en del av Fastighetsbyrån Tumba

4.2 / 5 i betyg — 33 rekommendationer

Läs vad 33 användare tycker om Anders Lindblad

• Andreas L
    Andreas L skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt bra bemötande och tydlig beskrivning av vad som gällde genom hela affären.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fick ett bra intryck vid första besöket från han! då jag valde mellan 2 andra mäklare!
    Han sköte affären proffsigt och det kändes som om han kunde området bra som vi tyckte var viktigt när vi valde mäklare!
    Samt efter huvudvisningen så återkopplade han snabbt och det kändes tryggt och säkert.
    Vi tycker hela affären skötes på ett bra sätt och som vi hade förväntat oss!!
    Vi rekommenderar denna mäklare starkt till dom som ska sälja!
    Mvh Mikael/ Desire
  • Majken M
    Majken M skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi blev professionellt bemötta.
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra och enkel servis. Trevliga!
    Vi är supernöjda 😊
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick ett väldigt bra bemötande.
    Han var mycket kunnig och professionell i sitt arbete
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag var nöjd med visning och kontakt med mäklaren under budgivningen men efter att vi vann budgivningen var det dålig kontakt från mäklaren gällande att träffas och skriva kontrakt. Han åkte utomlands och var inte anträffbar. Det är inte kundens ansvar att boka tid utan mäklarens. Vi fick sedan en annan mäklare eller assistent som hjälpte oss.
  • Desiree A
    Desiree A skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Var trevlig mot både köpare och säljare och hela affären gick smidigt och som vi hade tänkt oss!
    vi kommer varmt rekommendera denna mäklare till andra!
    Kändes som om han kunde sitt jobb bra! och vi kände ett stort förtroende!
  • Kenneth S
    Kenneth S skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Få ordig, och kändes inte som att han var intresserad av köparen, bara säljaren.
  • Kjell K
    Kjell K skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Anders var kanon bra. Han var väldigt trevlig och affären gick jättefort vilket vi uppskattade! Sköte grejerna på ett snyggt sätt!
  • Johan B
    Johan B skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Anders var saklig och tydlig genom hela affären och har dessutom varit behjälplig i efterhand när vi behövt hjälp med värdering av fastigheten och annat.
  • Jimmy I
    Jimmy I skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket professionell, tillmötesgående, flexibel, samt en person du varmt rekommenderar till andra. Betyget kan inte vara högre.
  • Yasemin A
    Yasemin A skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt och snabbt bemötande. Lägre arvode jämfört med andra mäklarbyråer:)
  • May R
    May R skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag tycker att det var väldigt bra bemötande fick jag av mäklaren Anders Lindblad, samtidigt var mycket hjälpsam och försökte hitta en bra objekt som jag önskade köpa .
    2015-04-14 Anders L svarar May R
    Det har varit roligt att hjälpa dig hitta ett hus som passade dina önskemål. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i ditt nya hus Ha det gott så länge! Vänligen Anders!
  • Marja T
    Marja T skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Det är mycket som vamåste åtgäras tex. alla vatte krana måste bytas ut, under skopet under tvättstället var så rytten att man behövde para lyfta ut skoppet, man har sekert duchat utan sydd att allt har blivit så blött,fått buta ut hantag, eller att det fattas, mäklaren var duktig till säljaren men mindre ducktig till mot köparen men det är inte´jag eller slutendan det var jag som betalade arvoden,
  • Gamze P
    Gamze P skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Han hjälpte oss till 200procent med allt och alla frågor runt omkring. Det var professionelt , jättebra service jag är jättenöjd.
    2015-04-14 Anders L svarar Gamze P
    Tack för en fin rekommendation och ett otroligt bra sammarbete! Det kändes mycket roligt att försäljningen blev så lyckad. Vänlig hälsningar Anders
  • Leif M
    Leif M skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra och korrekt trevligt bemötande höll vad han lovade
  • Güven C
    Güven C skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej,jag tycker att han va trevlig personligen.jag tycker att han va jätte dyr.han tog 59000sek i arvode.kollade aldrig med andra mäklare först.kollade efter att jag fick höra att jag hade betalat för mycket i arvode.men de gjorde jag tyvärr i efteråt.hittade nämligen flera som tog 35000sek i arvode.som sagt har jag inget emot personligen mot Anders Linblad.och om jag får frågan om jag kommer anlita fastihetsbyrån igen så är svaret Ja men kollar va han ska ha i arvode först..Mvh
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Anders är en mycket ärlig och bra kille!
    Enkel kommunikation och mån om en bra affär för båda parter.
    2015-04-14 Anders L svarar Mikael T
    Hej Mikael, Stort tack för ditt fina betyg. Det var roligt att få hjälpa er att förmedla ert hus. Är det något som du undrar över är du alltid välkommen att kontakta mig.

Med vänlig hälsning Anders
  • Maria Teresa Cornejo L
    Maria Teresa Cornejo L skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Anders var en kunnig och engagerad mäklare.
    Han hade ett mycket trevlig bemötande och arbetade seriöst.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag fick ett mycket bra bemötande och snabb hjälp.

Jag behövde en ny värdering på huset eftersom min nuvarande var mer än 1 år gammal. Däremot behövde jag inte ett annat belopp på värderingen varför jag kunde erhålla en ny värdering med nytt datum utan ändrat värde (eftersom prisnåvån stigit rent allmänt).

Detta fick jag dessutom kostnadsfritt - tusen tack för hjälpen!

MVH

Joakim
  • Glenn O
    Glenn O skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte ett hus som Anders visade. Han var trevlig och hjälpsam med frågor som dök upp. Skötte budgivningen väldigt personligt och tydligt. Ringde och meddelade under budgivningens gång, stort plus!. Förklarade noggrant och bra allt när vi skrev alla papperna, så man förstod. Toppen bra mäklare! Mycket personlig
  • Sonja Z
    Sonja Z skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej vi ska absolut rekommendera är!
  • Lars L
    Lars L skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig och fick ut det lilla extra som man vill ha.
  • Lars B
    Lars B skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag uppfattar Anders Lindblad som en mycket kompetent, smidig och effektiv mäklare. Hans trevliga och personliga sätt, liksom resultatet och engagemanget vid vår husförsäljning gör, att vi varmt rekommenderar Anders Lindblad som fastighetsmäklare. Lars Brännlund
  • Elin J
    Elin J skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig mäklare men kanske inte jätteengagerad i mig som köpare.
  • Jennie W
    Jennie W skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tillmötesgående, trevlig och flexibel.
  • Claes Å
    Claes Å skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Företaget har varit mycket tillmötesgående och behjälpligt i processen att sälja vårt radhus. Tillgängligheten har varit hög och Anders serviceminded.

Företaget lever således upp till vår förväntan och jag skulle rekommendera Fastighetsbyrån och Anders till andra hussäljare.
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Fastighetsbyrå har hjälpt oss att kunna köpa ett hus , tack och lov för deras tålamodet och engagemang.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi är mycket nöjda med Anders Lindblads engagemang och hans professionalism i våran husförsäljning. Vi kan vart rekommendera Anders Lindblad på fastighetsbyrån i Tumba.
    Fredrik och Marie
  • Gurpal S
    Gurpal S skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt har gått bra, vi är nöjda.
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Förtroendeingivande mäklare med bra kontaktnät av köpare och hantverkare. Mycket serviceinriktad och trygg. Rekommenderas verkligen!
  • Sven Lars G? F
    Sven Lars G? F skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Engagerat, kunnigt och trevligt bemötande, proffsigt. Anders Lindblad är en mycket bra representant för sitt företag. proffsig. På kontoret i Tumba råder en kundvänlig atmosfär samt bra bemötande från all personal. Min husförsäljning gick snabbt enkelt och problemfritt, slutresultatet var över förväntan. Jag rekommenderar gärna Fastighetsbyrån i Tumba till andra, Anders Lindblad samt övrig personal skall ha bra cred för sitt jobb.
    Hälsningar Lars Fagerstöm
  • Alejandro T
    Alejandro T skrev om Anders Lindblad en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hej Aders!
    till min fulla belåtenhet är jag nöjd med din fastighetsbyrån som har trevlig och kunnig personal.
    Jag tycker att du arbetar mångfaldigtprofesionellt och kan organicera allt på ett sånt sett att det blir lätt och effektivt med hela försäljningsprocessen. Kanske du eger vissa kunskaper om psikollogy som gör att du lyckas så bra och fattar sakliga beslut. Lycka till!
    Carlos
Christine Berg