Håkan Thisell

Håkan Thisell

Håkan Thisell är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Håkan Thisell har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Håkan Thisell har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Håkan Thisell har haft 3 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Kärleken finns på Tjörn i hjärtat av Bohuslän, öns unika miljöer gör att listan av pärlor att besöka är lång, likaså finns det något för allas smaker på Tjörn.

Norrlänningen som älskar det salta, söta och romantiska med Tjörn.
Lokalproducerade gårdar, salta klippor, nyfångad fisk, honung från lägdan intill, grönsakerna från boden och brödet från det lilla vackra lokal bageriet - jag har hittat många fina pärlor och lovar hitta din pärla på mångfasetterade Tjörn.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 4 Läs vad Håkan Thisell

• köpte sitt hus med hjälp av Håkan Thisell en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2022-01-18 Verifierad kund
    Håkan visar lyhördhet både mot köpare och säljare. Han levererar det han lovar och tar dig tryggt igenom en av dina större affärer i livet, ett husköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Håkan Thisell en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2022-01-17 Verifierad kund
    Vänligt. Kunnigt. Noggrant!
    Vi var ganska neutrala när vi kom till Fastighetsbyrån då vi aldrig hade haft kontakt med dem tidigare. Vi fick rekommendationer från en affärsbekant.
    Vi redogjorde för våra ideer. Håkan la upp en strategi. Visade oss den planen som Fastighetsbyrån hade. Som vi sedan följde med Håkan. Han skötte visningen och kontaktytorna och meddelade till oss under hand. Mycket bra. Mötet med nya kunderna blev väldigt trevligt och avspänt under Håkans ledning på Fastighetsbyrån. Vi är mycket nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Håkan Thisell en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2022-01-16 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och bra😊
    Att Håkan skulle sälja vårt hus , och det fixade han så bra!Vi är mycket nöjda med Håkan och kommer rekommendera honom och fastighetsbyrån!
  • köpte sitt hus med hjälp av Håkan Thisell en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    2021-12-06 Verifierad kund
    Håkan har varit väldigt tillmötesgående under hela processen. Supertrevlig, hjälpsam och professionell. Rekommenderar varmt Håkan och kommer själv anlita honom vid framtida bostadsaffärer.
    Tack Hanna, fina ord och tack för gott samarbete. Håkan Thisell