Madeleine Zetterström

Madeleine Zetterström

Madeleine Zetterström är mäklare på Fastighetsbyrån Tjörn

Madeleine Zetterström har varit registrerad mäklare sedan 2017-10. Madeleine Zetterström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.9. Madeleine Zetterström har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

151 omdömen om Madeleine Zetterström

Sedan starten hos Reco 2018
Jari Tapani R
Sålde sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Klövedal

Återkopplade och informerade oss hela tiden under försäljningen, tydlig och påläst. Gav oss ett bra intryck. Duktig mäklare.

Lars Olof S
Kyrkesund

Proffsiga,kunniga o trevliga Madelaine Zetterström har hjälpt oss,att sälja vårt sommarhus.Vi kan inte önska oss någon bättre mäklare, därför rekomenderar vi henne å det varmaste.

Niklas W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Skärhamn

Hon ger ett proffsigt och kunnigt intryck och hon är snabb att svara och återkoppla på frågor etc. Blivit mycket väl bemött av Madeleine.

David H
Köpte sitt hus med hjälp av Madeleine Zetterström en del av Fastighetsbyrån Tjörn
Rönnäng

Engagerad och väldigt bra kommunikation!

Britt Ö
Rönnäng

Madeleine är tillmötesgående och energisk. Det går att få kontakt med henne utan dröjsmål. Det pris jag fick för huset levde väl upp till mina förväntningar. Hon har skött sitt uppdrag väl vilket gör att jag tveklöst kan rekommendera henne.

Morgan R
Skärhamn

Madeleine var lättsam att kommunicera med och tog kontakt och meddelade status vilket kändes bra. Svarade även snabbt på frågor om hur ägarna tänkte sig om möbler mm.

Olaug Anne Elisabeth G
Skärhamn

Vi träffade mäklare från tre olika firmor inför försäljningen av vårt hus och fastnade omedelbart för Madeleine. Kontakten kändes personlig, hon verkade gilla vårt hus och hon var alltigenom proffsig. Vi diskuterade oss fram till när det kunde tänkas vara rätt tid att sälja och om prisläget, där vi hamnade ganska precis där vi hade hoppats, trots orosmoln på marknaden när processen väl var igång. Madeleine har varit tryggheten genom försäljningen av vårt älskade hus och hon var fenomenal på att plocka upp vad som var viktigt...

Anna Erika Marlena A
Höviksnäs

Lugn, kunnig, trevlig och rutinerad! Våra förväntningar överträffades på alla plan! Vi är supernöjda med allt från första kontakt till skrivet kontrakt!

Matilda A
Höviksnäs

Snabb återkoppling. Förtroendeingivande.

Bengt Torsten B
Fagerfjäll

Trevligt och engagerat bemötande vid förberedelserna och genomförandet av försäljningsuppdraget. kunnig som mäklare och god erfarenhet av marknaden på Tjörn.