Läs vad 97 Läs vad Madeleine Zetterström

• 2020-12-14
    väldigt trevlig - tydlig och mån om att affären skulle bli bra för båda parter.
    Vi köpte en tomt på tjörn
    Vänligt och trecvligt bemötande svarar snabbt på mail och sms vilket passar mig.
    Karl H
    • Kållekärr
    köpte en tomt med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-12-01
    Madeleine kom in som mäklare nr 2 när jag ville sälja min tomt. Läget kändes ganska hopplöst men Madeleine kom in som en frisk fläkt, hade nya idéer och ingav hopp. Hon är rak och tydlig vilket jag uppskattar och det var ett enkelt och framgångsrikt samarbete jag gärna gör om.
    sålde en tomt med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-11-20
    Köpte ett sommarhus som förmedlades av Madeleine. Hon har genom hela processen varit kunnig och serviceminded!
    Anders E
    • Fagerfjäll
    köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-11-09
    Kunnig och intresserad! Mån om att vi som kunder skall ha koll på processen.
  • 2020-11-02
    sålt mitt fritidshus

Proffsigt, vänligt och lyssnande.
    Så kunnig hjälpsam och snabb.
    Höll mig informerade under hela säljprocessen.
    Hade bytt mäklarbyrå, eftersom vi i den andra mäklarbyrån inte kom någon vart.
    Mina förväntningar var att det skulle bli bättre med en ny mäklare. OCH ja det blev det!!!
    Kunde inte ha blivit bättre.

Med Madeleine Zetterström, som mäklare kan du känna dig trygg. Hon håller dig informerad hela vägen.
    Vid eventuella tveksamheter frågade hon mig om hur jag ville ha det. Hela tiden blev jag uppdaterad på sms.
    • 62.0 m²
    • Lilla Askerön
    sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
  • 2020-10-25
    Snabb och tydlig återkoppling. Trevlig.
    • 88.0 m²
    • Hakenäset
  • 2020-10-22
    Engagerad. Tillmötesgående och påläst. Vi är supernöjda med Madeleines bemötande
    Lars Göran J
    • 60.0 m²
    • Kållekärr
  • 2020-10-11
    Madeleine har tagit hand om försäljningen av mitt hus på Tjörn i oktober 2020. Hon inger ett starkt förtroende och är den bästa mäklare jag haft efter att ha sålt flera bostäder under mina år. Hon är intresserad, engagerad, kunnig och enormt påläst inför visningarna. Jag kan varmt rekommendera Madeleine till alla som vill sälja sin bostad!
    Karolina P
    • 75.0 m²
    • Mjörn
  • 2020-10-01
    × Knarreviksvägen 133
    × Mycket bra. Glad, närvarande, professionell, lyhörd.
    × Lite missbedömning av prissättning, men vi hade säkert vår del i detta.
    × Mycket gott. Kan rekommendera Madeleine på det varmaste.
    Stefan H
  • 2020-09-29
    Vi har sålt Knarreviksvägen 133.
    Madelen har bemött oss på ett alldeles utmärkt sätt. Varit inlyssnande och tillmötesgående. Hon har också hållit oss välinformerade.

Vi förväntade oss att sälja vårt hus för en bra peng. Våra förväntningar och även mäklarens var för höga vilket nog fördröjde processen.
    Sammanfattningsvis är vi dock nöjda med utfallet.
    Birgitta Marianne H
    • Fagerfjäll

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte