Mäklare Västra Götaland Tjörn Fastighetsbyrån Tjörn Madeleine Zetterström
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 33 kunder tycker om Madeleine Zetterström

• Helena B
    Helena B köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-02-16

2:a
    72m²
    Skärhamn
    Köpt en bostadsrätt
    Bra bemötande med känsla för mitt behov
    Effektiv och snabb respons under budgivningen Läs mer
  • Bodil Elisabeth Ö sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

4:a
    65m²
    Kållekärr
    Sålt en sommarstuga på Tjörn.
    Mycket bra bemötande. Lyssnade och drev på framåt på ett mjukt sätt. Kändes som ett stöd under hela tiden. Läs mer
  • Carina K sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

6:a
    153m²
    Ucklum
    Sålt en villa i Ucklum, som vi byggt själva från grunden med hjälp av hantverkare. Madeleine fångade och förmedlade vårat hus på pricken. Hon är lovande mäklare som har framtiden för sig. Om hon fortsätter att vara lyhörd vad kunden önskan. Läs mer
  • Jeanette E sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

5:a
    123m²
    Ucklum
    Jättebra, väldigt tillgänglig och alltid väldigt hjälpsam. vi är väldigt väldigt nöjda Läs mer
  • Daniel L köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-02-06

8:a
    199m²
    Höviksnäs
    Köpt bostad.
    Madeleine var engagerad, trevlig och svarade snabbt på frågor. Läs mer
  • David M köpte sin bostad med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2018-12-20

Köpte ett gammalt hus från 1771 på Tjörn.
    Hon var dundertrevlig och hjälpsam hela vägen - från bokning av visning till pengarna var överflyttade.
    Hon hade svar på alla frågor som ställdes och upplevdes av oss som mycket kunnig.
    Både jag och min sambo är dundernöjda! Läs mer
  • Pia Elisabet L köpte sin bostad med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2018-12-19

Lugnt och klart besked , urtrevlig tjej. Läs mer
  • Benny A köpte sin bostad med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2018-12-14

Kunnig o framför allt väldigt trevlig
    Hoppas att många får henne som mäklare 😁 Läs mer
  • Patrick L
    Patrick L köpte sin bostad med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2018-12-07

Har köpt ett radhus i Stenungsund med Madeleine som mäklare. Madeleine ger ett bra intryck som mäklare och har enligt min mening skött det hela mycket bra på alla sätt. Skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • Gunnar Ingemar J sålde sin bostad med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2018-12-05

Vi sålde ett hus i Höviksnäs på Tjörn med Fastighetsbyråns mäklare Madeleine Zetterström som huvudansvarig. Madeleine visade engagemang, kunskap och noggrannhet i detaljer genom hela processen. Resultatet blev fantastiskt bra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Erik Hansson