Samar Khalil

Samar Khalil

Samar Khalil är mäklare på Fastighetsbyrån Trelleborg

Samar Khalil har varit registrerad mäklare sedan 2015-04. Samar Khalil har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.8. Samar Khalil har haft 17 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 44 Läs vad Samar Khalil

• 2020-11-04
    Väldigt trevlig och mycket kunning
    Mattias A
    • 1:a
    • 41.5 m²
    • Högalid
    köpte sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-10-28
    Vi har träffat Samar tidigare på visning för bostadsrätt och hon fastnade i minnet redan då. Innan vi skulle på visning av bostadsrätten vi nu köpt blev vi väldigt glada när vi såg att det var hon som var mäklare. Samar är en oerhört professionell mäklare och har ett gott hjärta. Hon har stöttat och peppat oss genom hela processen. Samar är trevlig och personlig, och det känns genuint! Vi kunde inte vara nöjdare!
    Stinha L
    • 4:a
    • 119.0 m²
  • 2020-10-04
    Sålde vår lägenhet, Mina förväntningar var att det skulle bli väldigt enkelt men det var lite svårare än nog vi alla trodde, men Samar var väldigt lätt att samarbeta med, lyssnade på våra önskemål och var väldigt tillmötesgående, förstod vår situation och gjorde vad hon kunde för att det skulle bli det bästa resultatet för oss som säljare men samtidigt hela tiden ta hänsyn till köparen och dennes situation. Mycket nöjda med arbetet hon lagt ner på oss och vår försäljning!
    Martina B
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-09-29
    Väldigt fint bemötande vid första kontakten. Köpte en lägenhet i A-löv. Visningen var bra. Vid budgivningen fungerade allt bra. Hela proceduren var helt o hållet superbra. Jag är nöjd 😌
    Lisbeth L
    • 60.0 m²
    • Anderslöv
  • 2020-09-16
    Samar hjälpte mig att sälja en lägenhet. Man kan ringa henne för minsta lilla fråga, hon är alltid tillgänglig och svarar. Hon gör ett kanonbra jobb. Jag är jättenöjd, och jag kommer anlita henne igen för kommande försäljning av bostad.
    Rebecca P
    • 73.4 m²
  • 2020-09-11
    Sålt villa. Samar var alltid glad, positiv och peppande från första kontakt till färdig försäljning. Genuint engagerad och det kändes verkligen att hon gav allt för att göra försäljningen så bra som möjligt.
    Sandra Mary Gulli W
    • 140.0 m²
    • Beddingestrand
    sålde sitt hus med hjälp av Samar Khalil en del av Fastighetsbyrån Trelleborg
  • 2020-08-21
    Samar var väldigt tillmötesgående och lyhörd när det kom till bland annat när jag hade möjlighet att ha visning och löste det på bästa sätt. Hon höll mig informerad hela tiden om vad som hände med bostadsaffären. Vi hade en väldigt bra kommunikation från början till slut. Skulle varmt rekommendera Samar till vänner och bekanta.
    Linda B
    Thomas J
    • 60.0 m²
    • Anderslöv
  • 2020-07-14
    Vi är en återkommande kund till Samar. Samar fick nu uppdraget att sälja våran marklägenhet/radhus. Samar omfamna uppdraget med både proffessionalitet och känsla. Från värdering till såld bostad har hon visat engagemang, hon stöttar oss som säljare och lika så köparna. En mäklare med hjärtat på rätt plats och kunskap nog att kunna snabbt och smidigt låsa en affär där alla parter är nöjda med resultatet. Ger henne varma rekommendationer. ❤️
    Viktoria W
    Har redan svarat på denna fråga. Hon är jättebra. Kerstin
    Kerstin L
    • 62.5 m²
    • Kungahusen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte