Martina Aronsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-06
2020-01 - 2020-08

Läs vad 21 Läs vad Martina Aronsson

• Anna B
    Anna B köpte sitt hus med hjälp av Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2019-08-26

Ängaryd
    Fick en väldigt bra service och snabb återkoppling av vår proffsiga mäklare genom hela försäljningensprocessen av vårt hus.
    Kan starkt rekommendera att använda er av vår mäklare Martina vid ert köp eller försäljning av bostad. Läs mer
  • Maria Cecilia L skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2018-06-15

Hon var engagerad och trevlig. Gjorde det vi förväntade och det gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Nils Anders Bertil L skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2018-06-12

Jag tycker att Martina var en trevlig och kompetent mäklare Läs mer
  • Nina R
    Nina R skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2018-05-17

Super duktig och trevlig mäklare! Man blir bemött på ett professionellt sätt och Martina svarar på alla frågor och hjälper till med allt. Det var just Martina jag ville ha som mäklare för att hon har så mycket kunskap om fastigheter. Kunde inte haft en bättre mäklare! Läs mer
  • Annika W skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2018-05-17

En fantastiskt duktig mäklare👍🌹🌹🌹🌹 Läs mer
  • Robin M
    Robin M skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2018-05-13

Lägenhet

Smidigt, trevligt bemötande, kunnig. Läs mer
  • Johanna H skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2018-05-11

Martina har varit väldigt hjälpsam och man möts alltid av ett trevligt bemötande av Martina. Läs mer
  • Mona B
    Mona B skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2018-05-09

Jag har sålt en bostadsrätt på 3 r o k och Martina har varit vår mäklare. Jag tycker att hon har gjort ett bra jobb och hon har engagerat sej till fullo så att det ska bli så bra som möjligt för oss o vi har även kunnat ringa till henne om de varit nått vi undrat om försäljningen o det nya boendet som vi även köpt via henne. Jag skullle rekommendera Martina till andra som går i köp/försäljningstankar så hon får högsta poäng av mej/oss. Mvh/Mona Läs mer
  • Melanie T skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2018-05-09

Köpte en fin 2 rumslägenhet i lilla Tranås! Fick mycket bra bemötande från mäklaren. Hon var flexibel med visning då mina arbetstider varierar mycket. Hon var förstående och tydlig med vad som gällde då det är mitt första bostadsköp. Fick all information som behövdes både vad gäller lägenheten, föreningen och hur köpet går till. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Hillevi S skrev om Martina Aronsson en del av Fastighetsbyrån Tranås

2017-12-22

Hon var tillmötesgående och trevlig. Chocken jag fick var att nr två i budgivningen inte behövde ge senaste budet han lagt utan kunde gå ner till första budet som nr 1 lagt! 120 000 kr lägre!!
    Martina sa att det var nya regler. Jag är van att budgivning på auktion ger näst sista budet när första hoppar av!
    Tack för att ni stödjer Barncancerfonden!
    Hillevi Sandberg Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tranås