en del av Fastighetsbyrån Tumba

4.9 / 5 i betyg — 20 rekommendationer

Läs vad 20 användare tycker om Niklas Gruffman

• Per-Erik A
    Per-Erik A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har skött vår försäljning på ett proffsigt och kunnigt sätt från allra första kontakten. Hans bemötande har alltid varit positivt och trevligt och vi har fått snabb återkoppling på de frågor vi haft. Vi är mycket nöjda och vill därför rekommendera honom å det varmaste.
    Per-Erik och Eva
  • Anita R
    Anita R skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas Gruffman skötte hela affären på ett mycket kompetent, trevligt och professionellt sätt.
  • Mari T
    Mari T skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har utfört sitt uppdrag klanderfritt. Han har haft ett mycket vänligt bemötande. Jag fick mer betalt för min bostad än jag hade förväntat mig.
  • Robert B
    Robert B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är ung hungrig och agerar på ett proffsigt sätt och är trevlig
  • Margot A
    Margot A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte en lägenhet av Niclas Gruffman. Han gav ett seriöst och kunnigt intryck.
  • Annica B
    Annica B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är en fantastisk mäklare. Från första kontakten tills allt var klart. Frågor har besvarats, tidpunkten har inte varit ett problem. Information har getts bra, inte försökt dölja saker om köp, lägenhetsskick eller andra saker en köpare vill veta.
    När vi ska sälja och köpa igen kommer vi absolut kontakta Niklas!
  • Brf M
    Brf M skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är en bra mäklar och är lätt att samarbeta med.Jag kan rekomedera att använda Niklas.
    2015-04-13 Niklas G svarar Brf M
    Hej Matte och BRF Mosshagestigen. Tack för det fina omdömet. Jag ser fram emot fler lyckade försäljningar oss emellan!
  • Lena H
    Lena H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas var trevlig och proffsig i sitt bemötande. Han hade bra uppfattning om prisbilden i området och för det objekt som var till försäljning. Gav realistiska råd när ett bud kom in som vi borde acceptera och inte gå ytterligare en vända med visning.
    2015-04-13 Niklas G svarar Lena H
    Hej Lena!
    Det har varit kul att få hjälpa dig och Arnold med försäljningen av er lägenhet, och jag är glad att ni gav mig förtroendet att hjälpa er. Hoppas nu att Arnold kommer trivas bra i sin nya lägenhet och ifall du behöver hjälp med ditt nuvarande boende framöver så är det såklart fritt fram att höra av sig :-)
  • Lars N
    Lars N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har hatt et meget godt samarbeid med Niklas Gruffmann som har gitt en meget god service.
    2015-04-13 Niklas G svarar Lars N
    Hej Lars,
    tack för den fina rekommendationen!
    Förutsättningarna för din försäljning skiljde ju lite från det vanliga, men jag tycker att vi hade ett så pass bra samarbete att vi löste det på bästa sätt. Att du sedan på det fick superbra betalt för din lägenhet är såklart kul. Ha det gott!
  • Catharina O
    Catharina O skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har varit mycket hjälpsam och trevlig.
    2015-04-13 Niklas G svarar Catharina O
    Hej Catharina!
    Tillslut lyckades vi hitta en lägenhet som passa dig och din situation bra, superkul såklart!
    Hoppas nu att du kommer trivas där, så hör du av dig ifall du behöver en värdering av din lägenhet framöver - självklart kostnadsfritt :-)
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är vänlig och otroligt kunning i sin roll som mäklare. Lotsar både köpare och säljare igenom kanske sina livs viktigaste affärer på ett utomordentligt sätt.
    2015-04-13 Niklas G svarar Johanna E
    Tjena Johanna,
    tack för de fina orden, det uppskattas :-) Att ha nöjda kunder är A och O i min bransch så jag blir såklart glad att du är så pass nöjd med min insats. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet, och skulle du behöva hjälp med värdering så hjälper jag såklart till med detta kostnadsfritt. Ha det gott!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är väldigt bra på det han gör. Han levererar det han har sagt. Mycket nöjd, skulle lätt anlita honom igen.
  • Karl D
    Karl D skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas G sålde vår lägenhet i Rönninge Mycket nöjda !
  • David H
    David H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Är väldigt glad över att jag kom i kontakt med Niklas Gruffman gällande vår försäljning av vår lägenhet.

Från första mötet visade Niklas stort och uppriktigt intresse av att sälja objektet samt ändå ge en realistisk bild av hur det kan gå.

Vidare var Niklas alltid tillgänglig på telefon/mail och gav kontinuerlig statusuppdatering om vad som hände.

Kort summerat kan jag och min fru verkligen rekommendera Niklas Gruffman som en bra start på sitt livs kanske största affär.
  • Tore P
    Tore P skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kände mig trygg när jag fattade beslutet att anlita Fastighetsbyrån inför försäljningen av min fars bostadsrättslägenhet.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt tack vare bra kommunikation och ett proffsigt bemötande.
    Kan rekommendera andra som vill sälja eller köpa en bostadsrätt att ta kontakt med Niklas på Fastighetsbyrån i Salem.
  • Matina S
    Matina S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag vill tacka Niklas Gruffman för en snabb och smidig försäljning av min lägenhet. Därför rekommenderar jag varmt fastighetsbyrån i Salem!
  • Magdalena D
    Magdalena D skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är en mycket bra mäklare som hjälpte oss på ett väldigt bra sätt och vi är så nöjda med försäljningen! Han var tillgänglig och var lätt att förstå! Glad och trevlig på ett professionellt sätt!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är en väldigt bra mäklare, trevlig och tillmötesgående, vi blev nöjda med resultatet.
  • Nina T
    Nina T skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket professionellt arbete!
    Vi har köpt lägenhet, allt gick som det ska, vi fick det bästa bemötandet man kan ha. Niklas Gruffman var engagerad och kunde sitt arbete perfekt!! Svarade på alla frågor och var beredd att hjälpa till när det behövdes:)))
    Skulle gärna rekommendera företaget till andra.
  • Jim C
    Jim C skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mäklaren (Niklas Gruffman) på fastighetsbyrån har varit proffsig och kunnig från början till slut. Rekommenderas
Christine Berg
Karin Spåre fd. Öström