Rikard Knutsen
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 126 kunder tycker om Rikard Knutsen

• Fredrik B
    Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-02-16

1:a
    39.5m²
    Sjuntorp
    Jag sålde en bostadsrätt, dock i lite fel tidpunkt men Rikard gjorde ett bra jobb med de han kunde, synd de inte blev en budgivning bara.. Läs mer
  • Carl J köpte sin lägenhet med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-02-14

4:a
    90m²
    Strömslund
    Köpte första lägenhet i Strömslund med Rikard som mäklare. Fick snabbt bra kontakt och förtroende för mäklaren! En mycket skön och avspänd bostadsköpsupplevelse. Kommer att rekommendera Rikard och gärna kontakta honom i framtida köpa/sälja situationer i framtiden! Läs mer
  • Jenni J sålde sin lägenhet med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-02-14

4:a
    89.5m²
    Stavre
    Jag har sålt en bostadsrätt
    Blev jättebra bemött av Rikard. Han visste vad han pratade om, sålde in sig hos oss när vi skulle välja mäklare.
    Förväntningarna var att vi skulle få sålt ganska fort och ett bra pris.
    Tyvärr så tog det lite längre tid än det vi förväntade och priset blev mycket mindre än det vi trodde , men snabb kontraktsskrivning när vi först bestämt oss. Vi fick ju i förkant veta att det var lite trögt på marknaden, så vi är nöjda. Läs mer
  • Sara H köpte sitt hus med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-02-13

5:a
    137m²
    Lextorp
    Köpt ett kedjehus. Trevlig & kunnig mäklare som delade med sig av sin kunskap & erfarenhet dvs Hjälpsam och tydlig . Skulle rekommendera honom och fastighetsbyrån för köp och sälj av bostad. Läs mer
  • Stefan A sålde sitt hus med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2019-01-21

5:a
    137m²
    Lextorp
    Köpte en lägenheten och han sålde vårt hus. Läs mer
  • Ana F
    Ana F köpte sin bostad med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-12-31

123456789 123456789 123456789 detta är väl 30 tecken Läs mer
  • Sverker G köpte sin bostad med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-11-06

Min son har köpt en bostadsrätt. Rikard gav en mycket bra lednimng genom hella affären! Läs mer
  • Jetmir S
    Jetmir S skrev om Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-29

Trevligt och väldigt lätt i kommunikation Läs mer
  • Magnus A köpte sin bostad med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-14

Tevlig, kunnig, hjälpsam och flexibel. Läs mer
  • Jenny S köpte sin bostad med hjälp av Rikard Knutsen en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

2018-09-13

Inom loppet av 24 h träffade jag fyra olika mäklare i jakten på min nya bostad. Rickard var den enda som med ett leende på läpparna klart och tydligt svarade på alla mina frågor. Genom hela processen av köpet av radhuset fick jag väldigt bra hjälp av Rickard. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trollhättan

Markus Cederljung