Mäklare Fastighetsbyrån Torrevieja Lisa Gisslén
Lisa Gisslén
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 18 kunder tycker om Lisa Gisslén

• Eva Johanna ANNELIE V köpte sin bostad med hjälp av Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt en lägenhet i quesada, jag har blivit bra bemött, förväntningarna är höga Läs mer
  • Lena Ros-Marie O
    Lena Ros-Marie O köpte sin bostad med hjälp av Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hej.
    Efter att ha sett ett antal objekt med allt för många trappor, så
    valde Lisa att visa oss detta fina radhus i Orihuela Costa.
    Genom sin lyhördhet och förståelse kunde hon se att detta hus skulle kunna passa våra behov. Mycket riktigt.
    Vi gillade det direkt och redan dagen efter lade vi ett bud som accepterades. Tack Lisa !
    Skall vi sälja eller köpa något annat boende så kommer vi definitivt att välja Fastighetsbyrån.
    Mvh / Lena Läs mer
  • Sven Bertil Ingvar O
    Sven Bertil Ingvar O köpte sin bostad med hjälp av Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hej.
    Efter att ha sett ett antal objekt med allt för många trappor, så
    valde Lisa att visa oss detta fina radhus i Orihuela Costa.
    Mvh / Bertil Läs mer
  • Kamuran Seyhan I köpte sin bostad med hjälp av Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Grym mäklare. Intresserad och personlig. Verkligen intresserad och ser dina behov och det du söker väldigt fort. Pålitlig. Läs mer
  • Lisa motsvarade alla våra förväntningar.Hon talade om vad som gällde,innan vi kom till Spanien,talade om att ett av objekten redan var sålt,och tog fram nya förslag.Vi var mycket nöjda med hennes arbete.
    Mvh. Gerd och Göran Wolff Läs mer
  • Jan M skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Lisa är en tjej med fart o fläkt
    trevlig och tillmötesgående
    redde ut allt som vi ville ha reda på Läs mer
  • Solveig Å skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Hon var snabb o återkomma till oss efter att vår dotter varit på visning. Gav också oss goda råd om hur budgivning i Spanien går till.

Tack vare det bestämde vi oss snabbt för vår drömbostad, som dessutom var ännu bättre i verkligheten.

Stort tack till världens bästa mäklarbyrå, som hjälpte oss med att göra att vår dröm blev sann. Läs mer
  • Anette I skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Inledningsvis hade vi mail- och telefonkontakt och Lisa var mycket trevlig och snabb i återkopplingen. När vi träffades för husvisning i Torrevieja var hon dessutom professionell, trygg och kunnig. Vi kände genast stort förtroende för Lisa! Läs mer
  • Göran L skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ett proffsigt uppträdande samt väldigt lyhörd för våra önskemål. Läs mer
  • Siv N skrev om Lisa Gisslén en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Lisa var en utmärkt fastighetsmäklare. Vi har ställt frågor och hon har professionellt svarat på dom. Hon har alltid uppträtt korrekt och vänligt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Torrevieja

Martin Wastesson