Roland Gunnarsson

Roland Gunnarsson

Roland Gunnarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Roland Gunnarsson har varit registrerad mäklare sedan 1997-10. Roland Gunnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.7. Roland Gunnarsson har haft 16 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 27 Läs vad Roland Gunnarsson

• 2020-10-28
    Köpte en 3a i Trelleborg. Blev bemött på ett bra sätt, Roland var väl påläst och man märkte att han var väldigt erfaren. Han kunde svara på mina frågor och det han inte kunde svara på tog han reda på direkt. Detta gjorde så att det kändes säkert att köpa en bostad av Roland. Bra upplevelse där Roland var snabb på att svara och han var snabb på att hitta information som jag behövde och kunde lösa alla situationer under lägenhets köpet.
    Oskar P
    • 70.0 m²
    • Granlunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-14
    Sålt. lugn och rutinerad. kändes väldigt ärlig.
    Stefan N
    • 96.5 m²
    • Beddingestrand
    sålde sin lägenhet med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-11
    Roland har sålt vår bostadsrätt, med mycket bra resultat
    Marie N
    • 96.5 m²
    • Beddingestrand
  • 2020-06-26
    Köpte hus. Väldigt nöjd med hela processen. Alltid bemött på ett positivt sätt.
    Tom J
    • 104.0 m²
    • Kyrkoköpinge
    köpte sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-05-19
    Genom Roland köpte vi ett hus, han var professionell och behjälplig genom hela processen från budgivning till tillträde. Vi kände oss trygga och nöjda med hans arbete genom hela processen och rekommenderar honom starkt.
    Jimmie H
    • 99.0 m²
    • Österlid
  • 2020-04-19
    Har sålt mina föräldrars hus (tillsammans med min syster). Vi är mycket nöjda med mäklarens bemötande. Han har haft ständig kontakt med i första hand mig. Många saker att tänka på Norman säljer någon annans egendom och Roland har hjälp oss på bästa tänkbara sätt.
    Erik N
    • 99.0 m²
    • Österlid
    sålde sitt hus med hjälp av Roland Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-04-14
    Hej! Jag har sålt en villa i Trelleborg 1 1/2 plan från 1986 . Mötet med Roland fungerade bra han lyssnade på våra upplägg sen kom vi fram till en bra mix .Förväntningarna fanns men corona gjorde det lite osäker på visningen men det tyckte jag Roland löste bra . Att det är ovisst ända till besiktning och kunden är helt säker .
    Anders L
    • 120.0 m²
    • Lillevång
  • 2020-04-10
    Köp av bostadsrätt. Enkel och smidig kontakt, bra bemött.
    Amanda S
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Centralt
  • 2020-03-10
    Sålt vår villa. Bra och korrekt bemött av en kunnig och erfaren mäklare.
    Göran L
    • 104.0 m²
    • Kyrkoköpinge
  • 2019-12-10
    Köpt hus i Anderslöv med Roland Gunnarsson som mäklare. Även varit på andra visningar med Roland Gunnarsson. Sammanfattningen är att han inta har riktig koll på objekten han säljer. Sånt som en köpare kan vara intresserad av. När är huset målat utvändigt senast, t.ex. Hur kommer man ner i källare? Finns här källare, svarar Roland Gunnarsson. Han ger ett något förvirrat intryck.
    Roger M
    • 121.0 m²
    • Anderslöv

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte