Madeleine Zetterström
Registrerad mäklare sedan 2017-10-04
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 84 Läs vad Madeleine Zetterström

• Claes M köpte en tomt med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-08-04

Vi har köpt en tomt på Tjörn
    Madeleine var väldigt tillmötesgående och förstod vad vi var ute efter.
    Hon hade bra och snabb dialog mellan oss och säljaren.
    Hade även ett neutralt sätt att hantera oss gentemot säljaren. Väldig bra tycker jag.

Även om jag var köpare i detta ärende kan varmt rekommendera Madeleine till personer som skall sälja sitt hus/tomt och även som en bra part för en köpare.
    Mvh Claes Malmström Läs mer
  • Eva A sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-07-26

2:a
    Skärhamn
    Jag blev bra bemött av mäklaren. Läs mer
  • Håkan S sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-07-01

Har sålt mitt sommarhus som också är ett året runt hus.
    Madeleine var under hela processen mycket engagerad och jag tycker hon har verkligen bidragit till att huset såldes tidigt till ett bra pris.
    Har rekomenderat henne till en granne som är på väg att sälja sitt hus. Ett mycket attraktivt hus med havsutsikt.

Håkan Läs mer
  • Jan Anders A sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-18

Hakenäset
    Vi blev rekommenderade Madeleine som mäklare när vi skulle sälja vårt hus på Tjörn. Vi vågar nog tveklöst påstå att både vi och köparna är mycket nöjda med både resultat, ett allt igenom proffsigt och positivt bemötande samt den goda stämning Madeleine alltid skapat i våra möten. Vi kan varmt rekommendera Madeleine till både den som skall sälja och den som skall köpa ett hus! Läs mer
  • Gunilla L köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-06-01

Bleket
    Köpte en fantastiskt villa/sommarhus. Vi har blivit mycket väl och proffesionellt bemötta men ändå känts väldigt personlig. Mäklare har varit kunnig och de hon har kunnat svara på har hon tagit reda på.
    Vi är mycket nöjda med Madeleine Zetterström och skulle varmt rekordets henne. Läs mer
  • Jan-erik J köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-11

Skärhamn
    Ett korrektbemötande ansvars tagande go och trevlig mäklare mvh janne Läs mer
  • Patrik Ingemar J sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-07

Skärhamn
    Försäljning av äldre villa. Väldigt bemötande, lyssnande.trevlig, mkt snabba svar vid frågor och mkt proffsig hantering av denna försäljning. Läs mer
  • Lena Christina Elisabeth J sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-04

Skärhamn
    Sålt en äldre villa med stort renoveringsbehov. Lugn , trygg ,saklig , ärlig ,förutseende , höll ordning o reda på olika moment.Ett mkt bra bemötande. Trevlig.Mkt professionell.Upprättade en väl fungerande säljplanering. Lätt att nå om frågor uppstod. Läs mer
  • Nicola Sara Y
    Nicola Sara Y sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-04

Vi har sålt ett sommarhus, och valde Madeleine Zetterström utifrån energin hon utstrålade. Denna energin stämde mycket väl, och hon höll oss ständigt uppdaterade i vad som hände med försäljningen. Vi kände oss mycket trygga med Madeleine under hela processen! Läs mer
  • George Christopher S sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn

2020-04-02

Sålde sommarhus på Tjörn.
    Madde har varit mycket proffsig och har haft en öppen och bra dialog från dag ett.
    Och tack vare hennes stora ambition till att göra ett bra jobb så lyckades hon hitta en köpare med rätt bud snabbt och effektivt.
    Vi är mycket nöjda med henne, rekommenderas starkt.
    Christopher. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tjörn