Caroline Ohlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 76 Läs vad Caroline Ohlsson

• Maja W
    Maja W köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-07-14

Centralt
    Köpare.
    Oengagerad, oproffsig. Läs mer
  • Stefan F sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-07-02

Hjortmossen
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren Caroline förstod säljarens önskan om snabb affär och ansträngde sig med extra visningar av lägenhet, vilket resulterade i försäljning. Mäklaren har även fortgående informerat säljaren om vad som händer. Med tanke på den snäva tidsram mäklaren hade, så har hon gjort ett utmärkt och snabbt arbete. Jag är väldigt glad och nöjd.
    Handpenningen är nu på mitt konto och nya ägarna tillträder i augusti. Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Benny J sålde sitt hus med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-06-16

Dannebacken
    Trevlig, proffsig och positiv. Läs mer
  • Robert O
    Robert O sålde sitt hus med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-06-15

Sjuntorp
    Sålt en villa. Caroline visste exakt, trevlig, proffsig och skötte det galant. Plusbetyg och kan varmt rekommendera henne. Vi är supernöjda. Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Klavdia B sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-06-05

Lextorp
    Vi har både sålt och köpt lägenhet med Caroline. Från första mötet till det sista har Caroline varit extremt professionell, tillgänglig och engagerad. Hon har hela tiden hållt oss uppdaterade hur läget ser ut, varit väldigt duktig på att återkoppla och framför allt - fått oss att känna oss trygga i både köp och sälj. Kommer alltid att rekommendera henne i framtiden! Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Kristoffer G sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-05-20

Centralt
    Caroline hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Hon var lyhörd för våra önskemål och tankar och gav många bra råd och professionell input. Hon var alltid snabb på att svara när vi hade frågor. Affären gick mycket smidigt och vi var väldigt nöjda. Läs mer
  • Kajsa R
    Kajsa R sålde sitt hus med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-18

Lextorp
    Vi skulle sälja våran första villa. Hade ingen aning om hur det skulle gå till eller vad vi hade att förvänta oss. Caroline gav oss ett lugnt, tryggt, kunnigt och trevligt bemötande. Inget "frösäljarsnack". Inga frågor var för dumma.
    Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Fred Ingemar N sålde sitt hus med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-14

Norra Björke
    Sålt mitt hus ,som jag själv byggde för 41 års sedan! Caroline hjälpte mig med mycket proffsighet och enkelhet till ett bra resultat!! Vill rekommendera CAROLINE, att sköta dina husaffärer! MVH Ingemar Nord! Läs mer
  • Jerry L
    Jerry L sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-04-05

Sjuntorp
    Lätt att prata med snabbt svar och mycket lugn och trygg i sitt bemötande av kunder med rätta ord en mycket trivsam mäklare med ett högt betyg hos kund , Med vänlig hälsning, Jerry Lindström Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Simon K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-03-22

Centrum
    Caroline sålde min lägenhet!

Hon har gjort ett grymt jobb och löst allting väldigt smidigt. Jag har blivit uppdaterad med information och fått svar på alla mina frågor.

Jag är grymt nöjd med Caroline och skulle absolut kunna tänka mig att använda mig av samma mäklare igen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung