Dan Brännehed
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 47 Läs vad Dan Brännehed

• Leif A sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-12

Skärhamn
    Dan skötte försäljningen av min villa på ett utmärkt och proffsigt sätt. Jag hat ett fullt förtroende för honom som mäklare.
    Leif Läs mer
  • Jonas E sålde sin lägenhet med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-10

Höviksnäs
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Förväntningarna infriades från mäklarens sida Läs mer
  • Anna-karin E sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-13

Dan Brännehed var en engagerad, kunnig och empatisk mäklare när jag sålde min fastighet på Tjörn och motsvarade med råge mina förväntningar. Läs mer
    Dan B gillar detta
  • Andreas K köpte sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-01-12

Jörlanda
    En bra, kunnig och seriös mäklare!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Rebecka R köpte sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-11-05

Hakenäset
    Vi köpte en villa som Dan förmedlade och hela processen har gått så himla bra!
    På mindre än 2 månader skrev vi papper och flyttade in i huset!
    Dan som person är super trevlig, tydlig och lättsam. Vid oklara ord för nyblivna husägare har han pedagogiskt förklarat och gjort att vi har förstått allt.
    Jag och min sambo rekommenderar Dan alla dagar i veckan! Läs mer
  • Eric T köpte sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-10-27

Skärhamn
    Köpt en villa på landet.

Jag som köpare upplevde ett mycket bra bemötande från mäklaren. Det har känns mycket tryggt genom hela affären. Att mäklaren dessutom har den lokala förankringen och vet hur saker och ting fungerar i kommunen var också viktigt för mig som är ny på orten. Läs mer
  • Gerry E sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-10-14

Inför försäljningen av vår Villa anlitade vi Dan Brännehed, med över 40 års erfarenhet agerade han mycket professionellt och förtroendeingivande samt lotsade oss smidigt fram till en kontraktsskrivning.

Jag tycker vi fick ett mycket bra bemötande och han uppfyllde verkligen förväntningarna.

Rekommenderas.

//Gerry Läs mer
  • Jan B sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-10-10

Klövedal
    Vi har sålt en villa/sommarhus.
    Från första kontakten har Dan visat stort intresse och hållit oss underrättade under försäljningsprocesserna gång.
    Våra förväntningar är väl uppfyllda och Dan är kunnig och jobbar proffsigt från första kontakten till slutförandet av försäljningen.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Tommy S köpte sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-09-10

Åstol
    Vi har köpt fritidshus på Åstol, Tjörns kommun. VI blev proffsigt bemötta och kände oss trygga med deras ärlighet och kunnande. Läs mer
  • Kent K sålde sitt hus med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-08-07

Skärhamn
    Brännehed har värderat visat ochsålt våran fastighet,på ett mycket proffisionellt och trevligt sätt.varit saklig anträffbar och upplysande både till köpare och säljare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström