Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Tumba Alexander Lindeberg
Alexander Lindeberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som fastighetsmäklare är att få hjälpa säljare och köpare i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig som mäklare för att jag är engagerad, trygg, affärsmässig och målmedveten. Jag kommer även från idrottsvärlden, så jag är van att jobba hårt för att uppnå absolut bästa resultat!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag helst med min familj eller spelar golf. Läs mer

Läs vad 19 kunder tycker om Alexander Lindeberg

• Sven-Olof Magnus B
    Sven-Olof Magnus B sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-01-21

*Sålt villa.
    *Mycket professionellt igenom hela processen.
    *Förväntningarna var att det skulle gå enkelt och smidigt samt informativt.
    Även få ett visst pris, allt detta levererade Alexander Lindeberg.
    Kommer definitivt rekommendera honom i framtiden. Läs mer
  • Elin S
    Elin S sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-12-21

Alexander hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Tullinge i december 2018. Vi hade tajt om tid och det var fel tid på året försäljning. Alexander hjälpte oss att göra rätt val i hur vi skulle gå vidare och på så vis fick vi ändå lägenheten såld innan jul.
    Han har alltid varit snabb på återkoppling och uppdatering och svarar snabbt på telefon och sms. Vi är nöjda! Läs mer
  • Karin L
    Karin L sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-18

Han har varit helt fantastisk!!
    Vi har sålt ett radhus i Tumba och från dag ett när jag kom in på fastighetskontoret med mina ”dumma” frågor har han varit super bra. Han är engagerad, lyhörd, tålmodig o lugnet själv, verkar verkligen trivas med sitt jobb. Jag är hel nöjd. Mvh Karin Läs mer
  • Andreas L sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-10

Sålt en villa.
    Trevligt bemötande. Förväntningarna var väl att få fram bostaden på bästa sätt och hjälp med det administrativa.
    Bilderna tyckte vi hade missat en del detaljer som vi hade velat se. Kändes som mer fokus på estetiskt fina bilder än att visa bostaden på bästa sätt. Planritningarna som gjordes var totalt felaktiga på alla tänkbara sätt.
    Med tanke på hur mycket pengar man lägger på relativt lite arbete så hade vi förväntas oss att allt skulle skötas exemplariskt. Anser inte att det finns inte utrymme för slarv med den ersättningen. Läs mer
  • Marcus S sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-09

Sålde min lägenhet med Alexander, strålande bemötande. Lugn och trevlig genom hela förförandet. Alltid villig att svara på frågor och hjälpa till att underlätta försäljningen för mig.
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare än Alexander. Och kommer inte tveka att vända mig till honom i framtida bostadsaffärer.

Stark rekommendation! Läs mer
    2018-10-10 Alexander L svarar Marcus S
    Tack Marcus för den fina rekommendationen, vi hörs!

//Alexander
  • Åke S sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-05

Vi har sålt vårt stora hus efter 22 år för att flytta till lägenhet och ta itu med nästa fas i livet. Alexander förstod våra känslor inför detta och är trevlig, lättillgänglig och påläst. Läs mer
    2018-10-10 Alexander L svarar Åke S
    Tack för den fina recon Åke, hoppas flytten går bra och att ni trivs i er nya lägenhet.

//Alexander
  • Linnea S sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

Sålt stor villa. Mäklaren mycket trevlig och engagerad. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Linnea S
    Tack för den fina recon, vi ses på tillträdesdagen!

• Bengt A skrev om Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-05

Stort förtroende för Aleksander samt mycket proffsig. Bar bemötande. Kunnig . Vi fick all den hjälp som vi behövde. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Bengt A
    Tack Bengt för det fina betyget. Hoppas allt är bra med dig!

//Alexander
  • Greger G sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-09-14

Alexander hjälpte mig att med tur och skicklighet sälja min bostadsrätt till utgångspris i en svag marknad. Alexander var väldigt proffsig hela vägen och levererade utöver det förväntade. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Greger G
    Tack Greger för din reco. Hoppas att ni trivs i ert nya hus!
    Vi hörs!

// Alexander
  • Theresa S sålde sin bostad med hjälp av Alexander Lindeberg en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-09-11

Jag sålde ett kedjehus. Alexander var trevlig och mycket proffsig. Han skötte vår affär effektivt och tryggt. Läs mer
    2018-10-05 Alexander L svarar Theresa S
    Tack Theresa, Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg