Emelie Johansson

Emelie Johansson

Emelie Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Emelie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Emelie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Emelie Johansson har haft 8 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 3 Läs vad Emelie Johansson

• 2020-10-02
    Vi fick ett föredömligt mottagande av Emelie när vi köpte vårt hus.
    Håkan L
    • 195.0 m²
    • Karlstorp
    köpte sitt hus med hjälp av Emelie Johansson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
  • 2020-08-11
    Jag skulle vilja rekommendera Emelie till alla som ska sälja sin bostad, vi fick all hjälp vi behövde och mer där till.. världens bästa mäklare tusen tack Emelie för allt!
    Sofie E
    Sofie E
    • 5:a
    • 104.4 m²
    • Skogshöjden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Johansson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
  • 2020-07-21
    Försäljning av en bostadsrätt i Trollhättan i området Skogshöjden. Alldeles utmärkta insatser från Emelie från första kontakt till kontraktsskrivning för såväl köpare som säljare. Mycket professionellt och med ett trevligt bemötande gentemot alla inblandande. Mycket nöjd med Emelie som mäklare och med Fastighetsbyrån i Trollhättan totalt sett.
    Peter O
    • 2:a
    • 75.1 m²
    • Skogshöjden

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte