Mäklare Stockholms län Botkyrka Fastighetsbyrån Tumba Daniela Kavander
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 29 Läs vad Daniela Kavander

• Camilla W sålde sitt hus med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-04-13

Uttran
    Jag har sålt ett hus på Strandvägen i Uttran.

Jag har hela tiden blivit respektfullt och lyhört bemött av Daniela Kavander.

Mina förväntningar var att känna trygghet och stöd i processen att sälja mitt hus. Dessa förväntningar infriades.

Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Bo K sålde sitt hus med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-02-12

Tumba
    Jag och min fru har sålt en villa centralt i Tumba. Vi hade ägt den i ca 17 år och gjort ett flertal förbättringar under dessa år. Daniela gav ett bra intryck då hon var saklig och beskrev både sina egna kunskaper om området men framförallt lyssnade på oss som kunder. Trots att vi ville ha en snabb hantering så försökte Daniela att lösa vår idé. När vi sedan ångrade oss och ville ta det i en annan takt löste hon det också.
    Vi utnyttjade även Danielas kontakter för att styla etc vilket gjorde huset attraktivt trots nya lånevillkor och banker som inte lånar ut pengar.

Vi är mao väldigt nöjda med hur hela uppdraget utförts och rekommenderar gärna bekanta att kontakta Daniela när de vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Emil S köpte sitt hus med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-01-28

Vårsta
    Jag och min sambo köpte bostad på Aspvägen 27 i grödinge. Det är första gången jag köpt bostad och således har jag inte haft alltför mycket kontakt med mäklare. Daniella var trevlig, tillmötesgående och tog sig tid att svara på frågor och funderingar. Vi var på en visning samt en privatvisning på bostaden. Läs mer
  • Anna P köpte sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2019-01-26

Vi har köpt en bostarätt. Daniela är jättesnäll och väldigt proffesionelt. Läs mer
  • Lars Erik H sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-12-16

Jag har sålt min fina lägenhet i Segersjö, Uttran. Mäklare Daniela Kavander har skött försäljningen på ett bra profisionelt sätt.
    Jag har INGET att klaga på hittills. Jag kommer att rekommendera Daniela om jag vet någon som tänker sälja sin bostad. Läs mer
  • Monika P sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-12-02

Jag har sålt bostad med hennes hjälp. Hon är proffsig, hjälpsam och duktig mäklaren. Jag är nöjd av bemötande. Läs mer
  • Christina O
    Christina O sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-30

Mycket bra bemötande och hjälp i försäljningsprocessen av vår villa. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Roger P sålde sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-19

Vi lät sälja min mors lgh. Priset blev klart under vad jag förväntade mig även om det är lite mer trögt just nu. Daniella fick inte fram mer än ett par intresserade och därför blev priset lågt. Daniella upplevdes positivt och behaglig att ha som mäklare. Kanske skulle hon ha jobbat lite mer så vi hamnat på utgångspriset som redan det var 100.000 mindre än andra objekt. / Roger Läs mer
  • Fredrik E köpte sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-11-08

Daniela mäkade en villa vi köpte. Vi har generellt bara positiva efrarenheter från köpet. Vi fick ett toppenbemötande. Läs mer
  • Nurgül D köpte sin bostad med hjälp av Daniela Kavander en del av Fastighetsbyrån Tumba

2018-10-15

Har varit jätte bra allt.hon var duktig och väldigt trevlig bemötande . Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg