Mäklare Västra Götaland Tjörn Fastighetsbyrån Tjörn Madeleine Zetterström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 58 Läs vad Madeleine Zetterström

• Lisa S köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-07-10

Stenungsund
    Köpt en bostadsrätt i Stenungsund. Supernöjd med bemötande. Snabb på återkoppling. Tydlig och lojal mot både köpare och säljare. Läs mer
  • Yamilet L sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-07-08

Höviksnäs
    Vi har fått hjälp av Madeleine att sälja vår sommarstuga för att kunna flytta in i vårt nya drömhus. Madeleine har varit helt fantastisk och trots att det varit en stor tidspress pga det snabba tillträdet på vårt nya hus så har allt gått galant - och detta är till största del Madeleines förtjänst.
    Hon har under hela resans gång inte bara varit tillgänglig utan även kommit med tips och kloka råd så snart det funnits ett behov. Hon är en väldigt varm och förtroendeingivande person som man snabbt känner att man kan förlita sig på. Våra förväntningar var främst inriktade på tidsaspeketen men kan ändå sammanfatta det med att samtliga förväntningar infriades och det med råge.
    Om vi skall sälja igen eller om det är någon i vår bekantskapskrets som behöver mäklarassistans så kommer vi absolut rekommendera Madeleine - för att dom skall känna samma trygghet som vi gjorde. Stort tack!! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-07-05

Höviksnäs
    Madeleine har hjälpt oss i samband med försäljning av vårt sommarhus. Hon har under hela resans gång varit ett fantastikst stöd och bollplank och utan henne hade det helt säkert inte gått så smidigt och bra som det nu har gjort. Skulle i 100 av 100 fall varmt rekommendera Madeleine till alla som vill ha en erfaren, smart och varm person i samband med sitt köp eller sin försäljning. Hon överträffar högt ställda förväntningar ...med råge! Är supertacksamma för all hennes hjälp och glada att vi fått möjligheten att lära känna henne =) Läs mer
  • Patric Torsten Roland L köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-07-02

Stora Höga
    Vi sålde och köpte hus av Madeleine. Hon fanns alltid tillgänglig när vi hade frågor eller funderingar kring vår försäljning samt vårt köp.
    Kan verkligen rekommendera Madeleine. Läs mer
  • Håkan P köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-06-22

Klövedal
    Vi som köpare av fritidshus kände oss trygga med Madeleine. Hon svarade snabbt på alla frågor och gav oss ett gott bemötande. Läs mer
  • Per J köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-06-20

Skärhamn
    Vid köp av Tubberöd i Skärhamn var vi mycket nöjda med Madeleiene Hon hade en fantastisk känsla för att ta hänsyn till både köparens och säljarens önskemål. Vi är tacksamma och vill varmt rekommendera Madeleine till fortsatta mäklaruppdrag. I Madeleine har ni en förmåga som ni ska ta vara på.
    Inger och Per Wallinder Läs mer
  • Stefan Frederik B D köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-06-20

Rönnäng
    In short: Madeleine has handled our transaction diligent, with high professional standards and always with a smile! Läs mer
  • Frode R köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-06-05

Fråstorp
    Köpte en villa på "landet"
    Bra info under hela resan, fick påminnelser,ny info m.m. Läs mer
  • Ludvig L köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-06-04

Skärhamn
    Tack för mycket bra bemötande i samband med köp av vårt fritidshus i Skärhamn. Jag kan varmt rekommendera Madeleine på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Bo Carl-Gustaf D sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-06-03

Fagerfjäll
    Toppen bra påläst och trevlig passar till detta yrke Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström