Madeleine Zetterström

Madeleine Zetterström

Madeleine Zetterström är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Madeleine Zetterström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Zetterström har haft 33 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 121 Läs vad Madeleine Zetterström

• köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    • Skärhamn
    2021-07-01
    Otroligt professionell, med värme och omtanke. Hjälpsam på alla sätt!
    Tusen tack, Åse. Det har varit ett nöje. Hoppas att du kommer trivas på Tjörn och med dina nya grannar - ekorren och småfåglarna :) Madeleine Zetterström
    2021-06-29
    Madeleine är väldigt professionell och tydlig för varje steg i köpet.
    Stort tack för ert fina omdöme. Otroligt roligt att ni äntligen hittat det rätta fritidshuset med närheten till både natur och bad - det kommer bli så bra för hela familjen. Hoppas ni får en fin sommar. Madeleine Zetterström
  • sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
    Mycket trevligt bemötande
    Samtliga förväntningar genomförde Madeleine
    Försäljningen var väldigt proffsig, vi fick hela tiden löpande information
    Stort plus på Madeleine genomförda försäljning och bemötande både mot säljare och köpare
    Tack snälla, Peter. Kul att ni känner så. Känner mig lyckligt lottad som fick hjälpa till med försäljningen av ert fina hus samt på det ha så trevliga säljare/parter att arbeta med :) Hoppas ni får en fin sommar. Madeleine Zetterström
    2021-06-29
    Trevligt och proffsigt bemötande, alltid påläst och snabba svar på våra frågor. Lotsade oss genom en känslig försäljning av vårt sommarparadis.
    Tack för de fina orden. Det kändes väldigt speciellt när jag visste hur mycket huset betyder för er. Glad att vi lyckades få till en trygg försäljning och att ni får njuta av stället i sommar. Madeleine Zetterström
    • Skärhamn
    2021-06-23
    Proffsigt och väl bemött , ansvarstagande även under obekväma arbetstider .
    Uppdateringar ang. försäljningen har skett löpande .
    Rekommenderas varmt !
    Marie J
    Tusen tack, Marie. Alltid extra roligt att engagera sig lite extra när man vet att även säljaren gör det. Tacksam över att jag fick hjälpa till med försäljningen då jag vet att det känslomässigt inte alltid är så lätt att ta så stora beslut. Nu blickar vi framåt och följer utvecklingen tillsammans från "första parkett" :) Madeleine Zetterström
    • Hjälteby
    2021-06-09
    professionell
    tillgänglig
    Tack Staffan. Väldigt trevligt att få träffa och göra affär med er. Kul att just Ni blev köpare av stugan. Madeleine Zetterström
    • Klövedal
    2021-06-07
    Sålt fritidshus på Tjörn. M. kunnig om lokalområdet, engagerad & entusiastisk, och försäljningen fungerade utmärkt i det praktiska och med gott resultat.
    Vi är mycket nöjda med försäljningen som helhet.
    Tack för den fina kommentaren. Kul att ni är nöjda med processen. Efter all den tid och energi ni lagt ner på stugan känns det extra roligt att ni fick ett bra avslut. Hoppas nu på att ni istället kan unna er en resa eller två. Kanske ses vi också i Arvika framöver. Hoppas ni får en fin sommar. Madeleine Zetterström
    • Hjälteby
    2021-06-07
    Vi köpte en sommarstuga, Hultet 34. Vi var mycket nöjda med hela processen från visning till köp.
    Tack snälla för fint omdöme. Med tanke på den relation ni har till platsen känns det väldigt roligt att just Ni fick köpa stugan. Hoppas nu på många, många trivsamma år. Madeleine Zetterström
    2021-06-07
    Vi sålde vår fastighet Krommeröd 45.
    Vi är mycket nöjda med Madeleine Zetterström som mäklare. Vi upplevde henne som mycket proffsig och informativ.
    Hela processen gick snabbt och vi fick mer betalt än vi förväntat oss. Så vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån och Madeleine som mäklare. / Marie o Per-Olof Höglund
    2021-05-20
    Vi har ”fått” det lilla drömhuset som vi önskat i många år på Tjörn. Sättet som buden, visningarna genomfördes var charmigt och informativt, korrekt på alla sätt.
    Vi förväntade oss en affärsmässig rutin deal men fick en mycket personlig och varmt mottagande på alla sätt.

Det är bara att böja på huvudet för vår del i ett djupt tack för ett så fint genomförande. Madeleine är en pärla!