Lena Larsson

Lena Larsson

Lena Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Lena Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-03. Lena Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.7. Lena Larsson har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

217 omdömen om Lena Larsson

Sedan starten hos Reco 2014
Yusra safa A
Skrev om Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba

Hon säger att mitt hus är katastrof, och jag säger att hennes bemötande var katastrof. Om jag var mäklare skulle jag säga i denna situation att marknaden är svår och huset är i mindre bra skick, så budet är 2.2, istället för att kommentera på hennes sätt.

Michael A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Det gick snabbt och bra! Trevligt bemötande och hon verkade ha bra koll på både föreningen och området.

Ingela G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Lena är proffesionell och engagerad. Förklarar tydligt och pedagogiskt vad som ska utföras, när och av vem, och finns alltid tillgänglig att svara på frågor. Bra kommunikation -jag fick många tips och svar på saker jag inte tänkt på att undra över

Jessica B
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Trevlig och glad och snabb på att resandet frågetecken kring fastigheten. Vid kontraktsskrivningen upplevde vi henne som ganska stressad och forcerad. Denna fastighetsaffär är vår hittills största i livet och vi vill känna oss trygga och lugna i processen.

Etoile D
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tumba

Väldigt trevlig och professionell. Informativ samtidigt grym säljare

Sebastian S
Tumba

Kompetent, lyhörd och jobbade för att vi skulle ro försäljningen i land trots strulig marknad.

Hans Erik N
Tullinge

Bra bemötande, hjälpsam och en väl genomförd försäljning. Gav oss goda råd genom hela processen.

Svar från Lena Larsson

Tackar Hans för fins ord nu hoppas jag att ni hitter det perfekta nya hemmet i Falun.

Karin Elisabet N
Tullinge

Trevligt, smidigt och proffsigt. Vi fick uppdateringar under hela processen

Svar från Lena Larsson

Tackar Karin det värmer ett gammalt mäklarhjärta. Vi stannar till i Falun nästa gång vi åker förbi.

Kjell L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Allt har gått så bra som vi önskat. Vi är jättenöjda.

Svar från Lena Larsson

Hejsan Kjell, Tackar för fint betyg och för att ni svarade. Nu hoppas jag att det blir bra i nya lägenheten och att ni sak trivas där. Jag hjälper er med deklarationen sen i början av nästa år.

Lena Birgitta K
Tumba

Lena har hade ett proffsigt bemötande och ett stort engagemang under processen vid försäljningen. Var lösnings orienterad både för köpare och säljare. Gjorde en noggrann undersökning av objektet innan vi la ut det. Fotografen gjorde ett fantastiskt arbete. Vi kan rekommendera Lena och Fastighetsbyrån i Tumba till framtida kunder!

Svar från Lena Larsson

Hejsan Lena, Tackar för fint betyg och och för att du svarade. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya hem nu på ny ort. Vi hörs framöver och säg till om ni vill ha hjälp med deklarationen.