Fastighetsbyrån Tumba

Fastighetsbyrån Tumba

• BadgeTwelveYears
1 915

Fastighetsbyrån har varit aktiv här i Tumba i över 30 år och här finns familjer som gjort bostadsköp i generationer genom oss. Vår försäljning har ökat kraftigt de senaste åren och vi är marknadsledande i området. Vi förmedlar bostäder i Tumba, Tullinge och Grödinge och här finns allt från bostadsrätter, radhus och villor...

1915 omdömen om Fastighetsbyrån Tumba

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1915 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Jonida C
Sålde sin lägenhet med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

En tillmötesgående, engagerad och lyhörd mäklare. George ingav trygghet under hela processen. Han sålde vår lägenhet väldigt snabbt och på en högre pris från det vi hade förväntat oss under dessa svåra tider med hög ränta. Vi kan varmt rekommendera!

Ingrid Gunnel W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexandra Florin en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Hon är trevlig, seriös och går igenom handlingarna på ett lugnt och bra sätt.

Patric A
Köpte sin lägenhet med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

George gjorde ett väldigt bra intryck. Lugn, metodisk och snabb i kommunikationen. Det va aldrig något dröjsmål, han va snabb att informera löpande i processen. Tog lika mycket ansvar för mina intressen som köpare som för sina kunder som sålde. Kan starkt rekommendera George som mäklare

Dennis U
Tumba

Professionell och trevlig med utmärkt tillgänglighet! Romeo höll en ständig dialog och vägledde oss genom köpet med alltifrån bankkontakt till kontraktskrivning.

Svar från Romeo Sharro

Stort tack för dem fina orden och grattis till er nya bostad! =)

James E
Skrev om Yngve Qvarnström en del av Fastighetsbyrån Tumba

Toppenmäklare. Rutinerad, transparent och väldigt trevlig. Jag har tyvärr inte sålt eller köpt en bostad via honom men har varit på ett flertalet visningar där han varit ansvarig mäklare. Som ung och oerfaren köpare kände jag mig som tryggast med Yngve och det vill jag att mina köpare känner sig om jag säljer min bostad i framtiden.

Patric A
Tullinge

Yngve är rutinerad, lugn och metodisk. Jag rekommenderar honom starkt som mäklare. Snabb och enkel kommunikation. Ärlig och saklig. Vår villa såldes relativt snabbt strax över vårt lägsta accepterade pris

Svar från Yngve Qvarnström

Tack för ett fint omdöme Patric!

Johanna S
Tullinge

Yngve är väldigt förtroendeingivande. Skötte försäljningen av vårt hus väldigt bra. Frekvent uppdatering under resans gång.

Svar från Yngve Qvarnström

Tack Johanna, glad att ni är nöjda!

Kjersti H
Sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Lugn, trevlig och tydlig i förmedling av information.

Elizabeth S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexandra Florin en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Jag uppskattade Alexandras återkopplingar och vägledningen under säljprocessen. Hon är lätt att samarbeta med.

Svar från Alexandra Florin

Hej Elizabeth, stort tack för att du delar med dig och för de fina orden! Ha det gott!

Tommy W
Tullinge

Det är första gången vi anlitar en mäklare. Kontakten med Alexandra har varit mycket positivt, hon var trevlig, kunnig, seriös och noggrann.

Svar från Alexandra Florin

Hej, vad kul att läsa att ni har tagit med er en så positiv bild av mig som fastighetsmäklare och stort tack för att ni delar med er. Stort tack!

Mshriq A
Sålde sitt hus med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba
Uttran

Duktig, Lyhörd, vänlig, kunnig, proffsig, såg mina behov, bra förhandlare! /Rekommenderas starkt!

Svar från Romeo Sharro

Tack så mycket för dem fina orden och stort grattis till försäljningen! =)

Christopher C
Köpte sitt hus med hjälp av Alexandra Florin en del av Fastighetsbyrån Tumba

Professionell, hjälpsam genom hela processen och snabb på att svara.

Svar från Alexandra Florin

Tack för de fina orden Christopher. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas jättebra i ert nya hus och område. Allt gott till er!

Eva L
Tullinge

Vi är mycket nöjda med vår försäljning och samarbete med Romeo har varit mycket bra! Vi kan varmt rekommendera Romeo till våra bekanta som kanske säljer sin bostad framöver! Mvh Eva Lövstrand

Svar från Romeo Sharro

Stort tack för dem fina orden och grattis till en lyckad försäljning! =)

Susan M
Tullinge

Väldig kunnig, hjälpsam hela vägen, trevlig och lätt att samtala med

Svar från Romeo Sharro

Stort tack för dem fina orden och grattis till din nya bostad! =)

Muharrem C
Sålde sitt hus med hjälp av
Botkyrka-Eriksberg

Han hjälpte oss i Hallunda kontor

Lars B
Uttran

Kanonfint bemötande. Hoppades på en smidig försäljning, flera intressenter på visningen och naturligtvis bra försälningspris på lägenheten. Allt uppfylldes. Trevlig och professionellt skicklig. Lätt att komma i kontakt med och ha att göra med. Rekommenderas starkt.

Svar från Alexandra Florin

Hej Lars, Vad glad jag blir över att läsa detta och att de förväntningar du hade uppfylldes. Stort tack för den fina rekommendationen!

Valeriia M
Sålde sitt hus med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Vi är jättenöjda med George som hjälpte oss att sälja huset ganska snabbt.. Vi hamnade i ett krångligt situationen för att vi kunde inte sälja våran lägenhet i tid (innan tillträdet till nytt hem) så då behövde vi sälja en av fastigheterna som snart som det var möjligt. George är empatisk person, snabbt att svara på alla frågorna och jätte hjälpsam!

Ingela G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Lena är proffesionell och engagerad. Förklarar tydligt och pedagogiskt vad som ska utföras, när och av vem, och finns alltid tillgänglig att svara på frågor. Bra kommunikation -jag fick många tips och svar på saker jag inte tänkt på att undra över

Matilda A
Uttran

Super schysst & pålitlig mäklare!

Ali E
Uttran

George Fantastiskt professionell och kunnig mäklare. Lyhörd, organiserad och effektiv. Joe levde upp till alla förväntningar och lite till. Rekommenderar 👍🏻

Lauretta G
Uttran

Trevligt och professionellt bemötande. Jag hade förväntningar om att kunna titta på lägenheten vid flera tillfällen och att även se andra gemensamma lokaler. George var mycket hjälpsam och ordnade allt utan problem. Jag uppfattar George som en mycket lugn, omtänksam, hjälpsam och seriös mäklare.

David M
Sålde sitt hus med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

George är trevlig och proffsig. Håller bra kommunikation och ge bra rådgivning. Han förstår både köparens och säljarens behov och ställer upp när det behövs. George har den attityden som vi alla oss önska i en mäklare. Vi var super nöjda med honom och vill ha honom som vår mäklare vid nästa tillfälle.

Linda Anna Maria S
Köpte sitt hus med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Trevligt och engagerat bemötande. Märktes att mäklaren gillade sitt jobb. Förväntningarna var att mäklaren skulle kunna svara på frågor gällande bostaden/ta reda på svaret-det fungerade väldigt bra. Förväntade mig också en tydlig kommunikation gällande budgivning etc. Eftersom vi är förstagångsköpare har jag inte tidigare erfarenhet, men jag upplevde ett par gånger under processen dubbla budskap om budgivningen var klar eller inte. Förstår samtidigt att mäklarens situation. Totalt sett en bra upplevelse i samband med köpet.

José Juan B
Köpte sitt hus med hjälp av George El Ashkar en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

George var trevlig och hjälpte oss att ta en ordentlig titt på fastigheten. Kommunikationen var enkel och smidig.

Rolf Gunnar J
Grödinge

Mycket bra,jag kan rekommendera Yngve om du tänker sälja din bostad

Svar från Yngve Qvarnström

Tack Rolf, det var ett nöje att få sälja ert fina hus!

Susanne J
Grödinge

Tillmötesgående, professionell, glad , serviceinriktad Rekommenderar verkligen honom till andra

Svar från Yngve Qvarnström

Tack Susanne! Lätt att vara glad när man har trevliga kunder.

