Sebastian Rosenberg
Registrerad mäklare sedan 2011-09-05
Aktiv på Reco.se sedan 2014-06-16
2019-08 - 2020-07

Läs vad 143 Läs vad Sebastian Rosenberg

• Tomas J sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-07-24

TROSA Centralt
    Kunnig om fastighet och område.
    Trevlig och delade privata intressen. Läs mer
  • Jennie F köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-07-08

Vagnhärad
    Köpte vårat drömhus med Sebastian som mäklare. Genuint trevlig, tydlig och fantastiskt kundbemötande rakt igenom! Läs mer
  • Sofia Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-28

VÄSTERLJUNG
    Har sålt en trerummare o köpt en större trerummare av Sebastian. Hade inte ngr förväntningar då det var mer på impuls 😃. Nöjd med Sebastians kämpande inför visningar då ingen kom. Läs mer
  • Peter O köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-13

Tystberga Lästringe
    Trevlig och mycket hjälpsam fastighetsmäklare. Läs mer
  • Piotr B sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-07

Trosa
    Vi lyckades sälja vårt lägenhet och köpa nytt med hjälp från Sebastian. Allt gick bra och vi lyckades med allt på mindre än 2 månader. Sebastian är trevlig person, lugn och mycket erfaren mäklare. Han har förmåga att anpassa sig till kundens behov och uppfyllde alla våra förväntningar vi hade. Läs mer
  • Sandeep G köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-06-02

Trosa
    Vi har köpt en bostadsrätt och det var en mycket bra upplevelse vi hittade vad vi behövde och mäklaren var mycket trevlig och hjälpsam i hela processen och affären gick smidigt. Läs mer
  • Philip A sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-05-25

Vagnhärad
    Riktigt bra! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rune B
    Rune B sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-04-30

Trosa
    Sebastian lyckades, trotts en jobbig marknadssituation i Trosa, slutföra husaffären på ett utmärkt sätt.

Senasian har hela tiden varit lätt att få kontakt med och skött visningarna på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Stefan K köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-03-16

Sebastian har skött sitt jobb perfekt. Läs mer
  • Lilly P
    Lilly P köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-03-11

4:a
    TROSA Centralt
    Vi har köpt bostad i Trosa. Vi har blivit väl bemötta och alla kontakter har fungerat bra. Mvh Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trosa

Annelie Tapper