Alla kategorier Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

Gröndalsvägen 6, 147 30 Tumba — Visa karta

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området.

Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor till lantbruk och gårdar. Oavsett vilka dina önskemål är tror vi på Fastighetsförmedlingen att vi kan hitta en lösning för dig!

Kontakta oss så berättar vi mer om hur bostadsmarknaden ser ut eller hur det är att bo här i området. Välkommen!

Läs vad 545 kunder tycker om Fastighetsbyrån Tumba

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig och kunnig mäklare och övrig personal. Affären gick smidigt.
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag är mycket nöjd med Yngve från första bemötande till avklarad affär. Ärlig, tillmötesgående och neutral både mot säljare och köpare. Men det viktigaste av allt, han svarar alltid på samtal och mail, och är han upptagen ringer han upp när han har tid.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Magnus J
    Tack Magnus för de värmande orden! Jag hoppas att ni fortsätter trivas i huset.
  • Linda J
    Linda J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra. Otroligt bra service.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Linda J
    Tack för det Linda, kul att höra!
  • Börje S
    Börje S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande trevlig och kunnig och väldigt hjälpsam .
    2017-10-19 Yngve Q svarar Börje S
    Tack Börje! Det tog ju ett tag från vårt första möte till försäljning så jag hann samla på mig en del kunskap under tiden...
  • Krister J
    Krister J skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt bemötande påläst och snabb återkoppling vid bud och frågor.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Krister J
    Tackar! Då låter som det borde vara. Jag hoppas att ni har det bra i ert nybyggda hus.
  • Eva A
    Eva A skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve Qvarnström är den perfekta mäklaren tyckte vi. Trevlig och kunnig, ett veritabelt proffs i yrket. Så lätt att kommunicera med och alltid positiv. Vi kunde inte ha varit mer nöjda!
    2017-10-19 Yngve Q svarar Eva A
    Tack Eva, det var verkligen fina ord. Det är inte så svårt när man har trevliga kunder som tar åt sig av det man säger.
  • Anders H
    Anders H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett trevligt bemötande och han ingav stort förtroende.
    Han var mycket lyhörd för våra frågor och han återkopplade alltid
    enligt uppgjord plan. Vi kände oss trygga genom hela affären.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Anders H
    Kul att höra Anders. Affären gick ju både fortare och smidigare än vad vi hade beräknat så det var ju skönt.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande.Han är kunnig och kan markanden. Yngve tar sig tid att lära känna sin kund. Ger bra feedback och man hålls uppdaterad under hela processen från början till slut. Yngve får mig att känna mig trygg som kund.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Cecilia B
    Tack Cecilia. Det har alltid varit ett nöje att göra affärer med er!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve lever med god marginal upp till vår förväntan i samband med vår bostadsförsäljning.
    Vi uppskattade mycket att Yngve i stort alltid var nåbar med snabba svar om det var något vi funderade över.
    Rekommenderar honom för både köpare & säljare då stor hänsyn tages till båda parter.

//Fredrik & Anna
    2017-10-19 Yngve Q svarar Fredrik S
    Ja det gick ju bra till slut. Tack ska ni ha! Hoppas ni kommit till rätta i ert nya hus.
  • Peter T
    Peter T skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve var mycket intresserad och hjälpsam. Han var lätt att få kontakt med. Hjälpte till med allt man kan tänka sig. När vi köpte huset så var Yngve mäklare vilket förenklade saken. Jag har bara gott att säga om Yngve och Fastighetsbyrån i Tumba.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Peter T
    Det var ett fint hus när ni köpte och det var inte sämre när ni sålde. Enkelt att jobba när man har trevliga kunder.
  • Kristian K
    Kristian K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve gav ett professionelt intryck.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Kristian K
    Tack Kristian! Jag hoppas att ni trivs i ert fina hus ute på landet.
  • Romina M
    Romina M skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Yngve har vi känt sen tidigare då det var han som sålde huset vi bodde i till oss, och nu fick han sälja den igen åt oss.
    Vi känner en enorm trygghet och tillit till Yngve. Det kändes att han lyckades hjälpa oss ur en svår situation.
    Även om huset inte såldes som vi hade hoppats så såldes den och det var det som var huvudsaken i vår situation.
    Vi är tacksamma och vi skulle varmt rekommendera Yngve till vänner, familj och bekanta.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Romina M
    Ja det var verkligen en utmaning Romina men jag är otroligt glad för er skull att vi löste det till slut. Jag tackar för alla rekommendationer!
  • Martin S
    Martin S skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett bra och korrekt bemötande!
    2017-10-19 Yngve Q svarar Martin S
    Tackar! Det var ett himla fint hus ni köpte.
  • Mona-lisa H
    Mona-lisa H skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kanonbra! Ärlig, snabb och trevlig mäklare. Kändes tryggt och professionellt
    2017-10-19 Yngve Q svarar Mona-lisa H
    Tack Mona-Lisa! Om ni är nöjda så är jag nöjd.
  • Victor K
    Victor K skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt bra bemötande och professionell.
    2017-10-19 Yngve Q svarar Victor K
    Tack Victor! Jag hoppas att ni trivs bra i huset.
  • Karl H
    Karl H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon var jättetrevligt och hjälpsam, vi var nöjd med henne.
    2017-10-09 Lena L svarar Karl H
    Hejsan och tack så mycket för fina ord hoppas allt gått bra för er och tveka inte att höra av er inför deklarationen nästa år så hjälper jag er med den. Ha det så bra så länge och ta hand om varandra.
  • Christine F
    Christine F skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Snurrig mäklare som är väldigt ivrig att få objektet sålt, men har dessvärre inte engagemanget att driva dialoger med parter därefter, utan ser en försäljning som en i mängden. Skulle vara på min vakt om jag var intresserad av ett objekt som denne mäklare var ansvarig för och tipset är att fråga för mycket änför lite, då mäklaren i sin tur är tvungen att fråga säljarna, vilket kan ge andra synvinklar på hur objektet egentligen är! Har erfarenhet av många mäklare och denne hamnar dessvärre i botten i form av intresse samt kundnöjdhet!
    2017-10-04 Lena L svarar Christine F
    Hejsan Christine,
    Det är alltid tråkigt när säljare och köpare inte är överens om skick och vem som ska stå för vad, men som jag vid flera tillfällen förklarat för både er och säljaren så får jag inte agera domare i dessa fall enligt lag utan ska vara en opartisk mellanhand. Det jag gjort är att berätta för er båda hur ni kan gå vidare om ni väljer att göra detta. Självklart ska man fråga så mycket man kan vid fastighetsköp då det är köparen som har undersökningsplikten. De flesta hus vi säljer brukar vara besiktade vilket också ger en del information om husets skick.
  • Elin H
    Elin H skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra och kunnig. Hade bra koll på området (Tullinge) som jag sålde min lägenhet i.
  • Sven Olof H
    Sven Olof H skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig, synes kunnig och levde upp till mina förväntningar.
    Hälsning Olle
  • Toni L
    Toni L skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt fungerade bra, finns inget att klaga på
  • Ranjanii D
    Ranjanii D skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vänlig, tillmötesgående, hjälpsam och proffesionell
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra. Trevlig och tillmötesgående. Kan sitt jobb som mäklare.
  • Michael B
    Michael B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket nöjd...................
  • Therese B
    Therese B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är nöjda och hade en bra kommunikation från start. Viktigt med förtroende och Melissa gjorde sitt jobb bra och professionellt.
    Det var raka puckar och vi kunde ha en öppen dialog från början till slut.
  • Radmila O
    Radmila O skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa är proffs i sitt jobb.
  • Ida S
    Ida S skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fick bra bemötande. Mäklaren uppflyllde sitt arbete som mäklare.
  • Katrin N
    Katrin N skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena är professionell, vänlig och tillmötesgående. Hon kände till området och förutsättningarna och lyckades på kort tid få till enbart försäljning.
  • Elin J
    Elin J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har inget negativt att säga om Melissa, jag blev bemött på bästa möjliga sätt.
  • Conny J
    Conny J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa bemötte oss mycket väl och var en duktig förhandlare då vi blev mycket nöjda med försäljningspriset. Rekommenderar starkt Melissa.
  • Sabina H
    Sabina H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Förutom att Danielle är snabb, smidig, trevlig och kompetent är hon också rak och ärlig.

Jag tycker att det faktum att hon är ärlig utmärker henne och jag värdesätter en ärlig mäklare oerhört.

Danielle har därför mitt fulla förtroende och jag kommer utan tvekan att anlita henne igen.
  • Carl T
    Carl T skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hade inge förväntningar då det var första gången jag haft någon form av kontakt med en mäklare.
    Melissa var trevlig, snäll och mycket hjälpsam.
    Stor eloge för att hon inte fick mina frågor att verka dumma trots att jag vet att de var det.
  • Gösta F
    Gösta F skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Melissa var hängiven men jag vill framför allt lyfta fram supporten från kontoret i from av Emelie Roos som var en klippa.
  • Joachim A
    Joachim A skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    trevligt och proffsigt bemötande, kändes trygg.
  • Juha U
    Juha U skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Professionellt arbete från början till slut,
    Har bra erfarenhet av Fastighetsbyrån sen tidigare.
  • Anna G
    Anna G skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket trevlig och inget att klaga på👍
  • Elina H
    Elina H skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda Allt gick väldigt smidigt så vi var nöjda
  • Ann E
    Ann E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig, trevlig, glad och positiv.
  • Gabriella J
    Gabriella J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Ett stort tack för ett mycket bra arbete med att sälja vår lägenhet! Förtroendet växte fort! Skulle jag sälja igen så skulle jag utan tvekan välja Melissa som mäklare!

Med vänliga hälsningar Gabriella
  • Malin B
    Malin B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande från första stund.
  • Linda J
    Linda J skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon var mycket trevlig vid första mötet. O informationen jag fick var att min lägenhet skulle bli lätt att sälja.
    Enl min uppfattning sattes utgångspriset dock för lågt och efter första visningen gjorde hon mig väldigt orolig när hon beskrev vilka som varit där o tittat på lägenheten, då en person hade åsikter på hur målningen var utförd osv. Jag kände inget stöd från mäklaren efter visning o känslan jag fick var att ta det enda budet som lades. Även fast det var lägre än jag räknat med för att gå plus.
  • Jessika L
    Jessika L skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Positiv, Kunnig, Hjälpsam, Erfaren inom området.
    Rekommenderar gärna henne :-)
    Bästa mäklaren vi har haft👍
    2017-09-20 Lena L svarar Jessika L
    Hejsan Jessica, Tack för fina betyg det värmer nu i kylan och hoppas ni har kommit till rätta i helt ny miljö och att det fungerar med jobb och resande. Vi hörs igen till deklarationen. Ta hand om er och hälsa Mathias.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med det bemötande som Melissa gav oss. Trots en svag start på försäljningen så behöll vi förtroendet för henne tack vare en god dialog och slutresultatet blev över alla våra förhoppningar. Kan verkligen rekommendera Melissa som mäklare!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Otroligt kompetent och trevlig, gör det lilla extra för sina kunder.!
  • Glenn O
    Glenn O skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tipp topp! Funka kanon med försäljning och köp!.......
    2017-09-20 Lena L svarar Glenn O
    Hejsan Glenn jag tackar för toppbetyg härligt att ha med er att göra vi syns snart för deklarationen och hälsa familjen så gott.
  • Hans Ö
    Hans Ö skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och bra bemötande. Finns inget att klaga på.
  • Michelle M
    Michelle M skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket tillmötesgående, svarade alltid på frågor och fanns tillgänglig när man behövde. Levde upp till min förväntan på alla plan. Professionell i all kontakt. Skulle gärna använda Fastighetsbyrån igen bara på grund av Melissa. Bästa mäklaren!
  • Berit M
    Berit M skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt gick bra från första bemötande till försäljningen var klar =proffsigt !
  • Karl Ö
    Karl Ö skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra. Marknadsfördes bra, det var många som kom och tittade innen visningen.
    Budgivningen gick trögt i början, men efter ett tag tog det fart.
  • Laila H
    Laila H skrev om Melissa Segmen en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket gott bemötande. Allt toppen från början till slut
  • Arja K
    Arja K skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Lena skötte allt, från förjsälning till köp av nytt boende, även dom krångliga skattefrågorna! Tack Lena..toppenbetyg till Dig!!!
    2017-09-20 Lena L svarar Arja K
    Hejsan Arja,
    Tack så hemskt mycket för fina ord och jag är så glad att allt har gått bra med ert köp och jag hoppas ni har fått det bästa av två världar med lgh i Sverige och en på Kanarieöarna ha det så bra och hälsa Juha.

Gröndalsvägen 6, 147 30 Tumba