61 rekommendationer

Niklas Gruffman
en del av Fastighetsbyrån Tumba

Grödingevägen 57
147 31 Tumba — Visa karta

Vad tror Niklas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 61 kunder tycker om Niklas Gruffman

• Pradeep F
    Pradeep F skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag har köpt lägenheten. Väldigt bra mäklare. Jag har fått alt information om lägenheten och sen jag har problem att förstå svenska , han har även översätte köpekontrakt i engelska för mig.
    Tack ! jag rekommenderas han till alla mina vänner som leta efter lägenheten att köpa. Läs mer
    2018-06-18 Niklas G svarar Pradeep F
    Hej Pradeep, tack för din fina reco. Vi ses snart på tillträdet :)

• Fredrik N
    Fredrik N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Engagerad, snabb i återkopplingar, påläst och proffesionell i all hantering kopplat till vår försäljning.

Fredrik och Theres Nordblad Läs mer
    2018-06-11 Niklas G svarar Fredrik N
    Hej Fredrik och Theres och tack för er fina Reco :) Det har varit roligt att hjälpa er med försäljningen av ert hus, och det var såklart väldigt kul att allt gick så bra. Jag blir självklart glad av att höra att ni är nöjd med min hantering av affären. Vi hörs nästa år inför deklaration!

• Johanna N
    Johanna N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Hjälpsam och närvarande mäklare som alltid finns till hands när man behöver råd/hjälp. Kunnig inom sitt område, bra kundkontakt. Läs mer
    2018-04-18 Niklas G svarar Johanna N
    Hej Johanna :)
    Tack för din fina reco och vad roligt att höra att du är nöjd med min insats. Hoppas nu att du kommer trivas i din nya lägenhet!

• Stefan S
    Stefan S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande och Niklas Gruffman levde upp till vår förväntan. Läs mer
    2018-04-13 Niklas G svarar Stefan S
    Hej Stefan och Monica,
    Tack för er fina rekommendation. Hoppas allt är bra med er!

• Elina S
    Elina S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt kunnig och engagerad mäklare. Snabb på att återkoppla vilket uppskattades mycket. Vi kände oss trygga genom hela husköpet. Läs mer
    2018-04-10 Niklas G svarar Elina S
    Hej Elina och Oscar, tack för era fina ord :) Det känns skönt att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas nu att ni kommer trivas i ert nya hus!

• Gabriella T
    Gabriella T skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas hjälpte oss att sälja vårt hus under feb månad... Niklas var väldigt professionell och hjälpsam under dessa osäkra tider... det var första gången vi sålde ett hus någonsin men med Niklas hjälp genom alla steg kändes det så naturligt han värderade vårt hus till en viss summa och vi fick tom mer än utgångspriset vilket inte händer dessa tider. All in All vi är jätte nöjda med Niklas och fastighetsbyråns service och skulle välja de alla dagar i veckan! Därför får Niklas högsta betyg utav mig och min make. Läs mer
    2018-04-10 Niklas G svarar Gabriella T
    Hej Gabriella och Philip :) Hoppas allt är bra med er. Tack för era fina ord - de värmer :) Om ungefär 2 månader ses vi för frånträde. Ha det bra så länge!

• Monika P
    Monika P skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Träffade inte Niklas så jättemycket men tyckte att han var hjälpsam även mot mig som köpare. Återkom när man sökt honom och var väldigt professionell. Läs mer
    2018-04-09 Niklas G svarar Monika P
    Hej Monika,

Tack för ditt fina omdöme. Hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet - den blir kanon för dig :) Sköt om dig ses vi kanske någon gång i framtiden!

• Klarre  A
    Klarre A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    En jordnära mäklare som är väldigt tillmötesgående med stor glädje men även med bra kunskap och tar den tiden som behövs för att göra alla parter nöjda. Väldigt lätt att samarbeta med och lägger vikt i de små detaljerna! Läs mer
    2018-04-06 Niklas G svarar Klarre A
    Tjena Klarre!
    Glädjer mig att höra att du är nöjd med mitt arbete! Det var ett nöje för mig att hjälpa dig med din försäljning. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!