Eija Helena J
Grödinge

Mycket kunnig i sin yrke , snabb info kom med bra tips mycket trevligt bemötande 👍

Svar från Yngve Qvarnström

Tack för det Eija, extra kul att höra att ni var nöjda med tipsen.

Linnea A
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Florin en del av Fastighetsbyrån Tumba

Jättebra, professionell. Höll kontakt och uppdaterade hela tiden.

Svar från Alexandra Florin

Tack för de fina orden och att du tagit dig tiden till att lämna en rekomendation, det uppskattas jättemycket! Vi hörs av framåt för de sista bitarna i er affär.

Jakob A
Sålde sitt hus med hjälp av Alexandra Florin en del av Fastighetsbyrån Tumba

Trots lite omständiga spekulanter så rodde Alexandra affären i hamn på ett väldigt smidigt sätt.

Svar från Alexandra Florin

Efter lite berg- och dalbana så fick vi ändå ihop det med bra köpare. Tack för att du tagit dig tiden att lämna en fin rekommendation, det uppskattas verkligen. Ha det gott så hörs vi av framåt.

Ann O
Tumba

Tydlig, trevlig och hjälpsam. Snabb på att svara på mina frågor.

Peter Gustav Q
Sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
Grödinge

Kunnig och känns professionell i sin roll som mäklare. Ingav förtroende från allra första början och fram till försäljning av vårt hus. Har också ett trevligt bemötande!

Susanna H
Köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
Grödinge

Proffsigt och trevligt bemötande. Påläst på objektet och lagom "på".

Robin S
Rikstens Friluftsstad

Romeo är en mycket professionell och trevlig mäklare. Tydlig och alltid snabb återkoppling. Kontraktskrivningen kändes väldigt trygg då han är mycket mån om att alla har förstått allt.

Svar från Romeo Sharro

Stort tack för dem fina orden och grattis till en lyckad försäljning! =)

Jihan H
Vårsta

Jätte duktig och professionell

Svar från Romeo Sharro

Tack snälla Jihan och stort grattis till nya huset! =)

Niklas K
Vårsta

Mycket professionellt bemötande, kunnig inom sitt område.

Majed H
Rikstens Friluftsstad

Duktig mäklare som vet vad han gör!

Svar från Romeo Sharro

Tack för omdömet och stort grattis till nya bostaden! =)

Loreto S
Tullinge

Jättebra! Kändes väldigt tryggt. Supertrevlig och väldigt noggrann genomgång av avtal och ev frågor som jag hade. Följde upp och återkopplade snabbt. Jag kunde bara lämna över allt till henne utan problem, hon skötte allt och det kändes hela tiden tryggt och bra. Kunde inte varit bättre för mig faktiskt.

Svar från Alexandra Florin

Vilka fina ord, Stort tack för det! Det känns jättebra att höra att du upplevde det så pass tryggt och bra genom hela processen. Vi ses snart för de sista bitarna, sedan kan du helst njuta av din nya bostad. Ha det gott!

Jessica B
Köpte sitt hus med hjälp av Lena Larsson en del av Fastighetsbyrån Tumba
Tullinge

Trevlig och glad och snabb på att resandet frågetecken kring fastigheten. Vid kontraktsskrivningen upplevde vi henne som ganska stressad och forcerad. Denna fastighetsaffär är vår hittills största i livet och vi vill känna oss trygga och lugna i processen.

Alexander O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

Jätte bra utfört jobb och trevlig mäklare

Nedim K

Bra Meklare man kan lita på Erfarna , medveten

Svar från Yngve Qvarnström

Tack för det Nedim, tror ni kommer bli nöjda med ert nya hus.

Zeinab J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Romeo Sharro en del av Fastighetsbyrån Tumba

Väldigt proffsig mäklare! Lyssnar in, ärlig och har kunden i fokus. Allt har varit smidigt från första kontakten till påskrivning av kontrakt. Romeo är en mäklare med bra nätverk, han la ut min lägenhet på hemnet i cirka 1 vecka. Därefter var det visning och efter andra visningen var budgivningen igång och så såldes lägenheten. Hela processen tog knappt 2 veckor. Rekommenderar Romeo som mäklare alla dagar i veckan!

Svar från Romeo Sharro

Tack snälla för dem fina orden och stort grattis till en lyckad försäljning =)

Maria Kristina W
Tullinge

Yngve har hela tiden bemött oss, samt besvarat våra frågor på ett bra sätt!

Svar från Yngve Qvarnström

Tackar tackar! Är ni nöjda så är jag nöjd.

Hanna W
Skrev om Fastighetsbyrån Tumba

Jag sålde mitt radhus via fastighetsbyrån i Tumba. Första mötet med mäklaren Aday Duru var bra, efter det gick det utför. Bemötandet från hans sida har varit så otrevligt. Allt har känts väldigt oseriöst. Till slut tog en mäklarkollega över ärendet och han var också riktigt oprofessionell. Han ringer och säger i princip att det är så synd om köparna till vårat hus för att de förlorar mycket pengar på grund av olika orsaker. Dessa mäklare har stressat en så enormt. Det har varit en mycket otrevlig upplevelse. Skulle aldrig...

Svar från Fastighetsbyrån Tumba

Hej Hanna, Det är ledsamt att läsa det du skriver och jag beklagar verkligen att ni upplevt försäljningen som stressig och otrevlig, det är verkligen inte så vi vill att våra kunder ska uppleva våra tjänster. Jag önskar att ni hade kontaktat mig eller någon annan i ledningen under processen så hade vi gjort allt vi kunnat för att rätta till problemet och förhoppningsvis återvunnit ert förtroende. För kännedom så jobbar den aktuella mäklaren inte kvar på vårt kontor längre. Finns det något vi kan göra för er i detta skede så är ni mer än välkomna att höra av er. Vänligen, Yngve Qvarnström

Jens I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Eng en del av Fastighetsbyrån Tumba
Rikstens Friluftsstad

Trevlig och hjälpsam! Allt gick bra med köpet och vi är nöjda 👍

Zeynep K
Tullinge

Hej! Jag är så tacksam för att jag fått möta med honom.Mycket gott och proffsig bemötande. Vi har fått svar och lösningar på alla frågor. Hel nöjda med allt arbete. Vi fick hjälp som köpare allt funkade precis så som man kan förvänta sig. Tack till Yngve Qvarnström Mvh Zeynep Kanat

Svar från Yngve Qvarnström

Tack Zeynep för de uppskattande orden! Glad att ni känner så och jag är säker på att ni kommer att trivas i ert nya hus.

Mido L
Tumba

min erfarenhet av Alexandra Florin. Trevlig bemötande å gav mej bra besked vad som gällde Angående Bostadsrätt ägare villkor. Tog sej tid att visa mej bostadsrätten privat. Erfarenhet å proffsig å trevlig o snygg kvinna. Känns trygg göra affär och köpa bostadsrätt av Alexandra Florin vänliga Hälsningar Mido Lindholm

Svar från Alexandra Florin

Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en så fin recension, Målet är att det ska kännas tryggt och det känns skönt att få ett kvitto på att det är så det upplevs. Ha det gott!

Kajsa S
Tullinge

Med tanke på att jag hade en annan mäklare innan är det svårt att ge ett riktigt omdöme men jag är mycket nöjd hittills.

Svar från Alexandra Florin

Hej Kajsa, Vad bra att du känner dig nöjd med det samarbete vi haft hittills, stort tack för att du tagit dig tiden att lämna en recension.

Ulla A
Tullinge

Han var tydlig med vad som gällde i de olika skeendena

Evaristo M

Mycket engagerad och bra mäklare1

Svar från Alexandra Florin

Stort tack Evaristo för de fina orden, det värmer!

Britt-marie S
Tullinge

Mycket professionell och tydlig, lugn och saklig och poängterar det som är viktigt. Rekommenderas varmt!

Svar från Alexandra Florin

Stort tack för att ni tagit er tiden att lämna en recension och för de fina orden, det värmer! Ha det gott!