Mäklare Västra Götaland Tjörn Fastighetsbyrån Tjörn Madeleine Zetterström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 26 kunder tycker om Madeleine Zetterström

• Benny A köpte sin bostad med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Kunnig o framför allt väldigt trevlig
    Hoppas att många får henne som mäklare 😁 Läs mer
  • Patrick L
    Patrick L köpte sin bostad med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Har köpt ett radhus i Stenungsund med Madeleine som mäklare. Madeleine ger ett bra intryck som mäklare och har enligt min mening skött det hela mycket bra på alla sätt. Skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • Gunnar Ingemar J sålde sin bostad med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi sålde ett hus i Höviksnäs på Tjörn med Fastighetsbyråns mäklare Madeleine Zetterström som huvudansvarig. Madeleine visade engagemang, kunskap och noggrannhet i detaljer genom hela processen. Resultatet blev fantastiskt bra Läs mer
  • Sandra J skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag kan mycket varmt rekommendera Madeleine Zetterström som har sålt ett hus åt oss på Tjörn. Hon har redan från första mötet i säljprocessen gett oss ett proffessionellt och förtroende ingivande intryck. Hon har i sitt möte med oss alltid var mycket vänlig, seriös, målinriktad och följt upp varje ny händelse exemplariskt! Läs mer
  • Gunnar J skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi sålde ett hus i Höviksnäs, Tjörn med Fastighetsbyråns mäklare Madeleine Zetterström som huvudansvarig. Madeleine visade engagemang, kunskap och noggrannhet i detaljer genom hela processen. Resultatet blev fantastiskt bra. Läs mer
  • Karin E skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trovärdig, flexibel och trevlig.
    Påläst och snabb återkoppling på de fakta hon inte hade. Tog sig verkligen tid vid de två visningar vi var på. Bra kommunikation genom hela köpprocessen. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Jag har sålt mitt fritidshus på Tjörn och upplevelsen som jag fick av Madeleine som min mäklare var att hon är väldigt seriös och ärlig.
    Mina förväntningar på försäljningen var väldigt höga och allt blev mycket bättre än jag hade hoppats på, smidigt och snabbt avslut dessutom högre pris än förväntat. Läs mer
  • Laila A skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Trevlig och proffsig i sitt jobb som mäklare! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Jenny Harriet Margareta P skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Vi sålde vår villa med hjälp av Madeleine. Madeleine är mycket noggrann, kunnig och ambitiös. Hon är professionell, smidig och effektiv. Vi var väldigt nöjda med henne som mäklare. Läs mer
  • Carina, Gary K skrev om Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket trevlig och lyhörd för kundens önskemål har sålt en villa i Ucklum. Mina förväntningar uppfylldes med råge. Hon beskrev vårat hus mycket positivt och var väldigt lyhörd för våra önskemål när vi berättade vad vårat hus har betytt för oss, vi har bott där i 28 år och byggt det från grunden. 🌻🌞 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Erik Hansson