Johan Karlsson

Johan Karlsson

Johan Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tranemo

Johan Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 191 omdömen med ett betyg på 4.6. Johan Karlsson har haft 64 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

191 omdömen om Johan Karlsson

Sedan starten hos Reco 2017
Luísa D
Limmared

Bra, vi fick hjälp och stöd så Hela processen var ganska smidigt

Margaret J
Grimsås

Mycket trevlig person, som ställde upp när man fick problem

Berny Otto Gustav K

Mycket duktig mäklare.vi har bara gott och säga om Johan Karlsson Super trevlig

Anita Von S
Limmared

Har gjort ett flertal affärer med Johan Karlsson. Alltid lika trevlig, proffsigt och kunnig bemöter han mig som kund. Rekommenderar alltid Johan Karlsson till vänner som vill köpa eller sälja hus eller lägenhet.

Gullan Maj-Britt V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Karlsson en del av Fastighetsbyrån Tranemo
Tranemo

Mycket positivt och entusiastiskt bemötande. Mycket medveten om situationen I dessa försämrade tider. Han sålde mitt hus till det pris som var satt trots de svårigheter som fanns. Jag stortrivs i min lägenhet som jag köpte efter att Johan inspirerat mig att köpa den.

Lennart A
Tranemo

Johan är en mycket bra och seriös mäklare som bryr sig om sina kunder. Både innan köpet och även efteråt.

Rikard K
Länghem

Snabbt och smidigt köp. Inga konstigheter.

Åsa Rose-Marie O
Limmared

Proffsigt och bra bemötande. En mäklare med stor kunskap vilket gjorde affären mycket smidig.

Glenn P
Ambjörnarp

Snabb, trevlig & effektiv mäklare, som lägger ett stort engagemang i sitt arbete.

Dan C
Månstad

Visade prov på att han har god koll på marknaden då begärt pris och slutpris stämde väl överens. Bra kontakt genom hela försäljningen. Smidig och enkel försäljning.