Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 639 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• 2019-02-22

Rickard S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    bra kommunikation med christine. Kunnig och lyhörd. Läs mer
  • 2019-02-21

Pia K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpte vårt nya hus genom Lena och hon var proffsig, tydlig och hjälpte oss genom hela processen. Kunnig och trygg. Har inte köpt hus på 20 år och det är ju onekligen en del att hålla reda på...

Vi hade redan en mäklare som skulle sälja mitt hus, men han bestämde sig för att sluta innan det var dags för visning och försäljning. Då var valet enkelt; Lena fick ta över!
    Upplever att hon är lagom "pushig" men ändå trevlig. Är rak och tydlig mot budgivarna, t.ex. att de måste vara seriösa och ha torrt på fötterna innan de kan lägga bud.
    Uppskattade även att vi skrev avtal direkt då budgivningen stängdes - ett snabbt avslut var viktigt för oss.

Kändes som hon verkligen månade om både säljare och köpare - det var viktigt att det blev en bra affär för båda parter.

Lena,
    Du vet var vi bor. Kom förbi på en fika efter 1 mars ;-) Läs mer
    2019-02-21 Lena L svarar Pia K
    Hejsan Pia,
    Tack så mycket för fina ord det värmer i hjärtat, så tacksam för detta.
    Jag kommer gärna förbi på en fika i ert nya fina hem.
  • 2019-02-21

Niclas B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig, lätt att ha att höra med, duktig och snabb Läs mer
  • 2019-02-20

Douglas K skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Riktigt bra mäklare som underlättat med mitt köp av lägenhet! Läs mer

Jani S skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Toppenmäklare som rekommenderas. Läs mer

Göran W skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi sålde en villa och Karin tog hänsyn till alla våra önskemål och krångligheter utan problem. All kontakt var enkel och positiv och utgången blev det vi önskade. Läs mer

Daniel K skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag sålde en bostadsrätt, 1a på 46 kvm i centrala Tumba. Alexander bemötte mig jättebra, väldigt professionell, och fick mig att känna mig trygg i min försäljning. Läs mer

Sara M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har både köpt en hus och sålt samma hus genom Karin.
    Jag känner ett väldigt förtroende för henne, och uppskattar hennes avskalade fasad. Hon är otroligt ärlig och avslappnad, inga filter emellan. Läs mer

Fredrik K skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en lägenhet på 41m2 och är nöjd med alla förfaranden då det gäller bostads köpet Läs mer

Mehmet B skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och svarar på sin telefon vilken tid som helst på dygnet. Läs mer
  • 2019-02-12

Bo K skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag och min fru har sålt en villa centralt i Tumba. Vi hade ägt den i ca 17 år och gjort ett flertal förbättringar under dessa år. Daniela gav ett bra intryck då hon var saklig och beskrev både sina egna kunskaper om området men framförallt lyssnade på oss som kunder. Trots att vi ville ha en snabb hantering så försökte Daniela att lösa vår idé. När vi sedan ångrade oss och ville ta det i en annan takt löste hon det också.
    Vi utnyttjade även Danielas kontakter för att styla etc vilket gjorde huset attraktivt trots nya lånevillkor och banker som inte lånar ut pengar.

Vi är mao väldigt nöjda med hur hela uppdraget utförts och rekommenderar gärna bekanta att kontakta Daniela när de vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-02-12

Fadi S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Han var jätte Trevlig bra person. Uppskattar att alla ska vara som honom Läs mer
  • 2019-02-06

Monica M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kedjehus. Vänligt och kunnigt bemötande. Positiv, ärlig värdering. Smidig och flexibel. Levde helt och hållet upp till våra förväntningar Läs mer
  • 2019-02-06

Anargyros K skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander hjälpte oss med att köpa hus i tumba.
    Enligt min uppfattning Alexander är duktig på sitt jobb och trevlig bemötande människa. Läs mer
  • 2019-02-01

Iréne G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Båse köpt och Sålt en bostadsrätt i Tullinge/Riksten
    fått mycket klara och bra besked vid varje tillfälle.

Enkel att prata med och mycket trovärdig.

Bra stöd och hjälp med allt.
    Sammanfattning rekommenderar gärna Läs mer
  • 2019-02-01

Anne S skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Karin var målmedveten erfaren och proffsig som aldrig gav upp. Lät att kommunicera med.
    Engagemanget var på topp
    Säljprocessen upplevdes som professionell hela vägen. Läs mer
    2019-02-06 Karin S svarar Anne S
    Vad roligt att du blev nöjd! Det var lite nervöst ett tag men det löste sig ju så bra. Hoppas det går bra med flytten nu!
  • 2019-01-31

Josefine Ö skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte vår lägenhet för 2 år sedan av Christine Berg och var så nöjda med henne, nu när vi skulle sälja vår lägenhet var det därför självklart att anlita Christine som mäklare. Christine är proffsig, påläst och väldigt trevlig. Vi är mer än nöjda och kommer anlita Christine nästa gång vi säljer. Läs mer
  • 2019-01-28

Emil S skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag och min sambo köpte bostad på Aspvägen 27 i grödinge. Det är första gången jag köpt bostad och således har jag inte haft alltför mycket kontakt med mäklare. Daniella var trevlig, tillmötesgående och tog sig tid att svara på frågor och funderingar. Vi var på en visning samt en privatvisning på bostaden. Läs mer
  • 2019-01-26

Anna P skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har köpt en bostarätt. Daniela är jättesnäll och väldigt proffesionelt. Läs mer
  • 2019-01-26

Gustav L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    +Motiverad att sälja och erfaren.

_Mer motiverad att sälja än att vi skulle göra en bra affär. Läs mer
  • Anita L

2019-01-26

Anita L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt lgh 55+
    Proffesionell och vänlig
    Jag är jättenöjd Läs mer
  • 2019-01-23

Vanja G skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet i Tumba. Vid visningen blev jag trevligt bemött av mäklaren. Hon visade oss lägenheten utan att vara påstridig. Jag hade inga förväntningar när jag kom men lägenheten föll mig i smaken, så sammanfattningsvis var jag nöjd med visningen och mäklaren. Läs mer
  • Sven-Olof Magnus B

2019-01-21

Sven-Olof Magnus B skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    *Sålt villa.
    *Mycket professionellt igenom hela processen.
    *Förväntningarna var att det skulle gå enkelt och smidigt samt informativt.
    Även få ett visst pris, allt detta levererade Alexander Lindeberg.
    Kommer definitivt rekommendera honom i framtiden. Läs mer
  • 2019-01-11

Dolveen M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte bostad i Tumba, Karin var jätte hjälpsam,hon svarade på alla våra frågor.
    Hon är en trevlig person. Läs mer
    2019-01-21 Karin S svarar Dolveen M
    Tack Dolveen! Hoppas ni kommer trivas i ert hus och att flytten gått bra!
  • 2019-01-11

Martin T skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej!
    Vi tackar Karin för hjälpen när vi köpte huset. Läs mer
    2019-01-11 Karin S svarar Martin T
    Tack själva! Hoppas ni kommer trivas bra!
  • 2019-01-01

Anne M skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena tog över försälningen av min bostad (= radhus) i samband med att min tidigare mäklarkontakt gick vidare till annat jobb.
    Lena är bra att bolla med, informativ och målinriktad. Hon är rutinerad, professionell och flexibel och kan snabbt tänka om/nytt då givna förutsättningar förändras efter hand.
    /Anne Läs mer
    2019-01-03 Lena L svarar Anne M
    Tack så mycket Anne bästa jag vet med nöjda kunder tack för de fina orden, jag hoppas ni fick en fin jul och jag önskar er ett fantastiskt 2019 i ny bostad.
  • 2018-12-29

Jenny O skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt bostadsrätt. Väldigt proffessionell mäklare i alla led. Lätt tillgänglig och behjälplig samt vägledande vid förfrågan. Är mer än nöjd med bemötandet och servicen. Läs mer
  • Elin S

2018-12-21

Elin S skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Alexander hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Tullinge i december 2018. Vi hade tajt om tid och det var fel tid på året försäljning. Alexander hjälpte oss att göra rätt val i hur vi skulle gå vidare och på så vis fick vi ändå lägenheten såld innan jul.
    Han har alltid varit snabb på återkoppling och uppdatering och svarar snabbt på telefon och sms. Vi är nöjda! Läs mer
  • 2018-12-18

Sten-Olov N skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Helt ok. Jag har inget att invända mot Fastighetsbyrån i Tumba. Läs mer
  • 2018-12-16

Lars Erik H skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt min fina lägenhet i Segersjö, Uttran. Mäklare Daniela Kavander har skött försäljningen på ett bra profisionelt sätt.
    Jag har INGET att klaga på hittills. Jag kommer att rekommendera Daniela om jag vet någon som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • 2018-12-12

Moa J skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Köpt lägenhet.
    Christine var mycket hjälpsam och trevlig. Vi hade mycket frågor då detta var vår första bostadsrätt. Väldigt bra på att förklara utan att vi kände oss dumma. TACK! Läs mer
  • Marika L

2018-12-07

Marika L skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har sålt vårt hus via Fastighetsbyrån i Tumba, vi fick enorm hjälp av Lena Larsson som var vår mäklare. Från dag 1 när vi anlitade henne tills huset blev sålt, hade vi gått genom en spännande, rolig, berg- dalbana resa tillsammans. Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi fick, det var mycket support och omtankte i arbetet. Rekommenderar starkt Lena Larsson som personlig mäklare. Läs mer
  • Mohamed N

2018-12-06

Mohamed N skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Hade Christine berg både när jag köpte och sålde min lägenhet, fungerade felfritt och gav inte upp tills lägenheten såldes till de pris som vi krävt!
    5/5 Läs mer
  • 2018-12-06

Helena M skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte en nyproduktion, alla på fastighetsbyrån var trevliga och tydliga när man hade frågor. Läs mer
  • 2018-12-05

Catharina S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt tomt , hus separat.
    Har alltid blivit utmärkt bemöt och alltid fått väldigt bra hjälp.
    Våra förväntningar var att få hjälp med att dela en tomt och sälja den när allt var klart vilket vi fick mycket god hjälp och goda råd.
    Har upplevt att vi fått den hjälp vi behövde och mer där till
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2018-12-02

Monika P skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har sålt bostad med hennes hjälp. Hon är proffsig, hjälpsam och duktig mäklaren. Jag är nöjd av bemötande. Läs mer
  • 2018-12-01

Michael V skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tillgänglig, påläst och bra lokalkännedom om bostadsområdena hon är verksam i. Kan rekommendera henne om ni ska sälja. Hon förmedlade vårt hus i Riksten (Tullinge) och vi är 100% nöjda. Fick det pris vi ville ha och detta innan visning. Läs mer
    2018-12-06 Karin S svarar Michael V
    Hej Michael,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden och feedbacken! Alltid kul att hjälpa till och extra kul när vi bor så nära varandra. Hoppas det går bra med allt nu fram tills ni flyttar till Trosa!
  • Christina O

2018-11-30

Christina O skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande och hjälp i försäljningsprocessen av vår villa. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-11-29

Christos K skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt proffsiga. Väldigt kunninga över marknaden och lyckades få ut mer än vad vi förväntade oss Läs mer
  • 2018-11-22

Helena M skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Radhus friköpt. Bra bemötande och återkoppling löpande. Läs mer
    2018-11-22 Karin S svarar Helena M
    Tack Helena! JA, det tog ett tag innan vi fick i väg ert fina radhus men det blev ju bra tillslut! Vi ses i januari.
  • Sirpa N

2018-11-21

Sirpa N skrev om Karin Spåre en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fantastisk mäklare,lugn o mycket till mötes gående,saklig kunnig innom sitt yrke,rekommenderar henne varmt till kunder som behöver en bra mäklare. Läs mer
    2018-11-21 Karin S svarar Sirpa N
    Hej Sirpa!
    Tack för de värmande orden! Mitt arbete är alltid roligare med nöjda kunder.
  • 2018-11-19

Roger P skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi lät sälja min mors lgh. Priset blev klart under vad jag förväntade mig även om det är lite mer trögt just nu. Daniella fick inte fram mer än ett par intresserade och därför blev priset lågt. Daniella upplevdes positivt och behaglig att ha som mäklare. Kanske skulle hon ha jobbat lite mer så vi hamnat på utgångspriset som redan det var 100.000 mindre än andra objekt. / Roger Läs mer
  • Karin L

2018-11-18

Karin L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Han har varit helt fantastisk!!
    Vi har sålt ett radhus i Tumba och från dag ett när jag kom in på fastighetskontoret med mina ”dumma” frågor har han varit super bra. Han är engagerad, lyhörd, tålmodig o lugnet själv, verkar verkligen trivas med sitt jobb. Jag är hel nöjd. Mvh Karin Läs mer
  • Maria F

2018-11-14

Maria F skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej,
    jag har sålt ett hus i en Brf där det är relativt svårt att sälja.
    Christine var påläst och hade bra strategi för att sälja huset.
    Hade inte så höga förväntningar då det är marknaden som styr och jag är glad att jag lyssnade på Christines råd att inte vänta då det kommit ut fler hus i området till försäljning.
    Jag känner mig som en vinnare i denna affär då jag slapp visning och sålde till ett högre pris än jag förväntat mig.
    Kan verkligen rekommendera Christine som inger stort förtroende och är toppen på att återkoppla. Läs mer
  • 2018-11-10

Andreas L skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en villa.
    Trevligt bemötande. Förväntningarna var väl att få fram bostaden på bästa sätt och hjälp med det administrativa.
    Bilderna tyckte vi hade missat en del detaljer som vi hade velat se. Kändes som mer fokus på estetiskt fina bilder än att visa bostaden på bästa sätt. Planritningarna som gjordes var totalt felaktiga på alla tänkbara sätt.
    Med tanke på hur mycket pengar man lägger på relativt lite arbete så hade vi förväntas oss att allt skulle skötas exemplariskt. Anser inte att det finns inte utrymme för slarv med den ersättningen. Läs mer
  • 2018-11-08

Fredrik E skrev om Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Daniela mäkade en villa vi köpte. Vi har generellt bara positiva efrarenheter från köpet. Vi fick ett toppenbemötande. Läs mer
  • 2018-11-08

Gustav C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Christine var mycket proffsig i sitt bemötande och tillgodosåg mina behov. En snabb, tydlig och enkel affär.

/GC Läs mer
  • C

2018-10-30

C skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, kunnig, lätt att prata med och lätt att få tag i! Läs mer
  • 2018-10-26

Rut A skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionell, kunnig, trevligt bemötande. Läs mer
  • 2018-10-26

Mikael T skrev om Christine Berg en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag hittar faktiskt inte så mycket alls att klaga eller anmärka på, snarare tvärtom! Jag tycker hon gjorde ett jättebra arbete, var proffsig, snäll, förstående och tillmötesgående. Hon får högsta betyg från mig! Rekommenderas! Läs mer

Grödingevägen 57, 147 31 Tumba