
    utgångsbudet. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Ingrid O sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-18

Skärhamn
    Sålt villa på Parkgatan 14.Erfaren och har stor kompetens .Har löpande informerat oss via telefon,sms på ett vänligt trevligt sätt,positivt är att han även har humor.Vi är riktigt nöjda kunde inte varit bättre.Midsommar hälsningar från Holger och Ninni Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Björn S sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-15

Klövedal
    Dan har hjälpt oss att sälja vårt fritidshus på Tjörn.
    Det är uppenbart att han kan bostadsmarknaden på Tjörn mycket väl.
    Han är trevlig och lätt att göra med och har verkligen visat oss ett stort och ärligt engagemang i sitt uppdrag och gjorde hela försäljningsprocessen mycket enkel för oss som kunder.

Vi är uppriktigt mycket nöjda med Dan och hans insats och kan verkligen rekommendera honom som ett bästa val av fastighetsmäklare !!! Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Charlotta S sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-05

Klövedal
    Fritidshus
    Dan är en mycket kompetent mäklare och har ett rakt och trevligt sätt. Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-05-19

Myggenäs
    Toppklass rakt igenom!
    Gjorde husköpet enkelt, trevlig och kunnig. Alltid tillgänglig och hjälpsam med frågor och funderingar. Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Helen E köpte sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-05-08

Höviksnäs
    Erfaren trygg mäklare som lotsar både säljare och köpare i hamn. Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Patrik P köpte sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-09

Skärhamn
    Vi är supernöjda med vårt köp! Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Caroline P köpte sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-08

Vi är mycket nöjda med Dan. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Leif A sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-12

Skärhamn
    Dan skötte försäljningen av min villa på ett utmärkt och proffsigt sätt. Jag hat ett fullt förtroende för honom som mäklare.
    Leif Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn