Roland Gunnarsson
Registrerad mäklare sedan 1997-10-07
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 24 Läs vad Roland Gunnarsson

• Tom J köpte sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-06-26

Kyrkoköpinge
    Köpte hus. Väldigt nöjd med hela processen.
    Alltid bemött på ett positivt sätt. Läs mer
  • Jimmie H köpte sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-19

Österlid
    Genom Roland köpte vi ett hus, han var professionell och behjälplig genom hela processen från budgivning till tillträde. Vi kände oss trygga och nöjda med hans arbete genom hela processen och rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Erik N sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-19

Österlid
    Har sålt mina föräldrars hus (tillsammans med min syster). Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande. Han har haft ständig kontakt med i första hand mig. Många saker att tänka på Norman säljer någon annans egendom och Roland har hjälp oss på bästa tänkbara sätt. Läs mer
  • Anders L sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-14

Lillevång
    Hej! Jag har sålt en villa i Trelleborg 1 1/2 plan från 1986 . Mötet med Roland fungerade bra han lyssnade på våra upplägg sen kom vi fram till en bra mix .Förväntningarna fanns men corona gjorde det lite osäker på visningen men det tyckte jag Roland löste bra . Att det är ovisst ända till besiktning och kunden är helt säker . Läs mer
  • Amanda S köpte sin lägenhet med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-04-10

2:a
    Centralt
    Köp av bostadsrätt. Enkel och smidig kontakt, bra bemött. Läs mer
  • Göran L sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-10

Kyrkoköpinge
    Sålt vår villa.
    Bra och korrekt bemött av en kunnig och erfaren mäklare. Läs mer
  • Roger M köpte sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-10

Anderslöv
    Köpt hus i Anderslöv med Roland Gunnarsson som mäklare. Även varit på andra visningar med Roland Gunnarsson. Sammanfattningen är att han inta har riktig koll på objekten han säljer. Sånt som en köpare kan vara intresserad av. När är huset målat utvändigt senast, t.ex. Hur kommer man ner i källare? Finns här källare, svarar Roland Gunnarsson. Han ger ett något förvirrat intryck. Läs mer
  • Lena N köpte sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-11-11

Centralt
    Köpt villa. Bra service, alltid nåbar för frågor och råd. Nöjd! Roland rekommenderas varmt. Läs mer
  • Donald P sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-29

Anderslöv
    Professionell mäklare i ett suveränt kundsystem Läs mer
  • Jonas H sålde sin lägenhet med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-05-29

3:a
    Sålt Bostadsrätt.
    Proffsigt bemötande.
    Ansträngde sig verkligen för det bästa möjliga.
    Rätt prissättning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg