Mäklare Fastighetsbyrån Torrevieja Christina Norwood
Christina Norwood
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 28 kunder tycker om Christina Norwood

• Sten THOMAS N köpte sin bostad med hjälp av Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina levde helt upp till våra förväntningar och förstod snabbt vad vi var ute efter för hus. Skapade kontakt med säljarna och snabbt var vi husägare i Villamartin. Bra arbete och en mycket sympatisk person. Läs mer
  • Claudio P
    Claudio P skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina va mycke professionell när jag köpte lägenheter/ Claudio Läs mer
  • Claes Mikael Christer H skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt ett radhus. Mycket bra bemötande av av en kunnig mäklare. Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Christina Norwood. Läs mer
  • Bernt Morgan O skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina hjälpte mig att hitta mitt sommarhus i Spanien. Hennes bemötande var vänligt och proffsigt både inför och efter själva köpet. Återkoppling har varit snabb. Läs mer
  • Marc Stefan T skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt Lgh i Torrevija
    C var trevlig, påläst och gjorde ett gott intryck Läs mer
  • Per Mats Ola C skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    1. Köpt lägenhet.
    2. Se betyg!
    3. Christina prickade oss precis med vad vi var utefter.
    4. Mycket nöjda med hela affären med Fastighetsbyrån.
    Kommer vid tillfälle att rekommendera Fastighetsbyrån och Christina Norwood, med det varmaste. Läs mer
  • Wäinö K
    Wäinö K skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har nu varit nästan 4 veckor i Torrevieja. Och vi har blivit guidade av Christina Norwood hela tiden. Vi har slutligen hittat vår drömlägenhet med hennes hjälp. Christina är en superprofessionell mäklare och en urtrevlig, lättsam, punktlig och glad person. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare!
    Vi kan varmt rekommendera Christina till er som går i bostadstankar! Hela teamet på Fastighetsbyrån har agerat på ett mycket kompetent sätt. Läs mer
  • Johan B skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina gjorde allt hon kunde för att plocka fram så många olika objekt som möjligt i olika områden så att vi skulle få se vilka olika möjligheter som fanns. Hon guidade oss runt och hjälpte oss även fast hon hade väldigt mycket att göra.
    Alltid trevlig och glad vid våra träffar.
    Vi kan varmt rekommendera Christina till nya kunder. Läs mer
  • Ghisoun E skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Christina är trevlig person och har ett trevligt sätt att bemöta andra/kunder.
    Vi är mycket nöjda med all hjälp. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Christina Norwood en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Trevlig och väldigt tillmötesgående,har bara gott att säga om henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Torrevieja

Martin Wastesson