Läs vad 50 Läs vad Martina Aronsson

• 2021-01-23
    Martina har hittills gjort sitt jobb exemplariskt. Slutbedömning gör jag efter slutförsäljningsdatum 1/6-21.
    Lars-göran Harald S
    • 182.0 m²
    • Tostås
  • 2021-01-18
    Jag och min sambo Albin har med hjälp av Martina sålt vår lägenhet. Vi har blivit bemötta på ett otroligt bra och professionellt sätt. Martina har genom hela processen varit mycket tillmötesgående och alltid funnits tillgänglig vid kontakt.
    Vi är mer än nöjda över den hjälp som vi fått av framför allt Martina (stor eloge till dig) , fastighetsbyrån och bra fotograf.

Tusen tack för all hjälp som vi fått.
    Amanda U
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Östra Berg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
  • 2021-01-18
    Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra Jättebra
    Ermin C
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Stoeryd
  • 2020-12-11
    Köpt en bostad i Tranås.
    trevlig och kunnigt bemött av mäklaren
    Mina förväntningar var snabb, tydlig och bra respons vilket fick.

Överlag mycket bra och kunnig!
    Herman Fredrik B
    • 113.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
  • 2020-11-28
    Jag har sålt mitt radhus. Har blivit professionellt bemött vid all kontakt. Hon är en mild och ödmjuk person som vinner förtroende.
    Snabb och smidig affär.
    Gunnel H
    • 157.0 m²
    • Sommen
  • 2020-11-23
    Smidig försäljning av vårt hus.
    Allt flöt på bra och vi är nöjda med bemötande och genomförande.
    Bo Niclas Eric S
    • 106.0 m²
    • Junkaremålen
  • 2020-11-13
    Hej,,Martina sålde vårt hus på Februarigatan
    Proffsigare hjälp går inte att få
    Martina har välkomnat oss så väl från första stund,vi rekommenderar henne högt,vi är så tacksamma och nöjda

Marita Erotokritos Pavlides
    Marita Elisabeth P
    • 142.0 m²
    • Fröafall
  • 2020-11-12
    Vi, dvs min fru och jag har köpt Tranås vackraste villa och den ligger vid Tranås "paradgata" Tingsvägen som gränsar emot Svartån med sin vattenfontän och den fantastiska Ekmarks Park, vilken ligger som en oas mitt inne i Centrala Tranås.

Martina har varit fantastisk emot oss köpare: Hon har visat stor respekt, tillmötesgående och skött sitt jobb på ett proffsigt sätt.

Gunilla och Hans-Lennart Ydrenäs
    Hans-Lennart Y
    Hans-Lennart Y
    • 253.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
  • 2020-11-10
    Jag köpte en etta och är väldigt nöjd med mitt köp. Mäklaren var bra (men fick känslan av att jag "jagade" henne ibland då hon inte ringde tillbaka). Hon var mycket hjälpsam eftersom det är min första lägenhet och alltid mycket positiv.
    Linnea B
    • 1:a
    • 28.5 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås
  • 2020-11-10
    Köpte en lägenhet som vart en del renovering på men Martina var hjälpsam att tömma den åt damen vi köpte av och hela affären gick smidigt och bra :)
    Karl K
    • 2:a