Anesa Crnovrsanin

Anesa Crnovrsanin

Anesa Crnovrsanin är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Anesa Crnovrsanin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.7. Anesa Crnovrsanin har haft 25 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 22 Läs vad Anesa Crnovrsanin

• 2020-11-30
    Anesa är kunnig, engagerad och precis i det hon gör. Hon är påläst och dessutom en bra förhandlare. Genom Anesa har vi köpt en bostadsrätt som vi kommer trivas i. Under tre år har vi tittat på hus i Trelleborg och träffat ett antal mäklare. Anesa är tveklöst den jag tycker varit bäst.
    Tord G
    • 3:a
    • 92.0 m²
    • Norr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-13
    Köpt en 2:an på 55 kvadratmeter. Mäklaren hjälpte mig mycket med att lösa flera visningar av lägenheten
    Matilda O
    • 55.0 m²
  • 2020-09-03
    Jette bra kontakt. Hjalpad mig allt vad jag vet innte.
    Grzegorz W
    • 60.0 m²
    • Anderslöv
  • 2020-09-03
    Anesa hjälpte oss att sälja. Hon var mycket trevlig och duktig. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda! Anki
    Anki T
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Östra Stranden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-06-26
    Det var väldigt trevligt att köpa lägenhet med Anesa som mäklare. Hon är inte bara mycket kunnig och noggrann, hon är också lugn, personlig och lyssnande. Hon känns som en vän och jag fick omedelbart stort förtroende för henne. Affären gick smidigare än någon fastighetsaffär jag tidigare gjort! Stort tack, Anesa och grattis till Fastighetsbyrån i Trelleborg som har henne i sitt team.
  • 2020-06-26
    Proffsig mäklare som håller vad hon lovat!
    Joakim N
    • 129.0 m²
    • Änghög
    sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-05-12
    Jag har sålt min bostad och kände direkt ett stort förtroende för anesa hon har verkligen varit tillmötesgående. Jag tyckte att mina förväntningar uppfylldes och hon gjorde ett superbra jobb.
    Andreas K
    • 60.0 m²
    • Anderslöv
  • 2020-04-28
    Fastighets försäljning. Mycket trevligt och positivt. Att vårt hus skulle bli såld gsnska omg. Anesa levde verkligen upp till, som bara såg möjlighet och inga svårigheter! Fastighetsbyrån är bara bra. mvh Janne
    Jan B
    • 107.0 m²
    • Beddingestrand
  • 2020-04-20
    Lättsåld lägenhet men allt funkade perfekt. Bra kommunikation, och med appen full koll.
    Lars E
    • 4:a
    • 92.5 m²
  • 2020-04-14
    Jag har sålt en lägenhet, en 2a med hjälp av Anesa. Jag blev bemött väldigt bra och proffsigt av henne. Hon är väldigt duktig på att återkoppla till en om man har frågor och hon är lätt att få tag på! En väldigt duktig mäklare!
    Celice L
    • 52.0 m²
    • Centralt

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte