Mäklare Fastighetsbyrån Torrevieja Paulina Sundqvist
Paulina Sundqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att vara mäklare är att få träffa så många människor från när och fjärran, och hjälpa dem att uppfylla sina drömmar. Det är ett otroligt omväxlande och utvecklande yrke!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt engagerad, strukturerad, ärlig och ansvarstagande mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag främst om att umgås med familjen, äta gott, yoga och ta långa promenader. Läs mer

Läs vad 32 kunder tycker om Paulina Sundqvist

• Ann-Christine Lucia N köpte sin bostad med hjälp av Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt lght i Torrevieja.
    Paulina har varit mig till STOR hjälp från början till slut: positiv, kompetent, svarat på mina mail mkt snabbt, alltid haft svar o alltid funnits till hands.
    Jag är otroligt nöjd med hela processen ...lättare att klara allt med Paulinas stöd👍🤗 Läs mer
  • Malin F köpte sin bostad med hjälp av Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Köpt nyproduktion mil palmeras, det blev affär tack vare paulinas engagemang då hon visade sin egen favoritby, inte bara bostad utan lika viktigt tog hon sig mkt tid att visa omgivning/restauranger/strand osv, återkopplade snabbt på frågor, en super mäklare Läs mer
  • GÖSTA Evert S skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Har varit bra att tala om vad som händer med huset,innan hon fått fått en köpare. Efter att en köpare betalt handpenningen
    hade det varit intressant att veta vad som händer ,kanske en gång i veckan med Mail eller på annat sätt.
    Affären har varit bra så här långt,vi får se hur det slutar.
    MVH.
    Gösta Sarholm Läs mer
  • Eva Birgitta B köpte sin bostad med hjälp av Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Vi köpte en lägenhet i La Zenia och är väldigt nöjda med mäklaren. Vi blev bra bemötta och fick den information vi behövde. Läs mer
  • Hans Anders S
    Hans Anders S köpte sin bostad med hjälp av Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Paulina var lyhörd och frågade oss vilka bostäder vi var intresserade av att titta på.
    Hon beskrev området runt bostäderna ,som tex affärer och restauranger.
    Vår budgivning pågick en bra stund på kvällen,och hon engagerade sej tills affären var slutförd. Läs mer
  • Marie CHARLOTT H köpte sin bostad med hjälp av Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Jag är mycket nöjd med Paulina.
    Hon har varit exemplarisk i alla avseenden.
    Köpte en lägenhet i la mata denna sommar Läs mer
  • Jo-Inge Ø köpte sin bostad med hjälp av Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kjøpte en leilighet i Dehesa Compoamor. Paulina møtte oss ved leiigheten til rett tid og opptrådde 100% profesjonelt og hadde svar på alle våre spørsmål. Hun var veldig service innstillt. Läs mer
  • Agneta Monica A skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Väldigt duktig och tillmötesgående!!! Läs mer
  • JOHAN Michael B skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Paulina är en mycket kunnig mäklare med stort engagemang. Hon har hög energi och är mycket social. Läs mer
  • Peter G skrev om Paulina Sundqvist en del av Fastighetsbyrån Torrevieja
    Kunnig, hjälpsam och mycket serviceinriktad mäklare. Kan varmt rekommendera Paulina. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Torrevieja

Martin Wastesson