• Alexander Ö
    Alexander Ö skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsig mäklare som jag kan rekommendera till alla som går i tankar på att sälja. Läs mer
    2018-04-06 Niklas G svarar Alexander Ö
    Tack Alex för din fina rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Ni är välkomna att höra av er i framtiden om det är något som ni undrar över. Ha det bäst!

• Erika J
    Erika J skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas får högsta betyg på samtliga punkter. Han är mycket trevlig, lättsam, och professionell. Under processen hörde han av sig kontinuerligt och var snabb på att återkoppla. Jag rekommenderar honom på alla sätt! Läs mer
    2018-04-05 Niklas G svarar Erika J
    Hej Erika, och tack för dina fina ord :) Det har varit kul att hjälpa dig. Hoppas att ni trivs i ert nya hus.

• Hanna  M
    Hanna M skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Min mäklare kämpade, var påläst och kunnig, punktlig, peppande. Han gav aldrig upp. Jag skulle varmt rekommendera honom till vem som helst, från kollega till vän och familj.
    Han var verkligen jätte bra! :):):) Läs mer
    2018-03-19 Niklas G svarar Hanna M
    Hej Hanna, tack för recon :) Kul att ni är nöjda! Ni har även varit väldigt roliga att hjälpa med, och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus!

Vi hörs och ses!

• Lowe B
    Lowe B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag är supernöjd med Niklas arbete, ha har haft en tät kontakt med mig och hjälpt mig otroligt mycket genom alla steg som finns när man säljer! Då det var första gången jag sålde en lägenhet så har jag uppskattat hans ärlighet, kunskap om marknaden samt magkänsla som visat sig vara helt rätt! Niklas har gjort allt för att sälja min lägenhet till ett så bra pris som möjligt samtidigt som jag var ute efter en snabb affär och har lyckats på alla punkter!

Betyg 10/10 Läs mer
    2018-03-07 Niklas G svarar Lowe B
    Tack Lowe för dina fina ord, det värmer :) Det har varit ett nöje att arbeta med dig och hjälpa dig med denna försäljning. Pricken över i är såklart att det är väldigt kul att det även gick så pass bra som det gjorde. Vi hörs och ses framöver!

/Niklas
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    lätta att få kontakt med, bra service Läs mer
    2018-04-05 Niklas G svarar Ingemar S
    Hej Ingemar,
    Kul att du är nöjd med min insats. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hus. Vi hörs inför nästa års deklaration!

• katarina I
    katarina I skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    🏅Mycket professionellt🏅 arbete!  vi har känt oss trygga från första början.
    Vi har köpt lägenhet och sålt👍 allt gick super smidigt, vi fick det bästa bemötandet man kan ha. Niklas var engagerad och kunde sitt arbete perfekt🏅🏅 Svarade på våra frågor och var beredd att hjälpa till när det behövdes.. kan bara säga du är bäst Niklas Gruffman 🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅🏅 rekommenderar dig varmt!! Familjen Ilic/Argelid Läs mer
    2018-02-08 Niklas G svarar katarina I
    Hej Katarina och tack för din fina reco :-) Det har varit kul att hjälpa er hitta nytt boende och även att sälja er lägenhet. Hoppas att ni kommer att trivas! Vi hörs och ses,
    katarina I gillar detta
  • Marika  A
    Marika A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har visat kunnighet, professionalism, engagemang och hög servicenivå. Dessutom mycket trevlig och lätt att förstå och diskutera med.
    Rekommenderar Niklas - tveklöst! Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Marika A
    Hej Marika!
    Det har varit kul att hjälpa dig i din affär och vad roligt att du var nöjd med min insats :) Hoppas att du kommer trivas bra i Arboga!
    Vi hörs nästa år inför deklarationen.

• Erik B
    Erik B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Intresserad, effektiv, vänligt bemötande, kunnig, serviceminded Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Erik B
    Hej Gunnar och Arne,
    Roligt att ni är nöjda med min arbetsinsats. Hör av er nästa år om ni behöver hjälp att deklarera!

• Kajsa H
    Kajsa H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Känner av kundens behov väldigt bra. SUpertrevlig och proffsig! Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Kajsa H
    Hej Kajsa, hoppas nu att du och Mathias kommer att trivas i huset. Kul även att försäljningen av din lägenhet gick bra :) Hör av er i framtiden om ni behöver hjälp med något!

• Christian K
    Christian K skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Otroligt nöjd med Niklas!
    Rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Christian K
    Hej Christian och tack för den fina rekommendationen :) Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning. Vi hörs!

• Annika L
    Annika L skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevligt och väl bemött! Han är hjälpsam och försöker verkligen tillfredställa bägge parter. Är metodisk och tydlig i sitt arbete. Som köpare kändes det tryggt att ha honom som mäklare! Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Annika L
    Hej Annika, tack för de fina orden :) Hoppas att du kommer trivas i lägenheten i Tullinge. Hör av dig i framtiden om du behöver hjälp med ny värdering! :)

• Margaret L
    Margaret L skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas var engagerad och var mån om en bra affär. Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Margaret L
    Hej Margaret och Stefan,
    Det var skönt att affären gick så pass bra tillslut även om det tog lite tid. Lycka till i ert nya hus och hör av er i framtiden om det är något.

• Amanda P
    Amanda P skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi fick hjälp av Niklas från ett tidigt stadie och han har varit helt fantastisk genom hela processen! Förutom att vi fått hjälp med försäljningen så har han även hjälpt oss när vi skulle köpa, han har läst besiktningsprotokoll och kommit med råd och svarat på frågor. Han har varit extremt tillgänglig och snabb att återkoppla och alltid väldigt trevlig. Det har verkligen märkts att han vet vad han håller på med och att han tar vår försäljning på största allvar. Vi har känt att vi kunnat lita på Niklas till 100% och tack vare hans rekommendation om tidpunkt för försäljning så lyckades vi få ett väldigt bra slutpris som vi är mer än nöjda med. Vi kan verkligen rekommmendera Niklas! Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Amanda P
    Hej Amanda och Rickard!
    Man blir alldeles varm i hjärtat när man läser era fina ord - tack så mycket :) Det har varit väldigt roligt att hjälpa er i denna affär och det är kul att veta att min insats uppskattats. Lycka till i ert nya hus och hör av er i framtiden om det är något!

• Karin M
    Karin M skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mkt trevlig, lyhörd, kunnig/proffsig och nogrann. Ordnade allt på bästa sätt. Jag ör mkt nöjd. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas gav ett väldigt bra intryck och visade ett gediget engagemang. Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Daniel A
    Tjena Daniel och Elisabeth :)
    Det var ett magiskt ställe ni köpte - jag ser fram emot att få se lite bilder på alla de ändringar ni tänkt utföra!
    Ha det fint,

• Niclas E
    Niclas E skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Säljuppdraget flöt på enligt förväntan, och samspelet med Niklas fungerade mycket bra. Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Niclas E
    Hej Niclas och Maria :)
    Skönt att försäljningen gick bra - vi lyckades tajma in helt rätt läge på marknaden tror jag. Hoppas att ni kommer trivas på Södermalm.

Hör av er nästa år om ni vill ha hjälp med deklarationen.

• Per-Erik A
    Per-Erik A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har skött vår försäljning på ett proffsigt och kunnigt sätt från allra första kontakten. Hans bemötande har alltid varit positivt och trevligt och vi har fått snabb återkoppling på de frågor vi haft. Vi är mycket nöjda och vill därför rekommendera honom å det varmaste.
    Per-Erik och Eva Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Per-Erik A
    Hej Per-Erik och Eva,
    Det var ett nöje att få hjälpa er med er försäljning, det känns bra att ni uppskattade min insats, er rekommendation värmer!
    Hoppas ni nu kommer att trivas i Gustavsberg så hörs vi nästa år inför deklarationen.

• Anita R
    Anita R skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas Gruffman skötte hela affären på ett mycket kompetent, trevligt och professionellt sätt. Läs mer
    2017-10-09 Niklas G svarar Anita R
    Hej Anita,
    Tack för din fina rekommendation! Och visst var det fantastiskt att vi nådde så pass bra försäljningspris? Superkul! Vi hörs nästa år inför deklarationen.

• Helᅢᄅn H
    Helᅢᄅn H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag kände att jag blev bemött med respekt och att jag är inte bara hade ett objekt tillförfogande att sälja. Jag var väldigt osäker på om jag ville sälja och detta togs emot med stor respekt. Jag fick en bra mjukstart på er hemsida "Pågång". Vilket gjorde att jag kunde landa i ett beslut som blev försäljning.
    Däremot om jag ska ge lite konstruktiv kritik. Så skulle utgångspriset vart lite högre. Lockpriser är svårt och veta hur mycket eller lite det ska vara. Det har jag full förståelse för. Jag hade förväntat mig något högre bud. Det är klart att jag som säljare vill ha ett så bra bud som möjligt. I slutändan vart jag lagom nöjd ändå på budet.
    Min mäklare Níklas är mycket professionell och vet hur han ska bemöta människor i olika situationer. Läs mer
    2017-10-10 Niklas G svarar Helᅢᄅn H
    Hej Helen,
    Dina fina ord värmer :) Det har varit väldigt roligt att hjälpa dig i denna affär och jag hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende. Vi hörs! :)

• Mari T
    Mari T skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har utfört sitt uppdrag klanderfritt. Han har haft ett mycket vänligt bemötande. Jag fick mer betalt för min bostad än jag hade förväntat mig. Läs mer
  • Benny F
    Benny F skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bra bemötande, kan sitt grej! Helnöjd säljare! Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Allt gick snabbt och smidigt. Väldigt social och lätt att få personlig kontakt med! Läs mer
  • Robert B
    Robert B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är ung hungrig och agerar på ett proffsigt sätt och är trevlig Läs mer
  • Margot A
    Margot A skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Vi köpte en lägenhet av Niclas Gruffman. Han gav ett seriöst och kunnigt intryck. Läs mer
  • Simon D
    Simon D skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig och bra mäklare! Gick mycket smidigt och enkelt med affären. Läs mer
  • Salems K
    Salems K skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Mycket bra bemötande. Trevlig, förtroendeingivande. Snabb återkoppling. En utmärkt mäklare. Läs mer
  • May Elisabet T
    May Elisabet T skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Trevlig och Kunig
    Återkom alltid snabbt och trevlig alltid tillgänglig Läs mer
  • Annica B
    Annica B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är en fantastisk mäklare. Från första kontakten tills allt var klart. Frågor har besvarats, tidpunkten har inte varit ett problem. Information har getts bra, inte försökt dölja saker om köp, lägenhetsskick eller andra saker en köpare vill veta.
    När vi ska sälja och köpa igen kommer vi absolut kontakta Niklas! Läs mer
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Snabb kontakt och bra information, och försäljningen gick kanon smidigt. Läs mer
  • Christer M
    Christer M skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Väldigt trevlig och saklig, gav mig bra information om i och kring hur en försäljning gick till samt fick snabbt svar på mina funderingar. Läs mer
    2015-04-13 Niklas G svarar Christer M
    Hej Christer!
    Vad roligt att du tyckt att affären gått bra och jag håller med - tycker affären gått smidigt och samarbetet varit bra. Hoppas nu att du kommer trivas bra i din nya lägenhet och skönt nu när du får lite närmre till jobbet :-)
  • Brf M
    Brf M skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är en bra mäklar och är lätt att samarbeta med.Jag kan rekomedera att använda Niklas. Läs mer
    2015-04-13 Niklas G svarar Brf M
    Hej Matte och BRF Mosshagestigen. Tack för det fina omdömet. Jag ser fram emot fler lyckade försäljningar oss emellan!
  • Lena H
    Lena H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas var trevlig och proffsig i sitt bemötande. Han hade bra uppfattning om prisbilden i området och för det objekt som var till försäljning. Gav realistiska råd när ett bud kom in som vi borde acceptera och inte gå ytterligare en vända med visning. Läs mer
    2015-04-13 Niklas G svarar Lena H
    Hej Lena!
    Det har varit kul att få hjälpa dig och Arnold med försäljningen av er lägenhet, och jag är glad att ni gav mig förtroendet att hjälpa er. Hoppas nu att Arnold kommer trivas bra i sin nya lägenhet och ifall du behöver hjälp med ditt nuvarande boende framöver så är det såklart fritt fram att höra av sig :-)
  • Lars N
    Lars N skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Har hatt et meget godt samarbeid med Niklas Gruffmann som har gitt en meget god service. Läs mer
    2015-04-13 Niklas G svarar Lars N
    Hej Lars,
    tack för den fina rekommendationen!
    Förutsättningarna för din försäljning skiljde ju lite från det vanliga, men jag tycker att vi hade ett så pass bra samarbete att vi löste det på bästa sätt. Att du sedan på det fick superbra betalt för din lägenhet är såklart kul. Ha det gott!
  • Therese T
    Therese T skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Proffsig, snabb med försäljningsprocessen och enkel att samarbeta tillsammans med! Läs mer
    2015-04-13 Niklas G svarar Therese T
    Hej Therese!
    Kul att du är nöjd med försäljningen och jag hoppas att du även var nöjd med slutresultatet!
    Hoppas att du och din sambo kommer att trivas i Tullinge.
    Hör av dig ifall du behöver hjälp med något framöver :-)
  • Catharina O
    Catharina O skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas har varit mycket hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2015-04-13 Niklas G svarar Catharina O
    Hej Catharina!
    Tillslut lyckades vi hitta en lägenhet som passa dig och din situation bra, superkul såklart!
    Hoppas nu att du kommer trivas där, så hör du av dig ifall du behöver en värdering av din lägenhet framöver - självklart kostnadsfritt :-)
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är vänlig och otroligt kunning i sin roll som mäklare. Lotsar både köpare och säljare igenom kanske sina livs viktigaste affärer på ett utomordentligt sätt. Läs mer
    2015-04-13 Niklas G svarar Johanna E
    Tjena Johanna,
    tack för de fina orden, det uppskattas :-) Att ha nöjda kunder är A och O i min bransch så jag blir såklart glad att du är så pass nöjd med min insats. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet, och skulle du behöva hjälp med värdering så hjälper jag såklart till med detta kostnadsfritt. Ha det gott!
  • Tibor S
    Tibor S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Bemötandet har varit vänligt, korrekt och proffsigt.
    Köp av lägenhet.
    De hela tiden varit till mycket stor hjälp med ett vänligt bemötande. Läs mer
    2015-04-13 Niklas G svarar Tibor S
    Hej Tibor,
    Tackar ödmjukast, detsamma till dig!
    Hör av dig till mig ifall du behöver hjälp med något framöver, värdering eller köp av ny bostad!
    Ha det gott!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas är väldigt bra på det han gör. Han levererar det han har sagt. Mycket nöjd, skulle lätt anlita honom igen. Läs mer
  • Karl D
    Karl D skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Niklas G sålde vår lägenhet i Rönninge Mycket nöjda ! Läs mer
  • David H
    David H skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Är väldigt glad över att jag kom i kontakt med Niklas Gruffman gällande vår försäljning av vår lägenhet.

Från första mötet visade Niklas stort och uppriktigt intresse av att sälja objektet samt ändå ge en realistisk bild av hur det kan gå.

Vidare var Niklas alltid tillgänglig på telefon/mail och gav kontinuerlig statusuppdatering om vad som hände.

Kort summerat kan jag och min fru verkligen rekommendera Niklas Gruffman som en bra start på sitt livs kanske största affär. Läs mer
  • Tore P
    Tore P skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Kände mig trygg när jag fattade beslutet att anlita Fastighetsbyrån inför försäljningen av min fars bostadsrättslägenhet.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt tack vare bra kommunikation och ett proffsigt bemötande.
    Kan rekommendera andra som vill sälja eller köpa en bostadsrätt att ta kontakt med Niklas på Fastighetsbyrån i Salem. Läs mer
  • Matina S
    Matina S skrev om Niklas Gruffman en del av Fastighetsbyrån Tumba
    Jag vill tacka Niklas Gruffman för en snabb och smidig försäljning av min lägenhet. Därför rekommenderar jag varmt fastighetsbyrån i Salem! Läs mer
Christine Berg
Lena Larsson