Mattias Izgin

Mattias Izgin

Mattias Izgin är mäklare på Fastighetsbyrån Tumba

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Mattias Izgin har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 34 omdömen sedan 2020-02-08. Mattias Izgin har haft 71 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 34 Läs vad Mattias Izgin

• Lätt att ha och göra med, alltid tillgänglig och driven !
    Christopher H sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-10-05
    • 105.0 m²
    2020-10-05
  • Bästa mäklaren någonsin . Jätte bra bemötande det går inte beskriva med ord. Rekommenderar stark
    Sezai K sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-09-28
    • 68.5 m²
    • Tumba
    2020-09-28
  • Mycket trevlig och kunnig mäklare som vi hade när vi köpte vår lägenhet.
    Josefine N köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • 111.0 m²
    2020-09-21
  • Väldigt engagerad mäklare som ger bra stöd och råd.
    Kristina N sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    • 69.0 m²
    2020-09-21
  • Jag har köpt lägenhet via Mattias Izgin och upplever honom som en väldigt ärlig person. Det har alltid gått att snabbt få kontakt med honom och hela köpprocessen har upplevts som helt problemfri.
    Rickard N köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-09-18
    • 111.0 m²
    2020-09-18
  • Vi har nyligen sålt vår bostad. Vi har blivit bemötta på ett mycket bra och proffsigt sätt. Mattias har gjort sitt yttersta för att möta vår målbild för försäljning, han är flexibel och vi som kunder har känt oss trygga sen första dagen. Han höll vad han lovade och sålde till rekordpris. Vi är supernöjda och skulle starkt rekommendera Mattias till andra som går i säljtankar.
    Nathalie I sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-09-04
    • 2:a
    • 52.5 m²
    • Uttran
    2020-09-04
  • Trevlig samt lugn och sansad. Är jättenöjd
    Viktor M köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-09-03
    • 5:a
    • 112.0 m²
    2020-09-03
  • Mycket bra säljare. Kan nog upplevas lite jobbigt för den som köper. Då kan vill att kontraktsskrivning ska gå mycket snabbt, kan inte högst bjudande så villa han ha den längre buden om de kan skriva innan
    Amanda L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-08-27
    • 60.5 m²
    2020-08-27
  • Mattias är ärlig och transparent och ser till att det blir det bästa för både säljare och köpare. Supernöjd!
    Ida S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-08-17
    • 85.0 m²
    • Tumba
    2020-08-17
  • Mattias tog oss under sina vingar och med värme, engagemang och aldrig trytande tålamod fick oss in på bostadsrättsmarknaden och fann oss vår fina lägenhet!
    Elin E köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Izgin en del av Fastighetsbyrån Tumba
    2020-08-14
    • 75.0 m²