Fastighetsbyrån Töreboda

Fastighetsbyrån Töreboda

• BadgeSevenYears
Ring 0506-124 38 Dela

Välkommen till Fastighetsbyrån i Töreboda! I Töreboda hittar du oss på Norra Torggatan 6 och vi har funnits här ända sedan 1986. Vi är marknadsledande och verksamma även i Hova och delar av Gullspång och Undenäs. När du anlitar oss för din affär kan du vara säker på att få den bästa marknadsföringen och skyltningen. Vi är noggranna,...

248 omdömen om Fastighetsbyrån Töreboda

Sedan starten hos Reco 2013

Peter O
Lyrestad

Bra och trevligt bemötande allt fungerade enligt tidsplanen Bra jobbat Anders

Hanna B
Lyrestad

Han är trevlig och får alla att känna sig sedda.

Karin Burman J
Askevik

Hjälpsam, lätt att komma i kontakt med, tydlig och förutsägbar. Anders är den mäklare som vi kommer att fortsätta anlita vid försäljningar och köp av fastigheter

Aida Z
Töreboda Tätort

Mycket gott bemötande med kunden i centrum. Hjälpsam och förtroendeingivande.

Jill S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Töreboda

Vi har anlitat Magnus vid andra försäljningar och alltid varit lika nöjda med hans arbete. Han är proffsig och pålitlig och utför alltid sitt jobb med stor engagemang. Det känns att han bryr sig om sina kunder. Arnold och Jill

Gustav L
Hova Landsbygd

Engagerad, trevlig och kunnig mäklare. All kontakt har varit smidig och enkel

Catharina W S
Töreboda

Har genomfört ett par fastighetsaffärer med Magnus och allt har varit proffesionellt och smidigt.

Kerstin J
Gärdet

Lysande och god feedback. Lätt att nå och kommunicera med.

Witek L
Hova - Delebäck

Balanserad och behagligt förtroendegivande framtoning. Pratar lagom mycket och låter oss ”köpare” få smälte intrycken i lugn och ro. Har ett harmoniskt beteende.

Susanne Maria K
Hova - Delebäck

Exakt så ska en mäklare vara. Toppenbetyg får hon av oss.

Sofia J
Lugnås

Trevlig, kollade upp & återkom om det vi undrade över. Kändes ärlig & inte ”försäljig”.

Adam G
Töreboda Landsbygd

Anders ger alltid 100% en person man vill ha både vid köp och försäljning av fastighet.

Anna B
Töreboda Landsbygd

Vi är jättenöjda med Anders, han är mycket kunnig och tillmötesgående. Alltid positiv och trevlig. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Töreboda.

Adam G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Töreboda - Gastorp

Väldigt professionell rakt igenom från första kontakt till skrivet kontrakt. Seriöst men god känsla för humor.

Elsie B
Töreboda - Kilenområdet

Mycket kompetent och lyssnade! Kommer med förslag och tips vad man ska tänka på! Alltid positiv och trevlig! Man känner sig trygg i hans sällskap! Vill det bästa för försäljningen!

Agnes E
Ullervad

Magnus är så professionell och har ett lugn som smittar av sig till både köpare och säljare. Vi har aldrig tidigare känt oss mer trygga och nöjda med en mäklare!

Stig A

En mäklare som kan mycket. Mycket drivande och hjälpsam. 👍

Anton P
Ullervad

Magnus är kunnig och engagerad. Hans bemötande är proffsigt men ändå personligt. Vi är väldigt glada att vi valde Magnus och rekommenderar alla andra att göra detsamma!

Lisa P
Ullervad

Magnus är tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Tydlig och seriös samtidigt som man känner sig väl bemött. ”Medmänsklig” i sin säljarroll vilket uppskattas och gör att man känner sig trygg.

Fredrik T
Töreboda Tätort

Supertrevlig och tillmötesgående.

Mikael C
Skrev om Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Rebecca uppfyllde och överträffade alla krav vi som köpare kunde ställa. Mycket kompetent, engagerad och påläst. Rebecca var en stor tillgång vid vårt husköp, alltid lyhörd och mycket hjälpsam. Celinda och Mikael, husköpare

Angelie K
Töreboda

Bra kontakt, trevligt bemötande, allt har fungerat utmärkt bra, är mycket nöjd med affären, och mäklarens arbete.

Arnold S
Töreboda

Han är mäklare av bästa sort !!

Agnes Maria V
Gullspång

Bra kommunikation och svarade snabbt på frågor. Kunde svara på våra frågor bra. Utmärkt fastighetsmäklare.

Elin R
Gullspång

Jag är jättenöjd med Rebecka som mäklare. Fick förtroende för henne redan vid första mötet. Samarbetet med henne har flutit på bra hela vägen. Han är alltid glad och positiv. Mina förväntningar av en mäklare, lever hon upp till 100%. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Markus K
Krontorp

Bra intryck från första mötet, hade svar på alla frågor genom processen. Fanns alltid tillgänglig och det blev sålt fort! Tack!

Monika O
Töreboda Landsbygd

Everything fine. I can recommend Mr. A. Larsson with a clear conscience. Allt bra. Jag kan rekommendera herr Larsson med goot samvete.

Inge B
Gullspångs Kommun

Rebecca gjorde ett bra jobb. Var rädd om henne :-)

Håkan R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Jansson en del av Fastighetsbyrån Mariestad
Lyrestad

Rebecca Jansson är en unik modern mäklare; hon är noggrann, entusiastisk, trovärdig och intelligent och dessutom serviceinriktad under visningar och under den initiala delen av försäljningsprocessen. I slutändan av säljprocessen så är hon professionell i hanteringen av alla dokument såväl som vad gäller finanserna.. Rebecca Jansson är utan tvekan den bästa av de många svenska mäklare som jag har erfarit i Mariestadsregionen med omnejd och en potential blivande stjärna inom mäklarskrået.

Maj H
Otterbäcken

Ställer upp i alla lägen, hjälpsam. Lätt att få kontakt med.

Anders B
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Proffsig, lyssnar, tålmodig i seg budgivning, punktlig - trevlig i bemötandet.

Björn V
Otterbäcken

Mycket bra mäklare som rekommenderas.

Niklas K
Töreboda - Kilenområdet

Magnus är en alltigenom positiv person. Lätt att kommunicera med, kunnig och har lösningar och förlag på frågor och problem. Vi kände stor trygghet vid försäljningen av vårt hus och rekommenderar Magnus å det bästa.

Rosztiszlav B
Skagersvik

Trevlig och hjälpsam person, positiv och effektiv. Jag kan rekommendera Rebecca till alla som säljer eller köper bostad i Mariestad och nära.

Elin B
Töreboda

Extremt dålig koll, lät medvetet bli att meddela sådant som var väsentligt för fastighetsaffären. Svår att få tag i och tog orimligt lång tid på sig att återkoppla vid frågor. Aningens dryg och överlägsen attityd.

Wilhelm J
Moholm

Mycke bra. Fikk alle upplysnonger jag fråga om. Och allt byrån hadde uppgifter om.

anders w
Töreboda Landsbygd

Han är lugn, saklig och trevlig. Ger bra information. Topp betyg från oss

Ulf E

…………………………………………………………………… !!!!!!!!!!!

Rebecka Q
Töreboda Landsbygd

Noggrann, trevlig och inte alls påflugen. Var inte tillgänglig på telefon dygnet runt utan man fick ibland lämna meddelande så hörde han av sig, vilket kändes väldigt sunt och rimligt. Tydlig information. Hjälpsam. Avslappnad men ändå professionell attityd. Lätt att samarbeta med.

Jesper R
Töreboda - Gastorp

Mycket nöjd över Magnus försäljning av vårat radhus. Rekommenderas starkt!

Linnea F
Högelid

Mycket bra och trevlig! Proffsig för både säljare och köpare.

Albin S
Högelid

Kompetent och lyhörd, allt vi kunde önska oss för en smidig bostadsaffär

Örjan M
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Påläst, trevlig, bra bemötande.

Inger J
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Ståhl en del av Fastighetsbyrån Mariestad

Trevlig, lyhörd, mån om att fånga in våra synpunkter och önskemål. Ger ett seriöst och kunnigt intryck vilket också var våra förväntningar. Var snabb att svara när vi hörde av oss.

Virpi Susanna N

Trevlig, tillgänglig 👍🏻👍🏻👍🏻toppen

Robin E
Gullspångs Kommun

Rebecca är full av fart och energi som hon smittar av sig till sin omgivning. Verkar använda alla dygnets timmar i sitt jobb. Kan varmt rekommendera Rebecca.

David L
Gullspångs Kommun

Hon var verkligen trevlig och tillmötesgående person.

Tomas F
Lyrestad

Helt utmärkt. Mkt bra mäklare som har erfarenhet och kunnighet

Madelaine K
Lyrestad

Proffsig på sin arbetsuppgift, bra kundbemötande. Uppskattar att han kan området väldigt bra.

Henrik K
Lyrestad

Proffs! Mycket kunnig och jobbar hört. Har järnkoll på området han säljer i.