Roland Gunnarsson
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 19 Läs vad Roland Gunnarsson

• Göran L sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-10

Kyrkoköpinge
    Sålt vår villa.
    Bra och korrekt bemött av en kunnig och erfaren mäklare. Läs mer
  • Roger M köpte sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-10

Anderslöv
    Köpt hus i Anderslöv med Roland Gunnarsson som mäklare. Även varit på andra visningar med Roland Gunnarsson. Sammanfattningen är att han inta har riktig koll på objekten han säljer. Sånt som en köpare kan vara intresserad av. När är huset målat utvändigt senast, t.ex. Hur kommer man ner i källare? Finns här källare, svarar Roland Gunnarsson. Han ger ett något förvirrat intryck. Läs mer
  • Lena N köpte sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-11

Centralt
    Köpt villa. Bra service, alltid nåbar för frågor och råd. Nöjd! Roland rekommenderas varmt. Läs mer
  • Donald P sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-29

Anderslöv
    Professionell mäklare i ett suveränt kundsystem Läs mer
  • Jonas H sålde sin lägenhet med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-05-29

Sålt Bostadsrätt.
    Proffsigt bemötande.
    Ansträngde sig verkligen för det bästa möjliga.
    Rätt prissättning. Läs mer
  • Simon A köpte sin lägenhet med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-05-01

Centralt
    Roland Gunnarsson har behandlat detta köp väldigt bra. Han är trevlig och väldigt lätt som mäklare. Läs mer
  • Lars-Bertil J sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-02-25

Västra Egna Hem
    Trevligt och professionellt bemötande och handläggning av försäljningen av vårt hus i Trelleborg. Lätt att få kontakt med och snabb med att informera oss om vad som var på gång under försäljningen.

Helhetsintryck: Mycket Bra. Läs mer
  • Simon M köpte sin bostad med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-01-26

Köpte en lägenhet och blev bemött på ett utmärkt sätt. Trevlig, bemötande och flexibel gjorde att jag fick bra förtroende för Roland.
    Han gjorde ett bra jobb och var alltid behjälplig på mail och telefon. Läs mer
  • Hannah L köpte sin bostad med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-01-12

Vi har både sålt en lägenhet och köpt en villa. Läs mer
  • Rasmus Enertz O köpte sin bostad med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2018-12-05

jag Köpte ett hus och sålde en lägenhet genom Roland. Han har koll på allt som har med detta att göra. Jag är nöjd med både köp och försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg