Samar Khalil
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 32 Läs vad Samar Khalil

• Linn S köpte sitt hus med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-30

Öster
    Proffsig, kunnig och hjälpsam. Mkt trevlig mäklare. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Andreas B köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-02-24

Högalid
    Jeg er dansk så håber i forstår det.

Jeg købte en lejlighed og samar var utrolig hjælpsom og sød hele vejen igennem Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Sara G sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-02-05

Centralt
    Från värdering till såld bostad var Samar en trygg punkt. Man gick aldrig ovetandes om vad som kom härnäst utan hon förde alltid en dialog med en om vad som sker vilket gav mig som säljare ett stort lugn. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Malin O sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-02

Centralt
    Samar har varit engagerad och aktiv med försäljningen av min lgh. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Björn A köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-09-15

Kungahusen
    Jag köpte bostadsrätt via Samar. Väldigt trevlig i sitt bemötande. Allt gick smidigt och de frågor jag hade fick jag svar på. Jag kommer absolut kontakta Samar vid en eventuell försäljning. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Malin T köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-08-19

Underbar tjej! Vet vad hon håller på med! 💗 Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Linda-Johanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-24

Centralt
    Jag sålde min bostadsrätt och det blev lite bråttom med försäljningen eftersom min sambo och jag fick ett snabbt tillträde till vår nya bostad. Samar tog tag i allt direkt och hela processen kom snabbt igång. Samar har varit lätt att nå när jag än har behövt. Hon har också hört av sig via telefon regelbundet för att stämma av hur jag tycker att det känns och när hon velat informera om något. All information jag fick var klar och tydlig redan från början så jag visste vad jag kunde förvänta mig. Det finns inget jag varit besviken över. Som sagt så gick det snabbt från början till slut och jag känner mig mycket nöjd. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Subandit S köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-07-06

Kungahusen
    Hej,
    Samar är perfeckt bra, hon hälper mig nästan all i både bank och kontakta med säljare. Jag är super nöjd att göra affär med henne. Hon är utmärkt grym!!! Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Jarno O köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-06-24

Klagstorp
    Jag köpte precis en lägenhet genom Samal. Samal var absolut den bästa och trevligaste mäklare som jag har träffat. Hon bemöter sina kunder på ett fantastiskt sätt. Kommunikationen är klar och tydlig. Läs mer
  • Jenny R
    Jenny R sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-05-03

Centralt
    Mina förväntningar på mäklaren jag valde var höga.
    Jag ville ha en mäklare med kunskap och erfarenhet, jag ville att allt skulle skötas lätt och smidigt, att jag inte behövde vara så delaktig. Och gärna en snabb affär. samtidigt ville jag även att mäklaren skulle kännas lättsam.

Jag fick allt, och vill ge henne det högsta betyd och självklart rekommenderar henne vidare till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trelleborg

Annika Öberg