Sebastian Rosenberg
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 135 Läs vad Sebastian Rosenberg

• Stefan K köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-03-16

Sebastian har skött sitt jobb perfekt. Läs mer
  • Lilly P
    Lilly P köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-03-11

TROSA Centralt
    Vi har köpt bostad i Trosa. Vi har blivit väl bemötta och alla kontakter har fungerat bra. Mvh Läs mer
  • Emil M sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2020-03-01

TROSA
    Skön och enkel kommunikation, bra återkoppling! Läs mer
  • Roger Benny R sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-11-14

Köp av tomt.
    Bra bemötande, bra på att återkoppla.
    Alltid anträffbar (om ej, ringer han upp).
    Bra och tydlig genom hela affären. Läs mer
  • Jack T
    Jack T köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-10-30

Trosa Gisekvarn
    Snabb och smidig affär vi köp av vårat landställe Läs mer
  • Else-Maj E sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-10-25

VAGNHÄRAD
    Proffsigt bemötande hela vägen Läs mer
  • Lars-Gunnar N köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-10-25

TROSA
    Köpt lägenhet i Trosa. Allt flöt på som förväntat och fick också den info som jag behövde. Efter vunnit budgivningen blev jag lotsad genom den juridiska processen med kontrakt och administration på ett bra sätt. Har inget att klaga på ej heller något annat som jag är missnöjd med. Läs mer
  • Patrick T köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-10-21

TROSA
    Köpt en bostad. Rekommenderar Sebastian för en lugn, trygg och professionell affär. Läs mer
  • Roger G köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-10-10

TROSA Centralt
    Mycket nöjd med alla kontakter. Snabba svar, enkelt kontakt! Läs mer
  • Östen G köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa

2019-10-09

Köpt ett hus. Bra bemötande och svar på de frågor vi haft. Allt har fungerat bra! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Trosa

Annelie Tapper