Caroline Ohlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 62 kunder tycker om Caroline Ohlsson

• Anders B skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Hej på er ! Caroline sålde en bostadsrätt åt oss.
    Fick från första stund ett väldigt stort förtroende för Caroline Ohlsson, enkelt och ett fast arvode på hela försäljningssumman avgjorde till fastighetsbyråns fördel efter jag hade pratat med fem olika mäklare.
    Proffsigt och trevligt på alla sätt , återkommer gärna om det blir aktuellt. Kan varmt rekommendera Caroline.
    Anders B. Läs mer
  • Katarina K sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Caroline var lätt att få kontakt med, hon hörde alltid av sig när hon lovade, det uppskattas!
    Det gick inte med försäljningen av min bostad som vi tänkt men det berodde inte på Caroline utan många andra faktorer runt om. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Köpte en liten lägenhet i Trollhättan genom henne och var väldigt nöjd, så när det var dags att sälja den igen var det givet att jag vände mig till henne igen.
    Hon är enkel och lätt att ha med att göra. Både som köpare och säljare. Läs mer
  • Jenny A skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Jag har köpt en lägenhet i aTrollhättan.
    Bemötandet var trevligt och förtroendeingivande och professionellt.
    Mycket uppskattat som förstagångsköpare. Dock missades ett par viktiga detaljer i samband ned signering. I själva dokumentet saknades både lägehetsnumner och postnummer, och i den kopian av kontaktet jag fick saknades säljaren underskrift. Caroline vad dock snabb med återkoppling vid telefonkontakt och på att lösa dom små problem som kom up.

En sak till som drog ner upplevelsen av att känna att det var personligt var att när jag redan lagt bud på ”min” lägenhet var att jag fick reklam för andra bostäder från eran generella mejl lista. Det kännes då som ni hade dålig koll på att jag redan var er kund. Detta var en liten men ganska viktig detalj, som ni bör se över i rutinerna. Läs mer
  • Ingeborg W sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Mycket professionellt bemötande och hantering av försäljningen av lägenheten. Trots att vi inte har befunnit oss på samma ort har allt hanterats på ett mycket smidigt sätt. Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Bert Erik H sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Har sålt villa i Trollhättan.
    Blev väl bemött av mäklaren
    Hoppades mäklaren skulle genomföra fastighetsaffären på ett bra och riktigt sätt samt att få den behövliga hjälpen med rutiner och dokument.
    Tyckte att mäklaren levde upp till förväntningarna på ett utmärkt sätt och att information lämnades under försäljningens gång

Har fått en mycket positiv erfarenhet av Caroline Ohlsson på Fastighetsbyrån Trollhättan. Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Mustafa B köpte sin bostad med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Hon är jätte duktig och vet hur behandla kunderna . Läs mer
  • Reine V skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Sålde en bostadsrätt för en månad sen och tyckte allt fungerade jättebra. Blev bemött på ett bra och proffsigt sätt och alla förväntningar jag hade uppfylldes. Läs mer
  • Sanna E skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Köpt bostadsrätt.

Köpprocessen tog lång tid och informationen om vad som pågick var bristfällig.

Jag ringde in ett bud på 1 100 000 SEK det budet registrerades inte då mäklaren ansåg att det var allt för lågt. Men någon vecka senare registrerades samma bud
    (1 100 000 SEK) från en annan budgivare. Det känns som en orättvis och oproffsig behandling. Läs mer
  • Per-axel K skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
    Vi har sålt en villa i Skoftebyn med hjälp av Caroline. Hon har alltid lämnat korrekta besked och har alltid varit tillgänglig för diskussioner. Har vi inte fått kontakt direkt har hon ringt upp i efterhand. Affären med köparen gjordes efter relativt kort tid men beslutet togs av oss eftersom flera objekt i samma storlek som vårt kom ut på marknaden. Alla vill väl ha mer betalt vid en försäljning, så även vi, men vi fick mer än utgångspriset och det är vi nöjda med. Caroline har även avslutat affären på ett bra sätt när hon var behjälplig vid deklarationen.
    Vi kan rekommendera henne på det allra bästa. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung