Läs vad 10 Läs vad Alicia Chalkias

• 2021-01-17
    Alicia är en väldigt trevlig, proffesionell och lugn mäklare med förmåga att se både säljarens och köparens perspektiv. Vi Som köpare kände oss trygga i hennes regi.
    Natalie S
    • 160.0 m²
    • TROSA Östermalm
  • 2021-01-13
    Alicia visade på stort engagemang och kunninghet i samband med försäljningen av mitt föräldrahem i Gnesta. Fick kontakt med Alicia redan när hon jobbade på Skandia Mäklarna och kunde ta över mig som kund när hon byte till Fastighetsbyrån i Trosa. Det var Alicias personlighet och kompetens som var avgörande inte mäklarföretaget i sig. Alicias jobb med försäljningen överträffade mina förväntningar.
    /Hans
    Hans Olof H
  • 2020-12-27
    Vi sålde våran villa i Trosa via Alicia. Alicia var otroligt tillmötesgående och löste smidigt och proffsigt alla speciella önskemål vi hade kring vår försäljning. Det märktes att hon gav sitt yttersta kring hela försäljningen. Vi rekommenderar Alicia starkt och varmt!
    Anna-Maria M
    Anna-Maria M
    • 160.0 m²
    • TROSA Östermalm
  • 2020-11-06
    Alicia har sålt vår bostadsrätt otroligt snabbt och helt krångelfritt, hon är en super bra mäklare som vi skulle rekommendera till ALLA som ska sälja en bostad. Fem av fem möjliga, skulle inte kunnat vara mer nöjda av hennes insats!
    Emma S
    Emma S
    • 4:a
    • 75.9 m²
    • Vagnhärad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
  • 2020-11-05
    Alicia agerade proffsigt, sansat, var tydlig, informativ och tillgänglig.
    Johanna N
  • 2020-11-03
    Sålt en villa och jag tycker att Alicia skött allt på ett fantastiskt sätt. Hon har låtit oss var delaktigt i allt och varit väldigt proffsig.
    Med vänlig hälsning,
    Lenaå
    Lena Elinor S
    • 140.0 m²
    • Vagnhärad Centralt
  • 2020-11-03
    Alicia är en utmärkt mäklare. Den enda bristen jag hängde upp mig på att hon var väldigt seg med att ringa upp när man ringt henne och bett henne ringa upp. Där måste det gå mycket snabbare och inte vänta en dag eller två med att ringa.
    Bo O
    • 167.0 m²
    • TROSA Öbolandet
  • 2020-11-03
    Super duktig och lyhörd. Lyssnar på kundens önskemål och ser ingen omöjlighet! Rekommenderas starkt!
    Anna J
    • 6:a
    • 135.0 m²
    • Trosa
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alicia Chalkias en del av Fastighetsbyrån Trosa
  • 2020-11-03
    Bra och trevligt bemötande. Hela processen kändes seriös och professionell.
    Johan R
  • 2020-10-14
    Duktig artig proffsig och nogran.
    Lennart C
    • 36.0 m²