Daniel Östman

Daniel Östman

Daniel Östman är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Daniel Östman har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Daniel Östman har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-04 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Östman har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

97 omdömen om Daniel Östman

Sedan starten hos Reco 2013
Jonas K
Centralt

Har köpt av Daniel tidigare och allt tid fått ett bra bemötande. Daniel levde upp till mina förväntningar. Jag är nöjd med Daniel och Fastighetsbyrån i Trelleborg. .

Christer F
Östra Stranden

Kan varmt rekomendera Daniel till andra. Hans ärlighet samt uppriktighet har gjort att man varit trygg under hela resan.

Svar från Daniel Östman

Underbart att höra! Sant nöje att vara med i hela er bostadsbytarprocess!

Maria P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Centralt

Jag letade efter lägenhet i Trelleborg då kontaktade Daniel för att kolla på lägenheten. Jag var jättenöjd. Daniel var professionell och hjälpsam hela tiden. Jag rekommenderar gärna han som mäklare

Svar från Daniel Östman

Åh, tack för de fina orden Maria! Hoppas allt går fint med renoveringen!

Rebecca S
Högalid

Daniel var väldig professionell och pedagogiskt. Han kunde svara på alla mina frågor på ett sätt som jag förstod. Eftersom detta är mitt första bostadsköp hade jag inga förväntningar. Men han har lärt mig otroligt mycket. Daniel var mycket duktig vid köpet av min nya bostad.

Svar från Daniel Östman

Tack Rebecca! Grattis ännu en gång till första bostaden!

Christer S
Anderslöv

Daniel en mycket trevlig o serigös kille som sätter kunden i första hand o ser till så att allt blir till det bästa för både köpare o säljare kan varmt rekommendera Daniel. Mvh Chrille

Svar från Daniel Östman

Vad glad jag blir att läsa det Christer, tack!

Angela Margareta Jacqueline S
Beddingestrand

Trevligt och proffesionellt bemötande.

Patrik Sebastian Henrik S
Beddingestrand

Vi har anlitat Daniel för att sälja en fastighet åt oss. Daniel har alltid varit tillgänglig och väl insatt och engagerad i uppdraget. Jag bad om uppdateringar löpande och jag tror inte Daniel har missat en endaste återkoppling. Han har givit lugnande och trygga besked under hela processen vilket har varit skönt då mycket frågor och tankar har funnits under denna mer ansträngda och trögare period som vi befinner oss i nu. Jag kan starkt rekommendera Daniel.

Svar från Daniel Östman

Tack för de fina orden Patrik! Har varit sant nöje att samarbeta med er!

Eva Christin L
Smygehamn

Kunnig, ödmjuk o väldigt lyhörd för våra avsikter. Han har haft en ängels tålamod vid försäljningen av våra föräldrars hus. Han gav inte upp hoppet, trots att vi gjorde det många gånger. Han har varit väldigt professionell och ärlig genom hela processen., Det blev ett antal långa o ovissa månader, som vi kanske inte trodde o förstod från början. Daniel var där alltid o stöttade oss när vi tvivlade på att vi skulle få huset sålt. Jag kan verkligen rekommendera honom till andra hussäljare.

Svar från Daniel Östman

Tack så hemskt mycket Eva! Du och din syster är fantastiskt härliga människor och jag har uppskattat att prata med er genom denna processen. Det tog tid men vad bra det blev med den nya köparen!

May Yvonn O
Smygehamn

Vi har fått ett mycket bra bemötande från Daniel, proffsigt och engagerat! Tycker att Daniel levde upp till förväntningarna, även om vi inte nådde upp till det försäljningspris som vi från början hoppades på. Men det beror på det rådande marknadsläget och det kan ju inte mäklaren göra något åt.

Svar från Daniel Östman

Tusen tack för de fina orden Yvonn! Har varit så trevligt att samarbeta med er och så härligt att det blev en bra köpare till slut!

Mohamad Ali H
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Östman en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Smygehamn

Outstanding realtor! He took care of all the details and made it so easy for me to buy the house. While he is the buyer agent, he took care and addressed all my concerns. He quickly answered my question and took extra steps to communicate with me while in the USA. Thank you Daniel!

Svar från Daniel Östman

Thank you so much for the kind review Mohamad! It’s my pleasure to work with you!