Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Tumba Daniela Kavander
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 25 kunder tycker om Daniela Kavander

• Lars Erik H sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-12-16

Jag har sålt min fina lägenhet i Segersjö, Uttran. Mäklare Daniela Kavander har skött försäljningen på ett bra profisionelt sätt.
    Jag har INGET att klaga på hittills. Jag kommer att rekommendera Daniela om jag vet någon som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • Monika P sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-12-02

Jag har sålt bostad med hennes hjälp. Hon är proffsig, hjälpsam och duktig mäklaren. Jag är nöjd av bemötande. Läs mer
  • Christina O
    Christina O sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-30

Mycket bra bemötande och hjälp i försäljningsprocessen av vår villa. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Roger P sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-19

Vi lät sälja min mors lgh. Priset blev klart under vad jag förväntade mig även om det är lite mer trögt just nu. Daniella fick inte fram mer än ett par intresserade och därför blev priset lågt. Daniella upplevdes positivt och behaglig att ha som mäklare. Kanske skulle hon ha jobbat lite mer så vi hamnat på utgångspriset som redan det var 100.000 mindre än andra objekt. / Roger Läs mer
  • Fredrik E köpte sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-08

Daniela mäkade en villa vi köpte. Vi har generellt bara positiva efrarenheter från köpet. Vi fick ett toppenbemötande. Läs mer
  • Nurgül D köpte sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-15

Har varit jätte bra allt.hon var duktig och väldigt trevlig bemötande . Läs mer
  • Anna W sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-15

Jag sålde min etta i Tullingeberg och var fantastiskt nöjd med min mäklare och Fastighetsbyrån. Kommunikationen var flexibel och jag fick bra info och stöd. Läs mer
  • Sofi B köpte sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-14

Månstorpsvägen 2.
    Jag har blivit bemött jättebra, fått svar på mina frågor och Daniella har varit hjälpsam. Läs mer
  • Jose Moises M köpte sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-09-14

Jag och min sambo köpte en radhus, fick en vänlig bemötande Läs mer
    Daniela K gillar detta
  • Gertrud V sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-09-11

Hon uppträdde korrekt och trevligt mot både köpare och säljare.
    Jag har sålt ett grändhus i Tumba under maj månad. Läs mer
    2018-09-11 Daniela K svarar Gertrud V
    Tack för omdömet Gertrud! Hoppas flytten och byte av stad gick bra och att ni trivs!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg