Dan Brännehed

Dan Brännehed

Dan Brännehed är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Dan Brännehed har varit registrerad mäklare sedan 1984-09. Dan Brännehed har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.8. Dan Brännehed har haft 24 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 70 Läs vad Dan Brännehed

2021-06-27
    Dan är mycket proffsig i sitt bemötande med både säljare och köpare. Han har en väl utvecklad fingertoppskänsla hur man skall få ihop en affär så båda parter känner sig nöjda. Kan varmt rekommendera Dan i sin roll som mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    • Klövedal
    2021-06-20
    Dan Brännehed är en fantastisk naturbegåvning som bemötte mig och mina syskon med respekt, omtanke och hänsyn.
    Förväntningarna överträffades vida av en mäklare som också var medlare i en syskonkonflikt.
    En sådan mäklare kan man aldrig få igen!
    Dan Brännehed är en på miljonen!
    Ylva Löfving
    Tack snälla Ylva för fina ord! Dan Brännehed
    2021-06-07
    Proffsigt bemötande och hjälp i samband med husköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    • Ödsmål
    2021-06-07
    Helt fantastisk person och mäklare. Han sålde mitt hus i ödsmål och har även vid tidigare affärer använt mig av Dan. Kan varmt rekommendera honom till alla.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    • Stenungsund - Tätort
    2021-06-01
    Sålt min bostadsrätt och Dan är en fantastiskt bra mäklare! Väldigt trevlig, rolig och man får all hjälp man behöver. Alltid bra återkoppling och allt har gått smidigt och enkelt. Kommer rekommendera Dan till andra helt klart! / Emma Gatenberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    • Stenungsund - Tätort
    2021-06-01
    Köpt en bostadsrätt och vi har fått så god och bra hjälp av Dan och får fortfarande!
    • Dyrön
    2021-05-04
    Vi köpte ett hus på Dyrön och upplevde Dan som lugn, kunnig, flexibel och tydlig i kommunikationen. Det kändes väldigt tryggt genom hela processen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2021-03-18
    Ett mycket gott bemötande av Dan Brännehed. Inlyssnande, erfaren och positiv med en stor portion humor. Det kändes tydligt att Dan var med oss i vår process och gav oss stöd.
    Vi ger honom de allra bästa rekommendationer!
    Tack Angeli för fina vitsord och en trevlig försäljning// Dan Dan Brännehed
    • Klövedal
    2021-02-16
    Vi har köpt ett sommarhus i Pilane på Tjörn. Vi har fått ett mycket bra bemötande av Dan, både då vi träffats och på telefon och mail. Han svarar alltid bra och snabbt.
    Jag kan varmt rekommendera Dan för alla som behöver hjälp av en duktig, trevlig och kunnig mäklare.
    • Fagerfjäll
    2020-11-28
    Enkel , snabb , hjälpsam och tog bra hand om sin säljare och mig. Hjälpsam att fixa en båt plats - fantastiskt