Anesa Crnovrsanin

Anesa Crnovrsanin

Anesa Crnovrsanin är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Anesa Crnovrsanin har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Anesa Crnovrsanin har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.7. Anesa Crnovrsanin har haft 23 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 31 Läs vad Anesa Crnovrsanin

• sålde sitt hus med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    2021-07-22
    Sålt 2 hus genom Anesa. Genomgående bra genomfört mäkleri. Önskvärt är kanske lite mer offensivt sökande efter intressenter i början av säljprocessen men som helhet är vi nöjda med resultaten.
    • Norra Grönby
    2021-04-14
    Sålt huset mycket bra bemötande information trevlig levde upp till 100pricent mycket nöjd rekomenderar gärna
    2021-03-09
    Villa och våra förväntningar har hittills uppfyllts. 👌
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Väster
    2021-03-09
    Köpt en bostad där Anesa var inblandad. Hela affären från första titten till köpet var rörig.
    Svårt att få återkoppling under hela processen och när bostaden redan var såld så framkom det att säljaren hade glömt massa och det fanns många fel.

Detta tog vi upp men Anesa tog parti och menade att hon inte tro att skadorna hade uppkommit av säljaren.

De personliga mötena gick bra med Anesa, dock sa hon väldigt mycket som vi inte fått återkoppling eller mottagit handlingar som hon lovade. Hon var så snabb med att alla skulle skriva på men egentligen inte mån om att bådas delar då skulle bli bra med tanke på hur slutet blev.

Säljaren var en oärlig människa som skulle sprida dåligt rykte för att denne ville ha betalt för något vi ej hade kvar i lägenheten med mera.

Summan av allt är att vi ska nog nästa gång anlita någon annan den dagen vi ska sälja.
    2021-03-08
    sålt ett hus
    mycket vänlig bemött
    förväntningarna som vi hade levde hon upp till godkänt beröm ....
    bra kontakt o snabb försäljning ....
  • 2021-02-26
    Fantastiskt professionellt hanterande av försäljandet av min lägenhet. Lugn och saklig, informativ och förtroendeingivande. Rekommenderar henne varmt!
    • Hallasvängen
    2021-02-03
    Köpt lägenhet i Trelleborg av Anesa, upplevde affären som enkel och smidig.
    Jag och min fästmö blev väldigt bra bemötta av Anesa och hon är alltid tillgänglig i princip.
    • Smygehamn
    2021-02-03
    Har sålt en skånelänga! Blev mycket bra bemötande mäklaren levde upp till allt och har bra bemötande
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anesa Crnovrsanin en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    • Centralt
    2020-12-19
    Sålde min lägenheten via Anesa och det var den smidigaste affären jag någonsin haft! Oerhört professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderar verkligen alla som ska sälja sin bostad att anlita Anesa!!
    • Norr
    2020-11-30
    Anesa är kunnig, engagerad och precis i det hon gör. Hon är påläst och dessutom en bra förhandlare. Genom Anesa har vi köpt en bostadsrätt som vi kommer trivas i. Under tre år har vi tittat på hus i Trelleborg och träffat ett antal mäklare. Anesa är tveklöst den jag tycker varit bäst.