Carina Andersson
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag tycker att det är viktigt med nöjda kunder, både säljare och köpare. Dessutom är vi marknadsledande, vilket gör att vi träffar flest kunder och har störst möjlighet att hitta rätt köpare till våra säljare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är trygg och erfaren med ett lättsamt och trevligt bemötande. Jag gillar mötet med alla människor och försöker se alla precis som de är oavsett bakgrund. Plus att jag är jordnära och ödmjuk.

Vad gör du helst på fritiden?
Då tycker jag om att umgås med familj och vänner och vår lilla hund. Jag gillar även att resa, både över en helg och lite längre när semestern infaller. Jag tränar alldeles för lite men tycker att det är kul. Läs mer

Läs vad 119 Läs vad Carina Andersson

• Helen J sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-27

TROSA
    Carina har hjälpt mig att sälja både min nuvarande bostadsrätt och mitt tidigare hus. Carina är alltid trevlig, lugn och saklig. Hon bryr sig mer om kunden än om pengarna. :-) Läs mer
  • Carina O sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-15

VAGNHÄRAD
    Har fått hjälp av Carina att sälja mitt hus utanför Vagnhärad.
    Upplever Carina som mycket lugn,tillmötesgående och kunnig.
    Har under försäljningen fortlöpande fått svar på alla mina frågor
    samt vad jag behöver tänka på efter försäljningen.
    Känner stort förtroende för Carina och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Håkon B köpte sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-02-08

Köpt radhus.
    Carina var proffsig och hade massor av tålamod.
    Vi blev glatt överaskade av Carinas lugna och säkra sätt. Vi kontaktar gärna Carina igen trots att det kommet att dröja tills dess. Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Tom B sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-01-27

TROSA Stensund
    sålt bostad. Trovärdigt och professionellt bemötande. Levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Nathalie N köpte sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-01-24

VÄSTERLJUNG
    Trevlig, tillmötesgående och lätt att ha att göra med.
    Vi är väldigt nöjda med allt. Läs mer
    Carina A gillar detta
  • Johan Ö köpte sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-12-12

TROSA
    Har inget negativt att säga.
    Allt gick som smort. Läs mer
  • Tatiana E sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-11-23

VAGNHÄRAD
    Vi håller på att sälja bostaden . Carina känner jag för länge seden , hon är väldigt kunnig och levde upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • Mikael M köpte sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-11-19

VAGNHÄRAD Sund
    Köpt, Noggrann mycket bra approach kundmässigt.

Inger trygghet.

Ja jag tycker framförallt att hon känns ärlig.

Med vänlig hälsning

Mikael Läs mer
  • Karina E sålde sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-11-14

VÄSTERLJUNG
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Carina. Hon har hjälpt oss hela vägen, stöttat, förklarat, väglett och hon har alltid funnits till hand när vi undrat över något. Hon har ett trevligt, glatt, förtroendeingivande bemötande utan att vara påträngande. Min upplevelse är över förväntan. Läs mer
  • Johan K köpte sitt hus med hjälp av Carina Andersson en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-09-30

TROSA
    Vi har köpt en tegelvilla från 60-talet i Trosa. Det som gjorde vår köpupplevelse så positiv var att det kändes som att Carina verkligen brydde sig om oss som köpare och inte bara säljaren. Vi har varit ute efter den här typen av villa och var nog de som föll för själva huset mest av alla som var på visningarna, vilket vi också gav sken av och kommunicerade. Till skillnad från de andra ville vi förädla byggnaden snarare än bara köpa för läget och sedan riva huset för att bygga upp nytt. Vi har bott i en hyreslägenhet tidigare och hade därför möjlighet att flytta in nästan direkt, vilket vi också kommunicerade. I slutändan kom vi tvåa i budgivningen, men vår rival behövde betydligt längre tid på sig för att flytta in (pga bland annat försäljningen) och ville nog inte alls ha själva huset egentligen. Då Carina hade kommunicerat vår situation till säljaren (en man vars föräldrar byggt huset och som vuxit upp i huset), valde han oss i stället. Det gjorde oss glada, att det inte bara stirrades på kronor och ören. Läs mer
    2019-10-01 Carina A svarar Johan K
    Tack snälla ni, jätteroligt att ni fick möjligheten. Det kommer bli toppen för er och barnen.
    //Carina ;-)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trosa