Madeleine Zetterström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 77 Läs vad Madeleine Zetterström

• Lena Christina Elisabeth J sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-04

Skärhamn
    Sålt en äldre villa med stort renoveringsbehov. Lugn , trygg ,saklig , ärlig ,förutseende , höll ordning o reda på olika moment.Ett mkt bra bemötande. Trevlig.Mkt professionell.Upprättade en väl fungerande säljplanering. Lätt att nå om frågor uppstod. Läs mer
  • Nicola Sara Y
    Nicola Sara Y sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-04

Vi har sålt ett sommarhus, och valde Madeleine Zetterström utifrån energin hon utstrålade. Denna energin stämde mycket väl, och hon höll oss ständigt uppdaterade i vad som hände med försäljningen. Vi kände oss mycket trygga med Madeleine under hela processen! Läs mer
  • George Christopher S sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-02

Sålde sommarhus på Tjörn.
    Madde har varit mycket proffsig och har haft en öppen och bra dialog från dag ett.
    Och tack vare hennes stora ambition till att göra ett bra jobb så lyckades hon hitta en köpare med rätt bud snabbt och effektivt.
    Vi är mycket nöjda med henne, rekommenderas starkt.
    Christopher. Läs mer
  • Siv Katrine J sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-20

Bleket
    Vänligt bemötande
    Noggrann
    Lyhörd för våra synpunkter
    Professionell Läs mer
  • Björn G köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-17

Höviksnäs
    Supertrevlig och duktig vilket ledde till ett jättesnabbt och enkelt husköp Läs mer
  • Bertil Åke H köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-03-13

Kållekärr
    Första mötet med Madeleine som visade oss en villa var mycket positivt och hon gick starkt in i rollen och lyssnade på våra önskningar vilket blev affär och en försäljning av vår tomt. Läs mer
  • Elin S köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-19

Lilla Askerön
    Vi har köpt hus på Lilla Askerön och har under hela processen blivit mycket väl omhändertagna av Madeleine. Från första samtal till sista. Allt har flutit på och vi har känt ett stort förtroende för henne!
    Vi kommer definitivt både rekommendera henne och kontakta henne om det i framtiden blir aktuellt att sälja vårt hus.

Vi är supernöjda! Läs mer
  • Lena A köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-18

Skärhamn
    Jag har köpt en villa i Skärhamn. Vi har blivit bra bemötta och allt har funkat perfekt. Läs mer
  • Svea P köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-02-05

Mjörn
    Vårt första hus köp som Madeleine hjälpte oss med.
    Allt gick smidigt och vi kände oss väl bemötta. Kändes som vi som köpare och de som sålde var överens och tillfreds.
    God stämning och proffsigt. Läs mer
  • Lena M sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2019-11-24

Myggenäs
    Sålt hus på Tjörn Madelen uppfattade jag som mycket kunnig glad och positiv kan varmt rekommendera henne Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström