Danielle Hamrin
en del av Fastighetsbyrån Tumba

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få hjälpa människor att uppnå sina drömmar och mål genom att sälja och/eller köpa deras drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en mäklare som är både lyhörd och engagerad men samtidigt noggrann.

Hur ser din drömbostad ut?
Min absoluta drömbostad är ett hus som ligger nära vattnet.
Grödingevägen 57
147 31 Tumba — Visa karta

Vad tror Danielle att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 25 kunder tycker om Danielle Hamrin

• Yvonne A skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en 3:a. Danielle kändes mycket possitiv , bemötande och driven. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anna-Pia T skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har sålt ett BRF hus i Tumba där Danielle var mäklare. Hon var toppen! Fick jättebra tips inför fotograferingen där hon även var med. Hon är rak och tydlig vilket uppskattas mycket. Hon fick oss att vara realistiska vilket gjorde att vi inte blev så besvikna då priset inte blev det vi hoppades eftersom det är ett svårsålt hus men hon lyckades sälja det ändå.
    Hon inger förtroende och hög kompetens. Läs mer
  • Petter E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt en Villa, Danielle har varit lyhörd för våra önskemål och kommit med nödvändig och relevant information om vad vi bör göra.
    Vi har med hjälp av Danielle nått de mål vi satt upp, hittat en nöjd och bra köpare!
    //Petter och Maria Läs mer
    2018-11-01 Danielle H svarar Petter E
    Hej Petter och Maria,

Stort tack för ert fina omdöme!
    Det är snart dags för flytt redan - vi ses på tillträdet! :)
  • Yamah H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Elsy J skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Såg annons i somras om att man kunde få sitt hus värderat och besiktigat och beställde sådan. Har sålt ett radhus och köpt en bostadsrätt. Hade inte vågat sälja och köpa nytt utan Danielle Hamrin, vilken på alla sätt varit behjälplig långt utöver vad hennes arbete kräver. Läs mer
    2018-10-19 Danielle H svarar Elsy J
    Tusen tack Elsy för dina fina ord och att jag fick äran att hjälpa dig med ditt nya stora äventyr i livet - vi ses snart igen! :)
  • Björn A skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte ett nytt husbochbsålde vårt gamla.
    Danielle var enormt engagerad trots att försäljningen av det gamla huset drog it på tiden! Läs mer
    2018-10-19 Danielle H svarar Björn A
    Hej Björn& Maria . Tusen tack för ert fina omdöme, vi ses snart på tillträdet! :)
  • Katarina L skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålde lgh i Tullinge via Danielle. Mycket trevlig och hjälpsam med bra kunskap om området. Tydlig gällande processen. Inga konstigheter, inget smörande eller krusiduller vilket jag gillade. Alltid lätt att få tag på. Svarar snabbt både på mail och samtal. Smidigt genom hela affären 😊 Läs mer
    2018-10-02 Danielle H svarar Katarina L
    Hej Katarina!
    Tack för att du tog dig tid att skriva här - Hoppas du och Fabian kommer trivas i er nya bostad och nya stadsdel :) Hälsn. Danielle
  • Anna L skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag köpte en lägenhet i Tullinge med Daniella som mäklare. Hon var snabb, trevlig och kunnig. Tack för en smidig affär! Läs mer
    2018-09-14 Danielle H svarar Anna L
    Hej Anna!
    Tack för din fina rekommendation. Hoppas du trivs bra i lägenheten! /Danielle
  • Fredrik H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Superservice och alltid ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Jacob J skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle va den perfekta mäklarn som kände området och helt underbar att ha med. Prickade våra förväntningar som va mer än normalt höga för sälj uppdraget under marknaden som finns idag. Läs mer
    2018-09-05 Danielle H svarar Jacob J
    Hej Jacob & Sandra - Tack för era fina ord! Är glad att jag kunde hjälpa er med försäljningen så ni kan ta nästa steg till ert nya boende. Lycka till med nya lägenheten så ses vi på tillträdet! / Danielle
  • Agneta A skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Sålt hus! Trevligt bemötande! Läs mer
  • Firas A skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi har köpt ett radhus.
    Daniella varit väldigt bra. Läs mer
  • Pelle E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Duktig, rekommenderas starkt för er som vill sälja/köpa bostad! Läs mer
  • Ronny E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mäklaren var väldigt trevlig och tillgänglig. Men vi upplevde i samband med visningar och budgivningar att mäklaren inte hade tillräckligt mycket kunskap och erfarenhet för att leda försäljningen till åtminstone i närheten av det priset som förväntade oss få. Läs mer
    2018-04-11 Danielle H svarar Ronny E
    Hej Ronny och Nathalie! Vad tråkigt att höra att ni inte är nöjda med min prestation som er mäklare. Prisförväntningarna var högre än vad marknaden var villig att betala just då. Det är vanligt att säljare är missnöjda med slutpriser på denna vikande marknad då de inte är i nivå med vad som tidigare sålts i området. Jag tar till mig kritiken men vill att ni ska veta att jag under visningar och budgivning gjort allt jag kunnat för att driva försäljningen framåt. Hoppas renoveringen gått bra i ert nya hus och att ni trivs i området! Vänligen, Danielle
  • Lena I
    Lena I skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Tycker hon utförde sitt arbete oproffsigt med ett kaxigt bemötande. Hon borde koncentrera sig på försäljningen och inte prata om andra objekt hon har under försäljning. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Lena I
    Hej Lena!
    Tack för att du tig dig tiden till att svara. Det är mycket tråkigt att du är missnöjd med min tjänst. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet. Ha det fint, Hälsn Danielle
  • Carina H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle var snabb, proffsig och gav hela tiden bra information om allt som skedde. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Carina H
    Tack Carina för att du tog dig tid att svara - hoppas du hittat något annat att investera i. Hälsn Danielle
  • Ulrica K
    Ulrica K skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi tyckte hon gjorde ett jättebra jobb. Supernöjda. Lätt att prata med och svarade om vi hade frågor. Tusen tack Danielle. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Ulrica K
    Tack för ett fint omdöme Ulrica! Vi hörs framöver! Hälsn Danielle
  • Marjorie P skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle Hamrin, en riktig professionell mäklare med en jordnära personlighet. Kändes som om hon kunde bemöta oss väl och efter våra önskemål. Har ett brett kontaktnät och hade snabba och effektiva lösningar på små problem som dök upp. Vi, i vår familj, såg oss verkligen sedda av Danielle Hamrin Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Marjorie P
    Hej Marjorie! Vad glad jag blir av ert fina omdöme - hoppas ni trivs bra i huset, så ses vi framöver! Varma hälsningar Danielle
  • Balvinder S skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hon är mycket bra. Jätte bra bemötande. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Balvinder S
    Tack Balvinder! Hoppas hela familjen trivs i nya huset.
  • David M skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt naturlig att prata med. Inte den ”typiska säljaren”. Kändes tryggt hela vägen.
    Hon lyckades även sälja till högre pris än vi trott. Kan starkt rekommendera henne :) Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar David M
    Tack för en fin rekommendation David - hälsa familjen och hoppas att ni trivs bra i nya lägenheten! Hälsn Danielle
  • Priscilla M skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Danielle är mycket trevlig. Vi fick en väldigt proffesionellt bemötande och lätt att få tag på när jag behövde hjälp. Sånt uppskattas väldigt mycket nu för tiden Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Priscilla M
    Tack för en fin rekommendation - hoppas hela familjen trivs bra i lägenheten. Vi hörs snart igen! Hälsn Danielle
  • Einar Å
    Einar Å skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag kan inte annat än säga hon gjorde ett jättebra jobb jag är så tacksam för hennes utmärkta uppdrag. Supernöjd

Mvh Einar Åkerström Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Einar Å
    Tack för ditt fina omdöme Einar - Hoppas din stora 75 års fest blir lyckad i sommar! Hälsningar Danielle
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag bokade ett flertal mäklare från olika mäklarfirmor i höstas, men bestämde mig väldigt snabbt för Danielle.
    Hon var (och är) mycket kompetent, ingav en trygghet och ett stort förtroende, jag kände att det här är någon som kommer att vara en stor tillgång.
    Hon visade alltid ett både professionellt och personligt bemötande, vid varje kontakt.
    Det som var så skönt, var att hon alltid visade att man fick ta kontakt så fort det var något som man funderade på. Ingen fråga kunde få mig att känna mig ”dum”, hon svarade rakt och ärligt, alltid med mitt bästa i tankarna.
    Det var alltid lätt att få tag i henne, inom rimliga gränser, så klart!
    En fantastisk kvinna, kunnig, kompetent, positiv och hjälpsam!
    Mitt första intryck, jag gick efter magkänslan, var rätt.
    Danielle var rätt mäklare för mig och torde vara det för alla, som söker en kompetent, hjälpsam och samtidigt mycket trevlig mäklare!
    //Camilla Olofsson Läs mer
  • Sabina H skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Förutom att Danielle är snabb, smidig, trevlig och kompetent är hon också rak och ärlig.

Jag tycker att det faktum att hon är ärlig utmärker henne och jag värdesätter en ärlig mäklare oerhört.

Danielle har därför mitt fulla förtroende och jag kommer utan tvekan att anlita henne igen. Läs mer
    2018-04-09 Danielle H svarar Sabina H
    Tack för dina fina ord Sabina!
    Vi hörs och ses framöver! Hälsn, Danielle
  • Ann E skrev om Danielle Hamrin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kunnig, trevlig, glad och positiv. Läs mer
Christine Berg
Lena Larsson