Mattias Izgin

Mattias Izgin

Mattias Izgin är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

Mattias Izgin har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Mattias Izgin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Mattias Izgin har haft 87 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 76 Läs vad Mattias Izgin

2021-08-04
    Excellent support from Mattias.
    2021-08-02
    Efter 5 minuter inpå vårt första möte var det givet att Mattias var den som skulle sälja min lägenhet. Sagt och gjort, vart lägenheten såld. Allt gick snabbt och smidigt och Mattias visade på erfarenhet, trovärdighet och ett fantastiskt socialt bemötande. Rekommenderas varmt!
    /Anna
    2021-08-01
    Mattias är öppen, glad, hjälpsam och välkomnande.
    Vid visningen lät han mig som köpare ta min egen tid att titta runt men fanns direkt tillgänglig när frågor dök upp.
    Och så har det fortsatt hela vägen fram till köpet.
    • Tumba
    2021-07-29
    Man kan omöjligt hitta en bättre mäklare. Professionnel, kunnig och effektiv. Rekommenderar Mattias Izgin starkt!
    • Tumba
    2021-07-09
    Mycket bra första intryck av Mattias. Väldigt snabb affär, otroligt nöjd med Mattias. Rekommenderas varmt.
    2021-07-02
    Mattias har ett fantastiskt bemötande som gör att man känner sig trygg i sitt köp och trygg med att man blir 110% nöjd.
    hade inga större förväntningar till att hitta rätt bostad så snabbt men han tipsde om många fina vi inte ens sett ute och vi hittade våran på nolltid! Fantastisk mäklare!
    2021-07-02
    Mattias var mycket behjälplig i mitt köp av lägenheten på Kanslivägen 32. Bra utformad annons som motsvarade vad jag sen såg på visningen. Mattias gav ett vänligt och korrekt bemötande. Han hade ett smidigt tillvägagångssätt att genomföra köpet.
    2021-06-27
    Trevligt bemötande under hela processen
    2021-06-25
    Fick ett trevligt bemötande och bra information jag frågade efter.
    2021-06-25
    Mycket bra, vi är mycket nöjda