Caroline Ohlsson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 64 kunder tycker om Caroline Ohlsson

• Andreas Z köpte sitt hus med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-02-02

7:a
    190m²
    Skoftebyn
    Svår att få tag i.
    Visat lågt intresse och inte direkt vart ”säljande” och så engagerad som man kan förvänta sig Läs mer
  • Åke H
    Åke H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-01-29

2:a
    54m²
    Sjuntorp
    Trevlig tjej som är lätt att prata med och jordnära. Det var den andra lägenheten som hon hjälpte oss med att sälja. Läs mer
  • Anders B skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-11-27

Hej på er ! Caroline sålde en bostadsrätt åt oss.
    Fick från första stund ett väldigt stort förtroende för Caroline Ohlsson, enkelt och ett fast arvode på hela försäljningssumman avgjorde till fastighetsbyråns fördel efter jag hade pratat med fem olika mäklare.
    Proffsigt och trevligt på alla sätt , återkommer gärna om det blir aktuellt. Kan varmt rekommendera Caroline.
    Anders B. Läs mer
  • Katarina K sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-11-08

Caroline var lätt att få kontakt med, hon hörde alltid av sig när hon lovade, det uppskattas!
    Det gick inte med försäljningen av min bostad som vi tänkt men det berodde inte på Caroline utan många andra faktorer runt om. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-10-06

Köpte en liten lägenhet i Trollhättan genom henne och var väldigt nöjd, så när det var dags att sälja den igen var det givet att jag vände mig till henne igen.
    Hon är enkel och lätt att ha med att göra. Både som köpare och säljare. Läs mer
  • Jenny A skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-10-06

Jag har köpt en lägenhet i aTrollhättan.
    Bemötandet var trevligt och förtroendeingivande och professionellt.
    Mycket uppskattat som förstagångsköpare. Dock missades ett par viktiga detaljer i samband ned signering. I själva dokumentet saknades både lägehetsnumner och postnummer, och i den kopian av kontaktet jag fick saknades säljaren underskrift. Caroline vad dock snabb med återkoppling vid telefonkontakt och på att lösa dom små problem som kom up.

En sak till som drog ner upplevelsen av att känna att det var personligt var att när jag redan lagt bud på ”min” lägenhet var att jag fick reklam för andra bostäder från eran generella mejl lista. Det kännes då som ni hade dålig koll på att jag redan var er kund. Detta var en liten men ganska viktig detalj, som ni bör se över i rutinerna. Läs mer
  • Ingeborg W sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-16

Mycket professionellt bemötande och hantering av försäljningen av lägenheten. Trots att vi inte har befunnit oss på samma ort har allt hanterats på ett mycket smidigt sätt. Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Bert Erik H sålde sin bostad med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-15

Har sålt villa i Trollhättan.
    Blev väl bemött av mäklaren
    Hoppades mäklaren skulle genomföra fastighetsaffären på ett bra och riktigt sätt samt att få den behövliga hjälpen med rutiner och dokument.
    Tyckte att mäklaren levde upp till förväntningarna på ett utmärkt sätt och att information lämnades under försäljningens gång

Har fått en mycket positiv erfarenhet av Caroline Ohlsson på Fastighetsbyrån Trollhättan. Läs mer
    Caroline O gillar detta
  • Mustafa B köpte sin bostad med hjälp av Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-14

Hon är jätte duktig och vet hur behandla kunderna . Läs mer
  • Reine V skrev om Caroline Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-05-31

Sålde en bostadsrätt för en månad sen och tyckte allt fungerade jättebra. Blev bemött på ett bra och proffsigt sätt och alla förväntningar jag hade uppfylldes. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung