Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Tumba Alexander Lindeberg
Alexander Lindeberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som fastighetsmäklare är att få hjälpa säljare och köpare i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig som mäklare för att jag är engagerad, trygg, affärsmässig och målmedveten. Jag kommer även från idrottsvärlden, så jag är van att jobba hårt för att uppnå absolut bästa resultat!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med min familj eller spelar golf. Läs mer

Läs vad 35 Läs vad Alexander Lindeberg

• Jonny S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-05-18

Tumba
    Grym mäklare. Riktigt trevlig och gjorde verkligen allt och lite till för att jag skulle få min lägenhet såld. Jag är supernöjd :) Läs mer
  • Anri S
    Anri S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-05-08

Tullinge
    Jag var mycket nöjd med att ha Alexander Lindeberg på Fastighetsbyrån Tumba som mäklare vid försäljningen av min stora lägenhet i Tullingeberg .Redan vid första mötet med honom ingav han stort förtroende och kunnighet i branschen .
    Hans bemötande var mycket lugnt,vänligt och tryggt och mina tidigare dåliga förväntningar av att visa upp lägenheten , börja röja och fixa till inför fotografering och visning försvann !
    Under visningsperioden och budgivningen gav han mig löpande och god information om utvecklingen och möjligheterna , som fanns !
    Ett varmt tack till Alexander för en väl genomförd försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • Alvar L sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-05-06

Rikstens Friluftsstad
    Sålde min lägenhet via Alexander.
    Helt suverän bemötande och mottagande sen första mötet.
    Ska ni sälja eller köpa kontanta Alexander på Fastighetsbyrån i Tumba. Läs mer
  • Harry N sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-23

Uttran
    Sålde min bostadsrätt snabbt utan visning plus jag älskar raka svar på frågor. Proffsigt bemöt kom tid samt trevlig.
    Mina rekomenderingar Läs mer
  • Lars N sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-21

Tullinge
    Svarar alltid inom kort, trovärdig, någon man litar på. Läs mer
  • Pia B köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-19

Uttran
    Med Alexanders proffsiga hjälp har jag köpt en lägenhet.
    Alexander har uppfyllt alla krav och önskningar jag har på vad en mäklare förväntas göra, ja t o m har han överpresterat i tillgänglighet.
    Alla frågor jag haft och undringar har besvarats direkt och aldrig har jag känt att jag varit Läs mer
  • Eva Maria J köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-05

Tumba
    Köpt bostadsrätt. Bemött bra och hjälpsam på ett bra sätt.
    Förväntningar. Att jag skulle få hjälp med det som jag behövde.
    Sammanfatta. Mycket trevlig och lätt att ha samarbeta med. Läs mer
  • Vibeke G sålde sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-03-07

Vårsta
    Vi har sålt ett grändhus genom fastighetsbyrån/ Alexander Lindeberg.
    Alexander har skött sina åtaganden på ett utmärkt sätt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Serkan K köpte sitt hus med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-03-05

Tumba
    Jag köpte hus han ä super bra mäklare Läs mer
  • lena h sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-03-03

Vårsta
    Har sålt en 2:a i Vårsta.. Alexander har vart hjälpsam och tagit sig tid för frågor som uppstått och alltid återkommit med svar! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg