Martin Wastesson
en del av Fastighetsbyrån Torrevieja

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Eftersom jag har stor kännedom om området och mycket erfarenhet inom branschen. Jag kommer definitivt att kunna finna rätt bostad för dig och förmedla en trygg och säker bostadsaffär.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en mycket lyhörd och engagerad mäklare som älskar alla spännande kundmöten!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag allra helst med familj och vänner.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en villa med pool på landet.
C/ Diana esq. C/ Tritón
031 83 Torrevieja — Visa karta

Vad tror Martin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 38 kunder tycker om Martin Wastesson

• Clemens BENNY J skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Ett mycket bra bemötande som passade oss alldeles förträffligt.
    Något som vi kommer att berätta vidare då vi har en del vänner som också letar boende i Spanien. Läs mer
  • Inger MARIA U skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt lägenhet med hjälp av Martin. Han har varit mycket tillmötesgående och svarat bra på alla möjliga frågor vi haft. Vi har även fått hjälp med att titta på nya vitvaror och återkopplingar har skett utan dröjsmål.
    En liten sak kanske men vi uppskattade mycket att han alltid var punktlig och på plats på visningarna. Ett extra plus för oss. Läs mer
  • Ulf S skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en fastighet som skall byggas i Los Balcones.
    Martin ställer alltid upp för kunden med stort engagemang.
    Mycket bra service.
    Nu får vi hoppas att resan fortsätter så tills bygget är klart. Läs mer
  • Tommy S skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    proffsig mäklare, förstod mina önskemål. Läs mer
  • Anders PETER Christopher W skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin var ytterst proffsig och vi har stort förtroende för honom.
    Vi rekommenderar definitivt honom .
    Mvh Peter&Sandra Wright Läs mer
  • Ulla C skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en lgh i markplan om 3 rock. Min första kontakt hade jag med Martin Wastehed per mail o telefon från Sverige. Jag formulerade mina önskemål och fick råd om hur marknaden såg ut. Trevliga och vänskapliga samtal. Martin var mkt tillmötesgående
    När vi i dec kom till Torrevieja träffade vi M som hade förberett vårt besök och valt ut 3 objekt som vi tittade på. Dessa objekt var valde efter våra premisser:
    Pris 700.000 tot
    Marklgh och inga trappor pga mitt hcp
    2 sovrum
    Martin arbetade efter att vi skulle kunna uppnå våra planer och vi uppskattade mycket att han 8nte försökte att sälja på oss ngt vi inte önskade oss. Däremot kom han med goda råd och insikter i hur vi skulle värdera olika saker.
    När köpet var genomfört har vi fått fantastisk hjälp och råd ifrån Martin och hans kollega Martina. De har båda varit till stor hjälp och glädje för oss. Vi har känt oss säkra på att allt har gått rätt till och att vi fått all hjälp som vi önskat och behövt.
    Fastighetsbyrån skall vara mycket tacksamma att ha så goda medarbetare och vi som kunder rekommenderar gärna ert företag som har en så hög kvalitet på er kundrelation genom bla Martins arbete.
    Ulla Ch Ljunglide Läs mer
  • Anna Katri L skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Väldigt duktig mäklare, tycker han kände in och förstod vad vi letade efter. Bra på att förklara när jag undrade saker. Kunnig. Dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • Bror Arne V skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin verkade vara kunnig i sin yrkesroll men lovade för mycket. Enligt Martin kunde Swedbank hjälpa oss med inköp och installation av AC i vår lägenhet via kylfirma, i samråd med oss. Priset som angavs då var 5000.kr/rum vilket var helt fel, vi har betalat 3500 Euro för detta samt ombesörjt kontakter och inköp med kylfirma i Torrevieja. Jag tycker att han inte skulle ha lovat något eftersom han tydligen inte visste vad en dylik anläggning kostar eller möjligheten för oss att få hjälp med de praktiska detaljerna. Bortsett från detta har jag och min hustru bara goda erfarenheter av Martin. Läs mer
  • Lars C
    Lars C skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi har köpt en nyproducerad lägenhet i Torrevieja och fick ett väldigt bra intryck av Martin! Trovärdig, seriös, kunnig och oerhört trevlig utan att uppfattas som säljande ! Tack Martin, vi ser fram mot inflyttningen!! Läs mer
  • Lisbeth R skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt lägenhet.
    Blev bemött på ett mycket sympatiskt sätt. Ej påstridig, in- kännande och kundorienterad.
    Mycket förstroendeingivande. Svarade på frågor, återkopplade snabbt. Alltid tillgänglig.
    Inte alls samma bemötande när affären var klar och jag skulle ha kontakt med andra. Hade gärna haft kontakt med Martin hela vägen till inflytt. Läs mer
  • HENRY Tomas K skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Super bra service hela vägen från visningar på de olika objekten till köp. Innan vi åkte ner för att se husen så hade Martin tagit fram flera objekt på typen av hus vi var intresserade av därför han vi med att se ganska många.
    Vi känner oss nöjda och har haft stor hjälp hela vägen av Martin med kollegor. Vi köpte en villa i Cuidad Quesada.
    Vi rekommenderar varmt Fastighetsbyrån och Martin Wastehed i Torrevieja. Läs mer
  • Sargon D skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Sedan ett halv år tillbaka fick jag den första kontakt med Martin genom mejlväxling och telefonsamtal. Han har varit alltid en mycket tydlig och ärlig mot mig.
    Han har en bra förmåga att förklara lagar och regler samtid ger goda råd för att undvika att fatta fel beslut eller kostsamma beslut.
    Vi blev bemött med full respekt av Marton och han har varit punktlig och ansvarsfull person vid träff och samtal.
    Man fick jämt feedback av honom och alltid tillgänglig .
    Jag har redan rekommenderad Martin till nära och kära. Läs mer
  • Bo Göran Christer M skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket tillmötesgående och trevlig.
    Bra hjälp med allt och förklarat processen bra hur anförskaffa en bostad i Spanien. Läs mer
  • Ann A skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    köpet är ej ännu klart,tycker hittills att kontakten är lite ”dålig” ,får vänta på information om vi ej tar kontakt själva,vi vill såklart veta hur långt allt är klart inför slutbetalningen/tillträdet 1/12,eller så är jag bara otålig & ivrig! Läs mer
  • Carl F skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket positivt intryck. Professionelt och förtroende ingivande samt jordnära. Läs mer
  • Ann-britt F
    Ann-britt F skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin är en mäklare man verkligen kan lita på.
    Artig, trevlig.och vet vad han talar om.
    Så fort jag hör någon som går i sälj eller köptankar rekommenderar Fastighetsbyrån och då Martin Wastehed.
    Toppenkille
    Annbritt fernsten Läs mer
  • Eva E skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket trevlig, professionell och hjälpsam! Läs mer
  • Hassan G
    Hassan G skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin var otrolig proffesionell och hjälpsam. Han hjälpte oss med all information vi behövde redan innan vi åkte till Spanien. Väl på plats blev vi väldig trevligt bemötta av honom och han var väldig hjälpsam. Han levde upp över vår förväntan och vi var mycket nöjda med honom som mäklare. Läs mer
  • Hans F skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin är en kundfokuserad och trevlig herre. Har goda kunskaper om fastighetsbranschen I Spanien och är mer än gärna behjälplig även på andra områden gällande att köpa i Spanien. Läs mer
  • Andreas N skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin har skött hela processen på ett ypperligt sätt och hjälpt oss med saker som en mäklare kanske normalt inte gör.

Vi rekommenderar honom till alla för att köpa lägenhet i Spanien och Torrevieja området.

Faktiskt hela Fastighetsbyrån kontoret i Torrevieja förtjänar en guldstjärna. Läs mer
  • Emma F skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Trevlig som person. Men vi tyckte att han var mycket dåligt förberedd eftersom han inte ens själv hade sett objektet innan vi träffades och åkte dit tillsammans. Jag hade ändå hittat och haft kontakt med honom om det tre veckor innan vi åkte till Spanien. Det var iofs kanske tur för oss - eftersom lägenheten ju var kvar - men inte så positivt eftersom man inte gärna anlitar honom för att sälja lägenheten igen en dag. Han måste ju ha fått en fantastisk timpeng (provision) på en kund som endast tog 30 minuter av hans tid. Läs mer
  • Mari-ann C skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin är trevlig kunnig vänlig ja en fantastiskt bra mäklare.
    Svarar alltid i telefonen, annars ringer han upp. Läs mer
  • Eva P skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Fick bra bemötande av Martin, hade nog inga direkta förväntningar, däremot blir man besviken på när saker i huset är trasiga redan från den dag man flyttar in, ex att det inte funnits varmvatten i köket eller att AC är trasig. Man tror att sånt ska vara kollat av er som mäklarbyrå. men har förstått i efterhand att det tydligen inte var så. Men det kan vara bra att upplysa om det innan man skriver köpavtalet. Så man har en rimlig chans att ta den diskussionen med säljaren.
    Annars har allt fungerat jättebra. Läs mer
  • James H skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Bra bemötande , hjälpte till och svarade på frågor både snabbt och bra . Kunde ringa och maila om allt och när som helst . Läs mer
  • Helen E skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mötet med Martin var väldigt bra. Han kändes kunnig på objekten han visade och han var mycket lyhörd för våra önskemål. Det objektet vi köpte var vi inte intresserade av från början men han ville visa det ändå efter var han hörde att vi var ute efter. Och det kändes på plats mycket bra efter vad vi önskade. Läs mer
  • Torbjörn A skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin var mycket till mötesgående , lyhörd och hjälpsam .

Vi är mycket nöjda med Martin . Läs mer
  • Gunnar N skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin Wastehed är verkligen en mäklare att rekommendera. Han var precis lagom säljare och vi upplevde att han var väldigt mån om att vi skulle vara nöjda med vårat köp. Martin försökte inte "trycka" på oss någonting utan var mer en mäklare som visade vad som fanns på marknaden och helt utan att försöka påverka oss. Han ingav stort förtroende från första stund till avslutad affär och även efter köp, uppvisade vikten av att vi var nöjda.
    Ett trevligt besök vid inflyttning med överlämnande av en inflyttningsgåva.
    Skulle verkligen önska att alla fick samma möjlighet till ett tryggt och säkert köp genom Martin och hans medarbetare på Fastughetsbyrån Torrevieja.
    Lycka till med era köp av bostad, men se till o välj rätt mäklare 😎 Läs mer
  • Per E skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mötte en Positiv, Representativ Mäklare.
    Med höga kunskaper och tydligen Goda relationer med Byggherren.
    Detta gav oss ett förtroende att gå vidare i en Affärsrelation.
    Vidare fanns hos honom Goda ideer och förslag som stämde
    mycket väl in på våra önskemål. Läs mer
  • Jeanette A skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    I de första email-kontakterna jag hade med Martin var helt okey.

Priset /prutningen han skriftligen utlovade mig först pga av att det inte fanns ett installerat kök så prutade Martin själv på priset till säljaren, och fick godkänt först på det priset, av säljaren. Det priset jag utlovades blev inte ut av, utan 2500 € mer.
    Vill ni har mer info om detta får ni återkomma till mig.

Jag köpte huset på distans. Jag Tillfrågade ändock om jag kunde få skicka dit en vän som de kunde visa huset för , men blev nekad detta. Pga av att de inte hade tid!
    Blev tillsagd och bedyrad av Martin att detta va ett mycket bra köp av mig.
    Och med facit i handen när köpet var klart och jag till slut kom ner och skulle beträda huset, så möttes jag av fuktskador i tak, tottal sönderrostat badkar mm.
    Samt att det icke var städat, som jag ändå köpt till i deras paketpris de erbjudit mig att köpa. Besvikelsen var stor.

Sedan hade jag under ca 2 1/2 månad strul med dom, eftersom de ville ha MIG att installera en köksfläkt. Även fast lagen här i Spanien säger att de inte får sälja ett hus utan köksfläkt! Detta visste Martin om.

Det har tagit mig mycket tid att få någon form av rättelse i allt detta...
    Hus köpet startade som en STOR BESVIKELSE. Och NEJ jag kan INTE rekommendera Martin Wastehed som en bra försäljaren. Ärlighet fanns inte.
    När jag köpt huset , efter att blivit tillsagd att detta var ett mycket bra hus jag köpt, och sett dess fel och brister,
    Fick till mig; att hus som köps i Spanien finns det ingen
    "Dolda fel" försäkring på, bara att acceptera för mig, enligt Martin Wastehed

Är Besviken på hanteringen av mitt husköp av Fastighetsbyrån generellt, inklusive aftersale avdelningen.

Kan Inte rekommendera varken Martin Wastehed som mäklare eller aftersale avdelningen på Fastighetsbyrån i Torrevieja.

Vill tillägga att jag varken är ung eller oerfaren fastighets köpare. Men den första fastigheten i Spanien dock.

Mvh Jeanette Andersson Läs mer
  • Mikael L skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Tycker Martin var väldigt duktig och kunnig .
    Lugn och trygg med sitt bemötande och tog sig tid med oss .
    Visade oss flera objekt efter vi egentligen hade bestämt oss.
    Berättade också negativa saker och inte bara de positiva .
    Vi uppskattade verkligen honom !

Mvh Micke Leek Läs mer
  • Kenny J
    Kenny J skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Trevlig och bra bemötande. Snabb service och god information, bra svar på alla våra frågor. Läs mer
  • Jan-olov B skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Mycket trevlig och lyhörd.
    Förstod väldigt tidigt vad vi vill ha för typ av hus.
    Inte alls så där gåpåig som många mäklare är.
    Vi fick väldigt bra information om objektet, kom alltid tillbaka med snabba svar. Läs mer
  • Thomas L skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Professionell, korrekt, rak, inte för på samt mycket påläst och kunnig är vårt omdöme. Läs mer
  • Ulf J skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har varit väldigt proffsig. Inte på jobbat lugnt. Läs mer
  • Kenneth P skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Bra bemötande under hela köpperioden. Läs mer
  • Lars Inge G skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kunnig, pålitlig och rättfram. Läs mer
  • Mats L skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Martin var hjälpsam och korrekt. Och ställde även upp för att visa objekt utanför sitt distrikt.
    Om vi ska vara kritiska till något så är det att överlämnandet till "After sales" kontoret gick väldigt snabbt så så fort vi tog köpbeslutet så avslutades vår kontakt. Det kändes lite märkligt. För de som inte köper den servicen av FB så måste det kännas ännu lite märkligare. Uppföljning och kontakt med säljande mäklare under en längre tid skulle mäkalrna över lag tjäna på i längden då vi haft många vänner som sökt fastighet i Torevieja med omnejd, den personliga kontakten är väldigt viktig. Läs mer
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Martin Wastesson en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi fick en jättebra kontakt med Martin Wastehed. Martin är en pålitlig mäklare som lade ner mycket tid och energi på oss när vi ville titta på olika objekt i Torrevieja. Inte nog med att han kämpade för att vi skulle kunna köpa just det objekt vi ville ha så har han även hjälpt till med andra bra kontakter inför vårt bostadsköp. Läs mer
Martin Wastesson
Paulina Sundqvist