Anesa Crnovrsanin
2019-08 - 2020-07

Läs vad 18 Läs vad Anesa Crnovrsanin

• GÖRAN H skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-06-26

Det var väldigt trevligt att köpa lägenhet med Anesa som mäklare. Hon är inte bara mycket kunnig och noggrann, hon är också lugn, personlig och lyssnande. Hon känns som en vän och jag fick omedelbart stort förtroende för henne. Affären gick smidigare än någon fastighetsaffär jag tidigare gjort! Stort tack, Anesa och grattis till Fastighetsbyrån i Trelleborg som har henne i sitt team. Läs mer
  • Joakim N sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-06-26

Änghög
    Proffsig mäklare som håller vad hon lovat! Läs mer
  • Andreas K sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-12

Anderslöv
    Jag har sålt min bostad och kände direkt ett stort förtroende för anesa hon har verkligen varit tillmötesgående.
    Jag tyckte att mina förväntningar uppfylldes och hon gjorde ett superbra jobb. Läs mer
  • Jan B sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-28

Beddingestrand
    Fastighets försäljning.
    Mycket trevligt och positivt.
    Att vårt hus skulle bli såld gsnska omg.
    Anesa levde verkligen upp till, som bara såg möjlighet och inga svårigheter!
    Fastighetsbyrån är bara bra.
    mvh
    Janne Läs mer
  • Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-20

4:a
    Centralt
    Lättsåld lägenhet men allt funkade perfekt. Bra kommunikation, och med appen full koll. Läs mer
  • Celice L sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-14

Centralt
    Jag har sålt en lägenhet, en 2a med hjälp av Anesa.
    Jag blev bemött väldigt bra och proffsigt av henne.
    Hon är väldigt duktig på att återkoppla till en om man har frågor och hon är lätt att få tag på! En väldigt duktig mäklare! Läs mer
  • Madeleine G köpte sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-24

Skåre
    Köpte ett litet kedjehus i Skåre- Skåne där Fastighetsbyrån i Trelleborg var mäklare.
    Upplevde att fastighets mäklare Anesa Crnovrsanin var väldigt trevlig men att uppgifterna om huset var enormt knapphändiga. Jag känner att det är en mäklares uppgift att ta reda på så mycket om ett objekt som skall säljas så eventuell köpare vet vad han/hon köper.
    Så var inte fallet med detta charmiga hus. Jag fick själv leta fram informationen.
    När sedan huset överlämnades var flyttstädning då dåligt utförd av tidigare ägare, något jag meddelade till mäklaren. Jag fick aldrig respons.
    Så jag känner att mäklare gjorde mindre bra intryck av hela processen.
    Det handlade endast om att få bostaden såld och inte att handeln skulle kännas trygg.
    M. Haensch Läs mer
  • Catrin L sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-24

Skåre
    Anesa har hjälpt mig att sälja mitt parhus i ett gammalt fiskeläge. Parhuset är från 1850-talet och Anesa har under hela processen varit positiv och tydlig kring de speciella omständigheterna av att köpa/sälja en såpass gammal byggnad med historia som fiskarstuga. Läs mer
  • Enes K sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-12

Hej
    Hon sålade min lägenhet snabbt och bra, hon är mycket duktig på sin jobb snäll och trevligt.
    Jag rekommenderar henne!!! Läs mer
    Anesa C gillar detta
  • Bengt G sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-08

Kyrkoköpinge
    Anesa var proffsig och bemötande beträffande hur jag ville ha upplägget när min villa såldes. Sammanfattningsvis om Anesa:

Förtroende ingivande

Hög social kompetens

Påläst i objektets potential

Väl medveten om när det var dags för avslut Läs mer
    Anesa C gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg