Fastighetsbyrån Trosa

Fastighetsbyrån Trosa

• BadgeEightYears
1 179
Ring 0156-177 30 Dela

Funderar du på att flytta hit till Trosa? Eller kanske börjar din nuvarande bostad kännas lite trång? Vi garanterar dig en trygg och väl genomförd bostadsaffär i Trosa genom vårt banknära samarbete, våra många år av erfarenhet och vår kunskap om området och bostadsmarknaden. Låt oss vara din partner i fastighetsaffären, vi...

1179 omdömen om Fastighetsbyrån Trosa

Sedan starten hos Reco 2013

Lucia D
Sålde sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

It was my second time working with Klas and once again Klas has delivered excellent real estate service. Hard working, always there for his clients, I would very much recommend him.

Svar från Klas Hamrén

Thank you very much for the awesome rating! So happy to work with you again and soon you´ll be on your way to new adventures. Wishing you the best of luck. See you soon! Best regards Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Lovisa Viola Ester O
Trosa

Han överträffade klart mina förväntningar på så sätt att han verkade genuint intresserad av att få till ett bra avtal mellan köpare och säljare, snarare än att bara försöka få en bra summa för bostaden eller dyl för säljarens skull. Det var uppenbart att han gjorde sitt bästa för att båda parter skulle känna sig bekväma i situationen. En mycket trevlig person som får även en blyg och obekväm person som mig själv att slappna av och våga ställa frågor.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina orden och betyget, Loviza! Superkul att det blev just ni, detta hus kommer passa er perfekt. Kunde inte bli bättre, om ni frågar mig! Ha en fin dag och lycka till nu, så hörs vi snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån i Trosa

Isac S
Trosa

Kompetent och lösningsorienterad som värnar om alla parters önskemål och viljor blir tillgodosedda

Svar från Klas Hamrén

Stort tack Isac för det fina betyget! Ni är snart här, sälj nu med bravur och skynda er hit! :) Ha en fin dag, så hörs vi snart. Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån Trosa

Bea Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Vi är otroligt nöjda med Mona som mäklare. Vi köpte vårt radhus och sålde samtidigt vår lägenhet. Upplevde att Mona höll en god dialog mellan både oss, säljarna och vår säljande mäklare. Vi kan varmt rekommendera Mona till både försäljning och köp.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Precis den känslan jag vill uppnå och det gör mig jätteglad att ni känner så. Nu håller vi tummar och tår in i det sista att sista pusselbiten trillar på plats.

Eric L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Trevlig, rak, kunnig & snabb. Och framförallt god kontakt. Mycket nöjd!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Eric, det glädjer mig att höra. Har varit jättekul att få hjälpa dig med din försäljning och jag är glad att det gick ganska snabbt eftersom jag vet att du inte direkt var sugen på att sitta med dubbla boenden :-)

Bosse N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Trevligt bemötande och en snäll mäklare, svarar gärna på frågor om man har några funderingar.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Bosse! Jag hoppas och tror att du kommer att trivas som fisken i vattnet i din nya lya. Kom ihåg att jag gärna svarar på frågor framöver också om det skulle uppstå några.

Evelina M
Sålde sitt hus med hjälp av Mona Eriksson Ekendahl en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Proffesionell och gör sitt bästa

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Jag vet att det varit kämpigt för er och inte gått på långa vägar så snabbt som vi hade hoppats. Nu håller vi tummarna tillsammans för att detta håller hela vägen ut, för det är ni så väl värda.

Fredrik A
Trosa

Otroligt bra mäklare ! Hon hjälpte oss genom hela processen från tankar på att sälja till avslut , Kan inte tänka mig att det finns någon bättre mäklare .

Marie A
Trosa

Annelie är en toppen mäklare vi är så nöjda från start till slut !

Esa P
Vagnhärad

Hej! Hade inga speciella förväntningar men hon var kunnig,professionell,saklig. Hade jag några frågor eller funderingar så rätade hon ut frågetecknen direkt. Jättenöjd så rekommenderar henne varmt. Mvh Esa

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tusen tack Esa och kom ihåg att minsta lilla frågor eller funderingar framöver så är jag bara ett telefonsamtal bort. Än en gång grattis till Bosses första egna lya.

Tor-Björn S
Trosa

Kompetent, tillgänglig och trovärdig. Känns trygg i sin roll som mäklare

Gunborg R
Trosa Centralt

Proffsig, förtroendegiven, tillgänglig, trevligt bemötande

Svar från Karin Stjerna

Tack snälla för ett jättefint omdöme 🙏 Så härligt att vi fick till det till slut, och värt att vänta på dessutom 😊 Allt gott!

First-Name L
Trosa Centralt

Mycket bra. Positivt bemötande, proffsig. Bra svar på alla frågor.

Svar från Karin Stjerna

Stort tack till er för ett fint omdöme. Jättekul att ni fick köpt till slut efter att ha kikat ett bra tag. Hoppas nu att ni skall trivas riktigt bra i ert nya "sommarboende" när det blir dags. Må gott så ses vi snart igen😊

Robert B
Vagnhärad

Professionell, lyssnade, engagerad. Kändes aldrig stelt utan kändes som hon brydde sig.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack, vad roligt att höra. Du ska bara veta hur mycket jag håller tummarna nu för att den sista pusselbiten ska falla på plats och ge oss det resultat som vi så länge längtat efter.

Ingela F
Trosa Centralt

Proffsig, ödmjuk och har en fantastisk lokalkännedom- allt fungerande med över förväntan!

Fredrik W
Vagnhärad

Mona bemötte mig på ett positivt, professionellt och förtroendeingivande sätt från första början och fortsatte så under hela försäljningsprocessen. Hennes sprudlande glädje och energi smittade av sig igenom en till viss del både känslosam och trög process. Hon var hela tiden tillgänglig med snabba svar och förklaringar och alltid positiv. Jag hade inga direkta förväntningar i förväg men jag kunde inte ha varit mer nöjd och det känns till och med lite tråkigt att försäljningen är över då det har varit fint att få ta del...

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Men åh vad fint skrivet Fredrik. Även om jag är glad för din skull och att du hittat din nya lägenhet så håller jag med dig om att det känns tråkigt på ett sätt att försäljningen är över. Jag hoppas verkligen att du svänger förbi och säger hej när du har vägarna förbi Trosa. Avslutar med att säga att du definitivt får en femma av fem möjliga som säljare ;-)

Sigridur Liney G
Vagnhärad

Mona har varit väldigt trevlig och professionell. Svarar bra på alla frågor ock förklarar allt tydligt.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Sigridur, det gläder mig att du känner dig nöjd. Tveka inte att höra av dig framöver om det uppkommer några frågor eller funderingar.

Gudjon J
Vagnhärad

Mycket bra professionelt och trevligt bemötande. Men vi fick automatiskt meddelande om ett nytt bud efter att vårat bud hade blivit accepterat och vi hade bokat tid för avtalsskrivning. Direkt därefter såg vi att fastighets annonsen hade tagits ner från hemsidan men det var ingen som kontaktade oss med förklaring eller status, så vi var ganska osäkra under tiden.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Hej Gudjon! Tack för ditt svar och ber om ursäkt för att ni upplevde en osäkerhet, det var inte min mening. Försöker vara tydlig, men ibland kommer den mänskliga faktorn med i bilden och man missar att se situationen från alla parternas håll. Avslutar med att än en gång säga stort grattis till er och hoppas att ni ska stromtrivas även fortsättningsvis i er lägenhet.

Felicia A
Trosa Centralt

Jättetrevlig och bra. Bara positivt.

Svar från Karin Stjerna

Tusen tack Felicia för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tid att svara. Hoppas att du skall trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet när det snart blir dags 😊 Stor kram till dig!

Ulrika L
Trosa Centralt

Karin var både kunnig, snabb och trevlig. Bra tempo då vår affär utvecklades fort och behövde ett snabbt agerande.Vi är mycket nöjda.

Svar från Karin Stjerna

Tack snälla ni för ett superfint omdöme!🙏 Såå kul att vi fick till det så snabbt och smidigt med kort varsel😅 Tråkigt att ni lämnar fina Trosa men är övertygad om att ni kommer att få det toppen i er nya bostad men den utsikten. Allt gott till er.

Magnus L
Trosa Centralt

Karin var både kunnig, snabb och trevlig! Bra tempo då vår affär utvecklades fort och behövde ett snabbt agerande. Vi är mycket nöjda

Emma W
Sålde en tomt med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Trevlig och mycket engagerad. Känslan är att Klas gör allt för att det ska bli så bra som möjligt.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Emma! Så tacksam för att jag fick hjälpa er med eran försäljning av tomten och allt gick ju enligt plan till slut. Vi ses och hörs snart! Må bäst! Mvh Klas Hamrén

Jakob A
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Stjerna en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Tofsö

Jöttebra bemötande från första till sista stund.

Svar från Karin Stjerna

Stort tack Jakob för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tid att svara. Härligt att allt gick så smidigt och att vi fick till en bra affär. Hoppas nu som sagts tidigare att ni hittar en ny toppenbostad till hela familjen. Allt gott!

Christina L
Trosa Öbolandet

Mycket påläst,, trevlig , hjälpsam på alla sätt och positiv och glad.

LENNART L
Trosa Öbolandet

Kunnig och trevlig och mycket tillmötesgående och informativ om både huset och Trosa!

Gunnar W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Lindmark en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa Centralt

Tre gånger har vi haft göra med Anna-Karin. Hon är fantastisk mäklare. Trevlig , duktig och snygg.

Folke E
Trosa

Mkt vänligt bemötande . Kände inte att hon var påtvingade utan bemötte oss med respekt. Hade också förståelse för en del tvivel som jag hade.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack! Det gläder mig att höra. För mig är det viktigt att ni som köpare känner er lika viktiga som säljaren och om jag lyckats uppnå det så känns det riktigt roligt. Jag hoppas ni ska trivas och kom ihåg att jag bara är ett telefonsamtal bort om jag kan vara behjälplig på något sätt.

Jessica J
Trosa

Annelie är fantastisk. Bra på att lyssna in säljarens behov, och svara på frågor snabbt oavsett när man ställer dem. Det tycker jag sammanfattar min upplevelse.

Berit B
Vagnhärad

Mycket kunnig och trevlig. Tillmötesgående, hade ordnat med alla papper till mötet. Allt var klart och tydligt. Hon ringde säljaren direkt vid vår första kontakt och ordnade upp så att vi kunde få köpa lägenheten.

Svar från Karin Stjerna

Tack Berit för ett mycket fint omdöme. Så himla bra att vi fick kontakt i rätt tid och att det löste sig så bra med lägenheten. Håller tummar och tår att er försäljning nu går smidigt och ser fram emot att träffas igen i januari. Hoppas att ni skall trivas riktigt bra i Vagnhärad när det blir dags 😊

Christina H
Vagnhärad

Tålmodig och höll kontakten med oss för att berätta läget. Trevlig , lättsam och väl påläst

Svar från Karin Stjerna

Stort tack Christina för ett mycket trevligt omdöme samt för att du tagit dig tid att svara. Så skönt att vi fick till er försäljning till slut, om en på ett lite udda sätt 😊 Allt gott till er

Jessica B
Trosa Centralt

Vänlig, nåbar och kompetent! Varma rekommendationer.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Jessica, det glädjer mig att höra. Nu håller jag tummarna för att du hittar den rätta bostaden att landa i :-)

Josefine L
Trosa Centralt

Hon var tillgänglig hela tiden, hade svar på alla våra frågor, hade hon inte svaret tog hon snabbt reda på det. Hon var alltid tillmötesgående. Finns ingenting att klaga på

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Josefine! Kom ihåg att även efter kontrakt så kan det dyka upp frågor och ni är alltid välkomna att höra av er i både stort som smått.

Anita M
Trosa Åda Backar

Mona är en mycket behaglig person med mycket kunnande. Vi hade mycket kontakt och hon var mycket behjälplig under tiden.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Anita! Det glädjer mig att höra och vår resa tillsammans är inte över riktigt ännu :-)

Birgitta H
Trosa

Vi blev bemötta med vänlighet, respekt och professionalism. Vi hade höga förväntningar, vilka hon uppfyllde. Vi fick mycket hjälp och stöd i alla lägen.

Ann-Sofie S
Vagnhärad Sund

En mycket trevlig och hjälpsam mäklare som alltid svarade och var villig att hjälpa till. Skötte allt från början till slut på ett toppen sätt.

Michaela S
Trosa

Supertrevlig mäklare!! Vi hade inte mycket förväntningar förutom att mäklaren skulle svara på de frågor vi hade och inte göra det ”stelt” vid visning. Mona var så social och och proffsig, hjälpte oss med de frågor vi hade osv. Supernöjd med Mona!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Jätteroligt att höra och jag kan bara säga fem stjärnor av fem till er som köpare :-)

Annika A
Trosa

Mona är proffsig och har levererat över mina förväntningar genom att ihärdigt jobbat för att sälja vårt sommarhus.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Annika! Även om du inte längre är Trosabo så hoppas jag att du får vägarna förbi någon fin sommardag och stannar till och säger hej :-) Lycka till med allt framöver!

Lars B
Vagnhärad

Annelie har varit behjälplig under hela processen, alltid svarat på mina frågor. Bidragit till en positiv anda då både försäljning och köp kan vara en del påfrestande. Annelie är proffsig helt enkelt.

Magnus A
Trosa

Hon är ambitiös och noggrann och har ett härligt angagemang för sitt jobb..Är alltid tillgänglig och hör av sig. Ringer alltid tillbaka om man inte får tag på henne.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Jag är så glad att du är nöjd, det glädjer mig massor. Ni har fått kämpa ett tag och lite bakslag har vi haft på vägen, det viktiga är att vi aldrig gav upp :-)

Marcus S
Vagnhärad

Ett väldigt positivt bemötande som kändes positivt och genuint. Som för de flesta så är det en väldigt stor affär som lätt kan stressa men Klas fick det att hållas på en behaglig nivå.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Marcus! Jag hoppas ni ska trivas i erat nya hem inom kort. Vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Frans N
Trosa

Efter en tid blev jag övertalad av Mona att göra en homestyling. Det blev bra utfall och nu är huset sålt

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Ja du Frans, ibland kommer jag med bra idéer :-) Det blev ju så bra att du inte ville att stylingen skulle försvinna, vem kunde ha trott det innan :-) Så väldigt glad att vi fick till affären på ett bra sätt och övertygad om att dina nya köpare kommer trivas som fisken i vattnet i ditt fina hus.

Lennart S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annelie Tapper en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Hon har hjälpt mig med affären mycke bra då jag har varit I Thailand hela tiden och det har funkat jätte bra stort tack Annelie

Baillie H
Trosa

Mona var hjälpsam, full av information och mycket vänlig under hela processen. Eftersom vi inte är i Sverige vet jag att vår process säkert var mer besvärlig än normalt, men hon hjälpte oss igenom och gick utöver det vanliga för att hjälpa oss med svenska regler och byråkrati. En fantastisk upplevelse, skulle rekommendera!

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tusen tack Baillie! Det var ett sant nöje att få hjälpa er och jag hoppas att ni kommer att stormtrivas här i Sverige och som Trosabor. Bara att du hör av dig om jag kan vara till hjälp fram över när ni väl har landat här i Sverige.

Ida W
Vagnhärad

Jag är jättenöjd att jag valde Mona som mäklare till min bostad. Under hela säljprocessen har hon fått mig att känna mig trygg i säljandet av min bostad och har alltid funnits tillgänglig för stora som små frågor kring bostadsaffären.

Svar från Mona Eriksson Ekendahl

Tack Ida, det glädjer mig att höra. Jag hoppas nu att du ska hitta din nya drömbostad och du vet att jag bara är ett telefonsamtal bort om du har några funderingar.

Björn E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Trosa

Klas är lätt, glad och driven. Spelar ingen roll när eller vad för tankar eller frågor man har så svarar han alltid fort och på ett ärligt och förstående sätt. Han introducerade en köpare innan min lägenhet ens kommit ut till försäljning. Rekommenderar.

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Björn! Vi har haft en bra resa ihop och kommunikationen har fungerat väldigt bra. Vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Maria N
Sålde sitt hus med hjälp av Klas Hamrén en del av Fastighetsbyrån Trosa
Vagnhärad

Klas är väldigt professionellt, pedagogisk vänliga mäklare. Och han har viljan att sälja

Svar från Klas Hamrén

Stort tack för det fina betyget, Maria! Hoppas ni ska trivas i erat nya hem inom kort. Stort tack för förtroendet, vi ses snart! Mvh Klas Hamrén Fastighetsbyrån

Gordana A
Trosa Centralt

Tryggt, lugnt och professionellt :)

David A
Trosa Centralt

Erfaren och smidig Överträffade våra förväntningar !

Lise-Lott B
Vagnhärad

Mycket kunnig, ingav förtroende.Glad, positiv alltid tillgänglig Goda råd,, konsult om vilka firmor som finns tillgängliga för olika ändamål

Christer B
Vagnhärad

Mycket kunnig, glad, positiv och alltid tillgänglig. Goda råd och ett nätverk av firmor som kan hjälpa till vid behov. Konstigt att ni gör denna undersökning innan allt är klart.