Viktoria Norén

Viktoria Norén

Viktoria Norén är mäklare på Fastighetsbyrån Trollhättan

Viktoria Norén har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Viktoria Norén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.8. Viktoria Norén har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

108 omdömen om Viktoria Norén

Sedan starten hos Reco 2017
Sanna H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

Viktoria har gjort ett kanonjobb trots sämre bostadsmarknad! Kände mig trygg från första stund. Trevlig, engagerad och alltid informerat. Kan inte annat än rekommendera Viktoria till andra och kommer själv att anlita henne igen vid eventuella bostadsaffärer!

Phoebe H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Sylte

Väldigt trevligt bemötande, tydlig och omhändertagande. Kändes väldigt betryggande. Första bostads köpet så hade höga förväntningar och tyckte verkligen att mäklaren levde upp till dessa. Hade svar på alla frågor och lösningsorienterad. Allt som allt en väldigt smidig och smärtfritt process. Jag är mycket nöjd!

Jesper H
Tingvalla

Bostadsaffären var i trygga händer från början till slut. I dessa tider där det kan vara svårt att få till en affär så var Viktorias expertis och vägledning mycket värdefull. Ett okomplicerat, rakt och proffsigt bemötande och god återkoppling vid varje moment av försäljningen. Jag är mycket nöjd!

Elin A
Tingvalla

Supertrevlig och gav en känsla av trygghet direkt. Informativ och enkel att ha och göra med. Köpet gick snabbt och enkelt tack vare en perfekt service.

Andela N
Hjortmossen

Hon var jättetrevlig och väldigt bra med att ge mig all information jag behövde. Hon var väldigt bra på att förklara allt tex om vad som ingår när man köper lägenhet osv för att det är första gången jag köper en lägenhet.

Randi R
Karlstorp

Trevligt bemötande hjälpsam och hör alltid av sig

Sven-Erik G
Köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Norén en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Intagan

Vi blev bemötta väldigt proffsigt och hon visade oss allt vi ville veta på ett tydligt sätt så vi är väldigt nöjda med Viktoria .

John W
Sylte

Visat stort engagemang under en trög marknad.

William S
Centrum

Bra bemötande, stark arbetsetik och tydlig i sitt sätt att jobba. Mäklaren jobbade sig upp till våra förväntningar utan svårigheter trots många motgångar under försäljningsperioden med tanke på bland annat pandemi och världskriser.

Helena H
Skogshöjden

Jättetrevlig och lätt att få kontakt med. Förklarade mycket bra alla steg för mig som säljare både innan och under försäljning. Rekommenderar henne till mina vänner när någon frågar :)