Mäklare Södermanland Trosa Fastighetsbyrån Trosa Carina Andersson
Carina Andersson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag tycker att det är viktigt med nöjda kunder, både säljare och köpare. Dessutom är vi marknadsledande, vilket gör att vi träffar flest kunder och har störst möjlighet att hitta rätt köpare till våra säljare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är trygg och erfaren med ett lättsamt och trevligt bemötande. Jag gillar mötet med alla människor och försöker se alla precis som de är oavsett bakgrund. Plus att jag är jordnära och ödmjuk.

Vad gör du helst på fritiden?
Då tycker jag om att umgås med familj och vänner och vår lilla hund. Jag gillar även att resa, både över en helg och lite längre när semestern infaller. Jag tränar alldeles för lite men tycker att det är kul. Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Carina Andersson

• Anders B sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-05-07

TROSA
    Duktig, seriös, alltid glad o tillmötesgående. Läs mer
  • Åke H sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-03-16

VAGNHÄRAD
    Sålt min villa via Carina Andersson på fastighets byrån i Trosa. Det har vart smidigt och fungerat mkt bra. Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Per F sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-03-09

Sålt bostad i en vikande marknad. Gott tålamod hos Carina 😊 Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Lena A sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-02-22

TROSA Tofsö
    Sålde villa.
    Seriöst, engagerat och professionellt bemötande. Väl insatt i bostadsområdets förutsättningar. Lätt att samarbeta med.
    Bra hjälp med blanketter till deklarationen.
    Lätt att få telefonkontakt med.
    Positiv upplevelse. Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Anna-Lena L sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-02-21

TROSA Centralt
    Carina Andersson har jag haft kontakt med vid både försäljning och köp av lägenhet.
    Hon är kunnig, trevlig och professionell.
    Hon har levt upp till mina förväntningar och jag kommer anlita henne igen om det blir aktuellt med nytt boende i framtiden. Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Ann-Kathrine S sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

TYSTBERGA Kvegerö
    Min erfarenhet av Carina att hon är vänlig, lugn och personlig. Man kan fråga henne om det är något som är oklart. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer

VAGNHÄRAD
    Jag tycker att Carina skötte sig föredömligt vid försäljningen av mitt radhus.Lätt att prata med samt tydlig, svarar snabbt på mail.Inga krusiduller,serviceminded. Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Anita T sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

VAGNHÄRAD
    Sålt lägenhet, Carina är bra mäklare känns så personlig och allt gick fort 😍👍 Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Istilah M köpte sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

VAGNHÄRAD
    Köpt ett radhus mäklaren var jätte bra att ha och göra med kan rekomendera varmt Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Anders E köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

TROSA
    Köpt bostadsrätt utan problem och blivit professionellt och samt trevligt bemött. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trosa

Annelie Tapper