Anesa Crnovrsanin
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Anesa Crnovrsanin

• Madeleine G köpte sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-24

Skåre
    Köpte ett litet kedjehus i Skåre- Skåne där Fastighetsbyrån i Trelleborg var mäklare.
    Upplevde att fastighets mäklare Anesa Crnovrsanin var väldigt trevlig men att uppgifterna om huset var enormt knapphändiga. Jag känner att det är en mäklares uppgift att ta reda på så mycket om ett objekt som skall säljas så eventuell köpare vet vad han/hon köper.
    Så var inte fallet med detta charmiga hus. Jag fick själv leta fram informationen.
    När sedan huset överlämnades var flyttstädning då dåligt utförd av tidigare ägare, något jag meddelade till mäklaren. Jag fick aldrig respons.
    Så jag känner att mäklare gjorde mindre bra intryck av hela processen.
    Det handlade endast om att få bostaden såld och inte att handeln skulle kännas trygg.
    M. Haensch Läs mer
  • Catrin L sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-24

Skåre
    Anesa har hjälpt mig att sälja mitt parhus i ett gammalt fiskeläge. Parhuset är från 1850-talet och Anesa har under hela processen varit positiv och tydlig kring de speciella omständigheterna av att köpa/sälja en såpass gammal byggnad med historia som fiskarstuga. Läs mer
  • Enes K sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-12

Centralt
    Hej
    Hon sålade min lägenhet snabbt och bra, hon är mycket duktig på sin jobb snäll och trevligt.
    Jag rekommenderar henne!!! Läs mer
    Anesa C gillar detta
  • Bengt G sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-08

Kyrkoköpinge
    Anesa var proffsig och bemötande beträffande hur jag ville ha upplägget när min villa såldes. Sammanfattningsvis om Anesa:

Förtroende ingivande

Hög social kompetens

Påläst i objektets potential

Väl medveten om när det var dags för avslut Läs mer
    Anesa C gillar detta
  • Christian J sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-08

Beddingestrand
    Anesa är både engagerad och lyhörd som mäklare och lotsade mig igenom hela affären. Genom åren har jag mött flera mäklare och ingen har motsvarat mina förväntningar såsom Anesa gjort. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    Anesa C gillar detta
  • Jonas M köpte sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-04

Skåre
    Vi var nöjda med både bemötande och hur husaffär sköttes. Läs mer
  • Bujar S skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-09-30

En mycket professionell fastighetsmäklare. Tydlig i informationen på visningen om tips och vad man ska tänka på. Även trots att jag inte köpte det huset Anesa visade, så var hon mycket duktig och jag kommer att anlita henne som mäklare i framtiden. Läs mer
  • Kim S sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-09-19

Anderslöv
    Anesa C gillar detta
  • Gunilla E sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-08-24

Granlunda
    Ung men duktig, blir med all säkerhet ännu bättre med lite mer erfarenhet. Har gjort sitt jobb bra, charmig och söt tjej som verkligen går inför sitt jobb. Läs mer
  • Nina L skrev om Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-08-01

Anesa engagerar sig mer än 100% ! Man kan lita på henne och man blir alltid nöjd! Jag rekommenderar henne! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg