Alicia Chalkias

Alicia Chalkias

Alicia Chalkias är mäklare på Fastighetsbyrån Trosa

Alicia Chalkias har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Alicia Chalkias har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.8. Alicia Chalkias har haft 35 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 38 Läs vad Alicia Chalkias

• köpte sin lägenhet med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
    • Trosa
    2021-09-04
    Mycket bra och fint bemötande. Fick en känsla av ”samhörighet”.

Vi fick svar på de många frågor vi hade och de svar hon inte hade på en gång återkopplade hon om.

Vid köpet var hon mycket tydlig och välkomnande.
    • Trosa
    2021-09-02
    Vi fick ett väldigt bra bemötande men lite dålig koll och hade inte riktigt svar på alla frågor till en början.
    Utöver det väldigt bra känsla kring hennes jobb
    2021-08-19
    Alicia är en väldigt bra mäklare då hon både är mån om både säljare och köpare. Alltid tillgänglig i telefon, har stor kunskap gällande hennes yrke och är mycket proffesionell! Nästa gång jag ska sälja så hoppas jag att Alicia jobbar som mäklare, skulle anlita henne då också.
    2021-08-03
    Fick mycket bra intryck av Alicia.
    Hjälpsam.
    Förklarade allt så att man förstod(då det är första gången vi köper ett hus).
    Kommer varmt rekommendera Alicia om någon ska köpa/sälja.
    2021-07-21
    Alicia var mycket trevlig, svarade på alla frågor på ett tydligt sätt. Verkade påläst och vi är mycket nöjda med henne som vår mäklare.
    2021-07-11
    Jag /vi har fått ett fantastiskt fint bemötande av vår mäklare Alicia. Mycket engagerad och effektiv. Vänlig och kompetent. Alicia är verkligen rätt person för sitt jobb. Allt har avlöpt väldigt smidigt och ingenting har har kännts krångligt eller omöjligt. Kan varmt rekommendera denna kunniga och trevliga mäklare.
    2021-07-06
    Mindre personligt möte mer via Internet
    2021-07-05
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande av Alicia och hon har varit väldigt samarbetavillig. Vi hade endel förväntningar innan försäljningen av våran bostad, då vi ville sälja så fort som möjligt med snabb utflyttning och Alica överträffade alla våra förväntaningar.
    2021-07-03
    Alicia var väldigt professionell och tillmötesgående under hela processen. Alicia upplevdes som kunnig, pålitlig och intresserad av att säkra att bägge parter blev nöjda. Vi är väldigt nöjda med Alicia och skulle definitivt använda oss av henne igen om/när vi ska sälja.
    2021-07-03
    Vi är väldigt glada att ha haft Alicia som mäklare för bostaden vi köpt i Trosa kommun. Alicia är öppen, trevlig och välkomnande. Hon har genom processen dessutom varit väldigt tillgänglig för våra frågor och funderingar. Hennes avslappnade och positiva inställning har gjort att processen känts trygg rakt igenom. Absolut högsta betyg till Alicia och ska vi någon gång sälja hoppas vi att hon förmedlar även vår bostad!