Mäklare Västra Götaland Tjörn Fastighetsbyrån Tjörn Dan Brännehed
Dan Brännehed
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 30 kunder tycker om Dan Brännehed

• Rikard Bengt O köpte sin bostad med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Dan är lyssnande och tar till sig åsikter från köpare. Har goda kunskaper om objektet och tillför mycket av det som inte går att skriva enkelt i broschyrer. Har rätt avvägning mellan intresse för sin klient och för köpare. Ger tid för alla parter. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Mathias A köpte sin bostad med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpte ett fritidshus och Dan hade från första till sista interaktionen en stor förmåga att förstå mina önskemål och behov, och gjorde précis vad han behövde för att tillgodose detta! Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N köpte sin bostad med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Genuin och trevlig mäklare, rekommenderas! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Magdalena R köpte sin bostad med hjälp av Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Köpt ett radhus. Gick väldigt smidigt. Väldig kunnig och proffsig mäklare! Läs mer
  • Bodil J skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har fått i samband med försäljningen av vårt fritidshus. Ett professionellt bemötande och god rådgivning hela vägen fram till avslut. Vi uppskattar Dans förmåga att förmedla realistiska förväntningar och att göra det enkelt för oss. Ett stort plus för god lokalkännedom Läs mer
  • Jennifer S skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Proffsig och informativ. Väldigt nöjd med helheten vid köpet. Läs mer
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Proffsig och korrekt samt mycket trevlig.
    Dan skötte mitt köp av villa. Läs mer
  • Kjell I skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    HHej vi har haft en underbar mäklare som har hjälp oss på ett bra sätt kan varmt rekommendera dan bränner helt fantastiskt människa vänliga hälsningar från annbritt och kjell Läs mer
  • Roland H skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Perfekt! Fungerade lika bra denna gången. Läs mer
  • Helen B skrev om Dan Brännehed en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi fick ett bra bemötande.
    Priset blev för högt satt i första skedet. Det gjorde att våra
    förväntningar också blev höga.
    Det tog lång tid innan försäljning blev av, det var påfrestande. Tilläggas kan att vi drog tillbaka ett anbud eftersom vi inte tyckte att det var rätt köpare.
    Vi tycker nu att vi fått rätt köpare, så här i efterhand var det
    värt att vänta. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn