David Strand

David Strand

David Strand är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

David Strand har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. David Strand har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.6. David Strand har haft 3 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att få en smidig och trygg affär där både du som säljare och även köparen kommer vara mer än nöjda. Jag är lyhörd, påläst och engagerad genom hela affären. Jag älskar att få förverkliga bostadsdrömmar för mina kunder och att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
Då lagar jag en underbar middag till min fru och dotter, spelar musik eller reser.

Hur ser din drömbostad ut?
En nyproducerad bostad med liten trädgård och vacker utsikt.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag är en riktigt duktig pizzabagare!

81 omdömen om David Strand

Sedan starten hos Reco 2015
Yusuf K
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Hallasvängen

Han är lätt att ta kontakt med. Praktiskt person.

Aydin A
Skegrie

Supertrevlig och grym på sitt jobb!

Ayla A
Skegrie

Är nöjd med David! Bra på att hålla oss uppdaterade hela tiden och väldigt trevlig! Han levde verkligen upp till våra förväntningar.

Frank L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Skegrie

Jeg var meget tilfreds med David. Det var en snap handel.

Leonard Fredrik Vinsent A
Sålde sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Klagstorp

David och fastighetsbyrån i Trelleborg har sålt vårat hus under en tuff period på bostadsmarknaden. Han har varit professionell, öppen och ärlig. Försäljningen i sig var lite mer avancerad än vanligt och David jobbade kreativt för att lösa de problem som uppstod under resans gång. Han gav aldrig upp fastän det drog ut på tiden och tillslut hjälpte han oss i mål. Vi ger David och Fastighetsbyrån i Trelleborg våra varmaste rekommendationer.

Isabell E
Köpte sitt hus med hjälp av David Strand en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
Änghög

Trevlig, snabb återkoppling, tydlig i kommunikationen. Kändes tryggt att ha med David i hela köp-processen eftersom det är vårat första köp!

Svar från David Strand

Stort tack för det Isabell! Ni kommer trivas superbra i er nya bostad!

Carl Ingmar Tobias L
Centralt

Väldigt bra kommunikation, resultat över våra förväntningar.

Tilda C

Super trevlig o man bemöts av en rolig avslappnad människa. Roliga skämt samtidigt allvarlig. Hur duktigt som helst

Karl-Gustav M
Änghög

David var mycket välkomnande och visade direkt att han kände till objektet väl. Han lyssnade och kände av de som var på visningen och tog alla frågor på allvar.

Patrik V
Änghög

Mycket bra och trevlig mäklare David Strand! Affären gick snabbt och smärtfritt. Vi kan med varm hand rekommendera David. Mvh Patrik och Jessika