Fastighetsbyrån Trollhättan

Fastighetsbyrån Trollhättan

• BadgeElevenYears
1 543
Ring 0520-181 40 Dela

Att köpa eller sälja bostad är för många den största affär de gör i livet. Låt oss på Fastighetsbyrån bistå dig med kunskap, erfarenhet och engagemang inför din bostadsaffär i Trollhättan! Vi har funnits i Trollhättan i över 50 år och vi har sett bostadsmarknadens upp och nedgångar på orten. Nu växer sig Trollhättan allt närmare...

1543 omdömen om Fastighetsbyrån Trollhättan

Sedan starten hos Reco 2013

Kerstin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Centrum

Vi har bara haft kontakt med Markus under visningen och kontraktsskrivningen. Det är en del kvar innan vi är i mål! Så här långt har jag fått ett positivt och proffsigt bemötande..

Kristina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Centrum

Vi är mycket nöjda med Markus. Saklig och relevant värdering av vår bostad. Kunnig noggrann och saklig. Han är rutinerad. Hade kontakt med oss hela tiden så vi var delaktiga. Kunde inte ha varit bättre.👍

Manhal A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Kronogården

Jag vill ta tillfället i akt att uttrycka min tacksamhet och uppskattning för den utmärkta service Ejmen tillhandahöll under försäljningen av vår lägenhet. Din professionalism, engagemang och skicklighet gjorde verkligen hela processen både smidig och framgångsrik. Jag är särskilt imponerad av din förmåga att kommunicera tydligt och regelbundet med oss under hela försäljningsprocessen. Ejmen har höllt oss ständigt informerade om utvecklingen och var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och adressera våra bekymmer....

Ali H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Kronogården

Väldigt bra Mäklare , perfekt kommunicering och lätt att nå.

Cejna J
Köpte sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Lextorp

Trevligt bemötande och bra med information. Mäklaren var mycket engagerad, proffsig och så hjälpsam! Vi är jättenöjda med hela processen och rekommenderar Ejmen starkt!

Yvonne H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nora Ask en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

Jag fick ett väldigt proffsigt bemötande, Nora uppfyllde alla mina förväntningar och är mycket nöjd:)

Nermina C
Köpte sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Skoftebyn

Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Markus. Seriös, kunnig, trevlig, alltid snabb på att återkoppla samt enormt engagerad. När vi skulle välja mäklare till försäljningen av vår lägenhet var Markus det självklara valet. Bästa mäklaren i Trollhättan helt enkelt!

Susanne G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Sandhem

En lättsam, flexibel och trevlig mäklare som känns som att han gör sitt yttersta för att man som säljare ska bli nöjd. Noga med att upplysa om saker som man annars inte hade tänkt på. Saker som kan vara viktigt i slutändan för din del, dvs han tänker på allt åt dig. Sammanfattningsvis upplevde jag en smidig affär. Jag kommer definitivt rekommendera Anton till vänner och bekanta. Supernöjd!

Stefan N
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Skogshöjden

Väldig trevlig och professionell mäklare, väl bemötande och gav och bra samt tydlig information kring bostadsköpen. Hade inga större förväntningar då det var vår första gång med villaköpet så alltihopa var spännande och rolig upplevelse. Upplevde bara bra samarbete mellan säljaren och mäklaren kring villaköpet.

Marcus B
Tingvalla

Nora var riktigt professionell från första möte. Alltid snabb att återkoppla och jobbade successivt med att göra vad som krävdes för att få så bra resultat som möjligt! Ska ni sälja? Välj Nora!

Jenny L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Götalunden

Väldigt trevlig och tillmötesgående, inga problem alls 😊 duktig på sitt arbete och mån om sina kunder .

Anne-Len B
Stavre

Seriös, väldigt duktig o kunnig, noggrann, bra information, bra diskussionen, hjälpsam, svarar på sms snabbt. Man känner att han bryr sig om en som en kund

Jan S
Stavre

Trevligt bemötande och var lyhörd för våra behov. Balanserade säljarens och köparens behov på ett professionellt sätt. Snabb i administrationen. Kände oss trygga! ☺️

Mehdi A
Hjortmossen

Hon är alltid online och svarar snabbt. Fick snabb hjälp av henne.

Maj-Lis Ingegerd D
Centralt

Trevligt bemött, duktig och erfaren mäklare.

Alva Linnéa D
Lindveden

Trevligt bemötande och kunnig på sin sak

Mattias V
Sylte

Supertrevlig och kunnig i sitt yrke. Är verkligen jättenöjd

Amal J
Kronogården

Nora var väldigt bra mäklare, det lät att kontakta henne respekt fullt för all tider som jag har bokat med henne, man är medveten om allt angående erande som hon håller på att göra, jag kan rekommendera henne till alla som jag känner.

Johanna A
Centralt

En hjälpsam mäklare som har varit delaktig och engagerade under hela processen

Malin L
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Strömslund

Lugn och trygg mäklare. Inkännande och väldigt kunnig. Utan Nora och Daniel på fastighetsbyrån hade vi inte köpt vårt nya hus eller sålt vårt parhus. Väldigt bra samarbete mellan kollegorna som hjälpt mycket i vår situation.

Malin L
Sålde sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

En empatisk och rak mäklare som alltid har en plan framåt. Alltid tillgänglig och väldigt positiv.

Christoffer H
Köpte sitt hus med hjälp av Nora Ask en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

Nora var väldigt proffsig och empatisk. Man kände sig trygg att veta att hon höll i trådarna. Stundvis kändes hon lite mekanisk och det är bättre än att hon hade upplevts som en kompis.

Julia M
Köpte sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Lextorp

Svarar snabbt på meddelanden, hjälpsam och trevlig!

Börje H
Sålde sitt hus med hjälp av Markus Cederljung en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Lextorp

Försäljningen har varit proffesionellt skött.

Vjollca J
Kronogården

Jag blev bra bemöt av mäklaren och han levde upp mina förväntningar.Jag är nöjd med försäljningen.

Rebecka T
Centrum

Inlyssnande, tillgänglig och skicklig! Mycket nöjd!

Daniel T
Centrum

Det blev en bra försäljning av lägenheten och kontakten och hjälpen med Nora hjälpte väldigt bra. 5/5 i bemötande och hjälp från Nora. Sen var arvodet i högsta laget på 50 tusen. Men då försäljningen gick bra så mötte priset förväntan. Men därav 4/5 på totalen.

Paulin G
Stavre

Tack vare goda rekommendationer och mäklarens goda rykte i området var Ejmen ett självklart val av mäklare vid vår försäljning. Ejmen levde upp till våra förväntningar och har varit lyhörd, kommunikativ och resultatinriktad genom hela processen. Även i en trög marknad lyckades Ejmen hitta rätt köpare till vår bostadsrätt och försäljningen har varit effektiv och gått smidig. Vi har kunnat lägga hela processen i mäklarens händer och känt oss trygga med att allting sköts exemplariskt. Proffesionell, trevlig och närvarande mäklare som rekommenderas varmt för lyckade affärer!

Björn Åke V
Skoftebyn

Goda erfarenheter Nu väntar bara sista delen Överlåtandet

Brittmarie B
Kaggetorp

Ett professionellt och säkert bemötande. Lätt att nå och bra att tala med.

Maria S
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Engman en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Sylte

Väldigt proffsig, alltid tillgänglig . Rekommenderar!

Oskar J
Torsred

Seriös och trevlig xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mikael B
Halvorstorp

Trevlig, uppmärksamm, service inriktad, snabb påläst.

Birgitta S
Innovatumområdet

Mycket bra, vi är jättenöjda . Bra bemötande

Kim N
Sylte

Mycket bra kontakt mellan säljare och mäklaren. Trevligaste mäklaren jag mött. Rak och ärlig.

Maria N
Centralt

Mycket trevlig, påläst, flexibel och tjänstevillig. Mycket bra i kundbemötandet.

Silvana I
Lextorp

Bästa Nora prof. för sit jobb

Damnjan I
Lextorp

Nora är en trevlig person som gör sitt jobb professionellt. hon finns alltid där för sina kunder när det behövs. BÄSTA NORA

Mario S
Lextorp

Anton är en mäklare med en tydlig framtoning och objektiv hållning, vilket skapade en stor trygghet hos mig som köpare. Anton är utan tvekan en av Trollhättas främsta mäklare!

Samer A

Skicklig, lösningsorienterad, trevlig!

Louise E
Köpte sitt hus med hjälp av Ejmen Japar en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Lextorp

Trevlig, professionell. Upplevs genuin och ärlig.

Lawand D
Lextorp

Ejmen är väldigt hjälpsam, trevlig och enkel att göra med.

Elsayd M

jätt bra bemöt mig och var tidlig på allt om lägenhet

Jane H
Centralt

Marcus har varit väldigt bra. 🤗

Anders B
Köpte sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Centralt

Bra bemött och tydlig information om objektet. Snabb hantering under budgivningen och snabbt hanterande vid kontraktsskrivning.

Annlis W
Dannebacken

Markus är en mycket kompetent och duktig mäklare. Han är närvarande och lätt att få kontakt med.

Thomas Olof L
Sålde sitt hus med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan
Centralt

Erica har varit ett jättefint stöd i denna långa process med sviktande marknad och otaliga visningar. Både planerade och oplanerade. Jag uppskattar verkligen hennes engagemang. Bra stöttning att få till alla dokument och kontraktsskrivandet. Mycket bra bemötande. Tack Erica!

Lars K
Götalunden

Väl bemötande vid visning. Bra förklaring av det mesta vid köp av bostadsrätt

Djordje G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Sjöholm en del av Fastighetsbyrån Trollhättan

Max J
Hjortmossen

Jag blev trevligt bemött. Har fått hjälp med det jag behövt och fått svar på alla mina frågor. Hade förväntningar om att som sagt få hjälp och svar med det jag behövde veta, och det har jag fått. Jag är mycket nöjd med mäklaren under hela processen.