Läs vad 152 Läs vad Sebastian Rosenberg

• 2021-01-08
    Sebastian hjälpe mig med tomtköp, alltid trevlig och duktig i sitt bemötande.
    Alltid kontaktbar och snabb återkoppling!
    Har redan rekommenderat honom vidare
    köpte en tomt med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
  • 2020-12-17
    Sebastian har verkligen hjälp oss på ett professionellt sätt. Det kändes tryggt med honom även när försäljningen drog ut på tiden ca 1 månad så var han helt lugn och arbetade på för att hitta köpare som tyckte om vårt hus
    Ulf B
    • 129.0 m²
    • TROSA Öbolandet
  • 2020-12-16
    We sold our house, it’s a detached villa through Fastighetsbyrån and our broker Sebastian Rosenberg is nothing but helpful,. He listened to our expectations and gave his professional advices.
    Mildred M
    • 129.0 m²
    • TROSA Öbolandet
  • 2020-12-10
    Sebastian skötte vårt husköp på ett professionellt och mycket bra sätt!
    Daniel K
    • 86.0 m²
    • Trosa Centralt
  • 2020-12-09
    Vi köpte en tomt genom Sebastian.
    Vi blev bemötta väldigt bra, han hjälpte till med precis allting vi skulle önska och han svarade på frågor väldigt snabbt och utförligt.
    Det enda som drar ner betyget från Utmärkt är att när vi gjorde en intresseanmälan om tomten, så fick vi ingen kontakt förrän vi ringde honom ca 1 vecka senare, men överlag så är vi mycket nöjda.
    Robert B
    köpte en tomt med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
  • 2020-11-15
    Sålt lägenhet, toppen bemötande, och väldigt hjälpsam vid frågor/funderingar,
    Emelie Z
    • 2:a
    • 50.0 m²
    • Vagnhärad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Rosenberg en del av Fastighetsbyrån Trosa
  • 2020-10-02
    Grym mäklare som håller det han lovar och är engagerad i försäljningen!
    Daniel H
    • 168.0 m²
  • 2020-10-02
    Är extremt nöjd med både försäljningen av min tidigare bostad samt köpet av min nya bostad där Sebastian hjälpte mig med båda. Väldigt kompetent och driven. Rekommenderar Sebastian starkt.
    Daniel Ö
    Daniel Ö
    • 168.0 m²
  • 2020-08-14
    Köpte ett Radhus av Sebastian. Affären var smidig och vi blev alltid trevligt och professionellt bemötta.

Skulle rekommendera.
    Pontus E
    • 76.0 m²
    • Vagnhärad
  • 2020-07-24
    Kunnig om fastighet och område.
    Trevlig och delade privata intressen.
    Tomas J
    • 135.0 m²