Mattias Izgin
Registrerad mäklare sedan 2018-05-17
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-08
2019-07 - 2020-06

Läs vad 21 Läs vad Mattias Izgin

• Hatun Ö sålde sitt hus med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-07-03

Tumba
    Vi är mycket nöjda med Mattias Izgin positiv och mycket tillmötesgående . Avslutade försäljningen av vårt hus som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • Gunnar S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-06-09

Tullinge
    jag blev bemött på ett utmärkt sätt då jag köpte bostadsrätt via honom.
    Han skötte affären på ett mycket bra sätt Läs mer
    Mattias I gillar detta
  • Youbert A sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-05-17

Väldigt driven och engagerad. Lita på Mattias! Läs mer
    Mattias I gillar detta
  • Luis S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-05-01

Tumba
    Köpte lägenhet med honom som mäklare, mycket snäll och proffsig. Han kunde området och gav info om allt som fanns i närheten. Mycket trevlig person. Läs mer
    Mattias I gillar detta
  • Evelina T sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-27

4:a
    Tullinge
    Mattias har hjälpt oss sälja vår lägenhet. Han har stöttat genom att vara realistisk och väldigt tillgänglig. Bra att bolla funderingar med. Vi är jättenöjda! Läs mer
    Mattias I gillar detta
  • Lennart I köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-10

Uttran
    Vi har köpt en bostadsrätt. Affären förmedlades på ett bra sätt av Mathias Izgin, men vi har haft mest kontakt med hans kollega Emelie Roos, som givit oss föredömligt bra service. Läs mer
    Mattias I gillar detta
  • Christian C köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-04-04

Mattias I gillar detta
  • Mats Olof A köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-25

Tullinge
    Han sa på förmiddagen att målet var att få ett avslut under dagen
    jag erbjöd mig att lägga ett bud så vi kunde komma igång, var någon som inte ville starta budgivningen men bjuda sen. När alla andra gett upp mitt bud var högst frågande han om jag kunde gå upp 90.000 säkert säljaren som vill han skulle fråga, vilket jag inte ville, det är ok. Sen säger han att han ska ha en visning nästa dag...kände mig lurad. Sa att jag står för mitt bud idag annars hoppar jag av. Han återkom 4 timmar senare att jag fått lägenheten. Kändes så där att köpa bostaden. Läs mer
  • Jessi A
    Jessi A sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-19

Rikstens Friluftsstad
    Bättre mäklare får man leta efter , Mattias sålde min 3a och jag är super nöjd hur han hanterade de hela.

Jag har känt mig trygg från första dagen och jag vet att man är i proffsiga händer.
    Finns inget han inte kan sälja!

En exceptionell försäljare👌 Läs mer
    Mattias I gillar detta
  • Baha A sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba

2020-03-18

Rikstens Friluftsstad
    Mattias Izgin får högsta betyg för sitt professionella engagemang i samband med våran bostadsförsäljning. Mattias är mycket kunnig, lyhörd och det har känts tryggt genom hela bostadsförsäljning. Kan inget annat än varmt rekommendera Mattias Izgin. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Tumba

Christine Berg