Samar Khalil
en del av Fastighetsbyrån Trelleborg

Corfitz Beck-Friisgatan 1
231 42 Trelleborg — Visa karta

Vad tror Samar att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om Samar Khalil

• Markus G skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt lägenhet.
    Vänligt och kunnigt bemötande. Snabb affär. Läs mer
  • Jannica c skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Toppen tjej 💗 Vi har sålt vår bostadsrätt och är jätte nöjda med Samars jobb & bemötande Läs mer
  • Martin O skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt min lägenhet i Trelleborg och mycket nöjd om hur allt sköttes. Skulle rekommendera Samar till mina vänner då jag tycker hon är väldigt duktig och ser till säljarens krav. Läs mer
  • Nicholas J
    Nicholas J skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålt vår bostadsrätt genom Samar, fick kanonpris och renoverar vårt drömhus nu! Fantastisk service, öga för detaljer och ytterst professionell. Hon är definitivt vår mäklare för all framtid! Läs mer
  • Natalia D skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket nöjd med Fastighetsbyrån i Trelleborg!

Har sålt ett hus med hjälp av Samar Khalil och är jättenöjd med hela processen! Bra bemötande, mäklarens tillgänglighet och engagemang var fantastiskt!
    Kommer absolut att rekommendera Samar och Fastighetsbyrån till andra!! Läs mer
  • Veiko B
    Veiko B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Sålde ett radhus med hjälp av Samar. Då jag använt henne innan var hon ett självklart val att ta hand om detta uppdrag med. Boendet såldes innan visning (precis som det förra) vilket gör mig till en mycket nöjd kund.

Samar är en väldigt trevlig och ödmjuk person som ser till att hennes kunder känner sig trygga genom hela säljprocessen. Alla frågor man hade blev besvarade och man kände sig alltid som den viktigaste kunden.

Samar mötte alla förväntningar som fanns och jag är övertygad om att jag kommer kontakta henne om jag skulle sälja min nya bostad med.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anton K skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket bra rakt genom, full koll och trevligt samt korrekt bemötande. Läs mer
    2018-06-07 Samar K svarar Anton K
    Tack för dem fina orden och jag önskar er all lycka i er nya bostad!
  • Veiko B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Snabb och smidig affär! Hade man fått rösta högre poäng så hade jag gjort det. Samar har hjälpt till på bästa sätt och bemöter en alltid med ett leende. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Besnik H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Mycket pålitlig och trevlig mäklare som verkligen anstränger sig för att få ett så bra resultat för allt och alla !
    Har haft mäklarhset tidigare men Samar var mycket bättre som mäklare och som person 👌😀 Läs mer
  • Gentrit Z
    Gentrit Z skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Fantastisk mäklare! Mycket trevlig. Man ser att hon gör sitt bästa för att både köpare och säljare ska bli så nöjda som möjligt. 10/10 Läs mer
  • Lennart H skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jätte nöjd med hela affären allt gick jätte bra mäklaren jätte trevlig fick alltid hjälp med dom frågor jag hade allt var ordnat när vi kom dit och skulle skriva på papporna ringde sen efter några månad och hörde hur vi hade det det var trevligt kan verkligen rekommendera denna mäklaren och mäklareföretaget för bra service nöjd köpare Läs mer
  • Eva-marie N skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Bra bemötande, lätt att få tag på, fick svar på mina frågor. Läs mer
  • Magnus S skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Duktig och trevlig, kan sitt jobb Läs mer
  • Nathalie P skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Jag fick en trygg känsla direkt när jag mötte henne första gången och vi hade lätt att prata och komma överens med varandra. Läs mer
  • Susanne A skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Super bra, lyssna på kunderna , rekommendera och göra de bästa. Läs mer
  • Dennis B skrev om Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
    Samar är en mäklare med mycket driv och hon är väldigt målinriktad. Jag visste att vi skulle få sålt lägenhetn snabbt och för ett bra pris när jag valde henne, faktum är att vi fick sålt den snabbare än väntat och för ett mycket högre pris!

Hon får därför 5 av 5 i betyg från mig. Läs mer
David Strand