Fastighetsbyrån Tranås

Fastighetsbyrån Tranås

• BadgeSevenYears
Ring 0140-180 50 Dela

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Vi på Fastighetsbyrån arbetar affärsmässigt och med personligt engagemang i varje affär och skräddarsyr vårt erbjudande till dig och de krav du ställer på mäklartjänsten. Vi säljer drygt 120 bostäder varje år här i Tranås, Ydre och Aneby kommun. Tack vare våra många lyckade affärer...

340 omdömen om Fastighetsbyrån Tranås

Sedan starten hos Reco 2013

Ahmad Mustafa W
Junkaremålen

De är hjälpsamma och professionella. Tydligt med information och snabbt med svar.

Lisbet B
Östra Berg

Förtroendemässigt och kunnigt bemötande både för säljare och köpare. Allt gick som på räls. Kan verkligen rekommendera dem.

Eva R
Junkaremålen

Jättebra service och mycket kontakt under tiden huset var ute till försäljning! Både personlig och digital kontakt. Proffsig och kunnig! Jättenöjd med allt. Kommer rekommendera andra som jag vet ska sälja .Att anlita Fastighetsbyrån i Tranås!!

Kenneth W
Bäck

Tycker att de skött affären proffsigt o med trevligt bemötande

Joacim L
Hagadal

Ett allmänt bra och positivt intryck, erfarenhet och snabba i besked och beslut, proffesionella och trevliga i bemötandet. Mäklaren har levt upp till alla förväntningar jag hade och vi har haft en bra dialog under resans gång. Köpet genomfördes på ett mycket bra sätt och mäklaren var både engagerad och proffesionell i sitt jobb.

Agnetha Birgitta H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Lyhört och korrekt bemötande. God uthålllighet vid långsam säljprocess.

Michael H
Centralt

Bra service och bemötande styling och fotografering bra

Roman K
Österbymo

God eftermiddag, jag använde mig av Fastighetsbyrån Tranås tjänster och jag är väldigt glad eftersom jag skrev på ett kontrakt om husköp! Proffsmäklaren Olof Karlsson hjälpte mig med detta. Det var trevligt och lätt att kommunicera med mig. Jag fick all viktig ytterligare information snabbt och tydligt. Trots att vi pratade engelska (eftersom jag fortfarande inte pratar svenska) så gick besiktningen av huset och kontraktsskrivningen utan några komplikationer. Generellt är jag väldigt glad att herr Olof Karlsson hjälper...

Staffan L
Ängaryd

Gott Jättebra Det gick snabbt och , är nöjd med försäljningen.

Peter N
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Bra bemötande. Allt var förberett. Vi var alla nöjda, både köpare o säljare.

Eva Marie D
Tingshusområdet

Mäklaren har varit väldigt tillmötesgående och professionell under hela processen. Eftersom vi bor i Blekinge har mäklaren också visat stor flexibilitet när det gäller visningsmöjligheter och ordnat visningar utanför ordinarie tillfällen.

Maud Elisabeth C
Tingshusområdet

Vi är så nöjda med vår mäklare Martina och med Fastighetsbyrån. Stort engagemang och trevligt bemötande på alla plan..Vill gärna rekommendera dem till andra.

Susanne J
Östra Berg

Jag kontaktade mäklarbyrån vid ett tillfälligt besök i staden och fick ganska omgående en visningstid för lägenheten redan dagen efter. Därefter har mäklaren, Sven-Olof Karlsson, hållit regelbunden kontakt med mig eftersom jag uttryckt att jag var mycket intresserad av detta säljobjekt. Även kontraktsskrivningen ordnades snabbt då jag hade bestämt mig för att genomföra köpet. Jag upplever mäklaren som väldigt trevlig, kunnig, lugn och saklig och att han har tillvaratagit både säljarens och mitt intresse vid affären för att...

Josef B
Östra Berg

Jättebra, tog kontakt om privat visning och det var inga problem. Sedan har det inte varit några problem längs vägen heller!

Mattias F
Östra Berg

Professionellt och med utmärkt service.

Josephine Therese A
Granelund

Bra bemötande, trevlig och ödmjukt gäng att samarbeta med. Inga problem gällande "konstiga" frågor eller funderingar. Informativt och drivande gäng. Svårt att sälja hus som marknaden ser ut nu, men fick löpande information och det var många visningar. Mycket bra engagemang...

Karl Mikael Ivar S
Granelund

Riktigt dålig återkoppling. Säljare lyser med sin frånvaro

Bernt D
Fröafall

Toppen kan inte blivit bättre.

Rune Vilhelm Vincent A
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Mycket bra och trevligt bemötande

Tilda R
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårat blivande hus, men mycket också pågrund av säljaren.

Tomas W
Centralt

Fastighetsbyrån i Tranås har trevlig och kompetent personal och vår mäklare Martina är en gnistrande juvel som med personligt engagemang utför våra önskemål och med smidighet utför försäljningen.😀

Peter B
Tostås

Engagerade och kunniga medarbetare

Marianne B

Proffsig och mycket tillmötesgående

Dan L L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Vi är mycket nöjda, vi uppfattade bemötandet som lugnt och proffsigt hanterat. Då läget på marknaden inte har varit det bästa, blev det ändå en försäljning, bra med stora kontaktnät. Vi är också tacksamma för den noggrannhet med alla juridiska handlingar vi fick skriva under. Vi var också mycket nöjda med Hellkvists bilder, som visade lägenhetens bästa sidor. Dan & Annelie

Raili B
Tostås

Bra bemötande. Öppen för mina önskemål om vilken bostad jag önskade köpa och varför. Samt försäljningen av min bostad hanterades smidigt och professionellt.

Anette F
Hagadal

Det var helt ok trots att det var semestertider

Linda P
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Bra diskussioner och resonemang kring köp och värdering.

Anders K
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Bra resonemang om huset och värde

Emma G
Östra Berg

Blev bra bemöt och fick svar på mina frågor angående min lägenhet. Snabb respons via meddelande och fin kontakt. Då detta var min första gång med visning osv så kände jag mig trygg med mäklaren och nöjd.

Johan L
Stoeryd

Det enda jag kan anmärka på är lite mer hur budgivningen går till och lite mer tydlighet kring det. Annars har det varit en angenäm upplevelse.

Bengt L
Hestra

Bra. Men vid visningen av villan hade vi 15 min. avsatt tid, och det kändes som att det var ingen ide att ta med besiktningsprotokollet då. Vilket vi efteråt ångrar.

David Johan B
Bäck

Mäklaren har hjälpt oss i hela processen, ordnat med andra aktörer för att vi kunde visa fastigheten på ett smakfullt sätt. Gott personligt engagemang kändes värdefullt.

Helén Alexandra P
Rydsnäs

Professionellt och trevligt bemötande genom hela processen. Lätt att få tag på/återkopplade snabbt både telefon och mail vid frågor och funderingar. Genom tjänsten Säljcoachen var det lätt att följa försäljningsförloppet och nå dokument. Vi är mycket nöjda!

Joel L
Fröafall

Tycker att man har fått bra hjälp med att hitta ett hus

Inger A
Linderås

Snabb handläggning och personlig service

Ing-Britt L
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Vi har fått trevligt bemötande 👍 Har inget att klaga på💚. Ing-Britt & Stig-Göran Lägermo

Thomas B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Tranås

Bra kommunikation, snabb återkoppling på våra frågor.

Gunnar A
Tullerum

Bra kunnig mäklare , Bra bilder över fastigheten svarar på sms, samtal, ändrar och styr upp, svår sålda tider,

Elinor T
Tullerum

Mycket nöjd med hela processen från visning, kontrakt och efterarbete. Tillgänglig mäklare med hög kompetens som gav ett personligt bemötande. Bra bemötande på kontoret av övrig personal.

Mikael J
Österbymo

Allt har funkat perfekt , lätt att prata med under hela försäljningen

Claes P
Bäck

Punktlig och väldigt bra personal, fantastisk mäklare, Martina Aronsson, alltid glad o positiv på ett äkta o ärligt sätt såväl mot köpare såväl säljare. Enbart positiva erfarenheter av Fastighetsbyrån i Tranås. Ett stort + till all personal.

Maj Gunn-Britt Cecilia Ö
Österbymo

Allt till belåtenhet. Trevligt bemötande och allt fungerade bra.

Jonas L
Junkaremålen

Rakt igenom proffsigt och trevligt bemötande. Kunde inte vara mer nöjd.

Maria A
Österbymo

Mycket trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Hade inga direkta förväntningar då vi var rädda för att bli besvikna. Då vi såg huset blev vi glatt överraskade. Daniel var till stor hjälp och visade stort engagemang vid visningen. Daniel har under hela tiden från visning till köp varit mycket professionell, hjälpsam och tillgänglig per telefon. Han har hjälpt till med dom frågor och funderingar vi haft och varit lyhörd. Jag kan varmt rekommendera Daniel.

Izabella U
Ängaryd

Vi är supernöjda med Daniel. Skötte affären på ett smidigt och enkelt sätt. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare!

Julia Ingrid Maria F
Sjukhusområdet

Toppen bemötande! Kompetent inom sitt område och gjorde sitt allt för att sälja vårt hus. Engagerad och lyhörd får våra behöv.

Malin E
Ängaryd

Tar väl hand om både säljare och köpare. Väldigt bra och hjälpsam. Enkelt och förklarar bra. Hade inte tittat på huset utan hennes tips, så det är vi otroligt tacksamma för.

Joakim D
Ängaryd

Väldigt trevligt bemötande och väldigt tydlig med alla detaljer. Top notch

Ewa Camilla Karin S
Sjukhusområdet

Vi är super nöjda med Daniel som mäklare då han är super trevlig och smidig att ha att göra med. Han svarar snabbt när man har frågor kring någonting, så som på helgen eller på vardagen.

William F
Sjukhusområdet

Proffsig och kunnig. Hade svar på allt och lätt att få hjälp av. Man kunde alltid höra av sig oavsett dag och fick bra uppdatering av läget. Riktigt nöjd😄