Samar Khalil
Aktiv på Reco.se sedan 2016-08-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Samar Khalil

• Viktoria W
    Viktoria W sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-07-14

4:a
    Centralt
    Vi är en återkommande kund till Samar.
    Samar fick nu uppdraget att sälja våran marklägenhet/radhus. Samar omfamna uppdraget med både proffessionalitet och känsla.
    Från värdering till såld bostad har hon visat engagemang, hon stöttar oss som säljare och lika så köparna.
    En mäklare med hjärtat på rätt plats och kunskap nog att kunna snabbt och smidigt låsa en affär där alla parter är nöjda med resultatet.

Ger henne varma rekommendationer. ❤️ Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Kerstin L sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-27

Kungahusen
    Har redan svarat på denna fråga. Hon är jättebra.
    Kerstin Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Stig Lennart H sålde sitt hus med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-26

Anderslöv
    Samar har verkligen överträffat våra förväntningar gällande tillgänglighet och engagemang kring försäljningen av vårt hus. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Anna Margareta H sålde sitt hus med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-05-26

Anderslöv
    Samar har varit delaktig i hela processen från början till slut. Det har känts som att hon har varit personligt engagerad i försäljningen av vårt hus. Hon har varit tillgänglig i stort sett hela dygnet runt och har svarat på våra frågor. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Linn S köpte sitt hus med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-03-30

Öster
    Proffsig, kunnig och hjälpsam. Mkt trevlig mäklare. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Andreas B köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-02-24

3:a
    Högalid
    Jeg er dansk så håber i forstår det.

Jeg købte en lejlighed og samar var utrolig hjælpsom og sød hele vejen igennem Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Sara G sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2020-02-05

Centralt
    Från värdering till såld bostad var Samar en trygg punkt. Man gick aldrig ovetandes om vad som kom härnäst utan hon förde alltid en dialog med en om vad som sker vilket gav mig som säljare ett stort lugn. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Malin O sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-12-02

Centralt
    Samar har varit engagerad och aktiv med försäljningen av min lgh. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Björn A köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-09-15

Kungahusen
    Jag köpte bostadsrätt via Samar. Väldigt trevlig i sitt bemötande. Allt gick smidigt och de frågor jag hade fick jag svar på. Jag kommer absolut kontakta Samar vid en eventuell försäljning. Läs mer
    Samar K gillar detta
  • Malin T köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

2019-08-19

3:a